Crash Mustang P-51D
#1
Postat 30 April 2007 - 11:03 PM
Vreau un comentariu cu privire la cauzele crashului.
Multumesc anticipat celor care vor avea amabilitatea sa anlizeze filmul si sa imi raspunda.
YAk 54
Fuego
Mustang
SJM - heli
Walkera 22d - heli
#2
Postat 30 April 2007 - 11:05 PM
#3
Postat 30 April 2007 - 11:09 PM
nu cred ca ma poate contrazice cineva mie mi se pare evident...
#4
Postat 01 May 2007 - 07:49 AM
#5
Postat 01 May 2007 - 10:36 AM
Eh oricum ieri am zburat heli super....nasol ca s-a ars un tranzistor la regulator din cauza motorului. Motorul tragea din greu si s-a ars regulatorul.....oricum am in gand sa pun un brushless pe el...
Aceasta postare a fost editata de pgl_aero: 01 May 2007 - 10:39 AM
YAk 54
Fuego
Mustang
SJM - heli
Walkera 22d - heli
#6
Postat 01 May 2007 - 10:39 AM
pgl_aero, la 1 May 2007, 10:36, a spus:
Tot limita este......la decolare, pana cand prinde viteza (si comenzile devin eficace), motorul "fura"....!
#8
Postat 01 May 2007 - 11:00 AM
YAk 54
Fuego
Mustang
SJM - heli
Walkera 22d - heli
#9
Postat 01 May 2007 - 11:28 AM
#10
Postat 01 May 2007 - 11:34 AM
de la speedy ma asteptam sa zica ca a fost bruiaj :o)
si acum on topic ...
da la fuego mergea din mana dar profilul ala nu e un "profil de viteza" pe cand al mustangului cam e..uite-te si tu ce profil subtire are...de aia cere viteza mai mare...
dai o reparatie si sus cu el ca nu are de ce sa nu zboare..daca il decolezi de jos..
ai grija ca o sa ramai uimit la ce viteza se ridica si ce viteza mare de zbor are..
#11
Postat 01 May 2007 - 02:54 PM
YAk 54
Fuego
Mustang
SJM - heli
Walkera 22d - heli
#13
Postat 01 May 2007 - 07:37 PM
si pgl are obiceiul (stiu de la fuego ) sa nu stoarca tot ce poate motorul ...
#14
Postat 01 May 2007 - 08:30 PM
RedBaron, la 1 May 2007, 19:37, a spus:
Decolarea s-a facut cu motorul in maximum si l-am reglat pentru turatie maxima chiar inainte de zbor. In plus a fost aruncat din fuga. Cat de mare poate sa fie diferenta intre motoare? Se pare ca este vorba despre acelasi avion din filmul care l-a postat wichmann. Am si acumulatoare foarte usoare (japan adevarate). Ma gandesc ca ar fi prea greu de bot cand are rezervorul plin si ar intra intr-un fel de vrie. Ma gandesc sa il arunce cineva dintr-o camioneta in mers cam 20-30 km/h ca sa fie treaba in siguranta cat de cat. De fapt cam de ce viteza ar avea nevoie avionul fata de sol ca sa decoleze? Nu cred as putea sa decolez de pe sol pt ca nu am carma si am rotile ff mici .
YAk 54
Fuego
Mustang
SJM - heli
Walkera 22d - heli
#16
Postat 02 May 2007 - 03:18 PM
Cel mai bine este sa rulezi cu el pe sol pana se desprinde singur si cred ca va face asta pe la minim 50-60 kmh sau chiar mai mult..ramane de vazut in functie de ce anvergura , coarda si profil are aripa
:D
#17
Postat 02 May 2007 - 03:29 PM
sa citam un "clasic" : "bruiaj sinaptic".
angajare 80% restul de 20% nu ma exprim.acum intra partea subiectiva a mea in functie. oare nu-i mai bine cu electrice?
am uitat ca motorul te trage! in ce parte se invarte elicea?
Aceasta postare a fost editata de Rares: 02 May 2007 - 07:39 PM
#18
Postat 02 May 2007 - 03:40 PM
Rares, la 2 May 2007, 15:29, a spus:
sa citam un clasic "bruiaj sinaptic".
angajare 80% restul de 20% nu ma exprim.acum intra partea subiectiva a mea in functie. oare nu-i mai bine cu electrice?
abea astept sa citeasca marinaru' :D
e mai fain pe termice ..'parerea mea' ...
ori termic ori planor ..asta e deviza mea:))
#19
Postat 02 May 2007 - 03:45 PM
RedBaron, la 2 May 2007, 15:40, a spus:
sa te mai prind ca vrei sa pui mana pe manse la beaver :D
Don't drink and drive, smoke and FLY!
Radiolink AT10, 2,4GHz
GRUNAU BABY 2.3M
ASW-28 2M
#20
Postat 02 May 2007 - 03:50 PM
si de la pilotat beaverul inca ma doar mana...
bine zis "cea mai tare acrobatie e sa il tii drept" ..si pe mine ma manca de loop-uri :D
#21
Postat 02 May 2007 - 07:38 PM
#22
Postat 02 May 2007 - 09:48 PM
P.S.: tot heli e baza acuma si oleaca de YAK 54 3D
YAk 54
Fuego
Mustang
SJM - heli
Walkera 22d - heli
#23
Postat 02 May 2007 - 10:17 PM
RedBaron, la 1 May 2007, 19:37, a spus:
si pgl are obiceiul (stiu de la fuego ) sa nu stoarca tot ce poate motorul ...
Avionul trebuie sa mearga cu motor de la 0.9cc pana la 1.5cc si eu am pe el de 2.5cc. De asta spun ca nu a fost limita de viteza.
YAk 54
Fuego
Mustang
SJM - heli
Walkera 22d - heli
#24
Postat 03 May 2007 - 10:25 AM
pgl_aero, la 2 May 2007, 21:48, a spus:
DERIVA
carma-i la barci
#25
Postat 03 May 2007 - 10:48 AM
Dexter_Jr, la 3 May 2007, 11:25, a spus:
carma-i la barci
Pote ai vrut sa spui "Directie"...Deriva e fixa, nu pui servo!!!...sau, ca sa vorbesti mai general, Ampenaj Vertical (care este el...cu directie si deriva).
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 03 May 2007 - 10:51 AM
Cu rabdare si ciocan.
#26
Postat 03 May 2007 - 11:02 AM
Marinaru, la 3 May 2007, 10:48, a spus:
Dexter_Jr, la 3 May 2007, 11:25, a spus:
carma-i la barci
Pote ai vrut sa spui "Directie"...Deriva e fixa, nu pui servo!!!...sau, ca sa vorbesti mai general, Ampenaj Vertical (care este el...cu directie si deriva).
da...scuze greseala mea
#27
Postat 03 May 2007 - 09:54 PM
pgl_aero, la 2 May 2007, 22:17, a spus:
nu conteaza ca a e motorul mai mare , tot a fenomen de angajare arata filmuletul de la crash....
p.s. mptorul nu te scoate chiar asa din toate belele, ar fi fost totusi ceva daca tractiunea era supraunitara, ceea ce nu cred ca avea avionasul pe el :(
#28
Postat 06 May 2007 - 09:56 AM
YAk 54
Fuego
Mustang
SJM - heli
Walkera 22d - heli
#29
Postat 06 May 2007 - 01:19 PM
ma bag si eu nitel in seama...nu vad ce legatura are pentru tine forta de tractiune a ansablului motor-elice...cu portanta aripii.... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/huh.gif citeam ca prostul ce ai scris de cand ai deschis topicul: in primul rand 900 de grame pentru un motor atat de mic e crima...nu ai destula putere..in plus p51 mustang pare-mi-se ca era de vanatoare( agil din fire)...al tau e de "agrement". a doua la mana: numarul de grame pe cm patrat al aripii e cam mare... incearca sa-i mai reduci din greutate..cat despre decolari: ai nevoie de un set complet de comenzi pe el adica eleroane, profundor si directie.
concluzia: daca ai motor mai mare( teoretic mai puternic...practic nu! un O.S. de 1,5cc are raport greutate proprie putere mai mare decat magnumul) si mai greu nu inseamna ca nu ai limita de viteza.
ia da jos toba de pe motor cu tot cu supraalimentare si greutatea din coada...salvezi cel putin 100 de grame...raportat la suprata aripii e o imbunatatire radicala pentru model.
a, si verifica aripa de torsiuni.
happy landings!
later edit...mai regleaza motorul...mai poate
Aceasta postare a fost editata de Piglett: 06 May 2007 - 01:23 PM
#30
Postat 06 May 2007 - 08:34 PM
pgl_aero, la 1 May 2007, 14:54, a spus:
De pe cartodrom nu poti sa faci o decolare?
Nu tot ce zboara se zboara!!!