Modelism - RHC Forum: Extra 300S cu fum - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Extra 300S cu fum sistem de fum pentru FujiBT-43gas engine

#1 Useril este offline   sacalu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 185
  • Inregistrat: 25-August 04

Postat 27 February 2007 - 02:16 PM

Cine stie din ce material sunt facute tevile care se gasesc in spirala in interiorul tobelor de esapament special concepute pentru sistem de fum? Ca nu am gasit toba din aceasta pentru acest tip de motor.Ce diametru trebuie sa aiba gaurile din aceste tevi?Sau cine stie unde se gasec poze cu sectiuni prin tobe cu fum si texte? Oare toba lui standard indeplineste conditiile pt. a fi adaptata la sistem de fum ? Atasez si poze.

Fisiere atasate


0

#2 Useril este offline   sacalu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 185
  • Inregistrat: 25-August 04

Postat 27 February 2007 - 02:19 PM

Si motorul.....

Fisiere atasate


0

#3 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 27 February 2007 - 04:59 PM

Depinde ce doresti defapt. Daca doresti ca sa ai fum din belsug si la turatii mai mici, atunci este necesara preincalzirea lichidului de fum prin tuburi spiralate aplicate pe sau in zonele calde. Teoretic tie iti lipseste cotul de evacuare care ar fi cel mai cald loc pentru realizarea preincalzirii. Cele doua suruburi sunt exclusiv pentru fixarea tobei de cilindru sau poti sa demontezi si toba sa vezi interiorul? Personal nu iti recomand sa introduci nimic in toba existenta ca sa nu-i modifici caracteristicile. Poti sa-i montezi in schimb un niplu prin care sa-i injectezi lichidul de fum in toba existenta daca reusesti sa-l pozitionezi astfel incat acesta sa intre in prima camera de la amortizor. Tevile se confectioneaza in general din cupru insa poate fi si din aluminiu.
0

#4 Useril este offline   sacalu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 185
  • Inregistrat: 25-August 04

Postat 27 February 2007 - 06:33 PM

Oare va iesii fum daca injectez (petrol parca) direct in toba si nu-l mai preincalzesc.Suruburile sunt doar pt. a monta toba pe cilindru,dar gaura e destul de mare daca as vrea sa introduc o spirala din teava.Nu m-am gandit ca ii va modifica caracteristicile!. Eu posibil sa i le fi modificat deja pt. ca i-am pus tuburi de silicon drept in jos de 8 cm la cele 3 evacuari pt. a nu-mi mai stropii modelul.Iti dai seama ca vreau fum cat de alb si dens posibil.Am vzut ca unele sisteme de fum au pompa electrica iar altele alt sistem bazat pe vibratii sau asa ceva, care or fi mai potrivite,bune ? Am atasat si o poza ,singura in care se vede cum ar fi o spirala .

Fisiere atasate


0

#5 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 27 February 2007 - 11:00 PM

Fum va iesi cu siguranta chiar daca injectezi "lichidul" direct in toba. Exista mai multe retete pentru acest lichid. Unii folosesc lichid pentru fum gata preparat, alti amesteca petrol cu motorina si alti se jura pe amestecul cu glicol. Nu sunt convins ca toba ta poate fi atat de simplu pe interior precum apare in fotografia cu sectiunea! Ar trebui sa aibe macar doua camere de amortizare asa ca incearca sa introduci o sarma prin fiecare gaura de evacuare si sa observi daca comunica intre ele aceste gauri respectiv cu cel de intrare. Metoda de injectie se alege in functie de posibilitati. Cea cu pompa electrica este mai putin complicata si daca optezi pentru varianta de lux poti avea controlul debitului prin intermediul unui canal liber direct din statie. Cea cu "impulsuri" se realizeaza prin utilizarea presiunii preluate din carterul motorului. Se preia acesta presiune si se introduce in rezervorul lichidului de fum prin intermediul unui furtun si o supapa unisens. Debitul lichidul evacuat din rezervor se regleaza cu ajutorul unui ventil actionat prin intermediul unui servomecanism auxiliar. Ambele variante sunt bune, diferenta este doar intre costul acestora. Pana cand un set de ventil actionat mecanic + furtune + supapa unisens ajunge pe la 12-15 Euro, varianta electrica se poate ridica la 40 sau chiar 100 de Euro in varianta de lux.
Consumul de "lichid" este extrem de mare! Poti lua in considerare linistit un rezervor de 1l sa zici ca ai tras cateva dungi reusite pe cer. Toata problema este daca ai spatiul si resursele necesare in acest model ca sa mai poti lua cu tine aproximativ 1kg de "sarcina utila".
Sper ca ti-ai zburat deja modelul inainte sa intreprinzi astfel de modificari.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu