sondaj crash-uri bruiaj,eroare de pilotaj sau defectiune?
#63
Postat 10 July 2007 - 01:00 PM
Dexter_Jr, la 10 Jul 2007, 00:05, a spus:
poate 66? nu?
James Dean
#64
Postat 10 July 2007 - 01:31 PM
MAGNUM, la 10 Jul 2007, 13:00, a spus:
Dexter_Jr, la 10 Jul 2007, 00:05, a spus:
poate 66? nu?
Fii bre, discret, ce, vrei sa ne afle toata lumea?! :lol:
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#66
Postat 27 March 2008 - 07:08 PM
#67
Postat 27 March 2008 - 07:32 PM
#68
Postat 28 March 2008 - 09:09 PM
S-a ciobit elaporul in zona prinderii aripii superioare de fuselaj, si s-a ars servo-ul de la directie (am schimbat eu rotitele, insa nu invarte decat ajutat putin - cred ca e motorul).
Duminica poate il ridic din nou :rolleyes:
#69
Postat 28 March 2008 - 09:53 PM
Pt LAUR 73
Poti sa imi spui daca esti amabil ce sistem folosesti pt. a filma de sus .
Mergi pe wireless sau tragi direct in memorie .
Multumesc
Imaginile si montajul exceptionale .
Felicitari
Stima
#70
Postat 28 March 2008 - 11:10 PM
PS Reusit dat mare la nevasta,aveon scapat fara accident.
Bafta si zboruri reusite.
#71
Postat 31 March 2008 - 08:17 PM
Schimbasem radiocomanda la un acrobat electric din balsa. Totul parea OK asa ca ii dau drumu', decolez catre unitate, dupa vreo 30m iau viraj dreapta (ma indrept catre est) altitudine cam 5m, dupa inca vreo 80 - 100m avionul face un sfert de tonou dreapta, foarte repede si precis, zboara inca 10 - 15m in cutit apoi face inca un sfert de tonou dreapta si ramane in zbor pe spate (manevrele executate precis ca am crezut ca e cineva pe acelasi canal cu mine) dupa care avionul intra in pamant sub un unghi de 20-30 grade. Multi nervi, cules avionul sfaramat in peste 20 de fragmente cu masina.
Cauza: regulatorul TowerPro produce multi paraziti pe care receptorul "inteligent" Multiplex Micro 5/7 ii ia drept semnal si pune in functiune circuitul AGC (auto gain control) care atenueaza toate semnalele ce vin catre receptor, luand ca referinta intensitatea semnalului parazit, atenuandu-l inclusiv pe cel util de la emitator. Va inchipuiti, deci, mecanismul: cand eram aproape semnalul emitatorului era mai puternic decat bruiajul din regulator, pe masura ce m-am indepartat semnalul emitatorului a devenit mai slab pana cand receptorul a inceput sa dea comenzi de capul lui. Am observat acest lucru acasa cand am pornit emitatorul fara antena si modelul a incepu sa miste dreapta din eleroane si putin stanga din carma ca pt zbor in cutit.
Acum, modelul este 80% reparat. Recomand utilizarea receptoarelor Multiplex Micro 5/7 doar la planoare si modele termice (am unul identic pe Piper si nu imi face nici o problema)
Aceasta postare a fost editata de ERASER: 31 March 2008 - 08:19 PM
TEL. 0726.191.725
#72
Postat 18 May 2008 - 03:46 PM
http://rcuvideos.com...M9B8PHX2V7QTWT5
#73
Postat 19 May 2008 - 06:37 AM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#74
Postat 19 May 2008 - 07:27 AM
Impropriu spus crash, de fapt L-AM PIERDUT. E vorba de o mica aripa de tip zagi, de la un producator german, aflata in perioada de teste (teste pe care NU le-a trecut, aeromodelul era o procarie, cu cateva greseli grave de proiectare, greseli ce s-au rasfrant in mod direct asupra zborului).
Deci (nu faceti ca mine):
1. NU zburati in zone cu curenti de aer ciudati cu modele noi.
2. Daca totusi o faceti, NU zburati singuri
3. Daca e nevoia de zbor mare, cautati sa va imaginati ce se poate intampla.
Fapte: Ieri 18.05.2008 am zburat sus-numita aripioara la Costinesti, pe campul delimitat de Hotel Forum si Manastirea Sf Elena, pe diractia cealalta intre drum si faleza. Toate bune si frumoase. Apoi ma gandesc sa mai fac ceva trimaje dupa care sa zbor la panta, la faleza. Locul e ideal dar cu conditia sa nu faceti greseli grave, asa cum am facut eu. In loc s fac trimajele si APOI sa ma mut pe faleza, fraierul de mine, dupa un scurt zbor deasupra campului, ma gandesc sa trec la faleza. DAR trecerea am facut-o (din gresala) la altitudine foarte mica (ca. 1-2m deasupra solului) DIRECT prin curentul de aer care se numeste ROTOR. Rezultatul: modelul in loc sa fie ridicat brusc de curentul de panta, a incfeput o evolutie bizara, paralela cu panta falezei, moment in care nu l-am mai vazut, eu aflandu-ma la ca 7-8 metri de muchie. De teama sa nu ajunga in mare, l-am picat brusc. Rezultatul a fost probabil aterizarea in stuful inalt de 2metri de la baza falezei. ACOLO A RAMAS, in ciuda cautarilor (cu oameni platiti) nu l-am mai gasit
Morala: Daca zburati pe camp, OK, daca zburati la faleza, iar OK, dar nu le combinati. Daca o faceti, nu schimbati la altitudine joasa, ci cat mai sus ca sa scapati de nenorocitul ala de rotor.
Locul e super, se poate zbura foarte bine la panta (bucurestenii inteleg entuziasmul meu, in jurul capitalei nu prea avem asa ceva) dar ATENTIE: nu scapati modelul in stuf si daca se intampla, ATENTIE la cautari, in zona sunt o gramada de serpi, unii veninosi
Fie-i stuful usor aripoiarei mele!!!
#75
Postat 04 June 2008 - 05:54 AM
Am cautat prin boscheti dar n-am gasit absolut nimic.
Cum va explicati?
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#76
Postat 04 June 2008 - 09:00 AM
Vezi subiect nou postat azi la tehnice.
#77
Postat 04 June 2008 - 05:23 PM
Am iesit cu EJ-S si am zburat mai intii cu 3S 2200.No problem,am aterizat frumos dupa terminarea curentului si am pus 2S 1700 .Am facut ca de obicei proba la comenzi si surpriza :elevonul dadea rateuri ,iar dupa citeva secunde si celelalte comenzi.Am zis ca no fi bun pack-ul si am pus 1500 3S .Aceiasi chestie.Am venit acasa si primul lucru ,aducindu-mi aminte de chestia cu folia reflectorizanta,am pus folie.
Am uitat sa spun ca si regulatorul era in limite normale de incalzire.Pina s-a uscat folia am mai facut o proba cu aceleasi pack-uri si de data asta mergeau toate comenzile.
Receptorul nu l-am scos sa-l verific,dar mi-am dat seama ca a fost cald in cabina deoarece un servo era "transpirat" (vaselina din el)
Aceasta postare a fost editata de alexroad: 04 June 2008 - 05:25 PM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#78
Postat 04 June 2008 - 05:50 PM
#79
Postat 04 June 2008 - 06:13 PM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#80
Postat 04 June 2008 - 07:14 PM
alexroad, la 4 Jun 2008, 05:54, a spus:
Am cautat prin boscheti dar n-am gasit absolut nimic.
Cum va explicati?
la fel prin politehnica deasupra unor copaci. zvacniri scurte. ai grija ca la florin100% a fost o zvacnire de cateva secunde care i-a propulsat avionul direct in bot cu gazu la maxim!
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#81
Postat 04 June 2008 - 07:30 PM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#82
Postat 04 June 2008 - 08:36 PM
alexroad, la 4 Jun 2008, 06:54, a spus:
Citeaza
Citeaza
mai merge sau merge impecabil?
eu zic ca alta este cauza....
#83
Postat 04 June 2008 - 09:58 PM
Este o zona (ingusta si in mijlocul campului dar stabila ca pozitie) in care unele receptoare dau rateuri din cand in cand. Eu am prins de 3-4 ori in acea seara manifestarea la inaltime (~50m) dupa care parea ca a disparut. A reaparut din pacate la aterizare la 3-4 m inaltime cand avionul a facut brusc un sfert de tonou si a intrat in pamant. Ireparabil.
#84
Postat 04 June 2008 - 10:06 PM
hash84, la 4 Jun 2008, 19:14, a spus:
eheeee....ce vremuri....cand ma dadeam io cu polistirenu prin politehnica acu fo 2 ani
bruiaje sunt de la antene radio, gsm etc..
#85
Postat 04 June 2008 - 10:13 PM
#86
Postat 05 June 2008 - 05:31 AM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#87
Postat 05 June 2008 - 07:38 AM
#88
Postat 05 June 2008 - 10:13 AM
Sebathorus, la 4 Jun 2008, 21:58, a spus:
Este o zona (ingusta si in mijlocul campului dar stabila ca pozitie) in care unele receptoare dau rateuri din cand in cand. Eu am prins de 3-4 ori in acea seara manifestarea la inaltime (~50m) dupa care parea ca a disparut. A reaparut din pacate la aterizare la 3-4 m inaltime cand avionul a facut brusc un sfert de tonou si a intrat in pamant. Ireparabil.
La cati baieti "inteligenti" sunt care isi fac posturi pirat pe emitatoare care sunt oricum numai bine acordate nu sunt.....nu ma mira ca sunt bruiaje......
#89
Postat 05 June 2008 - 12:39 PM
Eu am zburat ultimul si la revenirea din zbor pe spate prin semi-tonou s-a rupt lonjeronul si am pierdut aripa dreapta in zbor la o altitudine de ~ 20m dupa care a urmat un picaj cam la 45 de grade. Viteza a fost prea mare ca iarba sa mai amortizeze ceva.
Pagube aproape totale: rulment fata motor, carburator dezintegrat complet, toba dezintegrata, batiu, elice, con, servo acceleratie barbierit complet, rezervor spart si in fata si in spate, toate panourile din interiorul fuselajului sparte, fuselajul rupt in spate-dreapta, podeaua carlingii din balsa de 6mm facuta aschii. Jale mare....
Fisiere atasate
-
Crash_Chitila.jpg (84.74K)
Number of downloads: 73
TEL. 0726.191.725
#90
Postat 05 June 2008 - 12:53 PM