Modelism - RHC Forum: Super Star - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Super Star Probleme

#1 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 30 May 2007 - 12:17 AM

Am achizitionat de curand un Super Star. In kit vine doar aeromodelul si diferite accesorii. I-am pus brush de 3536 si accu de 11.1V 4000 mAh regulator de 35 mAh . Are tractiune verticala peste greutatea lui . Totusi dupa 2 incercari de acest fel (precizez ca il tineam de coada si ii dadeam motor maxim, a 3-a oara motorul a refuzat sa intre in ture) se invartea cu juma de turatie , iar cand ii dadeam maxim se oprea. L-am lasat un timp dupa care a mers normal pana la 3/4 din acceleratie iar la maxim se opreste parca-i taie cineva curentu'
Daca stie cineva care sa fie cauza , va rog sa ma ajutati
0

#2 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 30 May 2007 - 04:20 AM

pare ca s-a descarcat acumulatorul.(sau nu da curent destul).sau regulatorul de 35 de "mah" e prea mic.
flying is my life...
0

#3 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 30 May 2007 - 10:13 AM

Acumlatorul deabia il incarcasem. L-am incercat cu elice 11x7 si cu 10x6, aceeasi problema
Odata itra in ue, altadata merge la 1/2 din turatie si altadata se opreste inainte de a atine turatia maxima
0

#4 Useril este offline   old-boy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 13-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 30 May 2007 - 11:56 AM

Verifica conexiunile dintre motor si regulator probabil una dintre legaturi este slabita si nu face contact ca lumea.
Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
0

#5 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 30 May 2007 - 04:14 PM

Le-am verificat. Par OK. Oricum sunt proaspat lipite si sunt in regula toate conexiunile. Nu aveau de ce sa se slabeasca
deoarece nu l-am zburat niciodata
0

#6 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2186
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 May 2007 - 04:38 PM

verifica cu un voltmetru tensiunea de pe acumulator motoru pornit. daca scade sub 9 volti atunci regulatoru taie automat motoru si e packul de vina.
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#7 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 30 May 2007 - 04:46 PM

Ia incearca cu alt acumulator si ia vezi merge?Teoretic ar trebui sa mearga cu un acumulator incarcat full.Probabil ca accu ala e de vina poate e bulit cine stie...
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#8 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 30 May 2007 - 05:00 PM

Asta-i impricinuitu'

Fisiere atasate


0

#9 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 30 May 2007 - 05:08 PM

Din pacate n-am voltmetru iar ce zice hash84 e foarte adevarat. E posibil sa fie acumulatorul de vina dar am luat in considerare ca e nou,
da' mai stii. Nu mi s-a intamplat niciodata sa primesc un acu' defect dar......
Mai am 4 acu' , 3 de 1800 si unul de 2200 tot de 11.1v de la alte modele mai mici si merge cu ala de 2200 fara sa-l intrerupa dar nu are aceeasi
putere, ii lipsesc amperii si se mai incalzesc si firele ca naiba
0

#10 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 30 May 2007 - 05:12 PM

Si am mai incercat si asa: cu acu' de 11.1 si 2200 impreuna cu regulatorul de pe alt model echipat cu Roxxy 2827( regulator de 25)
si nu merge adica are aceleasi probleme de intrerupere, in schimb cum am mai zis, doar cu acu' de 2200 pe regulatorul lui (de 35), merge
0

#11 Useril este offline   MAGNUM 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 267
  • Inregistrat: 16-January 04
  • Gender:Male
  • Location:ARTAND
  • Interests:aeromodelism / navo

Postat 30 May 2007 - 06:07 PM

nimsoc, la 30 May 2007, 01:17, a spus:

Am achizitionat de curand un Super Star. In kit vine doar aeromodelul si diferite accesorii. I-am pus brush de 3536 si accu de 11.1V 4000 mAh regulator de 35 mAh . Are tractiune verticala peste greutatea lui . Totusi dupa 2 incercari de acest fel (precizez ca il tineam de coada si ii dadeam motor maxim, a 3-a oara motorul a refuzat sa intre in ture) se invartea cu juma de turatie , iar cand ii dadeam maxim se oprea. L-am lasat un timp dupa care a mers normal pana la 3/4 din acceleratie iar la maxim se opreste parca-i taie cineva curentu'
Daca stie cineva care sa fie cauza , va rog sa ma ajutati

la motorul asta am pus regulator roxxy de 45 A, elice de 11 x 7
modelul este extra 300 de aprox 700 g si merge ca bolundu'!

am avut faze de intrerupere cand a dadeam gaz max si problema a fost elicea, am pus prea mare, curentul consumat era mare si decupla regulatorul! ( da nu era motor si regulator roxxy! )
am pus elice mai mica si pe urma nu se mai incalzeau firele, nu mai decupla regulatorul si nici motorul nu se mai incalzea.

apropo
ce rata de descarcare au akku tai?

stima
'' Dream as if you´ll live forever, live as if you´ll die today''
James Dean
0

#12 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2186
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 May 2007 - 07:17 PM

daca zici ca se incalzesc firele atunci sunt prea subtiri. ai pierderi mari de curent pe ele. am avut si eu problema asta. pune fire mult mai groase. rezistentza firului e invers proportionala cu grosimea lui. daca n-ai mai groase, pune din alea de care ai in 2 sau in 3.
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#13 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 30 May 2007 - 08:57 PM

Sa stii ca am incercat si cu 10x6; acceasi problema. Daca pun mai mica, o mai avea tractiune?. Totusi are 1200g
Firele se incalzeau la acumulatorul de 2200 nu la ala de 4000. Cred ca se incalzeau ca ia motorul curent mult
Mai am 2 modele, un edge 540T si un Formosa 1, ambele cu brussh 2827,regulatoare de 25 si 2200 acuu'; dupa 7-8 zboruri motoarele nu mai trag la fel de puternic ( le-am aterizat frumos, nu in bot) , or' fi acumulatorii de vina?, Se termina asa de repede?]
Sau cum a zis hash84 ar trebui sa le pun si lor fire mai groase?
0

#14 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 30 May 2007 - 08:59 PM

Ca rata de descarcare ala de 4000 are 48A si 60A pt 30 sec.
0

#15 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2186
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 May 2007 - 09:06 PM

de curiozitate cat de groase sunt firele? diametrul lor? numai partea metalica fara plasticul acoperitor?
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#16 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 30 May 2007 - 09:23 PM

la 2200 cred ca 1mm si la 4000 max. 1.5mm
0

#17 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2186
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 May 2007 - 10:07 PM

cam subtirele. de asta se si incing. fa rost de un voltmetru si vezi cum sta treaba cu tensiunea.
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#18 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 30 May 2007 - 10:16 PM

Am sa incerc sa fac, dar firele din acumulator tot nu pot sa le schimb, iar daca iesirea e mica degeaba pui fire groase ca tot exista o zona sensibila
Ma gandesc ca daca schimb mufele poate mai rezolv din probleme
0

#19 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 01 June 2007 - 05:37 PM

Am rezolvat problema schimband regulatorul cu unul de 45A si acu' merge si cu elice de 10x6 si cu 11x7
Totusi dupa 3 min de functionare in max. se incinge motorul de zici ca-i termic. O fi normal?
Mai are cineva tipul asta de model?
0

#20 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 04 June 2007 - 10:25 PM

Chiar nimeni?
0

#21 Useril este offline   vice10k 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 15-January 05

Postat 07 June 2007 - 07:16 AM

Salut !
Am eu un SUPER STAR si zbor cu el de aproape 1 an in urmatoarea configuratie:
Motor AXI 2826-10
Controler: Jeti 40 Advance Plus
Elice: 12 x 6 APC
Acu: Lipo 4000 3S
Urca la verticala pana nu-l mai vezi, este foarte nabadaios si are viteza foarte mare.
La aterizare trebuie ceva motor .
Ma bucur ca mai exista cineva cu acest model.
Respect.
0

#22 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 16 August 2007 - 08:57 PM

Am iesit azi la zbor cu acest model dupa o perioada lunga in care nu l-am mai zburat.
Ma lovesc de o problema pe care nu i-am putut-o rezolva si anume o ia in sus la orice regim de turatie.
Am incercat sa-l trimez din AO, parca se comporta mai bine dar doar la viteze mari, cum incetineam o lua in jos ( trebuia sa-i dau din nou grade in sus din trimer si aceeasi problema)
I-am asezat acuu; si mai in fata si mai in spate ..nimic
E foarte neplacut de zburat si am incercat cu expo pana la 100% pe AO. Cum il atingi putin( dupa ce ca o ia el in sus de la sine putere) imediat isi schimba traiectoria dar cu multe grade, nu asa .......un pic
Stau si ma intreb daca nu stiu eu sa-l duc sau nu e centrat el cum trebuie ?
Daca aveti vreun sfat va raman recunoscator
0

#23 Useril este offline   kele 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 210
  • Inregistrat: 13-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Carta, HR

Postat 16 August 2007 - 09:04 PM

Probabil ai verificat inclinarea axului motorului si este ok, adica inclinat in jos si dreapta cateva grade.
Da aripi viselor tale!
0

#24 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 August 2007 - 09:19 PM

Daca CG e pe acolo, atunci simptomele ar zice ca axul motorului tre inclinat inspre in jos, cum a puctat si Kele...
Verifica...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#25 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 16 August 2007 - 11:51 PM

Ma gandeam sa-l inclin si mai mult sa vad ce iese
0

#26 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 August 2007 - 07:58 AM

Vezi caca-lajul aripii fata de AO sa nu fie si ala in balarii, inainte.
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#27 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 17 August 2007 - 09:59 AM

Valterash, ma pierzi aici.
0

#28 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 August 2007 - 02:03 PM

Valteras, la 17 Aug 2007, 07:58, a spus:

caca-lajul

Cacofonie intentionata.
Corect: ca calajul aripii...

Adica unghiul ce il face coarda (medie aerodinamica - nu mai zic, ca e greu de masurat) aripii cu coarda AO.
Pt. comportamentul reclamat de tine, nu poate fi invinuit numai calajul. Dar, daca ai un calaj defectuos ce se suprapune cu un unghi de motor aiurea, comportamentul poate fi bizar.

De exemplu si prin absurd: daca ai avea un calaj negativ si motorul cu botul in sus, scula ar zbura (vai steaua ei!), cu trimaj de profundor tras si s-ar duce "cu cracii pe tavan" probabil. O data ce motorul se taie/reduce, viteza de zbor scade si efectul de compensare al profundorului se reduce, rezultand un picaj.

Tot exercitiul de mai sus e o simpla speculatie, probabila insa...
Ideea e ca e de verificat toata geometria, cinematicaco menzilor si centrajul, din aproape in aproape.

Tine-ne la curent.
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#29 Useril este offline   Piglett 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 23-January 05

Postat 17 August 2007 - 03:59 PM

Valteras, la 17 Aug 2007, 14:03, a spus:

Valteras, la 17 Aug 2007, 07:58, a spus:

caca-lajul

Cacofonie intentionata.
Corect: ca calajul aripii...

Adica unghiul ce il face coarda (medie aerodinamica - nu mai zic, ca e greu de masurat) aripii cu coarda AO.

nu e unghi de incidenta ala? :lol:
0

#30 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 August 2007 - 04:58 PM

Cum sa fie ala unghiul de incidenta???????

Asta ar insemna ca intotdeauna unghiul de incidenta sa fie constant (doar daca nu cumva fuselajul este "indoibil"!).

Unghiul de incidenta sau unghiul de atac (AOA - Angle Of Attack) este cel facut de CMA cu directia fileurilor de aer...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu