Modelism - RHC Forum: materiale folosite peste foam - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

materiale folosite peste foam

#1 Useril este offline   tnt_o 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 33
  • Inregistrat: 11-January 03

Postat 17 February 2004 - 05:23 PM

Salve,

Ultimul model achizitionat este http://www.greatplan...s/gpma1400.html.
SPECIFICATIONS
Wingspan: 31.25 in (795mm)
Wing Area: 342.7 sq in (22dm2)
Weight w/battery: 24.0 oz (680g)
Wing Loading: 10.1 oz/sq ft (31g/dm2)
Length: 31.75 in (805mm)
Includes: Speed 400 motor, 2 props

Modelul este in totalitate din foam, fapt care ma face sa ma gandesc la posibilitatea acoperiri lui cu ceva mai "aratos" , fiecare om are piticii lui, iar mie imi plac avioanele sa arate bine si asta nu in detrimetul performantelor de zbor.

Ce materiale/tehnici a-ti folosit la acoperirea suprafetelor din foam, si care este sfatul vostru referitor la acoperirea modelului de mai sus?

numai bine
Ovidiu
0

#2 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 February 2004 - 06:00 PM

Nene, NU IL ACOPERI CU NIMIC!!

A se citi: NU IL INGREUNA INUTIL!!

Am (avut) si eu unul. Varianta mea se cheama Foxbat, de fapt, dar e aceeasi mancare de peste.

Vezi ca gasesti spraiuri pt. polistiren, daca vrei sa-l decorezi. Limiteaza-te la minimum - doar atat cat sa fie vizibil pe cer. Poti - si chiar e musai - sa-i pui pe bordul de atac o banda de scoci de ambalaj colorat, lat de 50 mm. Astfel protejezi B.A. la aterizari prin balarii.

Sa ai grija si la zona de articulare a supraf. de comanda.
Scociul pt. balamale tre sa adrere bine la polistiren. Iti recomand un strat de "primer" 3M77 (sprai adeziv). Desi e f. scump, face minuni la polistiren+scoci.

Moatzele alea mici care rezulta din procesul de matritare, nu tre sa le indepartezi! Daca le iei la glasspapier, mai rau faci. Oricum, d.p.d.v. aerodinamic, nu au nici o influenta.

Vezi ca al meu a iesit al dracu' de usor de bot! Am mai pus 30 gr. de plumb in bot, cu toate ca aveam servouri standard, motor Speed 400+Kontronik Rondo (deci grup motoprpulsor usor). Am modificat si zona acumulatorilor, punandu-i maxim in fata, inaintea receptorului.

De zburat zbura binisor; un pic submotorizat, parerea mea. De aceea zic: nu-l ingreuna inutil! Premonteaza toate elementele pe structura, pt. a face o estimare de C.G., inainte de a le fixa definitiv.

Jumatatile fuselajului posterior, botul, aripile, kila de balsa, asambleaza-le cu adeziv poliuretanic monocomponent (vezi RHC sau magazine gen Metro, Praktiker, etc)

Ar mai fi multe de zis.

Tine-ne la curent,

0722 494 577
dumitru.florin@xnet.ro
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#3 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 February 2004 - 07:26 PM

Uite si o poza, sa nu zici ca bat campii!

Fisiere atasate


Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#4 Useril este offline   tnt_o 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 33
  • Inregistrat: 11-January 03

Postat 17 February 2004 - 08:31 PM

Salve Valteras,

Frumos modelul tau....sper ca mai este intr-o bucata.
Ce poti impartasi din experientza avuta cu el?
Cum se comporta in zbor? Care sunt abilitatile de pilotaj necesare pentru al duce acasa intreg dupa primul zbor?

Daca ar fi sa faci ceva tunning unde ai umbla?
La prima vedere ar suporta un brushless si poate tren de aterizare insa aici am ceva reticentze...

probabil un folding propeller ar merge si ea

parerile voastra care ar fi?

O zi buna
Ovidiu
0

#5 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 February 2004 - 08:15 AM

Salut Ovidiu,

Nu, nu mai e intr-o bucata. Este in mai multe bucati, intr-o punga de plastic, deocamdata. La unul din primele zboruri, am incercat o redresare dintr-un zbor pe spate. Redresarea trebuia inceputa un piculetz mai sus!

De zburat zboara destul de docil, daca centrajul e cum trebuie. Sa incepi cu CG un pic mai in fata. In prospect, oricum CG e pozitionat mai inspre in fata. Astfel ca producatorul isi ia o marja de siguranta, in cazul pilotilor mai putin experimentati. Dupa ce vei capata incredere in model, poti sa-i deplasezi CG mai inspre in spate, pana ce incepe sa devina instabil. Apoi revii in fata cativa mm.

Prea mult tunning nu poti sa-i faci. Daca te tin portofele, poti doar sa-i pui un brushless. Vezi si LRK-urile de pe RHC. Folding prop aproape ca nu are rost. Ca planor nu prea e stralucuit, evident.

Tren de aterizare - EXCLUS!! La ce-ti trebuie? Decoleaza din mana si aterizeaza pe burta, glisat in juma' de metru.
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#6 Useril este offline   tnt_o 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 33
  • Inregistrat: 11-January 03

Postat 18 February 2004 - 10:51 AM

Salve,

Cand propun folding prop si tren de aterizare ma gandesc la locul unde o sa zbor cu el. Terenul este un fund de lac asa ca iti inchipui ca nu este pic de iarba iar impactul cu mama Terra ar fi destul de dureros atat mecanic cat si cosmetic, glisarea facandu-se pe o suprafatza destul de tare...

Imi vei propune sa caut un alt loc...din pacate asta este singurul pe care l-am gasit si unde se poate pilota in legalitate. In ciprul asta oricum nu o sa gasesc iarba asa ca orice alt loc ar fi mai mult sau mai putin la fel ca acesta.

O zi buna
Ovidiu
0

#7 Useril este offline   Corsair4FU 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1020
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 18 February 2004 - 01:40 PM

Salut,


eshti meshter Domn Valterash, dar spune-mi te rog, ai zbrat cu FoxBatul ? Singurele pe care le-am vazut zburind, sint cele de pe Sitele ACTeurope.de. Pe viu nu am vazut nici unu sa zboare. Am avut si eu unul care nu vrut deloc. Poate ca din cauza ca a fost primul meu electric si aveam doua miini stingi :( ....

Ce zboara de rupe este PicoJet de la MPX ! Dar FoxBat ?


CF4U
Mesterica, pe ce pune mina strica.
0

#8 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 February 2004 - 03:00 PM

tnt_o, la 18 Feb 2004, 10:51, a spus:

... In ciprul asta oricum nu o sa gasesc ...

@ tnt_o

Cand zici "ciprul asta" te referi la cipru cu ci mare? Ca la locatie zice ceva de Sibiu. Sau ai un cipru mic pe la Sibiu? Ca daca esti din/de la Sibiu, ne vedeam la RR 2004, ca e colea.

Acu serios, nu-i pune tren. La config. lui, nu poti decat sa-i pui ceva triciclu, adica cu roata de bot si doua pe sub planuri. O sa arate ca KK! Trenul de aterizare, nu e decat masa moarta d.p.d.v. zbor si rezistenta parazita d.p.d.v. aerodinamic.

Daca totusi vrei sa-i pui, foloseste niste roti extralight, pt. slowflyere, Ø50-60mm. Jambele sa fie din coarda de pian (sarma otelita) Ø1,5-2mm. Jamba de bot sa fie infipta in polistiren intr0o zona ramforsata cu o bucatica de placaj si poliuretan. Jamba de bot tre sa fie orientata mult inspre in spate, 30-45 grd. fata de verticala. Trenul principat e mai simplu de facut/atasat.

Oricum, decolarile le vei face din mana si aterizarile - Doamne ajuta apara si pazaste-ne pre noi!

Daca nu-i pui tren si zici ca asfaltul e tare pe la tine, ramforseaza-i zonele in care vine in contact cu solul cu strafuri / panouri taiate din material de pet-uri (sticle gen Coca-Cola).

@ Corsair

FoxBatul meu e chiar de la ACT Europe! De fapt l-am primit cacadou. Cu motorizare basic (Speed 400/6V + Kontronik Rondo, 7xNiMH 1000mAh), cu modificarile ce le-am zis mai sus, zbura predictibil. I-ar fi placut, ce-i drept, un brushless sau macar un 480 cu reductor. Dar, dupa cum ziceam, asta al meu sufrerea de greutate la curuletz si nu am mai facut experimente cu motoare mai grele.

Configuratia nu era cea mai curata d.p.d.v. aerodinamic dar zbura frumusel, totusi. De accelerat accelera mai greoi dar cu surplus de viteza (picaj usor) facea chiar si tonouri. ca planor nu e grozav in sensul ca tre tinut mai in viteza, astfel risti sa-l angajezi una-doua.

Una pesta alta, in zbor arata foarte bine si pt. un polistiren zboara acceptabil. Din pacate, l-am turtit pe la primele zboruri ('tu-l in kur pe dom'pilot!) si nu stiu daca il mai repar.

Vezi ca ti-am trimis doua mesaje pe privata, despre Maracana si nu stiu daca le-ai primit.

ValterasBat
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#9 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 February 2004 - 03:22 PM

Uite niste poze cu polistirene colorate

Fisiere atasate


Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#10 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 February 2004 - 03:23 PM

Alta

Fisiere atasate


Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#11 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 February 2004 - 03:24 PM

Ultima.

Motorizarea lui FoxBat e numa' de speriat adversarii. E un Jamara 480 + red. 1:2,5. Nu am folosit-o din considerentele deja prezentate.

Fisiere atasate


Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#12 Useril este offline   tnt_o 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 33
  • Inregistrat: 11-January 03

Postat 18 February 2004 - 03:47 PM

Salve,


ma consider sibian desi de ceva timp locuiec in Limassol Cipru....dar asta e alta poveste....

O zi buna
Ovidiu
0

#13 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 18 February 2004 - 03:51 PM

Domnu V : Modelu asta Foxbat mai exista ? Il aduci la zbor sa vedem si noi ?
Din cate stiu io de la Discovery avioanele astea cu aripioarele in fata sunt instabile .
DT
0

#14 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 February 2004 - 04:20 PM

ZOD, la 18 Feb 2004, 15:51, a spus:

Domnu V : Modelu asta Foxbat mai exista ? Il aduci la zbor sa vedem si noi ?
Din cate stiu io de la Discovery avioanele astea cu aripioarele in fata sunt instabile .

Modelul mai exista in sensul ca trebuie asamblat din cauza ca s-a dezasamblat intr-un mod aleatoriu dupa figura aia ce trebuia s-o fi inceput mai de sus!

Stiai gresit. Configuratiile canard, in principiu manifesta o stabilitate dinamica intrinseca. Datoripa faptului ca AO e in fata aripii, fileurile de aer ce ajung la aripa sunt deflectate inspre in jos. Asadar aripa functioneaza la un unghi de atac (AOA-angle of atack, pe scurt) mai mic decat al AO.

In consecinta, daca datorita unor perturbatii (rafala verticala, tendinta de marire a unghiului de atac), AO ar ajunge primul in " stall" ( grosier spus asta inseamna situatia de decrosare a fileurilor de aer si "rupere" a portantei). Portanta pe AO scade inainte de a ajunge si aripa in stall, botul cade, micsorand astfel AOA. Viteza de deplasare creste. Echilibrul se restabileste.

...Sau asa e teoria, cel putin...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#15 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 18 February 2004 - 05:10 PM

Frate ZOD!

Tipareste-l si citeste-o cu multa pasiune alaturi de un dictionar tehnic fiindca avem ce invata de la acesti meshteri experimentati. Din pacate noi suntem mai cirpaci in de-ale zborului dar macar "ne-am rupt de sol" si acest lucru este mai important decit orice. Urmeaza sa ne punem la curent si cu teoria dar pina atunci hai sa zburam!

Daca vrei sa vezi un Foxbat in evolutie, cauta pe sait-ul ACT Europe si vai gasi filmulete minunate cu aceasta sageata zburatoare precum si cu vestitul meu Spatz care zboara ca o caramida aruncata de pe bloc....


@tnt_o

Ne bucuram nespus de mult sa avem un amic departe de noi si totusi pe-aproape. Uite asa va deveni editia RR 2004 un eveniment international la care te asteptam cu drag sa te cumoastem si sa-ti vedem jucaria cum aterizeaza pe iarba verde de acasa si nu pe acel peisaj selenar de pe fundul lacului secat!
0

#16 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 18 February 2004 - 05:46 PM

Cred ca confund io cu X-29 sau 30 parca , avioanele alea experimentale de la Nasa, care au aripa invers si cu aripioarele alea in fata . Ziceau aia ca ii trebuie 40 de ajustari pe secunda ca sa mearga .
In capu meu arata la fel acu imi dau seama ca e altceva .
DT
0

#17 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 February 2004 - 06:36 PM

Bai nene Zod!

Ma bagi in belea rau de tot cu nedumeririle astea ale lu' matale! Abia mai pot tine pasul cu esplicatiile stiintifico-... modelistice!

Bre nene! Noi acilea zburam airomodele, centrate static stabil, care mai sunt si dinamic stabile (sau ar trebui!)

Gorobetzii aia de zboara avioane de shapej'de bulioane de parai, joaca in alta liga!

Esplicatie:

Ca un avion sa aibe dreaku zboru' stabil, tre ca CG sa fie in fata centrului de presiune (CP)al suprafetei portante. Profilele uzuale (nu cele autostabile) au ceea ce se cheama coeficient de moment (Cm) negativ. Adica tind a pica de bot (din nou grosso-modo fiind spus).

Una peste alta, pt. a contracara aceste efecte, unii au pus un AO in coada, ce dezvolta portanta negativa, adica trag coada in jos, ca sa zboare dreaku cucuveaua drept!

Solutie proasta dpdv randament aerodinamic, pt. ca portanta AO e pe dos, deci nu participa la sustentatie.

Ca sa reduci portanta AO (contraproductiva), ai putea sa apropii mult CG de CP. Stabilitatea are de suferit. Daca CG=CP, cucuveaua e in echilibru static indiferent. Daca CG e dupa CP, echilibrul e instabil. Acu aproape ca nu-ti mai trebuie AO. Mai bine zis AO poa sa aibe profile simetrice si AOA zero. Adica portanta pe AO canci.

Chestia e ca la asa o configuratie inca nu s-a inventat pilotul ala care sa o zboare. Atunci a pus eshtia neshte calculatoare si comenzi fly by wire care fac alea 40 de ajustari pe secunda cu care ne-ai inebunit tu, fitziar Descoperi-ul al dreaku!

Concluzie: Cu cat configuratia se apropie mai mult de instabilitate, cu atat e mai randamentoasa dpdv performante aerodinamic. Cel putin teoretic...

Capiche?

Valterash Instabilu' aerodinamic
...si nu numai
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#18 Useril este offline   tnt_o 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 33
  • Inregistrat: 11-January 03

Postat 18 February 2004 - 06:37 PM

Salve,

Multumes zozo de invitatie insa probabil nu o sa o pot onora avand in vedere ca si asa concediul e scurt si toata lumea o sa incerce sa imi acapareze atentie/timpul ca sa nu mai punem ca nu stiu cand o sa ajung prin tara. Oricum o sa fac ceva poze/filmuletze in momentul in care o sa ma hotarasc sa pun avionul asta in aer. Pana atunci o sa ma delectez cu un alt electric care spre bucuria mea iarta destul de multe greseli de pilotat.


Pe de alta parte mai baieti am pus o intrebare destul de simpla ...ce se poate pune peste foam si astept ceva sugesti...iar cea de a doua care a aparut intre timp era legata de tunning ....asa ca lasati orgoliile si ajutati-ma si pe mine....sunt departe de casa si voi sunteti tot ce am... :(

O sa incerc sa pun si ceva poze cu cel de al doilea model si cu peisajul selenar asa cum bine il descria cineva...

O zi buna
Ovidiu
0

#19 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 February 2004 - 07:07 PM

Valteras, la 17 Feb 2004, 18:00, a spus:

Nene, NU IL ACOPERI CU NIMIC!!
.....

Vezi ca gasesti spraiuri pt. polistiren, daca vrei sa-l decorezi. Limiteaza-te la minimum - doar atat cat sa fie vizibil pe cer. Poti - si chiar e musai - sa-i pui pe bordul de atac o banda de scoci de ambalaj colorat, lat de 50 mm. Astfel protejezi B.A. la aterizari prin balarii.

Revin!

Vezi citatul de mai sus!

Nu il ingreuna cu abtzibilduri de polivinil si alte cele! Maxim colorat cu vopsele pt. polistiren. Cauta pe la tine prin Cipru.

Daca chiar vrei, peste polistiren poti sa pui si fibra de sticla/carbon/kevlar, dar numai cu epoxi. Nu poliester!

...dar de ce?
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#20 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 18 February 2004 - 07:37 PM

tnt_o, la 18 Feb 2004, 18:37, a spus:

...ce se poate pune peste foam si astept ceva sugesti...

Pai daca tot insisti atunci pot sa-ti dau o solutie simpla de tot ( cu toate ca ii dau perfecta dreptate lui Valteras! ). Eu am folosit vopsea lavabila pentru pereti, diluat bine si colorat cu pigment de care-ti doresti.
Am vopsit doua modele si ambele au zburat fara probleme dar acestea inainte sa fi dat ochii cu acele spray-uri dedicate si colorate viu. Este adevarat ca orice modificare poate avea urmari imprevizibile, dai viteza prima data asa si apoi poti sa o si vopsesti. Eu m-am lecuit si nu-i lipesc nici un abtzibild pina nu vad ca si zboara. Numai dupa aceea ma apuc de decorat modelul.

Succes
0

#21 Useril este offline   Rares 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 28-September 03
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu/Traunstein

Postat 18 February 2004 - 10:42 PM

Diferenta prea mare intre foam si comunista zapada artificiala nu stiu daca este....dar se poate colora...cu ceva tempera amestecata cu apert de rufe sa adere la suprafata.Solutia de apret se mai dilueaza putin...si merge...nu arata prea bine de la apropioere dar de la 2,3 metri incolo arata excelent.

Zozo ce inseamana RR2004?Unde se tine?Ce se intampla pe acolo?
Multumesc

Aceasta postare a fost editata de Rares: 18 February 2004 - 10:45 PM

0

#22 Useril este offline   tnt_o 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 33
  • Inregistrat: 11-January 03

Postat 18 February 2004 - 11:21 PM

Salve,

precum spuneam cateva poze

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de tnt_o: 18 February 2004 - 11:43 PM

0

#23 Useril este offline   tnt_o 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 33
  • Inregistrat: 11-January 03

Postat 18 February 2004 - 11:28 PM

si acel fund de lac...unde niste baieti isi pornesc avioanele

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de tnt_o: 18 February 2004 - 11:44 PM

0

#24 Useril este offline   Corsair4FU 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1020
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 19 February 2004 - 12:33 AM

@ Valterash,


am primit Mailurile. Am ceva probleme de orientare. Raspunsul urmeaza.

Intr-o am ieshit sictirit de la lucru si m-am dus la Conrad asa sa vad ce mai e nou ... si sa-mi cumpar ceva ca sa uit de servici ... si nu am gasit nimic. In drum spre ieshire am luat FoxBatu ca sa nu plec acasa cu mina goala. Pe vremea aceia 79 de Marci, bani adevarati ... . Nu eram convins sa fie ceva deosbit dar arata fioros.

l-am montat cu doua servo ( eleroane si canard ), regulator Kontronic Sun, cred ca era un 30, motor 400 si o elice care era in set da plapinda rau de tot. Acumulator 6 cell 1600 mAh. Cind dadeam gaz facea elicea ceva vint .... dar scula era prea grea.
L-am lansat de citeva ori din mina dar da cadea mereu dupa ca 6 -10 m si la fiecare cazatura se mai ciobea putin pina s-a rupt un canard. L-am reparat acasa dar degeaba. Pina la urma ajuns in beci unde a zacut pina aterizat la groapa de gunoi. Intr-un timp ma gineam sa-i imbrac in fibra de sicla si sa-i pun un motor termic dar am lasa-o balta .

Poate o sa incerc intr-o zi din nou .....

CF4U
Mesterica, pe ce pune mina strica.
0

#25 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 19 February 2004 - 08:44 AM

@ Rares

Pai urmareste si tu putin tematica Rapa Rosie de pe acest forum si galeria foto unde vei gasi poze minunate cu ce s-a intimplat pina acum caci ce se va intimpla anul acesta....uauuu!

@ Corsair

Nu stiu de ce dar am impresia ca baietii de la ACT ne-au tras sfoara pe sub nas. Cum am mai precizat, primul meu model era un planor Spatz tot de la ei. Dupa ce am rupt pina si fuselajul in doua, am descarcat filmuletele acelea din sectiunea download si nu imi venea sa cred ca e in stare sa si zboare. Adevarul este ca toate filmuletele prezentau variantele motorizate cu una sau doua motoare speed 400. La fel este si cu Foxbat-ul. Uita-te la filme si poti aprecia diferenta dintre unul cu motor de 400, 480 si cel cu brushless...ce sa mai zic. Din pacate eu am pensionat definitiv Spatz-ul, este inca intreg dar am renuntat la orice speranta de a vedea ca zboara cu toate ca la RR 2003 trei mari meshteri impreuna au reusit sa-l zboare vreo 30 de metrii. Unica poza din zbor o poti vedea la galeria foto in sectiunea RR 2003.

Un lucru cit se poate de interesant ar fi motorizarea modelului Silence de la Robbe. Pe sait-ul oficial este prezentat un kit de transformare compus dintr-o cochila de polistiren care se monteaza pe cocoasa modelului echipat cu un speed 400. As fi modificat-o de mult dar nu era nici o informatie referitor la acumulatori iar ca sa simti ca trage ar fi nevoie de clasicul 7 / 1000 mA pe care trebuie undeva sa-l ascunzi avind in vedere ca pachetul pentru receptor isi are locul in bot iar acolo sigur nu va incape niciodata si bineinteles toate aceste fara a afecta CG al modelului.
0

#26 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 February 2004 - 09:44 AM

tnt_o, la 18 Feb 2004, 23:21, a spus:

Salve,

precum spuneam cateva poze

@ tnt_o

Fain modelul. O fi un Rascal ? Ca tare e frumos. Fundul lacului arata bine. Daca o tzii intr-una pe a ta, pune-i trenul ala da aterizare. Grija cu roata de bot.

@ Corsair

Ti-am pus o poza pe meil cu explicatii. Cred ca o s-o pun si la "Jurnal...", sa inteleaga lumea...
Dupa cum ziceam, FoxBatul meu avea pack de 7xNiMh, 1000mAh, 150 gr, amplasat MAXIM in fata. Eu am avut probleme cu CG care iesea f.f. in spate. De aceea am folosit servouri standard S 3001 si o gramada de greutate in bot. Cu zborurile repet, nu am avut probleme. Daca nu-l faceam bucati, mai experimentam... Poate il repar, ca e reconditionabil. Hai ca m-ati enervat! Tre sa-l repar, acum! Sictir! Aveam alte planuri!! Va urasc!!!

@ Zozo

Stiu toate filmele de pe siteul ACT. Normal, cu brushless FoxBatul zbarnaie! Iar Spatzul tau, era chiar zburabil, o daca ce era pus la punct. Acuma nu te puteai astepta la cine stie ce superperformante, dar de plaisir era bunicel. E drept, era ceva deranj cu remorcajul si cu aterizarile mai dure, dar in rest era aproape OK, pt. un polistiren! ...Parerea mea.
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#27 Useril este offline   tnt_o 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 33
  • Inregistrat: 11-January 03

Postat 19 February 2004 - 03:03 PM

Salve,

Rascal, asta chiar nu stiu cu se se mananca insa nu asta conteaza.
Mai jos ai cateva date tehnice ale avionului din poza ca sa iti faci o impresie:
Goldberg Lightnin' Bug
Speed 400 motor
Wingspan: 49.625" (1260mm)
Weight: 20-25oz (557-709g)
Length: 30.5" (774mm)

O zi buna
Ovidiu
0

#28 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 February 2004 - 03:36 PM

tnt_o, la 19 Feb 2004, 15:03, a spus:

...Rascal, asta chiar nu stiu cu se se mananca insa nu asta conteaza...

OK Ovidiu,

Rascal e un model facut de SIG din cate stiu eu si arata frumos, cu linii splendide. Sunt fel de fel de variante si anverguri.

Uite unele...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#29 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 February 2004 - 03:38 PM

Iar am uitat sa pun attachmentul...

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Webmaster: 19 February 2004 - 04:02 PM

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#30 Useril este offline   tnt_o 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 33
  • Inregistrat: 11-January 03

Postat 19 February 2004 - 05:44 PM

da chiar ai dreptate ...splendid modelul....vreau si eu unul... :D

numai bine
Ovidiu
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu