jester,
Imi pare rau de patzania ta, dar cred ca acuma este bine sa dai filmul inapoi si sa vezi cauza, ca sa nu mai patesti asa cu urmatorul regulator.
In primul rand, eu cred ca nu e o idee buna sa cari modelul si statia alimentate/active. Mi s-a intamplat de nenumarate ori sa dau din greseala peste gaz. Daca erau jucariile pornite nu era bine.
Apoi... Din moment ce motorul nu vroia sa porneasca, desi l-am vazut mergand, as fi oprit imediat totul, scos alimentarea si adus acasa la verificat pe masa. Nu este exclus sa fi aparut un scurt sau sa se fi deconectat una din faze. In ambele cazuri, daca motorul primeste comanda de la ESC, dar nu se invarteste, curentul creste f mult. E ca un scurt circuit.
Daca din greseala ai dat gazul mare si ESCul nu s-a prins ca motorul e oprit, atunci ceea ce s-a intamplat era previzibil. ESCul a incercat "sa invarta" un scurt circuit si tranzistoarele de putere si-au dat demisia.
Important acum este sa vezi ce a scapat si care e cauza. Ai cu ce sa testezi motorul separat?
Cirip
EDIT:
Citeaza
se invartea dar cu trepidatii
Daca nu era nimic dezechilibrat mecanic in mod evident, mie asta imi suna a scurt circuit in motor. In special daca comportarea pare schimbata la mansa de gaz, adica nu se mai comporta cum il stiai, nu simti ca ia aceeasi turatie la aceeasi pozitie a mansei, pare ca nu are sange in el, trebuie oprit imediat ptr ca ceva sigur e in neregula si risti sa busesti si alte componente.
Aceasta postare a fost editata de Cirip: 05 April 2007 - 07:39 PM