Super Star Probleme
#1
Postat 30 May 2007 - 12:17 AM
Daca stie cineva care sa fie cauza , va rog sa ma ajutati
#2
Postat 30 May 2007 - 04:20 AM
#3
Postat 30 May 2007 - 10:13 AM
Odata itra in ue, altadata merge la 1/2 din turatie si altadata se opreste inainte de a atine turatia maxima
#4
Postat 30 May 2007 - 11:56 AM
#5
Postat 30 May 2007 - 04:14 PM
deoarece nu l-am zburat niciodata
#6
Postat 30 May 2007 - 04:38 PM
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#7
Postat 30 May 2007 - 04:46 PM
#8
Postat 30 May 2007 - 05:00 PM
Fisiere atasate
-
Image_213_.jpg (40.62K)
Number of downloads: 349
#9
Postat 30 May 2007 - 05:08 PM
da' mai stii. Nu mi s-a intamplat niciodata sa primesc un acu' defect dar......
Mai am 4 acu' , 3 de 1800 si unul de 2200 tot de 11.1v de la alte modele mai mici si merge cu ala de 2200 fara sa-l intrerupa dar nu are aceeasi
putere, ii lipsesc amperii si se mai incalzesc si firele ca naiba
#10
Postat 30 May 2007 - 05:12 PM
si nu merge adica are aceleasi probleme de intrerupere, in schimb cum am mai zis, doar cu acu' de 2200 pe regulatorul lui (de 35), merge
#11
Postat 30 May 2007 - 06:07 PM
nimsoc, la 30 May 2007, 01:17, a spus:
Daca stie cineva care sa fie cauza , va rog sa ma ajutati
la motorul asta am pus regulator roxxy de 45 A, elice de 11 x 7
modelul este extra 300 de aprox 700 g si merge ca bolundu'!
am avut faze de intrerupere cand a dadeam gaz max si problema a fost elicea, am pus prea mare, curentul consumat era mare si decupla regulatorul! ( da nu era motor si regulator roxxy! )
am pus elice mai mica si pe urma nu se mai incalzeau firele, nu mai decupla regulatorul si nici motorul nu se mai incalzea.
apropo
ce rata de descarcare au akku tai?
stima
James Dean
#12
Postat 30 May 2007 - 07:17 PM
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#13
Postat 30 May 2007 - 08:57 PM
Firele se incalzeau la acumulatorul de 2200 nu la ala de 4000. Cred ca se incalzeau ca ia motorul curent mult
Mai am 2 modele, un edge 540T si un Formosa 1, ambele cu brussh 2827,regulatoare de 25 si 2200 acuu'; dupa 7-8 zboruri motoarele nu mai trag la fel de puternic ( le-am aterizat frumos, nu in bot) , or' fi acumulatorii de vina?, Se termina asa de repede?]
Sau cum a zis hash84 ar trebui sa le pun si lor fire mai groase?
#15
Postat 30 May 2007 - 09:06 PM
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#17
Postat 30 May 2007 - 10:07 PM
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#18
Postat 30 May 2007 - 10:16 PM
Ma gandesc ca daca schimb mufele poate mai rezolv din probleme
#19
Postat 01 June 2007 - 05:37 PM
Totusi dupa 3 min de functionare in max. se incinge motorul de zici ca-i termic. O fi normal?
Mai are cineva tipul asta de model?
#21
Postat 07 June 2007 - 07:16 AM
Am eu un SUPER STAR si zbor cu el de aproape 1 an in urmatoarea configuratie:
Motor AXI 2826-10
Controler: Jeti 40 Advance Plus
Elice: 12 x 6 APC
Acu: Lipo 4000 3S
Urca la verticala pana nu-l mai vezi, este foarte nabadaios si are viteza foarte mare.
La aterizare trebuie ceva motor .
Ma bucur ca mai exista cineva cu acest model.
Respect.
#22
Postat 16 August 2007 - 08:57 PM
Ma lovesc de o problema pe care nu i-am putut-o rezolva si anume o ia in sus la orice regim de turatie.
Am incercat sa-l trimez din AO, parca se comporta mai bine dar doar la viteze mari, cum incetineam o lua in jos ( trebuia sa-i dau din nou grade in sus din trimer si aceeasi problema)
I-am asezat acuu; si mai in fata si mai in spate ..nimic
E foarte neplacut de zburat si am incercat cu expo pana la 100% pe AO. Cum il atingi putin( dupa ce ca o ia el in sus de la sine putere) imediat isi schimba traiectoria dar cu multe grade, nu asa .......un pic
Stau si ma intreb daca nu stiu eu sa-l duc sau nu e centrat el cum trebuie ?
Daca aveti vreun sfat va raman recunoscator
#23
Postat 16 August 2007 - 09:04 PM
#24
Postat 16 August 2007 - 09:19 PM
Verifica...
#26
Postat 17 August 2007 - 07:58 AM
#28
Postat 17 August 2007 - 02:03 PM
Valteras, la 17 Aug 2007, 07:58, a spus:
Cacofonie intentionata.
Corect: ca calajul aripii...
Adica unghiul ce il face coarda (medie aerodinamica - nu mai zic, ca e greu de masurat) aripii cu coarda AO.
Pt. comportamentul reclamat de tine, nu poate fi invinuit numai calajul. Dar, daca ai un calaj defectuos ce se suprapune cu un unghi de motor aiurea, comportamentul poate fi bizar.
De exemplu si prin absurd: daca ai avea un calaj negativ si motorul cu botul in sus, scula ar zbura (vai steaua ei!), cu trimaj de profundor tras si s-ar duce "cu cracii pe tavan" probabil. O data ce motorul se taie/reduce, viteza de zbor scade si efectul de compensare al profundorului se reduce, rezultand un picaj.
Tot exercitiul de mai sus e o simpla speculatie, probabila insa...
Ideea e ca e de verificat toata geometria, cinematicaco menzilor si centrajul, din aproape in aproape.
Tine-ne la curent.
#29
Postat 17 August 2007 - 03:59 PM
Valteras, la 17 Aug 2007, 14:03, a spus:
Valteras, la 17 Aug 2007, 07:58, a spus:
Cacofonie intentionata.
Corect: ca calajul aripii...
Adica unghiul ce il face coarda (medie aerodinamica - nu mai zic, ca e greu de masurat) aripii cu coarda AO.
nu e unghi de incidenta ala? :lol:
#30
Postat 17 August 2007 - 04:58 PM
Asta ar insemna ca intotdeauna unghiul de incidenta sa fie constant (doar daca nu cumva fuselajul este "indoibil"!).
Unghiul de incidenta sau unghiul de atac (AOA - Angle Of Attack) este cel facut de CMA cu directia fileurilor de aer...