Crash Mustang P-51D
#31
Postat 06 May 2007 - 08:47 PM
2. Avionul are specificatii cu motor intre 0.9 si 2.5cc iar greutatea poate fi intr 623 si 800 gr.
3. Din calcule ar iesi ca trebuie sa aiba 0.57gr pe cm patrat . Modelul are 900 gr si iesa 0.64 gr pe cm patrat.
4. Am descoperit ca cg-ul este reprezentat pe schita mult mai aproape de bordul de atac fata de cum l-am pozitionat eu. Eu l-am pus la 1/3 dar ei il au la 1/3.6. La o lungime de 220 mm masurat cu ata intre cele 2 borduri as avea o abatere de 16mm.
5. Vreau sa scot plumbii din coada de 85gr sa refac cg-ul ca in plan si sa il las numai jumatate de rezervor, adica 55ml din 110ml cum am avut la crash.
6. Sansa sa il decolez de pe sol este 0 pt ca el oricum se va roti si nu am directie
7. Eu tot nu inteleg cum decoleaza ala din filmul postat de wichmann care este identic ca motorizare si profil ca al meu.
YAk 54
Fuego
Mustang
SJM - heli
Walkera 22d - heli
#32
Postat 06 May 2007 - 08:49 PM
TAMIR, la 6 May 2007, 20:34, a spus:
pgl_aero, la 1 May 2007, 14:54, a spus:
De pe cartodrom nu poti sa faci o decolare?
Daca fac o decolare din cartodrom dau in gratarele oamenilor si poate raman si fara model din cauza rromilor. In realitate soseaua este ingusta in cartodrom si plina de curbe si gropi.
YAk 54
Fuego
Mustang
SJM - heli
Walkera 22d - heli
#33
Postat 06 May 2007 - 08:58 PM
pgl_aero, la 6 May 2007, 20:47, a spus:
Verifica, calculele...http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/wink.gif
#34
Postat 07 May 2007 - 04:30 AM
Am testat si pe simulator pe un Mustang si a dat acelas rezultat.
Daca vrei pot sa caut si ceva filme.
PS. Marinarul recomanda si eu am testat practic ca roata din bot sa fie fixa. Decoleaza si atunci numai din eleroane.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 07 May 2007 - 04:32 AM
#35
Postat 08 May 2007 - 10:46 AM
magnumul ala e varza la capitolul putere si f greu comparativ cu altele
nu e vorba sa verifici aripa la torsiune sa vezi daca se torsioneaza! ci sa verifici sa nu fie torsionata din fabricatie.
greutatea cuprinsa intre 623 si 793......al tau are 900 de grame adica cu 107 g in plus...adica 15% in plus la greutate fata de normal...si asta fara combustibil...in alte cuvinte tu bati kilogramul cu rezervorul plin.
vezi care-i treba cu centrul ala de greutate ca nu-l pozitionezi corect nici acum.
Aceasta postare a fost editata de Piglett: 08 May 2007 - 10:50 AM
#36
Postat 08 May 2007 - 10:50 AM
Piglett, la 6 May 2007, 14:19, a spus:
da...il usurezi cu 100 de grame si il faci bibelou, ca numai zbor nu o sa poata face fara toba si supraalimentare!!
Cu rabdare si ciocan.
#37
Postat 08 May 2007 - 10:52 AM
#38
Postat 12 May 2007 - 09:29 PM
Fisiere atasate
-
DSCF2705.jpg (53.61K)
Number of downloads: 91
Aceasta postare a fost editata de pgl_aero: 12 May 2007 - 09:33 PM
YAk 54
Fuego
Mustang
SJM - heli
Walkera 22d - heli
#39
Postat 12 May 2007 - 09:31 PM
Fisiere atasate
-
DSCF2708.jpg (46.95K)
Number of downloads: 91
YAk 54
Fuego
Mustang
SJM - heli
Walkera 22d - heli