Modelism - RHC Forum: Elici intubate cu motor brushless - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Elici intubate cu motor brushless care solutie e mai buna???

#1 Useril este offline   melsoft 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 414
  • Inregistrat: 16-April 05
  • Location:https://t.me/pump_upp
  • Interests:https://t.me/pump_upp

  Postat 08 March 2007 - 09:14 AM

Vreau sa fac un avion care sa foloseasca o elice intubata. Am gasit cu motor brushless, dar consumul e de 40-45A, mult peste asteptarile mele! Ma gandeam daca as lua o elice intubata cu motor de ex seria 400, careia sa-i adaptez un brushless cu un consum decent de 15 - 18A. Cine a mai facut o asa adaptare si ce elice intubata imi poate recomanda pentru motorul asta:

Motor BL B2040 tip inrunner
Masa: 58 g, KV: 3360, 15A
KV: 3360 rotatii/Volt
Diametru: 20mm
Lungime: 40.5 mm
Greutate: 58 grame
Diametru ax motor 2.3
Tensiune recomandata: LiPo 2s
Curent de mers in gol: 1,8A
Curent maxim: 16A
Eficienta: 85%
Regulator recomandat: BLMC 18A
Elice recomandata: 4.75x4 ???


Ceva idei???

Aceasta postare a fost editata de melsoft: 08 March 2007 - 09:17 AM

0

#2 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 08 March 2007 - 09:37 AM

eu am pus o elice de ventilator D65 pt PC, cea cu multe pale...
pe motor 400 am obtinut o tractiune sub cea data de gws pentru ansamblul lor...
si nici nu cred ca mai tine peste 20000rpm?!

cistigul asteptat este clasic in raportul perii/fara perii; pierde la greutate, cistiga la randament.

ti-am scris asta ca sa nu-ti dea prin cap sa strici un ventilator degeaba; mi-a dat mie...


bafta
0

#3 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 March 2007 - 04:24 PM

eu nu cred ca la un motor care nu invarte decat o elice de cca 4' diametru se poate pune o elice intubata mai mare de 2-2,5'; sa nu ma intrebi de unde stiu asta, nu am calculat cumva, dar vad ca motorul ala e destul de slabut ca diametru al elicii si mai tare in ceea ce priveste kv. Tine cont ca elicile intubate, chiar daca au diametru mai mic, au pale mai multe si pe deasupra la pas mare.
Ca exemplu, pot sa-ti spun ca, cu 8 celule, motor phasor 15/3 (1900kv)am fost la limita cu o elice intubata de 90mm diam. ...si motorul ala era dat pentru elici de 7'; Oricum, elicea intubta pe care o s-o folosesti o sa fie pentru un avion fff mic si usor, cu rezistenta mica la inaintare si profil cat mai subtire; cam general, nu? :wub:
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#4 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 08 March 2007 - 05:07 PM

Asa ceva mai este dar cu :minim 40A (LiPo 3s)
EDF Φ55×H33 cu motor BL 2409H-7T
[DF5533M]
EDF Φ55×H33 cu motor BL 2409H-7T
Poza mare

Elice intubata, special proiectata pentru motoare BL tip Outrunner

Caracteristici:
Dimensiuni (cu motor): 55(Diam)xH33 mm / φ62*71L mm
Greutate:81g
Tip Motor: 2409H-7T
KV: 5300
Diametru ax motor: 3mm
Diametru elice: φ53.5
Tensiune alimentare: 3-4 celule LiPo
Consum curent: 40A
Curent maxim: 45A/60s
Tractiune: 720g @ 13.5V (4 LiPo)
Temperatura maxima de lucru: 67 grade C/10 minutes
Putere: 540 W

Inclus in pachet:
1 x Elice intubata
1 x 2409H-7T motor fara perii tip outrunner, montat

Regulator recomandat:minim 40A (LiPo 3s) si minim 50 A (LiPo 4s)
Aplicatii recomandate: modele tip Jet, greutate intre 600 - 900 grame


Sau solutia asta:DUCTED FAN 400 POWER SYSTEM de la concurenta .....motorul de 400 il dai jos si pui motorul tau


GW/EDF75X4A ( WITH DUCT )
ROTOR Volts (v) Amps (A) Thrust Power (w) Efficiency
(V) (A) (g) (oz) (w) (g/w) (oz/kw)
EDF75X4A 7.2 6.6 147 5.18 47.52 3.09 109
EDF75X4A 8.4 7.9 170 6.00 66.36 2.56 90
EDF75X4A 9.6 9.3 210 7.41 89.28 2.35 83
EDF75X4A 10.8 11.2 246 8.68 120.96 2.03 72
EDF75X4A 12 12.5 281 9.91 150 1.87 66

Nu stiu daca va merge cu atit te-am putut ajuta !!!

Aceasta postare a fost editata de danny_39: 08 March 2007 - 05:11 PM

Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#5 Useril este offline   melsoft 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 414
  • Inregistrat: 16-April 05
  • Location:https://t.me/pump_upp
  • Interests:https://t.me/pump_upp

Postat 09 March 2007 - 09:49 AM

Am vazut amandoua solutiile, si nu stiu pe care sa o aplic...cea mai interesanta mi se pare aceea de a schimba motorul seria 400 cu cel brushless...problema e daca a incercat asta cineva pana aum si ce rezultate a avut, nu mai are rost sa inventez eu roata inca o data...
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu