Modelism - RHC Forum: ajutor - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

ajutor motorul nu sta la relanti

#1 Useril este offline   TERAN 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 15
  • Inregistrat: 05-March 04

Postat 15 April 2007 - 01:40 PM

ceau ceau
recent mi-am cumparat o masinuta 1/8 buggy si am un pic de probleme
cind o pernesc si daujos bateria ce alimenteaza bujia motorul moare
am tinut si 5-6 min bateria pe bujie ca sa se incalzeasca dar tot nimic
cind o iau de pe bujie motorul moare
am schimbat bujiile si tot degeaba
am pus calde f.calde medii si tot aceiasi chestie
daca cineva stie ce ar putea avea va rog sa ma ajutati
0

#2 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 April 2007 - 04:31 PM

reglajele.........
revino la setraile din fabrica si pornesti de acolo daca nu este de la reglaje vezi chiuloasa sa fie stransa bine sa nu ai probleme cu alimentarea furtunetel infundate filtru infundat bujia sa fie cea recomandata de producator si sunt o gramada pana nu vede cineva mai experimentat nu ai alta varianat decat sa incerciii...asa ca spor la treaba
0

#3 Useril este offline   MIEZ 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 588
  • Inregistrat: 13-April 05
  • Gender:Male
  • Location:BucureÈ™ti, Romania

Postat 15 April 2007 - 07:59 PM

Bujia e muci. Schimba bujia si o sa ai rezultate.
0

#4 Useril este offline   TERAN 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 15
  • Inregistrat: 05-March 04

Postat 15 April 2007 - 11:06 PM

am schimbat bujia.am patru tipuri de bujii,dar cu toate merge la fel.
am sa mai incerc si varianta cu strinsul chiuloasei va vad ve o sa rezolv. sper sa mearga
0

#5 Useril este offline   Buggy-man 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 1804
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 16 April 2007 - 08:45 AM

Orice bujie ai pune in conditia in care motorul este foarte bogat la relanti sau are relantiul foarte jos, va face la fel.
Tind sa cred ca este foarte bogat in combustibil la relanti.
Asta in conditia in care toate bujiile pe care le-ai testat nu sunt paradite :lol:
RHCForum - Webmaster
0

#6 Useril este offline   TERAN 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 15
  • Inregistrat: 05-March 04

Postat 17 April 2007 - 12:29 AM

in ce sens te referi paradite????
pot fi paradite si daca se inroseste filamentul???
ceva am reusit sa reglez dar nu foarte bine
la relanti mai sta cum sta circa 30 de secunde,dar nu cumva sa incerc sa accelerez ca moare subit.
cunoasteti pe cineva din timisoara sau imprejurimi care m-ar putea ajuta sa o reglez?????
chiar si contra cost.sper sa nu fiti ofensati ,dar am ajuns la disperare si trebuie sa fac ceva ca masinuta sa functioneze

na-s vrea sa o leg cu sfoara si sa o trg dupa mine
:)
0

#7 Useril este offline   Buggy-man 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 1804
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 17 April 2007 - 09:52 AM

....ok, daca filamentul se aprinde inseamna ca bujia este buna.
Exact ce iti spuneam, motorul tau are prea mult combustibil la relanti si prima parte a acceleratiei.
Din acest motiv moare cand il accelerezi.
Daca ai timp, duminica incepand cu ora 11 - 12.00 da o fuga pana la pista de off-road de la palat.
Este mult mai simplu decat de explicat.
RHCForum - Webmaster
0

#8 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2851
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 17 April 2007 - 10:14 AM

Buggy-man, la 17 Apr 2007, 09:52, a spus:

Daca ai timp, duminica incepand cu ora 11 - 12.00 da o fuga pana la pista de off-road de la palat.
Este mult mai simplu decat de explicat.

Gabi, el este aproape de pista de la palat .........................din Timisoara :)

Aceasta postare a fost editata de Diesel power: 17 April 2007 - 10:14 AM

0

#9 Useril este offline   TERAN 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 15
  • Inregistrat: 05-March 04

Postat 17 April 2007 - 11:28 AM

are dreptate Diesel nu-s chiar asa de aproape de pista de la palat. BAD FOR MY.
mersi orsicum baieti
cum sta treaba cu rapa rosie?
merge cineva dintre voi?
unde va cazati?
am citit ca este din 26 pina in 30
daca stiu ca merge cineva poate dau si eu o fuga
0

#10 Useril este offline   alxcsb 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 412
  • Inregistrat: 02-December 06
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu

Postat 17 April 2007 - 02:50 PM

Eu sunt prezent, si cred ca mai vine si axu, de cazat ne cazam in corturi, ca restu lumii...

EDIT* In legatura cu reglajele, si al meu murea cand era reglat de mine, dar daca il lasam un minut sa se incalzeasca mergea, cum mergea. Incearca sa cauti pe youtube, erau niste filmulete in care explica cat de cat cum ar trebui reglat si cum ar trebui sa se comporte cand e reglat ca lumea, desi pe mine nu m-au ajutat prea mult, poate tu te prinzi mai repede ca mine.

Aceasta postare a fost editata de alxcsb: 17 April 2007 - 02:54 PM

0

#11 Useril este offline   TERAN 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 15
  • Inregistrat: 05-March 04

Postat 17 April 2007 - 10:45 PM

CAM asa arata carburatorul meu,....nu ca na-ti sti cum arata un carburator .26ci
care este bottom end???
Mid range needle: Flush with the silver carburetor housing????? in romina ce vrea sa zica si care este

va rog
sau daca stiti voi ceva setari de baza de unde sa incep sa reglez???

am inteles de pe forum ca carburatoarele cu patru reglaje sint tari de tot dar foarte afurisite cind tre sa le reglezi

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-3-1176842753.jpg

0

#12 Useril este offline   TERAN 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 15
  • Inregistrat: 05-March 04

Postat 20 April 2007 - 01:33 AM

daca careva stie sa-mi descifreze si mie carburatorul acela pls
nu mai stiu ce sa-i mai fac
0

#13 Useril este offline   TERAN 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 15
  • Inregistrat: 05-March 04

Postat 20 April 2007 - 01:36 AM

ma-m uitat si pe acele lincuei date de Buggy -man unde iti ezplica cam ce tre sa faci ,si am pus silicon pe unde tragea aer fals dar tot nu merge calumea
0

#14 Useril este offline   NiZ 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 895
  • Inregistrat: 19-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 April 2007 - 09:57 AM

low end este cel pe care l-ai indicat si este acelasi lucru cu bottom end.

mid range needle este cel opus lui low end si este marcat de tine cu "?????"

Pentru reglaje sunt altii mai competenti care te pot ajunta.

bafta
0

#15 Useril este offline   Buggy-man 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 1804
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 20 April 2007 - 05:01 PM

In poza ai explicatie la toate punctele de reglaj ale unui carburator.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-3-1177081327.gif

Aceasta postare a fost editata de Buggy-man: 20 April 2007 - 05:02 PM

RHCForum - Webmaster
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu