am doua idei daca vi se par valabile astept raspuns
#70
Postat 08 November 2007 - 10:38 PM
poti renunta la burdufele de la cirma
eu am folosit teava de alama cu interior de 1.5mm (se gaseste in bricorstore) si o sirma otelita tot de 1.5mm, pe interiorul tevii bagi vaselina cu seringa si apoi sirma. nu intra strop de apa
iar daca vrei sa fi mai sigur aplici pe capatul tevii din interiorul barcii un pic de mastic siliconic( datorita vaselinei siliconul NU va face aderenta cu sirma de otel)
eu am folosit teava de alama cu interior de 1.5mm (se gaseste in bricorstore) si o sirma otelita tot de 1.5mm, pe interiorul tevii bagi vaselina cu seringa si apoi sirma. nu intra strop de apa
iar daca vrei sa fi mai sigur aplici pe capatul tevii din interiorul barcii un pic de mastic siliconic( datorita vaselinei siliconul NU va face aderenta cu sirma de otel)
tel.0745026562
#79
Postat 09 November 2007 - 08:42 PM
Era sa uit, vezi ca elicia conteaza mult, sa faci probe cu 3,4 elicii, am sa-ti dau in timp util si codurile de la ele.... Nu ai ce face, asta e. Dar vei vedea cat de importanta e si elicia. 4 elicii nu e o avere, daca te cuplezi cu cineva care are si el teste de facut, scapi mai ieftin...
GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
#85
Postat 09 November 2007 - 10:05 PM
Nu pot sa-ti spun exact care va fi cea mai buna, ca daca stiam iti spuneam sa o iei, dar asa am zis ca treb sa faci teste, cred ca te costa cam 30 ron cele patru...
Care va fi cea mai rapida imi vei spune tu, desi as paria pe 1476
Care va fi cea mai rapida imi vei spune tu, desi as paria pe 1476
GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
#87
Postat 09 November 2007 - 10:38 PM
Barca omului are 700grame, iar cu eliciile alea e imposibil sa il arda...
In cada am rupt si eu un navy cardan, ca i-am dat blana pe loc de mi-a aruncat apa pe pereti, dar, pe loc, eforturile sunt maxime.
Chiar il asigur ca poate sa plece pe balta pe maxim, si cu eliciile alea, nu va arde motorul, dar e de evitat, pt ca rupe cuplaje.
Are si racire cu apa, deci si in anduranta va rezista.
In cada am rupt si eu un navy cardan, ca i-am dat blana pe loc de mi-a aruncat apa pe pereti, dar, pe loc, eforturile sunt maxime.
Chiar il asigur ca poate sa plece pe balta pe maxim, si cu eliciile alea, nu va arde motorul, dar e de evitat, pt ca rupe cuplaje.
Are si racire cu apa, deci si in anduranta va rezista.
GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
#88
Postat 09 November 2007 - 10:42 PM
Mai ai o solutie: fa un tabel cu toti parametrii motoarelor de care vorbeam, si compara turatii, consum(deci putere, ca tensiunea o avem, 8 cel), si ce mai crezi tu.... Cred ca la 700grame, e cel mai bun. Daca avea 1,5 Kg iti spuneam 700/13.
GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
#90
Postat 10 November 2007 - 12:27 PM
Da...ori , ori..., pune-le pe foaie si compara-le: putere(curent tensiune), turatie, si inca o chestie.... la temperatura mai ridicata magnetii isi pierd proprietatile magnetice, venti mai are ceva in plus in acest sens, plus un rulment...
vezi tu, te descurci pana la urma...
Bafta fara valuri....
vezi tu, te descurci pana la urma...
Bafta fara valuri....
GAZ PE APA- sentiment de nedescris!