Modelism - RHC Forum: constructie EDGE - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

constructie EDGE termic sau brushless

#151 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 06 September 2007 - 11:32 PM

Momentan am lasat un pic fuselajul la o parte si am construit AV


Schelet

Fisiere atasate


0

#152 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 06 September 2007 - 11:34 PM

Invelit cu balsa, slefuit si cu balamalele montate

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de nimsoc: 06 September 2007 - 11:35 PM

0

#153 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 06 September 2007 - 11:38 PM

Aici, lipit pe fuselaj dupa ce mi-am facut o gramada de dispozitive de centrare ca sa iasa cat de cat drept. Ulterior la imbinarea dintre AO si AV voi monta si restul de inele care sa intregeasca fuselajul

Fisiere atasate


0

#154 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 06 September 2007 - 11:42 PM

Locul ales pt. servo deriva

Fisiere atasate


0

#155 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 06 September 2007 - 11:42 PM

Si cel pt. profundor

Fisiere atasate


0

#156 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 08 September 2007 - 07:44 PM

vad ca devine din ce in ce mai frumos :D ! Spor la treaba!!!
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#157 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 08 September 2007 - 08:51 PM

As vrea si eu sa ma pricep la construit :D ,dar din pacate am observat ceva:construitul nu e punctul meu forte(de casa pt pasari pe care am facuto eu au fugit pana si ciorile), deci o sa umblu cu arf-uri. Felicitari pt finisaje si pt tot in general-arata extraordinar(si inca nu e gata).
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#158 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 10 September 2007 - 03:56 PM

A inceput placarea cu balsa

Fisiere atasate


0

#159 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 10 September 2007 - 05:41 PM

cum spuneam...din ce in ce mai frumos :rolleyes:
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#160 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 20 September 2007 - 10:45 PM

Am reusit sa mai mesteresc putin la avion si sa plachez si o parte din fuselaj

Fisiere atasate


0

#161 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 20 September 2007 - 10:46 PM

...

Fisiere atasate


0

#162 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 20 September 2007 - 11:01 PM

Momentan datele stau cam asa: anvergura 160, greutate 1380g.
Amplasarea motorului dupa calculele mele trebuie sa fie undeva intre 25 si 30cm de la BA pt. ca din pacate mi-a iesit cam grea coada si trebuie la 27cm de BA sa-i adaug intre 800 si 900g pt. a fi centrat cum se cuvine CG.
Ma gandesc la un termic de 10cc care imi convine dpdv al greutatii centrate in acelasi pct. Ca sa nu mai vb. de pretul de cost, care la aceeasi greutate de tractat, un electric e cel putin dublu.

Intrebarile mele sunt:
Voi la un 10cc cam cata autonomie de zbor aveti cu un rezervor de sa zicem 300ml ?.
Cam cat trebuie odihnit intre reprize? ( sa-mi fac o idee daca merita termicul )
Si la un hovering face fata la aproape 3 kg?.
Ar face fata si un 7.5?
0

#163 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 21 September 2007 - 12:04 AM

cum ti-am zis am un model asemanator
am avut8,5 si zbura bine cu elice 10x6
acum am 15 cc 2 timpi elice 15x4
cel mai potrivit ar fi probabil 15 cc 4 timpi
pe funtana s40 am 10 cc 2 timpi
elice 14x4 si consuma 250 ml in 14-16 minute-face destul de bine si hover insa funtana are 2,6 kg
si e putin peste 1:1 motorizat
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#164 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 29 September 2007 - 04:56 PM

Mi-ar prinde bine putin ajutor va rog

Mi-a sosit motorul , un Magnum de 10cc
Am ajuns la partea cu pozitionarea motorului, a rezervorului si a tuturor altor mici componenete
Ca sa intre bine motorul, trebuie intors 90 grade cu cilindrul inspre dreapta si toba sub el.

Functioneaza la fel de bine si in pozitia asta?
La ce aliniere de furtune trebuie sa tin cont?
Alte clenciuri pe care eu nu le stiu? ( n-am mai pornit un termic pana acu')

Mi-ar fi de real ajutor niste sfaturi pt. a putea da drumul la constructie in continuare

Multumiri multe
0

#165 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 29 September 2007 - 05:24 PM

merge f bine cu cilindrul la 90 de grade.
cat despre aliniere ,schita din atasament cred ca lamureste problemele.

Fisiere atasate


flying is my life...
0

#166 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 30 September 2007 - 05:03 PM

Merci mult Silviu dar mai apare o intrebare: In cazul asta nu '' atarna" mai mult spre dreapta? Ar trebui echilibrat cu plumbi sau alte chestii sau acestei trageri pe dreapta i s-ar opune cuplu motor?
0

#167 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 30 September 2007 - 05:43 PM

nu trebuie echilibrat cu nimic.vezi linia de nivel dintre carburator si rezervor,aia e importanta.
flying is my life...
0

#168 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 30 September 2007 - 07:00 PM

Merci.
Sper sa porneasca si sa ma descurc cu reglajele.
0

#169 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 03 October 2007 - 12:35 AM

Am facut azi proba cantarului cu toate componentel puse pe avion si cu rezervorul plin. 2850g.
Mai am de facut un mic suport pt. servo motor si de echilibrat putin.
Cred ca va avea in final cu marja de eroare 3100g si suprafata portanta 51dm2.

Credeti ca la greutatea asta raportata la portanta, va zbura?
0

#170 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 03 October 2007 - 03:59 AM

da,va zbura.nu stiu ce experienta de pilotaj ai.ai nevoie de un pilot bun la incarcarea asta....
flying is my life...
0

#171 Useril este offline   mobi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 508
  • Inregistrat: 27-May 04

Postat 03 October 2007 - 07:10 AM

SILVIU66, la 3 Oct 2007, 03:59, a spus:

da,va zbura.nu stiu ce experienta de pilotaj ai.ai nevoie de un pilot bun la incarcarea asta....

3100 gr si 51dm2 inseamna incarcare alara 60 gr/dm2. Valoarea este foarte buna, nicidecum mare! Nu e problema nici autonomia, rezervorul e de-ajuns.... Problema ar fi aripa aia neramforsata, sa nu aplaude chiar inainte de decolare!

Aceasta postare a fost editata de mobi: 03 October 2007 - 07:18 AM

0

#172 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 05 October 2007 - 05:58 PM

Am trecut la etapa amanata de foarte multa vreme; si anume eleroanele.
Am ajuns la concluzia ca e mai bine sa le centrez direct pe aripa. Pt. asta am facut lacasurile de balamale intr-o bagheta pe care am atasat-o pe aripa si de acolo am pornit cu scheletul. In final scheletul arata cam asa:

Fisiere atasate


0

#173 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 05 October 2007 - 06:02 PM

Le-am atasat pe aripa, le-am centrat si le-am placat pe o fata. Am facut asa de teama de a nu se curba altfel decat e aripa.
In poza sunt deja intarite si centrate pe aripa

Fisiere atasate


0

#174 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 05 October 2007 - 06:04 PM

Un mic test pt. a vedea cu arata aripa cu eleroane

Fisiere atasate


0

#175 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 07 October 2007 - 10:54 AM

Am ajuns la concluzia ca trebuie sa pun servouri mai mari la eleroane asa ca zis si facut.
Numa' ca unde sa decupez aripa?. Cum sa nimeresc intre baghete?.Cu chiu cu vai, prin palpare am gasit un loc bun de sapat.
Vreau sa va zic ca am nimerit la perfectie intre cele 2 lonjeroane, si nu numai atat, spatiul dintre ele e fix cat servoul.
Asta zic si eu bulan pe fata.

Fisiere atasate


0

#176 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 07 October 2007 - 10:56 AM

I-am gasit loc si rezervorului ca sa fie in CG

Fisiere atasate


0

#177 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 07 October 2007 - 10:08 PM

Aripa cu servourile montate si pregatita pt. invelire

Fisiere atasate


0

#178 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 07 October 2007 - 10:10 PM

Am inceput usor usor invelirea.
Pana acum arata cam asa.

Fisiere atasate


0

#179 Useril este offline   ACS 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 275
  • Inregistrat: 01-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Campina

Postat 08 October 2007 - 11:10 AM

Felicitari, greu se construieste in ziua de azi, pe vremea mea zburam doar cu constructii proprii,si satisfactia era cu100% mai mare.Doar construind inveti cu adevarat aeromodelism,inveti de ce si cum.Felicitari tuturor celor care dau sfaturi si incearca sa ajute.
Optimisti construiesc avioane,pesimisti cumpara parasute.
0

#180 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 19 October 2007 - 07:02 PM

Fratilor am o mare problema pe care sper sa ma ajutati s-o rezolv

Deci: Am montat motorul si cu rezervorul la locul lor in fuselaj. Am pornit motorul si l-am lasat sa mearga cam 3-4 minute la juma de turatie.
Rodajul este facut; scopul era acum o reglare mai atenta.
Problema e ca atunci cand ridic botul avionului mai mult de 30 grade se opreste instantaneu. Nu da semne de scadere a turatiei sau alte balbaieli, pur si simplu se opreste brusc. Am mers cu reglajele pe toata plaja jigleurului. In afara de faptul ca merge mai prost sau mai bine, la ridicare tot se opreste brusc.
Am incercat sa si cobor nasul si incepe sa traga aer ope conducta si sa dea semne de oprire.
Una peste alta la orizontala merge bine; cum fac altceva cu el ....la revedere.

Voi ce ma sfatuiti?
0

Arata acest topic


  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu