ciudatenie sau nu imi dau eu seama...
#1
Postat 12 August 2007 - 06:08 PM
luam un cessna 182 electric , 480 motorizat ... 600 de grame... se angajeaza greu...
daca la acelasi cessna ii punem BL ,si Lipo greutatea ii scade pe la 500 de grame...deci teoretic ar trebui sa se angajeze mai greu ...(gresesc) ?
dar totusi , la fiecare cessna cu BL pe ea, viteza de angajare creste foarte muult....
de ce? cu ce ii modifica faptul ca e BL in bot , viteza de angajare ?
#2
Postat 12 August 2007 - 07:11 PM
Aceasta postare a fost editata de Fantomas_xp: 12 August 2007 - 07:12 PM
#3
Postat 12 August 2007 - 07:12 PM
big
#6
Postat 13 August 2007 - 11:10 AM
dar Florin100% si Radu_ da....centrajul e exact in acelasi loc la ambii..
dar totusi viteza de angajere creste muult... am intrebat pentru ca nu imi dau seama ce se poate petrece acolo..
#7
Postat 13 August 2007 - 11:27 AM
Astept comentarii.
#8
Postat 13 August 2007 - 11:31 AM
Fantomas_xp, la 12 Aug 2007, 19:11, a spus:
AU!......eu am un inrunner cu reductor...Hacker B20-15L
#9
Postat 13 August 2007 - 11:55 AM
dar tot nu inteleg de ce viteza de angajare e mai mare...cum ati spus si dumneavoastra , daca CG e in acelasi punct ...
#10
Postat 13 August 2007 - 12:13 PM
Aceasta postare a fost editata de Radu_: 13 August 2007 - 12:17 PM
#11
Postat 13 August 2007 - 02:47 PM
daca ar conta as de muult, de ce atunci cand moare motoru unui termic , viteza de angajare nu creste atat de muult...(fata de momentul cand e la relanti) .. ?
#12
Postat 13 August 2007 - 03:14 PM
#14
Postat 14 August 2007 - 02:22 PM
RedBaron, la 13 Aug 2007, 14:47, a spus:
daca ar conta as de muult, de ce atunci cand moare motoru unui termic , viteza de angajare nu creste atat de muult...(fata de momentul cand e la relanti) .. ?
acum m-am linistit cu elicea mai mare http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif ca bulesc motoru :) .Acu folosesc o tripla cu doar 2 inchi mai mare :D
#15
Postat 14 August 2007 - 07:58 PM
de ce e altfel..[QUOTE]
RedBaroane, nu-i chiar atat de simplu cum crezi tu... asta-i doar o formula empirica.. de fapt totul e un calcul mult mai complex..
Viteza descendenta depinde de finetea modelului...iar aceasta de raportul rezistenta la inaintare/ portanta... rezistenta la inaintare are formula ei, care cred ca o stii si tu dar mai depinde si de nr Reynolds care acesta la randul lui depinde direct proportional de viteza de zbor... deci in concluzie un model , nu neaparat mai usor, dar la o viteza mica are un Re mic deci o rezistenta la inaintare mare, care la aceeasi portanta scade finetea modelului deci creste viteza descendenta...iata d-aia se infunda mai repede...
asta coroborat si cu forta de rezistenta pe care o opune elicea cu motorul oprit, diferenta de infundare devine sesizabila intre cele 2 variante ale aceluiasi model...
Parerea mea... :lol:
#16
Postat 14 August 2007 - 09:08 PM
Fisiere atasate
-
acumulatori.jpg (10.56K)
Number of downloads: 126
#18
Postat 14 August 2007 - 09:28 PM
Citeaza
As adauga chiar ca diferenta la angajare vine tocmai de la aceasta pozitionare a acumulatorului, mai ales ca NiMh este mai greu.
#20
Postat 15 August 2007 - 03:25 PM
#21
Postat 15 August 2007 - 04:09 PM
#22
Postat 15 August 2007 - 05:14 PM
Cu centrul de greutate am lamurit-o ramine in acelas loc ,dar centrul de presiune ,unde se muta?
#23
Postat 15 August 2007 - 11:45 PM
Fisiere atasate
-
16082007685_mic.jpg (22.42K)
Number of downloads: 99
#24
Postat 15 August 2007 - 11:46 PM
Fisiere atasate
-
16082007686_mic.jpg (20.66K)
Number of downloads: 95
#25
Postat 16 August 2007 - 08:49 PM
Si inca o intrebare: Sunt curios ce acumulator a pus florin 100% de e in afara fuselajului ca io pe cessna pe care l-am avut am pus 11,1x2200mah si doar am taiat locasul in partea din fata ca era mai lung acuu' decat holderul, in rest intra perfect si se si inchidea si usita
#26
Postat 17 August 2007 - 10:01 AM