stie cineva ? drift
#1
Postat 11 June 2007 - 10:40 PM
in ultima vreme am incercat tot felul de combinatii de material pus pe cauciuc,
sau direct pe janta, sa fac masina sa alunece mai bine.
am incercat pvc, dar are aderenta prea mica...
am incarcat pvc si pe deasupra banda izoliera, dar te dai 1 minut si dupaia gata...
stie cineva ce as putea pune pe roti ?
am inteles de pe alte forumuri din afara ca exista teava de ABS care
se poate folosi si are aderenta mai buna, dar nu am gasit pe nicaieri asa ceva
va rog sa-mi dati un sfat, ca tare-mi place sa o plimb pe lateral... :D
#2
Postat 11 June 2007 - 10:54 PM
#7
Postat 12 June 2007 - 03:31 PM
#8
Postat 12 June 2007 - 06:15 PM
dar ideea e ca am gasit ceva de pus pe ea, pvc din niste fitinguri
de instalatii sanitare, dar aluneca prea tare,
si mie imi trebuie ceva cu o aderenta mai bunicica umpik, ceva mai ''moale'',
ca spre exemplu am pus banda izolatoare peste pvc-ul ala si mergea super,
dar partea nasoala e ca se toaca foarte repede
de-aia ziceam ca la aia peste hotare se gasesc tevi din diferite tipuri de material :PVC , ABS, nu doar plastic si atat,.,.
deci ?
cum sa fac, ce sa pun? (cred ca o sa caut forumuri de instalatori)
:) ;) :D
#14
Postat 08 July 2007 - 12:43 PM
#15
Postat 08 July 2007 - 02:48 PM
uite, vezi aici : http://www.youtube.c...h?v=LoOoL8mbUtU
#16
Postat 08 July 2007 - 04:45 PM
cristianionut, la 8 Jul 2007, 14:48, a spus:
uite, vezi aici : http://www.youtube.c...h?v=LoOoL8mbUtU
:mellow: Drift controlat e ca si cum ai spune "paznic de parcare altruist si binevoitor cu modelistii..."
Conform The Cambridge Advanced Learner's Dictionary, "to drift" inseamna "to move slowly, especially as a result of outside forces, with no control over direction".
Deci driftul, in acceptia lui generala, este prin definitie o miscare necontrolata.
Deci tu cand spui "drift controlat" te referi probabil la incercarea pilotului de a provoca in mod intentionat o pierdere a aderentei, urmata de o redobandire a acesteia intr-un interval de timp care sa nu permita masinii sa scape complet de sub control.
Ori, in acest caz, nu mai poate fi vorba de drift controlat sau necontrolat, ci doar de capacitatea pilotului de a iesi cu fata curata din drift, care este, cum am demonstrat mai sus, o miscare necontrolata.
Este adevarat ca aceasta capacitate depinde si de suprafata de rulare, de anvelopele masinii, de motor si de raportul de tractiune, dar aceste elemente sunt irelevante cand intra in discutie talentul de pilot.
Deci, ca sa-mi inchei pledoaria, un pilot cat de cat priceput si dispunand de o masina cu minimul de echipare pentru aceasta activitate, are, zic eu, posibilitatea de a intra si iesi din drift, cand si cum vrea el, si fara a avea la dispozitie elemente speciale de genul celor mentionate mai sus.
Don't hate me now....ca doar ma ai in lista de messenger http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif:p:P
Aceasta postare a fost editata de RCX: 08 July 2007 - 04:47 PM
#17
Postat 08 July 2007 - 05:56 PM
da hai ca stim cu totii la ce m-am referit ..... :mellow:
driftul meu controlat-necontrolat, e mult mai CONTROLAT decat al lui 2fast4u cand o face 2WD
''iar daca chiar ma manca, o fac 2WD(spate) si nu mai pot merge cu ea drept ''
io la asta ma refeream...
no offence RCX nor 2fast4u http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/cool.gif
#18
Postat 08 July 2007 - 09:17 PM
cristianionut, la 8 Jul 2007, 17:56, a spus:
da hai ca stim cu totii la ce m-am referit ..... :mellow:
driftul meu controlat-necontrolat, e mult mai CONTROLAT decat al lui 2fast4u cand o face 2WD
''iar daca chiar ma manca, o fac 2WD(spate) si nu mai pot merge cu ea drept ''
io la asta ma refeream...
no offence RCX nor 2fast4u :D
Ma bucur ca ti-a placut :p M-am documentat ceva vreme, adica vreo 15 minute, pana sa-l scriu...
Iti dai seama ca am inteles la ce te-ai referit dar nu puteam sa las nediscutata problema semantica a cuvantului "drift"...
Si stai linistit, no offense.
#20
Postat 09 July 2007 - 10:27 AM
sa vezi ce figuri originale poti face asa...
#21
Postat 09 July 2007 - 10:32 AM
RCX, la 9 Jul 2007, 10:27, a spus:
sa vezi ce figuri originale poti face asa...
da mai http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif sa sti ca nu mam gandit la asta inca...
dar alta intrebaere... ce sar intampla daca ai lasa doar o roata motoare? :) hmmm trebuie facute niste experimente in domeniu... ma ofer voluntar
Aceasta postare a fost editata de 2fast4u: 09 July 2007 - 10:32 AM
#22
Postat 09 July 2007 - 01:50 PM
http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
#23
Postat 09 July 2007 - 04:25 PM
cristianionut, la 9 Jul 2007, 13:50, a spus:
:lol:
corect... mai daca iti faci, posteaza, te rog, pe forum care e misterioasa tehnologie sau macar cateva idei de ghidaj, poate o fotografie....
si nu uitati... driftuiti-va, dar cu control http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
#27
Postat 13 July 2007 - 09:37 AM
eu as vrea sa incerc cu o termica.
iar din cate am inteles eu banda de pvc nu se pune pe toata suprafata cauciucului ci numai pe mijloc, asa ai si derapaj si la curbe se mai deformeaza cauciucul si atinge asfaltul asa capeti si aderenta, trebuie studiata problema
salve
#29
Postat 14 July 2007 - 11:35 AM
@BABANU
cele mai bune masini de drift sunt electricele !!!
ce stii tu cu banda de PVC se numeste drift-ring, si pvc-ul iti asigura alunecarea,
si cauciucul(si el cu duritate mare) iti ofera putina aderenta pentru control mai bun si viteza
@flo234
mai bine ne arati un filmulet cu ce ai facut, ca io stiu ca driftul ''controlat'' se face AWD ,
cu 2WD cred ca doar te invarti in loc