mirciulica, la 4 Jan 2008, 15:00, a spus:
Buna treaba si felicitari pentru initiativa!
O neclaritate: lungimea minima in catalog e 452 mm
Pecizezi ca pleci de la 652, amintesti de 452 si continui cu calcule pentru 652. Pana la urma cred ca ai mers pa 652 ca sa ramai cu cursa de 347 mm? Din calcule asa pare.
Pare ca folosesti cate 2 piulite cu bile pe fiecare surub. Nu exista si varianta cu ele gata montate intr-o singura bucata si pretensionate din fabrica?
Rulmentii, carcasele rulmentilor si piulitelor intra in calcul? Daca nu intra, cam cat ar fi si astea?
Ce fel de sanie longitudinala ai ales? E cu ghidaj rotund cu rulmenti liniari? Posibil NU, dar intreb... Sau posibil DA.
De ce la sania longitudinala se adauga 35x4 la pret si la cele doua transversale tot 35x4 buc, daca sunt 1 respectiv 2 bucati? Poate n-am inteles bine structura. Scuze pentru intrebari. Pricep ca e ca o masa XYZ montata langa o papusa fixa si obtii o masina cu ajutorul careia poti strunji si freza.
Elementele cumparate se pot monta usor intre ele fara altele intermediare? De regula da, dar nu stiu ce ai ales din catalog...
Daca tot faci treaba buna, mergi cu calculul pana la capat? Adica motoare, cuplaje, o mana de suruburi, o aproximare a pretului prelucrarilor de facut separat pentru montaj, motorul folosit pe capul de frezare si ce mai e acolo de fixat, tot ce-i legat de partea de strunjire (motor, comanda motor, ax principal, universal, portcutit)...? Ca sa vedem macar 70% din valoarea finala pentru a putea vorbi de o prelucrare.
O sa mai revin cu ceva intrebari, dar indiferent de continuare te felicit din nou pentru ce ai inceput!
Mult succes!
PS. O intrebare indiscreta: cu cine tii legatura de la ISEL din Romania? Sau macar e cineva din Bucuresti, sau ai pe cineva acolo la Timisoara (Temesvar, sa nu se inteleaga altceva)?
Aceasta postare a fost editata de bitex: 04 January 2008 - 05:00 PM

Ajutor


Raspuns nou

Citare Multipla











