Modelism - RHC Forum: sondaj crash-uri - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

sondaj crash-uri bruiaj,eroare de pilotaj sau defectiune?

#61 Useril este offline   Cataero 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 325
  • Inregistrat: 14-September 06

Postat 09 July 2007 - 08:58 PM

Cam asa ceva. Ti se pare cumva cunoscut ?
0

#62 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 09 July 2007 - 11:05 PM

mie nu...
da' intreaba-l pe Silviu69 cum e cu Quest-u...
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#63 Useril este offline   MAGNUM 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 267
  • Inregistrat: 16-January 04
  • Gender:Male
  • Location:ARTAND
  • Interests:aeromodelism / navo

Postat 10 July 2007 - 01:00 PM

Dexter_Jr, la 10 Jul 2007, 00:05, a spus:

.... Silviu69 ......

poate 66? nu?
'' Dream as if you´ll live forever, live as if you´ll die today''
James Dean
0

#64 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 July 2007 - 01:31 PM

MAGNUM, la 10 Jul 2007, 13:00, a spus:

Dexter_Jr, la 10 Jul 2007, 00:05, a spus:

.... Silviu69 ......

poate 66? nu?

Fii bre, discret, ce, vrei sa ne afle toata lumea?! :lol:
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#65 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 27 March 2008 - 03:37 PM

Facem UP ca la vanzari .. Nimeni nimic? poze povesti ?
DT
0

#66 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 27 March 2008 - 07:08 PM

Crash pe Chitila ,eazy staru a iesit din raza telecomenzi si iata ce a urmat http://www.vimeo.com/830803 :(
Fotografie Aeriana
0

#67 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 27 March 2008 - 07:32 PM

crash pe chitila, cap 232iu meu facut praf dupa ce nu am mai putut iesi dintr-o figura
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#68 Useril este offline   dragos_avramescu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 26-September 03

Postat 28 March 2008 - 09:09 PM

Crash cu Mpx Gemini in Parcul Tineretului, s-a terminat bateria dar am insistat crezand ca mai are, dar dupa o noua decolare n-a mai tras si n-am mai reusit sa-l intorc, s-a angajat, a cazut pe iarba apoi a sarit pe beton, facand tumbe.
S-a ciobit elaporul in zona prinderii aripii superioare de fuselaj, si s-a ars servo-ul de la directie (am schimbat eu rotitele, insa nu invarte decat ajutat putin - cred ca e motorul).
Duminica poate il ridic din nou :rolleyes:
0

#69 Useril este offline   marius10 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 591
  • Inregistrat: 01-January 06

Postat 28 March 2008 - 09:53 PM

Salut !
Pt LAUR 73
Poti sa imi spui daca esti amabil ce sistem folosesti pt. a filma de sus .
Mergi pe wireless sau tragi direct in memorie .
Multumesc
Imaginile si montajul exceptionale .
Felicitari
Stima
0

#70 Useril este offline   Rontaila 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 324
  • Inregistrat: 29-May 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI /BERCENI
  • Interests:Tot ce zboara cu motor sau se scufunda in mare

Postat 28 March 2008 - 11:10 PM

Sambata trecuta luat sotie si incercat sa ma dau mare cu MiniMag -ul in Tineretului ,nu am fost atent la tensiunea din baterie statie (PREA MICA )aveon dus prea departe si rezultatul a fost : o aterizare in natura (pomi) ,nevasta spus ca sportul asta e cam scump .Reparat aripa MM si zburat fara probleme pe Chitila duminica trecuta.
PS Reusit dat mare la nevasta,aveon scapat fara accident.

Bafta si zboruri reusite.
Primul sosit ,ultimul plecat..
0

#71 Useril este offline   ERASER 

  • Vintage
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2278
  • Inregistrat: 23-March 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Drumul Taberei
  • Interests:F3A , veliere

Postat 31 March 2008 - 08:17 PM

Eu am avut parte de un crash la Chitila pe 16 martie.

Schimbasem radiocomanda la un acrobat electric din balsa. Totul parea OK asa ca ii dau drumu', decolez catre unitate, dupa vreo 30m iau viraj dreapta (ma indrept catre est) altitudine cam 5m, dupa inca vreo 80 - 100m avionul face un sfert de tonou dreapta, foarte repede si precis, zboara inca 10 - 15m in cutit apoi face inca un sfert de tonou dreapta si ramane in zbor pe spate (manevrele executate precis ca am crezut ca e cineva pe acelasi canal cu mine) dupa care avionul intra in pamant sub un unghi de 20-30 grade. Multi nervi, cules avionul sfaramat in peste 20 de fragmente cu masina.

Cauza: regulatorul TowerPro produce multi paraziti pe care receptorul "inteligent" Multiplex Micro 5/7 ii ia drept semnal si pune in functiune circuitul AGC (auto gain control) care atenueaza toate semnalele ce vin catre receptor, luand ca referinta intensitatea semnalului parazit, atenuandu-l inclusiv pe cel util de la emitator. Va inchipuiti, deci, mecanismul: cand eram aproape semnalul emitatorului era mai puternic decat bruiajul din regulator, pe masura ce m-am indepartat semnalul emitatorului a devenit mai slab pana cand receptorul a inceput sa dea comenzi de capul lui. Am observat acest lucru acasa cand am pornit emitatorul fara antena si modelul a incepu sa miste dreapta din eleroane si putin stanga din carma ca pt zbor in cutit.

Acum, modelul este 80% reparat. Recomand utilizarea receptoarelor Multiplex Micro 5/7 doar la planoare si modele termice (am unul identic pe Piper si nu imi face nici o problema)

Aceasta postare a fost editata de ERASER: 31 March 2008 - 08:19 PM

Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
0

#72 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 18 May 2008 - 03:46 PM

Un crash scump si dureros. Dar ce m-a impresionat este ca aveau targa pregatita:
http://rcuvideos.com...M9B8PHX2V7QTWT5
0

#73 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 19 May 2008 - 06:37 AM

Eu saptamina trecuta am distrus EZ-ul dintr-o pierdere de semnal datorata (cred) unor linii de inalte tensiune si a receptorului,cu care am mai avut probleme dar am uitat sa-l schimb .
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#74 Useril este offline   Men 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 634
  • Inregistrat: 05-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 May 2008 - 07:27 AM

Nici nu stiu daca e rubrica corecta dar in fine... E din ciclul "nu faceti ca mine"

Impropriu spus crash, de fapt L-AM PIERDUT. E vorba de o mica aripa de tip zagi, de la un producator german, aflata in perioada de teste (teste pe care NU le-a trecut, aeromodelul era o procarie, cu cateva greseli grave de proiectare, greseli ce s-au rasfrant in mod direct asupra zborului).

Deci (nu faceti ca mine):
1. NU zburati in zone cu curenti de aer ciudati cu modele noi.
2. Daca totusi o faceti, NU zburati singuri
3. Daca e nevoia de zbor mare, cautati sa va imaginati ce se poate intampla.

Fapte: Ieri 18.05.2008 am zburat sus-numita aripioara la Costinesti, pe campul delimitat de Hotel Forum si Manastirea Sf Elena, pe diractia cealalta intre drum si faleza. Toate bune si frumoase. Apoi ma gandesc sa mai fac ceva trimaje dupa care sa zbor la panta, la faleza. Locul e ideal dar cu conditia sa nu faceti greseli grave, asa cum am facut eu. In loc s fac trimajele si APOI sa ma mut pe faleza, fraierul de mine, dupa un scurt zbor deasupra campului, ma gandesc sa trec la faleza. DAR trecerea am facut-o (din gresala) la altitudine foarte mica (ca. 1-2m deasupra solului) DIRECT prin curentul de aer care se numeste ROTOR. Rezultatul: modelul in loc sa fie ridicat brusc de curentul de panta, a incfeput o evolutie bizara, paralela cu panta falezei, moment in care nu l-am mai vazut, eu aflandu-ma la ca 7-8 metri de muchie. De teama sa nu ajunga in mare, l-am picat brusc. Rezultatul a fost probabil aterizarea in stuful inalt de 2metri de la baza falezei. ACOLO A RAMAS, in ciuda cautarilor (cu oameni platiti) nu l-am mai gasit

Morala: Daca zburati pe camp, OK, daca zburati la faleza, iar OK, dar nu le combinati. Daca o faceti, nu schimbati la altitudine joasa, ci cat mai sus ca sa scapati de nenorocitul ala de rotor.

Locul e super, se poate zbura foarte bine la panta (bucurestenii inteleg entuziasmul meu, in jurul capitalei nu prea avem asa ceva) dar ATENTIE: nu scapati modelul in stuf si daca se intampla, ATENTIE la cautari, in zona sunt o gramada de serpi, unii veninosi

Fie-i stuful usor aripoiarei mele!!!
0

#75 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 04 June 2008 - 05:54 AM

Eu am o zona linga terenul de zbor unde sint niste arbusti de paducel .Eu ii spun triunghiul bermudelor.Cind m-am dus la inceput cu EZ-ul si invatam sa pilotez nu am observat ,deoarece nu eram stapin pe comenzi.Acum ,in mod constant cind ajung deasupra locului cu pricina ,am cite o pierdere scurta de semnal .Ori o ia brusc in jos ,ori lateral , ori se tureaza singur motorul,dar cum am spus scurt asa incit nu prea e pericol mare.Poate credeti ca e ceva din Dosarele X dar va dau cuvintul ca e adevarat. Sint niste linii de inalta tensiune in zona, dar la vreo 200m de loc.
Am cautat prin boscheti dar n-am gasit absolut nimic.
Cum va explicati?
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#76 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 04 June 2008 - 09:00 AM

Un nou motiv de crash: receptoare Fasst pe caldura mare sau calinga prost ventilata.
Vezi subiect nou postat azi la tehnice.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#77 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 04 June 2008 - 05:23 PM

Azi am citit cele de mai sus si chiar azi am avut parte de asa ceva ,dar nu crash.
Am iesit cu EJ-S si am zburat mai intii cu 3S 2200.No problem,am aterizat frumos dupa terminarea curentului si am pus 2S 1700 .Am facut ca de obicei proba la comenzi si surpriza :elevonul dadea rateuri ,iar dupa citeva secunde si celelalte comenzi.Am zis ca no fi bun pack-ul si am pus 1500 3S .Aceiasi chestie.Am venit acasa si primul lucru ,aducindu-mi aminte de chestia cu folia reflectorizanta,am pus folie.
Am uitat sa spun ca si regulatorul era in limite normale de incalzire.Pina s-a uscat folia am mai facut o proba cu aceleasi pack-uri si de data asta mergeau toate comenzile.
Receptorul nu l-am scos sa-l verific,dar mi-am dat seama ca a fost cald in cabina deoarece un servo era "transpirat" (vaselina din el)

Aceasta postare a fost editata de alexroad: 04 June 2008 - 05:25 PM

Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#78 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 04 June 2008 - 05:50 PM

Poti incerca si in casa o proba cu un feon si ne spui daca se adevereste.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#79 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 04 June 2008 - 06:13 PM

Am sa fac si asta dar nu azi ca nu prea am timp.Mai scap din cind in cind la calculator! :D
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#80 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2186
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 June 2008 - 07:14 PM

alexroad, la 4 Jun 2008, 05:54, a spus:

Eu am o zona linga terenul de zbor unde sint niste arbusti de paducel .Eu ii spun triunghiul bermudelor.Cind m-am dus la inceput cu EZ-ul si invatam sa pilotez nu am observat ,deoarece nu eram stapin pe comenzi.Acum ,in mod constant cind ajung deasupra locului cu pricina ,am cite o pierdere scurta de semnal .Ori o ia brusc in jos ,ori lateral , ori se tureaza singur motorul,dar cum am spus scurt asa incit nu prea e pericol mare.Poate credeti ca e ceva din Dosarele X dar va dau cuvintul ca e adevarat. Sint niste linii de inalta tensiune in zona, dar la vreo 200m de loc.
Am cautat prin boscheti dar n-am gasit absolut nimic.
Cum va explicati?

la fel prin politehnica deasupra unor copaci. zvacniri scurte. ai grija ca la florin100% a fost o zvacnire de cateva secunde care i-a propulsat avionul direct in bot cu gazu la maxim!
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#81 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 04 June 2008 - 07:30 PM

Poate stie cineva care o fi cauza!Cu receptoarele cu cuart era si mai si.Cu astea cu sinteza mai merge.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#82 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 04 June 2008 - 08:36 PM

alexroad, la 4 Jun 2008, 06:54, a spus:

Eu am o zona linga terenul de zbor unde sint niste arbusti de paducel .

Citeaza

la fel prin politehnica deasupra unor copaci.



Citeaza

Cu astea cu sinteza mai merge.


mai merge sau merge impecabil?
eu zic ca alta este cauza....
flying is my life...
0

#83 Useril este offline   Sebathorus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 196
  • Inregistrat: 06-June 02

Postat 04 June 2008 - 09:58 PM

Si eu am busit un avion acum un an si ceva din cauza unei "felii" de semnal ciudat.
Este o zona (ingusta si in mijlocul campului dar stabila ca pozitie) in care unele receptoare dau rateuri din cand in cand. Eu am prins de 3-4 ori in acea seara manifestarea la inaltime (~50m) dupa care parea ca a disparut. A reaparut din pacate la aterizare la 3-4 m inaltime cand avionul a facut brusc un sfert de tonou si a intrat in pamant. Ireparabil.
Logica te va duce din punctul A in punctul B. Imaginatia te va duce oriunde vei vrea.
0

#84 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 04 June 2008 - 10:06 PM

hash84, la 4 Jun 2008, 19:14, a spus:

la fel prin politehnica deasupra unor copaci. zvacniri scurte. ai grija ca la florin100% a fost o zvacnire de cateva secunde care i-a propulsat avionul direct in bot cu gazu la maxim!

eheeee....ce vremuri....cand ma dadeam io cu polistirenu prin politehnica acu fo 2 ani

bruiaje sunt de la antene radio, gsm etc..
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#85 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 04 June 2008 - 10:13 PM

Toti cei care au avut pierdere de semnal, va rog sa specificati cu ce statii si ce receptoare ati pierdut semnalul.
0

#86 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 05 June 2008 - 05:31 AM

CockpitSX si Corona sinteza.La single conversion apar citeodata cum am spus scurt(si in anumite zone)iar la dual inca nu am avut probleme si ar fi trebuit sa spun asa ca si @Silviu66: impecabil
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#87 Useril este offline   Sebathorus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 196
  • Inregistrat: 06-June 02

Postat 05 June 2008 - 07:38 AM

Futaba FC-16 , receptor Rx-400 Robbe.
Logica te va duce din punctul A in punctul B. Imaginatia te va duce oriunde vei vrea.
0

#88 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 05 June 2008 - 10:13 AM

Sebathorus, la 4 Jun 2008, 21:58, a spus:

Si eu am busit un avion acum un an si ceva din cauza unei "felii" de semnal ciudat.
Este o zona (ingusta si in mijlocul campului dar stabila ca pozitie) in care unele receptoare dau rateuri din cand in cand. Eu am prins de 3-4 ori in acea seara manifestarea la inaltime (~50m) dupa care parea ca a disparut. A reaparut din pacate la aterizare la 3-4 m inaltime cand avionul a facut brusc un sfert de tonou si a intrat in pamant. Ireparabil.

La cati baieti "inteligenti" sunt care isi fac posturi pirat pe emitatoare care sunt oricum numai bine acordate nu sunt.....nu ma mira ca sunt bruiaje......
Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#89 Useril este offline   ERASER 

  • Vintage
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2278
  • Inregistrat: 23-March 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Drumul Taberei
  • Interests:F3A , veliere

Postat 05 June 2008 - 12:39 PM

Sambata pe Chitila a fost o zi sumbra. Am fost 4 la zbor si fiecare a plecat acasa cu ceva rupt.
Eu am zburat ultimul si la revenirea din zbor pe spate prin semi-tonou s-a rupt lonjeronul si am pierdut aripa dreapta in zbor la o altitudine de ~ 20m dupa care a urmat un picaj cam la 45 de grade. Viteza a fost prea mare ca iarba sa mai amortizeze ceva.
Pagube aproape totale: rulment fata motor, carburator dezintegrat complet, toba dezintegrata, batiu, elice, con, servo acceleratie barbierit complet, rezervor spart si in fata si in spate, toate panourile din interiorul fuselajului sparte, fuselajul rupt in spate-dreapta, podeaua carlingii din balsa de 6mm facuta aschii. Jale mare....

Fisiere atasate


Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
0

#90 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 05 June 2008 - 12:53 PM

Dupa cum ai descris crash-ul cred ca s-a facut tandari. Nasol. Bafta la reparat ! Totusi, de ce s-a rupt lonjeronul ?
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu