am doua idei daca vi se par valabile astept raspuns
#153
Postat 26 November 2007 - 02:20 PM
CIPCI, la 22 Nov 2007, 08:46, a spus:
stie cineva cum e abs-ul e casant, se prelucreaza usor?cu ce merge lipit, etc .,multumesc anticipat...........
ABS-ul se taie usor. Daca tai din placa se poate folosi metoda "prin zgariere". Este un material excelent care se lipeste foarte bine cu tricloretilena sau dicloretan. Se apropie si se apasa moderat piesele si se picura putin solvent pe planul de separatie.
Varianta sa PAS (polistiren antisoc), deoarece contine un pic de cauciuc, este si mai putin predispusa sa se fisureze la socuri. In rest acelasi material excelent pentru modelisti.
#154
Postat 26 November 2007 - 05:34 PM
CIPCI, la 25 Nov 2007, 21:02, a spus:
hahalele aia de la fan curier, trebuia sa ajunga de doua zile, si cand te gandesti ca sunt la o aruncatura de bat,ma cam ingrijoreaza rezistenta barcii la umiditate !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De ce prin fan curier? Mie imi vine marfa prin posta normala in a 3-a zi de cand fac comanda... Si sunt cam 500Km.
GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
#166
Postat 26 November 2007 - 10:45 PM
turatii la greu ,sa-mi scoata axul de pe barca 600 bb chiar mi-a fisurat vopseaua de la imbinare ,rau ,feroce,dar si un zgomot pe masura cred ca rezoneaza coca, colegii s-au departat 2 metri cand l-am conectat....................sper sa nu dezamageasca,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,apropo ZUE astept o poza cu ce mi-ai promis sa vad la ce sa ma astept,sper ca nu deranjez...............multumesc.
#167
Postat 26 November 2007 - 11:10 PM
CIPCI, la 26 Nov 2007, 22:37, a spus:
finisaju' nu e chiar la marea arta..............
nu vreau sa fiu rau, dar cind lucrati la o "barcuta" nu va lasa-ti "furat" numai de performanta, lucrati cu atentie si la partea de finisaje (sa se bucure si ochiul nostru). Cred ca si aceasta parte este la fel de importanta ca si restul....nu cred sa fi vazut o barca de viteza 1:1 si chiar navomodel de performanta care sa prezinte "valuri" si umflaturi pe coca sau sa fie prost vopsita
@CIPCI pune varnisz sau tub termocontractil pe cuplajul cardanic daca vrei sa tina
coca o sa o primesti goala, dar sa stii ca o sa ai un pic de lucru (am vrut sa ma apuc sa o repar dar mi-am cuparat unul din fibra), nu te sparia ca nu este sparta
http://www.youtube.c...h?v=OScQTrh4at8 si sa-l vezi cu 3 celule lipo
Imagini atasate
tel.0745026562
#169
Postat 06 December 2007 - 05:19 PM
ZUE barcuta arata bine numai ca e la limita cu linia de lutire cu un pak de 9.6v 3300mA/h o mai aranjez un pic si e gata de sarbatori ,am mutat totul de pe a mea pe aia trimisa pentru simplul motiv ca, a ta cu motorul meu pe ea e mai usoara decat barca mea goala ar fi prostesc sa continui lucru la prima cand am un material mai bun pe mana, inca o data multumesc.
Imagini atasate
#174
Postat 06 December 2007 - 05:23 PM
Sper ca nu pui spirala de racire peste tabla aia cu eticheta.... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif sa dai jos tabla...
Si sa lasi joc intre contrapiulita de la elicie si tub. Deasemenea sa aliniezi bine cardanul, chiar daca e cardan, se aliniaza. Cel mai bine e cu ampermetrul in serie cu motorul. Te ``duci`` dupa curent minim. (se si simte la mana, dar e mai bine cu ampermetrul)
Si sa lasi joc intre contrapiulita de la elicie si tub. Deasemenea sa aliniezi bine cardanul, chiar daca e cardan, se aliniaza. Cel mai bine e cu ampermetrul in serie cu motorul. Te ``duci`` dupa curent minim. (se si simte la mana, dar e mai bine cu ampermetrul)
Aceasta postare a fost editata de HESS: 06 December 2007 - 05:27 PM
GAZ PE APA- sentiment de nedescris!