Modelism - RHC Forum: constructie EDGE - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

constructie EDGE termic sau brushless

#181 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 19 October 2007 - 07:07 PM

Verifica, inca o data, cum lucreaza furtunul flexibil din rezervor....parerea mea. Testele le-ai facut cu rezervorul plin....da?
0

#182 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 19 October 2007 - 07:42 PM

In teste am consumat 3 rezervoare. L-a prins si plin si mai gol. Acum, normal ar fi sa functioneze si cand e rezervorul mai gol ca manevre de inaltare poti face oricand, nu?
Furtunele sunt verificate. Returul de la esapament functioneaza. Se comporta de parca ar cadea coloana de combustibil. Sa n-aiba suficienta forta de aspiratie?. Culmea e ca la turatii apropiate de relanti nu se opreste.
0

#183 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 19 October 2007 - 08:11 PM

vezi sa nu fi incurcat teava care iese din rezervor si care ar trebuie sa intre in jigleur( cea cu pendulul) cu cealalta teava care e pt alimentare.Io am patit chestia asta :angry:

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 19 October 2007 - 08:11 PM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#184 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 19 October 2007 - 08:15 PM

N-am incurcat mai Florine nimic. Le-am pus pe fiecare o bucata de colant de culori diferite.
0

#185 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 19 October 2007 - 09:44 PM

nimsoc, la 19 Oct 2007, 20:02, a spus:

si l-am lasat sa mearga cam 3-4 minute la juma de turatie.
Rodajul este facut; scopul era acum o reglare mai atenta.
Problema e ca atunci cand ridic botul avionului mai mult de 30 grade se opreste instantaneu.

Citeaza

In teste am consumat 3 rezervoare.


1.rodajul nu este facut.(100%)
2.rodajul nu este facut.(100%)
3.trage aer fals pe undeva.(50%)
4.e prea sec reglajul (75-80%)
5.combustibilul nu e de calitate (50%)
6.motorul e de o calitate mai slaba (70%)

alege si tu ce e mai probabil,si da un reply.
flying is my life...
0

#186 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 19 October 2007 - 11:34 PM

Silviu: rodajul l-am facut dupa manualul lui.
1.Alea 3 rezervoare din teste vin dupa cele consumate in rodaj. Chiar si asa, mi-e greu sa cred ca un motor nerodat se opreste cum il ridici putin.
( rodajul e o chestie de finete care da mai multa viata motorului ; aici e vorba de un lucru grosier ; nu se alimenteaza cand il ridic)
3. Daca tragea aer fals pe undeva se simtea in mersul lui si pe orizontala ( ca aerul fals intra in orice pozitie a motorului)
4. Am zis ca am reglat jiglerul de la minim la maxim incet cu rabdare. Mai mult de cat e cursa lui n-am ce face
5. Combustibilul e cel pe care sunt convins ca il folositi multi dintre voi
6. Partea cu calitatea motorului e posibila dar am vazut ca multi au tipul asta de motor si merge foarte bine.

Tot respectul pentru tine Silviu, dar cred ca altundeva am gresit si nu-mi dau seama unde.

Am o banuiala dar nu pot spune cu precizie: lungimea coloanei de lichid care in verticala se transforma in greutate coloana lichid. S-ar putea sa nu traga motorul aceasta coloana. Daca socotim ca de la cilindru la terminarea batiului sunt 11cm si apoi rezervorul are 12 cm lungime rezulta ca in total avem 23 cm. Pendulul sta la 1cm de peretele rezervorului deci avem lungime totala de 22cm. In verticala avem aceasta lungime de coloana de lichid. Repet in relanti sau putin turat nu se opreste, cum deschid clapeta maxim, cum ...fis. Suspectez un dezechilibru de presiuni dar mai departe ma depaseste in acest moment
0

#187 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 20 October 2007 - 05:28 AM

ai incercat sa imbogatesti un pic amestecul si de la repriza?
flying is my life...
0

#188 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 20 October 2007 - 07:10 AM

eu am tipul asta de motor pe trainer si merge impecabil, nu am avut probleme de genul asta.Nu prea poci sa imi dau seama de ce face al tau asa
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#189 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 20 October 2007 - 07:11 AM

Categoric este de la suprapresiune care se poate datora ori faptului ca nu e realizata etansarea corecta a dopului rezervorului, ori ai vre-un furtun crapat sau care sufla pe langa stuturi....!!!
Verificarea o faci astfel: cu rezervorul gol, alegi o conducta si pe celelalte doua le astupi. Cu gura tragi aerul din rezervor prin conducta aleasa initial si astupi cu limba...pare putin aiurea, stiu! Daca simti ca limba sta lipita zece-douazeci de secunde pe capatul astupat, totul e ok...ceea ce ma indoiesc in cazul tau!!!!

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 20 October 2007 - 07:15 AM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#190 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 20 October 2007 - 07:14 AM

da e exact cum zice marinaru!!! vezi ca dopul de cauciuc are un surub care trebuie strans calumea.IAr acolo unde es tevile din dop pune cateva picaturi de superglue
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#191 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 20 October 2007 - 09:23 AM

Am facut testul Marinarului ( asa sa-i ramana numele). Am scos furtunul din carburator si le-am astupat pe celelalte doua. Am tras pana mi s-a umplut creierul de metanol si l-am tinut cam 40sec. La dezlipirea limbii de furtun aspiratia e prezenta. Deci nu pierde si daca pierde, pierde f.putin.
Am tras si mai putin ca sa am presiune mai mica in cazul in care e vreo scurgere sa-mi dau seama. Nimic.

Ma dispera maxim.
0

#192 Useril este offline   ACS 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 275
  • Inregistrat: 01-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Campina

Postat 21 October 2007 - 01:14 PM

Verifca motorul si pe batiul de rodaj (cu un alt rezervor ) care sa it permita sa faci manevre cu motorul pornit si tragi singur concluzia de la ce este, ia lucrurile pe rand si elimina cauzele probabile.
Optimisti construiesc avioane,pesimisti cumpara parasute.
0

#193 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 03 November 2007 - 08:34 PM

Treaba s-a rezolvat prin mutarea rezervorului mai aproape de motor.Se pare ca nu avea forta suficienta de aspiratie.
0

#194 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 03 November 2007 - 08:53 PM

Astazi a fost ziua botezului. A avionului. Am fost la Chitila pt. zborul inaugural. Desi nu e terminat 100% am vrut neaparat sa-l ridic sa vad daca e cazul sa-l mai continui sau nu. Marea mea ingrijorare pornea de la faptul ca in final cantareste 3,5Kg si are o suprafata a aripii de 43 dm2 deci incarcare de aprox.80g/dm2. Deci eram curios....
Multumesc inca odata celor prezenti care s-au implicat in aceasta actiune: florin100% care mi-a oferit sprijinul la pornire, reglare+diverse materiale ; altui domn( pe care nu-l cunosc) care mi-a reglat motorul, lui Slicer si Alex pt. sustinere ( sunt cativa enumerati din cei prezenti pe camp), pe restul nu-i cunosc de pe forum dar au avut fiecare partea lor de contributie.
Despre avion ...ce sa zic... s-a comportat mai bine decat credeam, adica are un zbor foarte precis, aproape daca trebuie sa-l corectezi avand in vedere ca e un acrobat. Iti lasa timp de reactie, este foarte previzibil in reactii. Viteza limita este incredibil de mica. Aterizarile sunt o placere, nu trebuie decat sa-l aliniezi cu pista si apoi isi vede singur de treaba.

Anexez un link unde e filmul cu zborul. Incercati cu Windows Media... pt ca BS playerul face figuri.
Scuzati tremuratul filmarii dar ne intepenisera tuturor oasele si nici stabilizorul camerei nu facea fata.

http://dan.optic-bri...ne/Untitled.mpg

Dureaza cam mult sa vi se incarce filmul dar youtube e o jena de program cu max.100M. Arhivat si facut Mpeg are 220M.

Aceasta postare a fost editata de nimsoc: 03 November 2007 - 08:56 PM

0

#195 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 03 November 2007 - 08:57 PM

felicitari cosmine...
asteptam sa il vedem si pe meleagurile astea zburand ;)
felicitari maxime:)
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#196 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 03 November 2007 - 09:15 PM

super model!!!!foarte surprins am fost de faptul ca avea o viteza incredibil de mica la relanti chiar daca e acrobat :( .Trebuie sa rezolvi cu rezervorul ca asa cum este pus acum nu e bine :( .in rest cum am zis un super model!!!
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#197 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 05 November 2007 - 09:29 AM

Cu o rezolutie mai mica a intrat si pe youtube

http://www.youtube.c...h?v=dC-uW5iTxrY
0

#198 Useril este offline   fokke 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 75
  • Inregistrat: 02-November 07
  • Gender:Male
  • Location:Sofia Bulgaria
  • Interests:RC scale aitplanes

Postat 05 November 2007 - 09:42 AM

Congratulations for your first fly ,very beautiful airplane :)
0

#199 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 05 November 2007 - 11:58 AM

Ce pot spune...felicitari felicitari si iar felicitari.Tiam urmarit de la inceput munculita si meriti din plin sa te bucuri de modelul tau.


Bafta si la cat mai multe zboruri.
0

#200 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 05 November 2007 - 12:11 PM

felicitari pt. realizare .....10x :)
ADOR VITEZA!!!
0

#201 Useril este offline   ACS 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 275
  • Inregistrat: 01-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Campina

Postat 05 November 2007 - 02:15 PM

Felicitari un prim zbor reusit, la cat mai multe.
Optimisti construiesc avioane,pesimisti cumpara parasute.
0

#202 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 17 December 2007 - 05:10 PM

Avand putin timp liber, am mai mesterit ceva. I-am facut capota motorului si l-am colantizat in intregime.
Cam asa arata gata.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de nimsoc: 17 December 2007 - 05:11 PM

0

#203 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 17 December 2007 - 05:15 PM

Terminand modelul asta, ma voi apuca de constructia altui avion, tot un edge, dar ceva mai marisor.

Fisiere atasate


0

#204 Useril este offline   critx 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 139
  • Inregistrat: 18-December 07
  • Gender:Female
  • Location:Usa
  • Interests:Casual live girls online privateladyescorts.com

Postat 18 December 2007 - 03:11 PM

Impresionant!

Am un sentiment de rusine cand ma gandesc ca pierd timp cautand aeromodele de cumparat.
Felicitari pentru realizare!
0

#205 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 22 December 2007 - 01:20 PM

poti da mai multe detalii despre cum ai facut capota? De cabina nu te ocupi? Am vazut aici unul din colegi si-a facut capote pentru formosa foarte faine din sticle de cola (cred), folosind matrite de ghips... asa ai facut si tu capota? Pare din fibra de sticla (febletea mea lately).

Aceasta postare a fost editata de Kriminel: 22 December 2007 - 01:21 PM



0

#206 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 22 December 2007 - 01:49 PM

Capota am facut-o dintr-o sticla de apa plata de 5l. Am incercat s-o fac din fibra dar n-a iesit bine. O voi reface din fibra pana la primavara. Am sa fac si cabina dar cand oi avea chef sa fac matrita. Cabina tot dintr-o sticla am s-o fac.
Ca detalii : am taiat fasii din pal pe care le-am suprapus si prins cu suruburi, apoi le-am slefuit cu o slefuitoare cu banda. Facusem si o matrita din gips dar care nu mi-a placut. Am taiat fundul de la sticla si am infipt-o pe matrita dupa care am dat cu heat gun-ul pe ea si s-a strans in jurul matritei.
Pe urmatoarea am sa incerc s-o fac ca-n urmatorul link. Mi se pare foarte educativ daca pot spune asa.

http://www.youtube.com/watch?v=hGBRiYhxRTM...ns.blogspot.com
0

Arata acest topic


  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu