Modelism - RHC Forum: Super Star - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Super Star Probleme

#31 Useril este offline   Miezu_eu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 553
  • Inregistrat: 13-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 17 August 2007 - 08:24 PM

scuzati-mi parerea mea de incepator, dar am citit cu atentie si toate cele spuse mai sus pot fi cauzereale si greu de sesizat, ce vreau eu sa spun daca nu cumva poate fi o mica interferenta la servo pt profundor la distanta mai mare de staie, doar daca e la departare.....nu aruncati.... :lol:
doar....eu
0721.798.720

0

#32 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 17 August 2007 - 09:13 PM

Valterash, modelul nu a fost lovit niciodata iar unghiurile ale sunt asa de la mama lui...daca nu sunt cum trebuie , atunci .......nu stiu cum ar trebui sa fie ca n-am nici-un punct de reper.
0

#33 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 August 2007 - 10:58 AM

Atuci vezi intai de unghiul axului motorului...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#34 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 18 August 2007 - 02:14 PM

Treaba sta cam asa:

1.Am inclinat motorul
2.Am descoperit greseala si anume: am inteles ca aeromodelul in configuratia data de producator vine cu motor cu perii + reductor.
Al meu fiind luat din tara n-a venit asa si i-am luat un brushless 3536 care e mai usor decat configuratia originala.
Uitandu-ma mai atent pe specificatiile CG-ului am constatat ca e la dracu'n praznic, drept pt. care i-am adaugat plumbi cam 110g in bot.
L-am probat azi si zboara mult mai bine, aproape perfect. Spun aproape perfect pt. ca atunci cand trag maxim de profundor se culca instantaneu pe stanga si il scot f. greu.( la zbor drept merge bine ) Am verificat paralelismul dintre aripa si AO si parca e putin inclinata spre stanga dar aproape vizibil si ma gandesc ca ar putea fi o cauza. Alta ar fi centrarea plumbilor cu toate ca suspendat in CG nu se inclina pe stanga, mai ales ca in zbor in linie dreapt nu trage.
Oricum se comporta incomparabil mai bine
0

#35 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1647
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 18 August 2007 - 03:24 PM

se roteste stanga pt ca se rup fileurile de aer de extrados, asa ca modelul e ok
FROGS CAN FLY!
0

#36 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 18 August 2007 - 06:10 PM

Si nu se poate face nimic in sensul asta?
0

#37 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1647
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 18 August 2007 - 10:21 PM

pai nu! Nu mai trage brusc de profundor! Sau pune cursa expo la profundor. Apropos de cursa, cam cate grade are? Este ce zice la manual?

big
FROGS CAN FLY!
0

#38 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 19 August 2007 - 12:13 AM

expo 70% si cursa 16mm. Cam atata are acum si se angajeaza aproape de maxim. Sincer nu consider ca e normal.
0

#39 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 29 August 2007 - 10:17 PM

Cu o inclinatie si mai mare inspre dreapta a motorului( in test) s-au rezolvat problemele de angajare pe stanga la tragerea profundorului. Asa ca ruperea fileurilor de aer ramane o rezolvare pt. o alta problema
0

#40 Useril este offline   laurd 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 19-December 06

Postat 08 February 2008 - 11:15 PM

Salut,

Am primit un Super Star, l-am montat si am reusit sa zbor cu el o singura data. Si asta asistat de un veteran. Mi s-a parut un model foarte nervos, cu comenzi promte si chiar violente.
Data fiind experienta mea foarte redusa pe avioane, va rog cateva sfaturi pentru a-l zbura in conditii relativ bune. Daca sunt ceva probleme cu acest model?

Multumesc
0

#41 Useril este offline   Porumbeu 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 08 February 2008 - 11:20 PM

Simulator si Easy Star :D
0

#42 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 09 February 2008 - 04:43 AM

Cu ce statie il zbori? Simulatorul te ajuta sa nu incurci stanga cu dreapta.
0

#43 Useril este offline   laurd 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 19-December 06

Postat 09 February 2008 - 01:42 PM

Folosesc o Futaba 9.
0

#44 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 09 February 2008 - 03:02 PM

Daca nu-i centrat bine CG-ul ( e la 8 cm in spatele BA), atunci e foarte nazdravan si profundorul mai ales are un efect mult mai mare.
Eu la al meu am un Roxxy3506 si acuu' de 4000. Pune acuu' cat mai in fata si vezi daca mai trebuie pus plumb. Eu am mai adaugat 110g in bot.
Dupa ce e echilibrat bine zboara foarte frumos.
0

#45 Useril este offline   critx 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 137
  • Inregistrat: 18-December 07
  • Gender:Male

Postat 09 February 2008 - 08:30 PM

Salut,
Si eu am "Super Star" de anul trecut. E un model nazdravan.
=Ii trebuie viteza ca sa zboare bine.
=Si la aterizare ii trebuie un pic de motor.
=Verifica ce masa are modelul tau. Al meu e de 1350g pentru ca i-am intarit aripa cu fibra ,l-am bandajat cu plasa de fibra si l-am vopsit.
=Motorizarea 3536-6 e buna.
=Este important sa nu se opreasca motorul in zbor ca daca esti incepator (ca si mine ) risti sa-l pierzi - se angajeaza pe o parte si il redresezi foarte greu. Asa ca atentie la accu.
=Pentru ca pozitionarea accu nu e fixa trebuie avut grija de fiecare data, sa fie pe axa longitudinala a fuselajului si sa fie pozitionat cat mai in fata.

Acest aeromodel zboara frumos asa cum zice @nimsoc .

Este al doilea aeromodel pe care l-am avut si desi a avut doua crash-uri grele (fuselajul s-a rupt in doua) dupa reparatii facute cu grija zboara apoape ca in prima zi .

@laurd iti recomand ca la inceput sa-l zbori profesor-elev.Asa am facut eu si cand n-am facut asa l-am dat de pamant.Ai rabdare sa devii stapan pe comenzi.

Succes.

Fisiere atasate


0

#46 Useril este offline   laurd 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 19-December 06

Postat 09 February 2008 - 08:55 PM

Salut,

Multumesc de sfaturi.
Nu am reusit sa-l cantaresc, dar cu CG sunt ok. Am pe el baterii LiPo de 2100 pe care le folosesc la heli si am echilibrat cat am putut de bine avionul. La final am pus cam 170g in bot pt ca CG sa fie la 80mm de BA.
Ca motor, am un Hi Model BL tip A2814-06 cu KV 1430.
Dupa cum ziceam primul zbor a fost cu un veteran in sistem profesor elev, dar pe mana mea era foarte "nervos".
Intre timp bag simulator la greu. Am Real Flight 3.5. Nu am gasit Super Star, dar am gasit un Multiplex Acro Master. Dupa mintea mea, destul de apropiat ca performante si greutate.
Acum am comandat un LiPo de 3300 si e cu 90g mai greu, sper sa mai reduc din lest.

nimsoc - nu iesi cu el la zbor? Poate il vad zburand pe al tau si mai invat cate ceva.

Inca o intrebare - ce elice folositi?

Multumesc mult

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de laurd: 09 February 2008 - 08:58 PM

0

#47 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 09 February 2008 - 11:22 PM

Ba da, dar cand s-o mai incalzi. Din pacate ma cam lasa bateria si nu mai tine mult, iar alta nu mai iau ca am trecut pe termice.
Nu-ti trebuie neaparat motor la aterizare. Trebuie sa cauti sa-i tii botul in jos si sa vii cu ceva viteza la aterizare pt. ca are limita la o viteza destul de maricica pt. asa model.
0

#48 Useril este offline   critx 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 137
  • Inregistrat: 18-December 07
  • Gender:Male

Postat 09 February 2008 - 11:29 PM

Eu folosesc 10x60
0

#49 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 09 February 2008 - 11:36 PM

Tot 10x6
0

#50 Useril este offline   laurd 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 19-December 06

Postat 10 February 2008 - 11:08 AM

nu am gasit 10x6 si am pus 11x7
mi se pare ca a consumat cam repede bateria
0

#51 Useril este offline   critx 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 137
  • Inregistrat: 18-December 07
  • Gender:Male

Postat 12 February 2008 - 04:17 PM

11x7 e cam mare.

Lasand deoparte faptul ca se termina accu mai repede si nu e bine nici pentru motor, ... aeromodelul, nu s-a comportat totusi mai bine cu 11x7 ?

Ai zburat aermodelul singur?
0

#52 Useril este offline   laurd 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 19-December 06

Postat 16 February 2008 - 11:04 AM

primul si singurul zbor (pana acum) a fost ca elev si cu elicea de 11x7. asa ca nu pot aprecia efectul elicei.
cat despre baterii. prima atinut mai mult, la restul de 3, desi similare, a scazut mult timpil - poate si din cauza frigului de afara
0

#53 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 16 February 2008 - 03:40 PM

11x7 forteaza in primul rand un regulator care e la limita. Mie asa mi s-a intamplat. Pusesem prima oara 11x7 si regulator de 30A si se oprea cand dadeam maxim. Regulatorul nu tinea amperii respectivi. Daca ai un regulator care sa tina 45A nu ai nici-o problema.Tractiunea e sensibil mai mare cu 11x7. In cazul asta ramane acumulatorul in discutie. Un acumulator mai slab ca amperi se va incalzi excesiv si consuma repede. Eu am ales varianta 10x6 chiar daca am regulator de 45A dar acumulatorul este de 11,1x4000mah. Pt. 11x7 ar fi bun un acumulator de 11,1 sau 14,8 V cu 5000mah ca sa ai acelasi timp de zbor si aceeasi temperatura la acuu' ca si la 10x6 si configuratia zisa mai sus. Sunt bani in plus, asta e clar, dar tractiunea va fi net superioara. Acum depinde de fiecare cum vrea. Cand a fost nou acumulatorul meu de 11,1x4000 si elice de 10x6 tragea bine, in sensul ca sustinea hovering-ul la limita( in nici un caz nu iesea din el). Ca sa inveti hover cum trebuie iti trebuie totusi putere de a iesi din el. Nu ca ar trebui neaparat sa pleci in sus, dar te ajuta sa gestionezi tractiunea in hover. Cand esti la limita si ai o usoara dezechilibrare n-ai cum sa-l indrepti ca n-ai mai multa putere pe motor. Dar cum am mai spus, depinde fiecare ce vrea de la model. Cu 10x6 si 11,1x4000, modelul e destul de rau.

Aceasta postare a fost editata de nimsoc: 16 February 2008 - 03:42 PM

0

#54 Useril este offline   critx 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 137
  • Inregistrat: 18-December 07
  • Gender:Male

Postat 17 February 2008 - 04:14 PM

@nimsoc .. sa fim seriosi. Eu mai am nevoie de ceva antrenamente pana sa fac hovering.
0

#55 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 17 February 2008 - 04:24 PM

Da ce impresie iti faci, ce crezi ca eu stiu? :D Da ca sa inveti iti trebuie tractiune supraunitara.
0

#56 Useril este offline   wabo1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 04-August 05
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita

Postat 18 February 2008 - 08:55 AM

fuselaj scurt, motor si cuplu mare, cursa prea mare la profundor(distanta aripa-profundor) = angajare si reactii violente, ca si la orice model care e facut fara grija. (adica profilele nepotrivite, fuselaje prea scurte, suprafete de comenzi neechilibrate)
Apoi si accu daca e prost scade tensiunea la supraincarcare. Daca sa incinge motorul parac nu e portivit elicea si voltaj.
Arata cam folosesti toate la limitele pentru care sint facute. De la cap la coada.

Aceasta postare a fost editata de wabo1: 18 February 2008 - 08:56 AM

Walter Born
rhc@born.ro
0

#57 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 18 February 2008 - 09:00 PM

wabo1, la 18 Feb 2008, 08:55, a spus:

fuselaj scurt, motor si cuplu mare, cursa prea mare la profundor(distanta aripa-profundor) = angajare si reactii violente, ca si la orice model care e facut fara grija. (adica profilele nepotrivite, fuselaje prea scurte, suprafete de comenzi neechilibrate)
Apoi si accu daca e prost scade tensiunea la supraincarcare. Daca sa incinge motorul parac nu e portivit elicea si voltaj.
Arata cam folosesti toate la limitele pentru care sint facute. De la cap la coada.

In privinta motorului ,permite-mi sa nu iti dau dreptate:La acest model se recomanda de catre un dealer din Romania ,citez-"Pentru a rula modelul, mai trebuie:
- Motor brushless Roxxy 3536/06 sau 3548/06
- Regulator motor brusless adecvat tipului de motor folosit
- Elicea recomandata pentru motorul ales
- Servomecanisme NANO - 4 buc
- Acumulator LiPo 11.1V/4000 mA

Si in catalogul Robbe la sectiunea aeromodel se recomanda tipul de motor:3548/06.....iar la sectiunea motoare scrie ca motorul:3536/06 este indicat pt.modelul Super Star....o chestie bizara !!!!

Iar- pt. motorul tip 3548/06 datele tehnice:
No-load speed: 700 Umin/V Voltage: 10-20 Volts
No. of li cells: 3-5 No-load current: 2.00 A
No-load current: 7.40 V Tensión en vacío: 42.00 A
Corriente cargo máximo: 18.50 V Case diameter: 35.00 mm
Shaft diameter: 5 mm
Max. thrust max.: 2500 g Total weight incl. cables / adaptor: 172 g

Propeller size: 13 x 6.5 ING

- pt.motorul tip 3536/06 datele tehnice:
No-load speed: 1250 Umin/V Voltage: 7-12 Volts
No. of li cells: 2-3 No-load current: 1.80 A
No-load current: 7.40 V Tensión en vacío: 45.00 A
Corriente cargo máximo: 11.10 V Case diameter: 35.00 mm
Shaft diameter: 4 mm
Max. thrust max.: 1700 g Total weight incl. cables / adaptor: 109 g

Propeller size: 12 x 6 ING


Iar producatorul are date la aeromodel urmatoarele date:http://at.robbe-online.net/rims_at.storefront/en
Si modelul se prezinta bine,facut cu grija ...ne-a placut mie si colegilor(Mircea,Cata...).....PAREREA NOASTRA..
A se retine ..am dezbatut pb. motorului si a elicilor care echipeaza acest model....si atit(pt. a nu crea confuzii si discutii prea si ...)
-_-

Dupa cum ai zis daca accu e prost....toate merg rau,si la limita ,vorba ta.

Respecte!!

Aceasta postare a fost editata de danny_39: 18 February 2008 - 09:06 PM

Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu