constructie EDGE termic sau brushless
#181
Postat 19 October 2007 - 07:07 PM
#182
Postat 19 October 2007 - 07:42 PM
Furtunele sunt verificate. Returul de la esapament functioneaza. Se comporta de parca ar cadea coloana de combustibil. Sa n-aiba suficienta forta de aspiratie?. Culmea e ca la turatii apropiate de relanti nu se opreste.
#183
Postat 19 October 2007 - 08:11 PM
Aceasta postare a fost editata de florin100%: 19 October 2007 - 08:11 PM
#184
Postat 19 October 2007 - 08:15 PM
#185
Postat 19 October 2007 - 09:44 PM
nimsoc, la 19 Oct 2007, 20:02, a spus:
Rodajul este facut; scopul era acum o reglare mai atenta.
Problema e ca atunci cand ridic botul avionului mai mult de 30 grade se opreste instantaneu.
Citeaza
1.rodajul nu este facut.(100%)
2.rodajul nu este facut.(100%)
3.trage aer fals pe undeva.(50%)
4.e prea sec reglajul (75-80%)
5.combustibilul nu e de calitate (50%)
6.motorul e de o calitate mai slaba (70%)
alege si tu ce e mai probabil,si da un reply.
#186
Postat 19 October 2007 - 11:34 PM
1.Alea 3 rezervoare din teste vin dupa cele consumate in rodaj. Chiar si asa, mi-e greu sa cred ca un motor nerodat se opreste cum il ridici putin.
( rodajul e o chestie de finete care da mai multa viata motorului ; aici e vorba de un lucru grosier ; nu se alimenteaza cand il ridic)
3. Daca tragea aer fals pe undeva se simtea in mersul lui si pe orizontala ( ca aerul fals intra in orice pozitie a motorului)
4. Am zis ca am reglat jiglerul de la minim la maxim incet cu rabdare. Mai mult de cat e cursa lui n-am ce face
5. Combustibilul e cel pe care sunt convins ca il folositi multi dintre voi
6. Partea cu calitatea motorului e posibila dar am vazut ca multi au tipul asta de motor si merge foarte bine.
Tot respectul pentru tine Silviu, dar cred ca altundeva am gresit si nu-mi dau seama unde.
Am o banuiala dar nu pot spune cu precizie: lungimea coloanei de lichid care in verticala se transforma in greutate coloana lichid. S-ar putea sa nu traga motorul aceasta coloana. Daca socotim ca de la cilindru la terminarea batiului sunt 11cm si apoi rezervorul are 12 cm lungime rezulta ca in total avem 23 cm. Pendulul sta la 1cm de peretele rezervorului deci avem lungime totala de 22cm. In verticala avem aceasta lungime de coloana de lichid. Repet in relanti sau putin turat nu se opreste, cum deschid clapeta maxim, cum ...fis. Suspectez un dezechilibru de presiuni dar mai departe ma depaseste in acest moment
#187
Postat 20 October 2007 - 05:28 AM
#188
Postat 20 October 2007 - 07:10 AM
#189
Postat 20 October 2007 - 07:11 AM
Verificarea o faci astfel: cu rezervorul gol, alegi o conducta si pe celelalte doua le astupi. Cu gura tragi aerul din rezervor prin conducta aleasa initial si astupi cu limba...pare putin aiurea, stiu! Daca simti ca limba sta lipita zece-douazeci de secunde pe capatul astupat, totul e ok...ceea ce ma indoiesc in cazul tau!!!!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 20 October 2007 - 07:15 AM
Cu rabdare si ciocan.
#190
Postat 20 October 2007 - 07:14 AM
#191
Postat 20 October 2007 - 09:23 AM
Am tras si mai putin ca sa am presiune mai mica in cazul in care e vreo scurgere sa-mi dau seama. Nimic.
Ma dispera maxim.
#192
Postat 21 October 2007 - 01:14 PM
#193
Postat 03 November 2007 - 08:34 PM
#194
Postat 03 November 2007 - 08:53 PM
Multumesc inca odata celor prezenti care s-au implicat in aceasta actiune: florin100% care mi-a oferit sprijinul la pornire, reglare+diverse materiale ; altui domn( pe care nu-l cunosc) care mi-a reglat motorul, lui Slicer si Alex pt. sustinere ( sunt cativa enumerati din cei prezenti pe camp), pe restul nu-i cunosc de pe forum dar au avut fiecare partea lor de contributie.
Despre avion ...ce sa zic... s-a comportat mai bine decat credeam, adica are un zbor foarte precis, aproape daca trebuie sa-l corectezi avand in vedere ca e un acrobat. Iti lasa timp de reactie, este foarte previzibil in reactii. Viteza limita este incredibil de mica. Aterizarile sunt o placere, nu trebuie decat sa-l aliniezi cu pista si apoi isi vede singur de treaba.
Anexez un link unde e filmul cu zborul. Incercati cu Windows Media... pt ca BS playerul face figuri.
Scuzati tremuratul filmarii dar ne intepenisera tuturor oasele si nici stabilizorul camerei nu facea fata.
http://dan.optic-bri...ne/Untitled.mpg
Dureaza cam mult sa vi se incarce filmul dar youtube e o jena de program cu max.100M. Arhivat si facut Mpeg are 220M.
Aceasta postare a fost editata de nimsoc: 03 November 2007 - 08:56 PM
#196
Postat 03 November 2007 - 09:15 PM
#198
Postat 05 November 2007 - 09:42 AM
#199
Postat 05 November 2007 - 11:58 AM
Bafta si la cat mai multe zboruri.
#201
Postat 05 November 2007 - 02:15 PM
#202
Postat 17 December 2007 - 05:10 PM
Cam asa arata gata.
Fisiere atasate
-
edge_2.jpg (89.52K)
Number of downloads: 100
Aceasta postare a fost editata de nimsoc: 17 December 2007 - 05:11 PM
#203
Postat 17 December 2007 - 05:15 PM
Fisiere atasate
-
edge_3.jpg (98.33K)
Number of downloads: 113
#204
Postat 18 December 2007 - 03:11 PM
Am un sentiment de rusine cand ma gandesc ca pierd timp cautand aeromodele de cumparat.
Felicitari pentru realizare!
#205
Postat 22 December 2007 - 01:20 PM
Aceasta postare a fost editata de Kriminel: 22 December 2007 - 01:21 PM
#206
Postat 22 December 2007 - 01:49 PM
Ca detalii : am taiat fasii din pal pe care le-am suprapus si prins cu suruburi, apoi le-am slefuit cu o slefuitoare cu banda. Facusem si o matrita din gips dar care nu mi-a placut. Am taiat fundul de la sticla si am infipt-o pe matrita dupa care am dat cu heat gun-ul pe ea si s-a strans in jurul matritei.
Pe urmatoarea am sa incerc s-o fac ca-n urmatorul link. Mi se pare foarte educativ daca pot spune asa.
http://www.youtube.com/watch?v=hGBRiYhxRTM...ns.blogspot.com

Ajutor
























