Modelism - RHC Forum: Motoare Cu Reactie - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Motoare Cu Reactie idei...

#1 Useril este offline   Rares 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 28-September 03
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu/Traunstein

Postat 23 January 2004 - 10:59 PM

salut...poate nu-i cel mai bun loc de a incepe discutia despre motoarele cu reactie.ma tot gandeam la ceva care sa mearga prima data...nu sa-l pun direct la un avion...ceva mai mare improvizat care sa miste pt cativa metri o barca.tare as vrea sa am cu cine sa ma mai sfatuiesc sau cei care au trecut prin perioada prin care trec sa ma ghideze...
saru'mana
0

#2 Useril este offline   hat shat 

  • 1 cartonas galben
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 154
  • Inregistrat: 10-August 03

  Postat 24 January 2004 - 12:43 AM

Faza e ca am incercat si eu un motor cu reactie si nu prea a mers in sensul ca a murit repede. Am facut din stingtorul de la masina o butelie pentru combustibil, am comprimat combustibilul in butelie. Pasul urmator: pui un dispozitiv care sa actioneze valva, pui la valva un furtun, la capatul celalalt al furtunului pui o bucata de panza(eu am pus tifon). Pasul 3: iei o bucata de tabla si faci un tub din ea, pui o bara la mijloc, de bara pui o elicie de metal cu multe pale(am avut una cu 12 pale), faci un orificiu la un capat(sa aiba diametu mai mic decat celalalt) si in capatul opus pui furtunul. Ce mai ramane de facut e sa dai drumul la valva, apinzi combustibilul si ai un motor cu reactie! :D
Born to fly... & Born to crash...
0

#3 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 24 January 2004 - 12:46 AM

Si trebuie sa fii iute de picior!

PS
Hat, esti tare! Nu ca nu merge sa dai foc la ce zici tu, dar am câteva neclaritati:
1. La ce vârsta ai facut incercarea asta?
2. Ce combustibil ai folosit?
3. De unde ai luat stingatorul? De care era (spuma, pulbere)? Era gol? L-ai golit? Cum?
4. Cum ai comprimat combustibilul in butelie?
5. Tu ce dispozitiv ai avut si ti-a actionat valva?
6. Ce rol avea pânza de la capatul liber al furtunului?
7. Ce rol avea elicea cu multe pale la motorul tau?
8. Mai tii minte cum era lagaruita bara aia pe care era fixata elicea?
9. Era singura elice a motorului?
10. Ai idee cam câte tipuri de motoare cu "reactie" exista?

Parerea mea e ca daca dai foc la asa ceva obtii cel mult o flacara buna de pârlit porcul (in lipsa materialelor pentru metoda traditionala). Si asta pâna scade presiunea din butelie destul de mult, sa se propage flacara in interiorul ei (spre finalul arderii). Apoi sa vezi motor cu reactie!

Hat, ziceai ca ai niste planuri. M-ar interesa ceva de aero, pentru antrenament. Nu am mai lucrat RC asa ca nici nu stiu ce vreau. Nu e musai sa fie si usor de facut, ca la "cioplit" ma descurc bine. Ai avea chef sa ne intâlnim? Eu am ceva treaba in Constanta si stau cam o saptamâna. Crezi ca ne-am putea intâlni? Stau intr-un bloc pe str. Mangaliei, chiar lânga gara. Sa vad daca mai ramâne valabila treaba cu plimbarea ca e vremea tare urâta. Stai departe de gara? Ai ocazia sa-ti scoti pârleala pentru mistourile de pâna acum. Nu rata ocazia ca alta nu mai pupi! In deplasare nu-mi mai numara nimeni banii... :D

Aceasta postare a fost editata de bitex: 24 January 2004 - 01:19 AM

Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#4 Useril este offline   Rares 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 28-September 03
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu/Traunstein

Postat 24 January 2004 - 01:55 AM

nu vreau sa tin partea nimanui...am deschis subiectul asta ca sa luminati copii ca mine nu ca sa faceti misto unul de celalalt.ala era motoru cu reactie a lu hat shut.
0

#5 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 24 January 2004 - 05:31 AM

Ce parere aveti de pulsoreactor ? Este cel care pacane si actiona rachetele germane (cele cu aripi. Nu imi aduc aminte acum care era V1 sau V2 ).Este simplu sigur si merge cu benzina. Germanii foloseau gazolina. Inconvenientul ar fi ca foloseste o flacara deschisa. Am planurile unui motor de prin 1965 dar inca nu am intrat in posesia cartilor.
Am gasit pe net ceva :

http://freespace.virgin.net/dyno.power/gas...rbine/pulse.htm
http://www.pulse-jets.com/
http://www.unitednuc...om/jetplans.htm
http://www.airtoi.com/pulse.htm
http://users.pipelin...adams/main.html
http://www.aardvark.co.nz/pjet/
http://www.aardvark....sejetbook.shtml

Candva ma apucasem de unul dar instructorul de la Casa pionierilor, un maestru adevarat, mi-a spus ca a incercat si el si nu merge cu supape din lame de barbierit ci trebuie otel refractar. Am cautat banda de 0.1 mm de otel refractar pana am imbatranit :D
Pe hartie arata bine si sunt realizabile acasa. Alte tipuri....mai dificil dupa parerea mea.
Cel pe care il aveam in plan avea ~ 500 mm, 400 g, si o forta de tractiune de ~ 600g.
0

#6 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 24 January 2004 - 05:33 AM

V1 :D
0

#7 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 24 January 2004 - 09:25 AM

Am incercat si eu unul (cel proiectat de Moldoveanu Anania in 1954) si când am gasit tabla pentru lamela n-am mai avut timp de el. Acum 2 ani am gasit lamela ruginita, dar cred ca pot gasi otel bun la Târgoviste. Nu am facute: camera de ardere, tubul de evacuare. Restul cred ca mai exista pe undeva. Cândva am sa reiau constructia, eventual incerc o micsorare.
Caracteristicile din plan erau:
- lungime maxima 650 mm;
- diametrul exterior maxim 74 mm;
- masa aproximativ 400 grame;
- putere statica maxima 2 kg;
- combustibil utilizat benzina auto 53.

Rares, ai dreptate. Poate asa era motorul lui, dar chiar vreau sa aflu cum l-a facut. Te referi la prima propozitie? Aia cu "iute de picior"? Chiar trebuie sa fii iute ca sa faci toate operatiile alea daca le poti face. Presupun ca a folosit gaz metan, butan sau ceva similar. Daca astea se gasesc in stare lichida in recipiente (adica gata comprimate) de ce sa le mai comprimi? Ca se practica cel mult eliminarea aerului din recipientul gol si varsarea gazului dintr-un recipient in altul. Ziceam si eu ca poate reuseste sa ma convinga... desi nu e cazul. Ce a facut el, pulsoreactor sigur nu este. Si nu stiu un plan care sa foloseasca o singura "elice" in felul acela.
Si eu zic sa invete pe altii. De exemplu eu nu te-as invata sa dai foc la capatul unui furtun legat la o butelie plina cu gaz doar comprimat, fara un regulator de presiune pe traseu si un dispozitiv care sa impiedice propagarea arderii spre butelie. Sau te-as sfatui, daca imi lasi toate sculele tale de modelism prin testament.
Auzi poanta si la tine: "am deschis subiectul asta ca sa luminati copii..." Pai daca procedezi asa o sa fii luminat pâna te-or stinge vecinii cu patura, sau te-or matura pompierii (sa zicem ca astia ajung mai greu putin) si te-or transporta acasa (daca esti la câmp) direct in urna. Am impresia ca nu-i datoria lor sa-ti asigure transportul si nici sa faca curatenie dupa "luminare". Nu te juca cu gazul in tot felul de butelii decât daca urmezi sfatul de mai sus, ala cu sculele...

PS Vezi ca arata bine paginile date de "Se poate si asa". Pe scurt, vezi ca se poate si asa!
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#8 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 24 January 2004 - 11:06 AM

@ Bitex

Fa-i si o poza la prietenul nostru.... :D
0

#9 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 24 January 2004 - 11:25 AM

Scuze, n-am priceput ce poza sa fac. A planului, a motorului, a prietenului nostru? Azi nu gândesc azi muncesc. Repeta te rog, cu alte cuvinte.
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#10 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 24 January 2004 - 12:18 PM

Ma refeream la prietenul nostru sa-i faci o poza ca sa-l cunoastem si noi! Este intradevar un specialist in toate si poate asa vedem si noi cine e si poate si citeva din realizarile lui interesante. Cit despre motorul cu reactie...las pe seama celor care sunt profesionisti in asa ceva....

Am avut ocazia sa vad un astfel de motor pe un stand de proba. Nu va pot da detalii pentru ca nu m-am bagat in seama ci doar am privit nedumerit. Motorasul avea cilindrul principal de circa 10 cm diametru, electrostarter si module electronice cit cuprinde cu un terminal portabil pe RS232 cu care se efectuau setarie. Proprietarul venise la magazinul de la care a cumparat-o ca sa-l ajute cineva la setari. Ceea ce m-a uimit a fost faptul ca tot ansamblul motor era montat pe o glisiera care avea montat un dinamometru cu arc ( un fel de cintar din acela de la rushi numai mult mai finutz) si linia trasa cu carioca era la 20 kg....si omul nu era fericit....

Mai tirziu am intrebat si eu proprietarul magazinului vazind citeva poze cu un model actionat cu o astfel de turbina si mi-a spus ca are probleme cu rezistenta materialelor folosite la constructia aeromodelului. La 300 km/h nu prea rezista..... :D
0

#11 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 24 January 2004 - 12:58 PM

Posibil sa nu fi fost pulsoreactor, ca nu stiu nimic de cilindrul principal. Te-ai referit la diametrul camerei de ardere? De regula ea are diametrul cel mai mare. Cam banuiesc ce era. Mai povesteste ca-i interesant. In privinta standului nu trebuia sa fii tare nedumerit ca e o metoda ieftina si buna prin care se masoara o forta.
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#12 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 24 January 2004 - 01:58 PM

Pai ce sa zic, nu eram eu nedumerit de faptul ca am vazut bancul de proba ci de faptul ca in viata inca nu am vazut cum arat un astfel de motor. Am atasat un mic desen unde poti vedea cam cum a aratat acea minune a tehnicii. Cilindrul mic din fata era dupa cum vedeam atit un mic electromotor de pornire a turbinei cit si pompa de combustibil caci avea tur/retur de la rezervor. Cilindrul mare era intradevar camera de ardere la care apoi mi-a mai aratat un cilindru metalic lung ce va iesi din coada avionului ( evident era vorba de un model de lupta jet )

Proprietarul nu era multumit cu anumite setari pe care le putea modifica cu ajutorul acelui terminal portabil cu afisaj LCD cuplat printr-o mufa RJ45 la modulul electronic al reactorului. Din pacate si timpul nostru era limitat si deja ne-am si cheltuit banii asa ca nu am putut vedea decit unele tentative de pornire dar fara aprindera combustibilului. Eu eram fericit cu un nou motoplanor electric de 2 metrii iar colegul meu cu un trainer ARF cu motor de 6,5 inclus asa ca aveam treaba!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: reactor.jpg

0

#13 Useril este offline   Rares 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 28-September 03
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu/Traunstein

Postat 24 January 2004 - 11:42 PM

am stat si am rumegat....si ce m-am gandit.ceva foarte simplu pe principiul motorului cu reactie dar combustibilul sa fie acetilena (carbura de calciu si apa daca mai tin bine minte).toata amestecatura sa se faca intr-un recipient etans si destul de solid.si acum ca sa sune si frumos...sa aiba si un after burner...diuza prin care o sa iasa gazul sa fie folosita ca tubul pt un suflici prin care iese aerul.si sa am alt tub vertical care sa fie scaldat la celalalt capat in niste acetona ca benzina nu imi prea place! :D si asa sper ca scap de arderea continua din camera de ardere si de curentii de aer ce se produc pe acolo.
oricum sunt ganduri mari si frumoase ce vreau sa fac...dar primul motor care il voi face nu cred ca o sa fie bun pt o barca...nu mai vb de avion.vreau sa vad ca scoate ceva aer.
iar de pulso reactoare....sunt frumoase...suple si puternice dar constructia lor mi se pare putin dificila...daca as avea acces la un strung sau o cunostiinta dar....din pacate raman cu speranta.

bitex sa nu te gadesti ca ma joc chiar asa cu focul.capu pe umerii mei nu tine loc de acoperis...ca sa nu-mi ninga in stomac! :D faci ceva dar prima data pui siguranta in fata ca se pot intampla chestii urate.inainte eram mai piroman si ma jucam cu tot felu de prafuri pana m-o spurcat odata vecina-mea ca i-am innegrit hainele de la uscat...si atunci am zis ca trec pe brazda!

:D
0

#14 Useril este offline   Rares 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 28-September 03
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu/Traunstein

Postat 24 January 2004 - 11:58 PM

am uitat...planuri de pulsejeturi am o droaie...daca doriti.....mailul vostru si treaba ii facuta
0

#15 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 25 January 2004 - 12:39 AM

Si ai trecut de pe o brazda pe alta, ca si mine. Precis. Cunosc marfa... Decât sa iau 2000 rest la un chiosc mai bine cer o bricheta, desi nu-s fumator. Just in case, sa fie acolo.
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#16 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 25 January 2004 - 02:08 AM

No coment.....

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: tnmed_09280046.jpg

0

#17 Useril este offline   Rares 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 28-September 03
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu/Traunstein

Postat 25 January 2004 - 10:25 PM

azi am fost sa fac experimenete cu acetona....dar nu mergeeee...hmmm mi-am mai ars si geaca pe o supraf cam cat de o moneda de 5000 dar nu se vede...prea tare :angry:
0

#18 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 26 January 2004 - 09:37 AM

Desenele de la pulsoreactorul lui Anania Moldoveanu le am eu...cele editate de AVSAP, prin anii '50!...Am construit cateva si m-am jucat mult cu ele in atelier...porneau cam asa: unul dadea la pompa de-i sareau mucii pe pereti (pompa de umflat roti , de la autoturismul Dacia 1300) iar altul invartea un magnetou care sa de-a scanteie pentru aprindere!!!...Functiona si cu benzina si cu toluen...mai mult nu am incercat...la zbor am avut o exoerienta neplacuta!!!
In ce priveste lamelele de valva, intradevar, cele din lama de ras durau doar o pornire si functiona pana la distrugere cam 1-3 minute....am reusit sa gasesc otel reftactar si sa-l rectific pana la 0.5 mm...erau prea groase chiar si asa, din care cauza ajungea sa porneasca foarte greu...si nu traiau cu mult mai mult!!!...Mai tarziu am invatat sa fac valve altfel decat elastice...pentru doritori, o sa dau detalii!!!
Problema majora la zbor pe camp, este aceea ca arunca flacara...ca urmare, eu nu as utiliza asa ceva in apropierea culturilor de cereale coapte!!!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#19 Useril este offline   Vivi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 665
  • Inregistrat: 06-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 26 January 2004 - 01:42 PM

Citeaza

iar de pulso reactoare....sunt frumoase...suple si puternice dar constructia lor mi se pare putin dificila...daca as avea acces la un strung sau o cunostiinta dar....din pacate raman cu speranta.

Oricum iti trebuie piese strunjite, si/sau facute la CNC. Gandeste-te ca turbina aia va avea o turatie de cateva zeci de mii de ture pe minut, si va trebui ca piesele sa fie bine centrate. Si vezi sa pleci de la inceput cu idee ca o sa te coste ceva turbina aia, cel putin cateva milioane. Gratis nu are cum sa-ti iasa! Uite aici niste linkuri care s-ar putea sa te ajute:
1) http://www.trefz-gmbh.de/turbinen/
Asta e un site cu componente....
2) http://www.htl-steyr.ac.at/htlde/am/3proje...urb2/index.html
Aici sunt si planuri de dowloadat
3) http://www.htl-steyr.ac.at/htlde/am/3proje...sturb/index.htm
Descrierea proiectului
Din pacate sunt in germana, dar cred ca imaginile or sa te ajute destul.

Vivi

Aceasta postare a fost editata de Vivi: 26 January 2004 - 01:43 PM

0

#20 Useril este offline   Rares 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 28-September 03
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu/Traunstein

Postat 26 January 2004 - 10:06 PM

pai ce vreau sa realizez n-o sa fie chiar un motor cu reactie...in loc de explozie bag direct acetilena intr-un tubusor.....si turatii prea mari nu cred ca o sa am.oricum poate o sa fie ceva de efect(vizual) ca de folosit la vreun model ma indoiesc....vedeti...cand n-are omu ce face isi gaseste.
0

#21 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 27 January 2004 - 02:56 AM

Vivi dar pulsoreactoarele au turbina? dar poate stiti voi alt model???
referitor la acetilena Rares cred ca-i bine sa renunti are viteza de ardere foarte mare si riscul de exlpozie ma face sa gandesc la vorbele lui bitex cele cu pompierii
0

#22 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 27 January 2004 - 03:06 AM

Salutare referitor la prelucrarea lamelelor la pulsoreactor de mult am incercat si eu o varianta si m-am oprit aici pt ca la rectificare dupa ce credeam ca e totul ok dadea mesterul drumul piesei dupa masa magnetica si lamelele mele se arcuiau intr-un mod ciudat de nu pre mai aveai ce sa faci cu ele dupa 2-3 incercari am renuntat si am ramas cu un motor complet dar fara supape asa ca-s receptiv nu ca as mai avea ce face cu motorul acum dar asa de amorul artei macar ar fi bine sa-l termin.
0

#23 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 27 January 2004 - 06:11 AM

Nene Marinarule. Adu lumina asupra noastra. Spune-ne secretul pulsoreactorului fara supape elastice ca murim de curiozitate. Nu stiu daca am sa fac asa ceva dar nu strica sa invatam ceva....parerea mea.
0

#24 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 27 January 2004 - 08:16 AM

Se poate si asa ?, la 27 Jan 2004, 06:11, a spus:

Nene Marinarule. Spune-ne secretul pulsoreactorului fara supape elastice ca murim de curiozitate.

Pai eu procedam cam asa:
Foloseam chiulasa originala, cu ferestrele de alimentare; acestea (fererestrele) mai sufereau o prelucrare suplimentara, adica le faceam un shanfren (un scaun), asa incat, in sectiune, arata ca o scara cu doua trepte!
Supapa o faceam din otel inoxidabil de 0.1-0.15 mm, ambutisat (arata ca o palarie cu boruri). Aceste boruri le pasuiam pe sticla mata cu ulei, dupa care faceam un rodaj manual cu supapa pe fiecare scaun in parte, asa incat, palarioarele intrau in ferestrele de alimentare si se asezau ermetic pe treapta de etansare (acel shanfren de care vorbeam)...peretele limitator de la varianta cu lamele elastice disparea si in locul lui asezam un gratar paralel cu chiulasa, astfel incat sa limiteze deplasarea palarioarelor prea mult si sa nu iasa din scaun! In acest fel, acestea aveau o cursa de aprox 08-1.2 mm si erau deplasate inainte-inapoi de variatia de presiune!!...Un astfel de motor am construit in anii de liceu, l-am pornit de foarte multe ori (a ramas ca proiect de diploma undeva la scoala, poate mai exista chiar...) si nu s-a uzat sau nu a cedat nimic la el nici dupa cateva zeci de ore de functionare!!!...chiulasa o facusem dintr-un cap de piston!
Cam atat...imi pare rau daca nu pot fi mai clar dar poate ca se intelege descrierea mea!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#25 Useril este offline   Vivi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 665
  • Inregistrat: 06-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 27 January 2004 - 09:45 AM

Marinare, lasa aburelile cu lamele, scaune si gratare. Micii unde sunt? :rolleyes: :D :D
Fa si tu un desen ca sa inteleg si eu despre ce este vorba.
0

#26 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 27 January 2004 - 09:53 AM

desen poimarti!...explicatia nu e pentru profani...cine cunoaste pulsoreactorul a priceput!!! :rolleyes: ...nu recomand incepatorilor astfel de experiente!!!

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 27 January 2004 - 10:03 AM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#27 Useril este offline   Khyushu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 30
  • Inregistrat: 09-April 02

Postat 27 January 2004 - 11:18 AM

Daca va intereseaza:
La urmatoarea adresa gasiti un pulsoreactor(sau cel putin asa cred eu ca nu am studiat schitele prea mult) la sectiunea planuri:
www.modelarz.com
Desenul este in AutoCAD.
0

#28 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 28 January 2004 - 01:03 AM

din cate inteleg eu treaba cu supapele in forma de palarioara era ceva de genul supapelor de la motorul in 4timpi buna idee, dar nu cred ca dezvolta cine stie ce forte pt ca totusi deschiderea de trecere a aerului prin supapa ar fi cam mica in suprafata
0

#29 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 28 January 2004 - 02:09 AM

Multumim frumos. Niste arculete existau sa tina supapele apasate ? Totusi lucreaza in plan vertical :)
0

#30 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 28 January 2004 - 07:53 AM

Se poate si asa ?, la 28 Jan 2004, 02:09, a spus:

Multumim frumos. Niste arculete existau sa tina supapele apasate ? Totusi lucreaza in plan vertical :)

Supapele sunt libere, nu au arculete!....nu au cum sa cada deoarece cursa este limitata si nu ies din scaun!...puterea motorului nu avea de pierdut, xorg!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu