Super Star Probleme
#31
Postat 17 August 2007 - 08:24 PM
0721.798.720
#32
Postat 17 August 2007 - 09:13 PM
#33
Postat 18 August 2007 - 10:58 AM
#34
Postat 18 August 2007 - 02:14 PM
1.Am inclinat motorul
2.Am descoperit greseala si anume: am inteles ca aeromodelul in configuratia data de producator vine cu motor cu perii + reductor.
Al meu fiind luat din tara n-a venit asa si i-am luat un brushless 3536 care e mai usor decat configuratia originala.
Uitandu-ma mai atent pe specificatiile CG-ului am constatat ca e la dracu'n praznic, drept pt. care i-am adaugat plumbi cam 110g in bot.
L-am probat azi si zboara mult mai bine, aproape perfect. Spun aproape perfect pt. ca atunci cand trag maxim de profundor se culca instantaneu pe stanga si il scot f. greu.( la zbor drept merge bine ) Am verificat paralelismul dintre aripa si AO si parca e putin inclinata spre stanga dar aproape vizibil si ma gandesc ca ar putea fi o cauza. Alta ar fi centrarea plumbilor cu toate ca suspendat in CG nu se inclina pe stanga, mai ales ca in zbor in linie dreapt nu trage.
Oricum se comporta incomparabil mai bine
#35
Postat 18 August 2007 - 03:24 PM
#37
Postat 18 August 2007 - 10:21 PM
big
#38
Postat 19 August 2007 - 12:13 AM
#39
Postat 29 August 2007 - 10:17 PM
#40
Postat 08 February 2008 - 11:15 PM
Am primit un Super Star, l-am montat si am reusit sa zbor cu el o singura data. Si asta asistat de un veteran. Mi s-a parut un model foarte nervos, cu comenzi promte si chiar violente.
Data fiind experienta mea foarte redusa pe avioane, va rog cateva sfaturi pentru a-l zbura in conditii relativ bune. Daca sunt ceva probleme cu acest model?
Multumesc
#42
Postat 09 February 2008 - 04:43 AM
#44
Postat 09 February 2008 - 03:02 PM
Eu la al meu am un Roxxy3506 si acuu' de 4000. Pune acuu' cat mai in fata si vezi daca mai trebuie pus plumb. Eu am mai adaugat 110g in bot.
Dupa ce e echilibrat bine zboara foarte frumos.
#45
Postat 09 February 2008 - 08:30 PM
Si eu am "Super Star" de anul trecut. E un model nazdravan.
=Ii trebuie viteza ca sa zboare bine.
=Si la aterizare ii trebuie un pic de motor.
=Verifica ce masa are modelul tau. Al meu e de 1350g pentru ca i-am intarit aripa cu fibra ,l-am bandajat cu plasa de fibra si l-am vopsit.
=Motorizarea 3536-6 e buna.
=Este important sa nu se opreasca motorul in zbor ca daca esti incepator (ca si mine ) risti sa-l pierzi - se angajeaza pe o parte si il redresezi foarte greu. Asa ca atentie la accu.
=Pentru ca pozitionarea accu nu e fixa trebuie avut grija de fiecare data, sa fie pe axa longitudinala a fuselajului si sa fie pozitionat cat mai in fata.
Acest aeromodel zboara frumos asa cum zice @nimsoc .
Este al doilea aeromodel pe care l-am avut si desi a avut doua crash-uri grele (fuselajul s-a rupt in doua) dupa reparatii facute cu grija zboara apoape ca in prima zi .
@laurd iti recomand ca la inceput sa-l zbori profesor-elev.Asa am facut eu si cand n-am facut asa l-am dat de pamant.Ai rabdare sa devii stapan pe comenzi.
Succes.
Fisiere atasate
-
IMG_0515_ex.jpg (39.27K)
Number of downloads: 125
#46
Postat 09 February 2008 - 08:55 PM
Multumesc de sfaturi.
Nu am reusit sa-l cantaresc, dar cu CG sunt ok. Am pe el baterii LiPo de 2100 pe care le folosesc la heli si am echilibrat cat am putut de bine avionul. La final am pus cam 170g in bot pt ca CG sa fie la 80mm de BA.
Ca motor, am un Hi Model BL tip A2814-06 cu KV 1430.
Dupa cum ziceam primul zbor a fost cu un veteran in sistem profesor elev, dar pe mana mea era foarte "nervos".
Intre timp bag simulator la greu. Am Real Flight 3.5. Nu am gasit Super Star, dar am gasit un Multiplex Acro Master. Dupa mintea mea, destul de apropiat ca performante si greutate.
Acum am comandat un LiPo de 3300 si e cu 90g mai greu, sper sa mai reduc din lest.
nimsoc - nu iesi cu el la zbor? Poate il vad zburand pe al tau si mai invat cate ceva.
Inca o intrebare - ce elice folositi?
Multumesc mult
Fisiere atasate
-
poza_001.jpg (46.57K)
Number of downloads: 107
Aceasta postare a fost editata de laurd: 09 February 2008 - 08:58 PM
#47
Postat 09 February 2008 - 11:22 PM
Nu-ti trebuie neaparat motor la aterizare. Trebuie sa cauti sa-i tii botul in jos si sa vii cu ceva viteza la aterizare pt. ca are limita la o viteza destul de maricica pt. asa model.
#50
Postat 10 February 2008 - 11:08 AM
mi se pare ca a consumat cam repede bateria
#51
Postat 12 February 2008 - 04:17 PM
Lasand deoparte faptul ca se termina accu mai repede si nu e bine nici pentru motor, ... aeromodelul, nu s-a comportat totusi mai bine cu 11x7 ?
Ai zburat aermodelul singur?
#52
Postat 16 February 2008 - 11:04 AM
cat despre baterii. prima atinut mai mult, la restul de 3, desi similare, a scazut mult timpil - poate si din cauza frigului de afara
#53
Postat 16 February 2008 - 03:40 PM
Aceasta postare a fost editata de nimsoc: 16 February 2008 - 03:42 PM
#54
Postat 17 February 2008 - 04:14 PM
#55
Postat 17 February 2008 - 04:24 PM
#56
Postat 18 February 2008 - 08:55 AM
Apoi si accu daca e prost scade tensiunea la supraincarcare. Daca sa incinge motorul parac nu e portivit elicea si voltaj.
Arata cam folosesti toate la limitele pentru care sint facute. De la cap la coada.
Aceasta postare a fost editata de wabo1: 18 February 2008 - 08:56 AM
rhc@born.ro
#57
Postat 18 February 2008 - 09:00 PM
wabo1, la 18 Feb 2008, 08:55, a spus:
Apoi si accu daca e prost scade tensiunea la supraincarcare. Daca sa incinge motorul parac nu e portivit elicea si voltaj.
Arata cam folosesti toate la limitele pentru care sint facute. De la cap la coada.
In privinta motorului ,permite-mi sa nu iti dau dreptate:La acest model se recomanda de catre un dealer din Romania ,citez-"Pentru a rula modelul, mai trebuie:
- Motor brushless Roxxy 3536/06 sau 3548/06
- Regulator motor brusless adecvat tipului de motor folosit
- Elicea recomandata pentru motorul ales
- Servomecanisme NANO - 4 buc
- Acumulator LiPo 11.1V/4000 mA
Si in catalogul Robbe la sectiunea aeromodel se recomanda tipul de motor:3548/06.....iar la sectiunea motoare scrie ca motorul:3536/06 este indicat pt.modelul Super Star....o chestie bizara !!!!
Iar- pt. motorul tip 3548/06 datele tehnice:
No-load speed: 700 Umin/V Voltage: 10-20 Volts
No. of li cells: 3-5 No-load current: 2.00 A
No-load current: 7.40 V Tensión en vacÃo: 42.00 A
Corriente cargo máximo: 18.50 V Case diameter: 35.00 mm
Shaft diameter: 5 mm
Max. thrust max.: 2500 g Total weight incl. cables / adaptor: 172 g
Propeller size: 13 x 6.5 ING
- pt.motorul tip 3536/06 datele tehnice:
No-load speed: 1250 Umin/V Voltage: 7-12 Volts
No. of li cells: 2-3 No-load current: 1.80 A
No-load current: 7.40 V Tensión en vacÃo: 45.00 A
Corriente cargo máximo: 11.10 V Case diameter: 35.00 mm
Shaft diameter: 4 mm
Max. thrust max.: 1700 g Total weight incl. cables / adaptor: 109 g
Propeller size: 12 x 6 ING
Iar producatorul are date la aeromodel urmatoarele date:http://at.robbe-online.net/rims_at.storefront/en
Si modelul se prezinta bine,facut cu grija ...ne-a placut mie si colegilor(Mircea,Cata...).....PAREREA NOASTRA..
A se retine ..am dezbatut pb. motorului si a elicilor care echipeaza acest model....si atit(pt. a nu crea confuzii si discutii prea si ...)
-_-
Dupa cum ai zis daca accu e prost....toate merg rau,si la limita ,vorba ta.
Respecte!!
Aceasta postare a fost editata de danny_39: 18 February 2008 - 09:06 PM