Volvo-reconstructie! Crazy frog Adaptare sistem propulsie si directie
#153
Postat 17 January 2008 - 01:14 PM
Sa vedem ce va iesi...
Cu stima George j. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif
tel.0724686263
#154
Postat 17 January 2008 - 03:30 PM
Aveai o cota de 45 de la suprafata de asezare a suportului pe barca pana la carma... ( axa ``balamalei``)
Si asta insemna ca la tine, reducand la scara trebuia sa ai mai putin.
Ce vad eu e ca tu ai acum aceasta cota mai mare decat la barca mea.. . De ce???
Ai respectat cotele sau ai facut-o la ochi luand doar modelul fizic?
Ai omis sa ``reduci`` aceasta cota?
Aceasta postare a fost editata de HESS: 17 January 2008 - 03:37 PM
#158
Postat 17 January 2008 - 09:46 PM
Nu am nici un cardan!Si nici ax flexibil!
Am spus ca nu sant terminate...
dimensiunile sant la SCARA deci nu inteleg de ce zici ca m-am grabit?
Poate ca trebuia sa le pun montate?Nu erau toate gata..
tel.0724686263
#164
Postat 17 January 2008 - 10:27 PM
george10, la 17 Jan 2008, 21:46, a spus:
Nu am nici un cardan!Si nici ax flexibil!
Am spus ca nu sant terminate...
dimensiunile sant la SCARA deci nu inteleg de ce zici ca m-am grabit?
Poate ca trebuia sa le pun montate?Nu erau toate gata..
Hei Hei! Iar te grabesti! De carma vorbeam, nu de barca! Barca ti-am spus de la inceput ca imi place, iar acum e superbaaaaa:)
Ia uita-te in foto de mai jos, si pune-i tu cotele alea dupa ce le masori.
Sunt eu curios ;)
Aceasta postare a fost editata de HESS: 17 January 2008 - 10:29 PM
#168
Postat 17 January 2008 - 11:13 PM
Apoi uita-te la desenul nr1 carma.
Acum sper ca te-ai prins ce vreau sa spun, adica e disproportionata.
Mai clar: esti prea in spate cu carmele!!!
Ce inseamna in practica asta?
Pai inseamna la o motorizare puternica vibratii mari si uzura in servo..... printre altele.
:lol:
Aceasta postare a fost editata de HESS: 18 January 2008 - 12:04 PM
#169
Postat 18 January 2008 - 03:35 PM
A si sa nu uit,propulsia se face prin ax fix cu o elice de diametrul 35!asta am gasito momentan :D
Cu stima George j.
tel.0724686263
#177
Postat 18 January 2008 - 05:22 PM
sper sa se fi inteles ce am vrut sa zic.............eu si desenele mele cu paint........... :D
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de Zue: 18 January 2008 - 05:23 PM
#179
Postat 18 January 2008 - 07:13 PM
Cand ti-am dat schitele ti-am spus ca iti dau toate cotele, dar acest sistem este pt ax flexibil, asa cum o am si eu.
Tu te-ai apucat, l-ai realizat, iar acum nu mai vrei cu ax flexibil...
1. Cardan nu ai loc sa pui
2. Reglajul unghiului la suportul port bucsa nu ai cum sa-l faci ,ca e fixat rigid si perpendicular pe suprafata de asezare si nu poti trece axul (care va veni inclinat)prin el.
In aceasta faza ai 3 posibilitati:
* Daca faci cu ax flexibil, cum era normal, nu modifici nimic.
*Daca Nu mai vrei ax flexibil, modifici aici ( vezi poza) Adica il modifici a.i sa poti regla unghiul si sa-ti permita trecerea axului.
*Daca faci cu cardan, te departezi cu suportul portbucsa, ca sa intre cardanul.