Postat 27 October 2009 - 06:52 PM
Va salut, readuc acest topic la viata, cu cateva intrebari, de ce trebuie sa aiba combustibilul cat mai mult nitro 16%-30%, cand producatorii de motoare nu recomanda o cifra foarte mare la nitro (sau poate gresesc eu), de ce unele motoare papa 30 de litri cu 5% nitro si sunt inca foarte bune, altele papa 30 de litri cu 25% si cam incep sa se duca din performantele lor, unii folosesc pe mashinile lor carburant de aero cu 1% si pornesc chiar foarte bine si au si viata indelungata, am vorbit cu o persoana care foloseste pe offroadul lui Tornado flight de 10% si merge brici masina lui, de ce conteaza asa de mult aceasta cifra la nitro sa fie cat mai mare, cand FAI (regulamentul FAI) interzice nitro in combustibil. Deci ca si concluzie, in competitii, concursuri folosim combustibil fara nitro, iar cand folosim modelul la o joaca la un picnic ar trebui sa folosim combustibil cu 16%-30%??? Ma gandeam sa folosesc un combustibil de 10% nitro de la tornado dar cel de flight, pare mai accesibil la pret, dar ce consecinte voi avea? Va porni, va mai avea acea putere motorul cu unul de 16% tot de la tornado sau am sa ma chinui juma de ora sa pornesc si se va ineca din 2 in 2 minute? Nu vreau sa folosesc mashina in competii, doar ptr distractie, atat.
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?