ajutor motorul nu sta la relanti
#1
Postat 15 April 2007 - 01:40 PM
recent mi-am cumparat o masinuta 1/8 buggy si am un pic de probleme
cind o pernesc si daujos bateria ce alimenteaza bujia motorul moare
am tinut si 5-6 min bateria pe bujie ca sa se incalzeasca dar tot nimic
cind o iau de pe bujie motorul moare
am schimbat bujiile si tot degeaba
am pus calde f.calde medii si tot aceiasi chestie
daca cineva stie ce ar putea avea va rog sa ma ajutati
#2
Postat 15 April 2007 - 04:31 PM
revino la setraile din fabrica si pornesti de acolo daca nu este de la reglaje vezi chiuloasa sa fie stransa bine sa nu ai probleme cu alimentarea furtunetel infundate filtru infundat bujia sa fie cea recomandata de producator si sunt o gramada pana nu vede cineva mai experimentat nu ai alta varianat decat sa incerciii...asa ca spor la treaba
#5
Postat 16 April 2007 - 08:45 AM
Tind sa cred ca este foarte bogat in combustibil la relanti.
Asta in conditia in care toate bujiile pe care le-ai testat nu sunt paradite :lol:
#6
Postat 17 April 2007 - 12:29 AM
pot fi paradite si daca se inroseste filamentul???
ceva am reusit sa reglez dar nu foarte bine
la relanti mai sta cum sta circa 30 de secunde,dar nu cumva sa incerc sa accelerez ca moare subit.
cunoasteti pe cineva din timisoara sau imprejurimi care m-ar putea ajuta sa o reglez?????
chiar si contra cost.sper sa nu fiti ofensati ,dar am ajuns la disperare si trebuie sa fac ceva ca masinuta sa functioneze
na-s vrea sa o leg cu sfoara si sa o trg dupa mine
:)
#7
Postat 17 April 2007 - 09:52 AM
Exact ce iti spuneam, motorul tau are prea mult combustibil la relanti si prima parte a acceleratiei.
Din acest motiv moare cand il accelerezi.
Daca ai timp, duminica incepand cu ora 11 - 12.00 da o fuga pana la pista de off-road de la palat.
Este mult mai simplu decat de explicat.
#8
Postat 17 April 2007 - 10:14 AM
Buggy-man, la 17 Apr 2007, 09:52, a spus:
Este mult mai simplu decat de explicat.
Gabi, el este aproape de pista de la palat .........................din Timisoara :)
Aceasta postare a fost editata de Diesel power: 17 April 2007 - 10:14 AM
#10
Postat 17 April 2007 - 02:50 PM
EDIT* In legatura cu reglajele, si al meu murea cand era reglat de mine, dar daca il lasam un minut sa se incalzeasca mergea, cum mergea. Incearca sa cauti pe youtube, erau niste filmulete in care explica cat de cat cum ar trebui reglat si cum ar trebui sa se comporte cand e reglat ca lumea, desi pe mine nu m-au ajutat prea mult, poate tu te prinzi mai repede ca mine.
Aceasta postare a fost editata de alxcsb: 17 April 2007 - 02:54 PM
#11
Postat 17 April 2007 - 10:45 PM
care este bottom end???
Mid range needle: Flush with the silver carburetor housing????? in romina ce vrea sa zica si care este
va rog
sau daca stiti voi ceva setari de baza de unde sa incep sa reglez???
am inteles de pe forum ca carburatoarele cu patru reglaje sint tari de tot dar foarte afurisite cind tre sa le reglezi
Imagini atasate
#14
Postat 20 April 2007 - 09:57 AM
mid range needle este cel opus lui low end si este marcat de tine cu "?????"
Pentru reglaje sunt altii mai competenti care te pot ajunta.
bafta

Ajutor


Raspuns nou

Citare Multipla














