Combustibil Roktan
#61
Postat 22 March 2009 - 08:07 PM
#62
Postat 22 March 2009 - 09:08 PM
Flo234, la Mar 22 2009, 08:00 PM, a spus:
Nu inteleg ce problema ai tu de fapt, ba ca e bun, ba ca e porcarie deja incepi sa postezi aiurea...unde vrei de fapt sa ajungi nu iti convine esti liber sa iti produci singur propriul combustibil documenteaza-te ca s-a mai discutat si fa-ti singur porcaria poate iesi mai ieftin ca vad ca asta e nemultumirea ta.
Nu am o problema nici cu pretul, nici cu performantele, nici macar cu disponibilitatea. Tot ce am vrut sa aflu era pe ce se bazeaza unele afirmatii; si am aflat: pe experienta personala a celui care a facut afirmatia. Pot fi sa nu de acord, mai ales ca nu te cunosc. Ce, trebuie sa te enervezi pentru asta? Ce spui tu poate fi adevarat, eu am vrut sa stiu cum ai facut determinarea.....Nu vad vreun motiv de draci/nervi/irascibilitate aici.
Bafta
#63
Postat 22 March 2009 - 10:04 PM
Cand capeti o oarecare exprienta si cunosti reglajele motorului ajungi sa nu ai nevoie de tabele cu grafice de performanta sa iti dai seama ca e un combustibil inferior.Aici nimeni nu are nici un interes sa te minta pur si simplu iti imparatsim din experienta noastra.
#64
Postat 22 March 2009 - 10:13 PM
asa ca zic eu parerea mea: ROKTAN e foarte bun pentru cine vrea ca sa aiba masina mai mult timp si doar sa se joace.cine vrea mai mult sa aleaga ce o vrea.
iar ca idee TORNADO si alti combustibili de inalta performanta au asa randament din cauza procentajului scazut de ulei 9% cel de 25 % nitro,iar alti comb mai slabi au mai mult ulei de unde si arderea mai ''lenta'' un pic dar lubrifiind mai bine.
cu procentaju de ulei sunt informat ca am studiat de dimineata :rolleyes:
#65
Postat 22 March 2009 - 10:41 PM
Folosesti ce combustibil iti permiti dar, daca se poate mai bine de ce nu ???
Daca-i dai sa mearga la 180 grade ( Celsis ) te mai tine motorul cucu indiferent de combustibilul folosit asa ca nu sunt de acord cu recomadarea ta, daca mergi cu amestecul mai bogat motorul te va tine mai mult cu orice combustibil.
Pana la urma roktan daca e sau nu nemtesc nu stiu dar nu am vazut un singur banner pe la vreun campionat in care sa se pomeneasca de el in schimb ceilalti producatori abundau dar, probabil, e doar marketing sau conspiratie :rolleyes:

Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
#66
Postat 23 March 2009 - 09:44 AM
prisi, la Mar 22 2009, 10:13 PM, a spus:
asa ca zic eu parerea mea: ROKTAN e foarte bun pentru cine vrea ca sa aiba masina mai mult timp si doar sa se joace.cine vrea mai mult sa aleaga ce o vrea.
iar ca idee TORNADO si alti combustibili de inalta performanta au asa randament din cauza procentajului scazut de ulei 9% cel de 25 % nitro,iar alti comb mai slabi au mai mult ulei de unde si arderea mai ''lenta'' un pic dar lubrifiind mai bine.
cu procentaju de ulei sunt informat ca am studiat de dimineata :D
Folosesc Roktan 20% - 25% de vre-o 2 ani .....pot sa spun ca merge beton .....am dat la cineva roktan sa foloseasca la masina lui (el folosea altceva ...nu ii mai stiu denumirea) si a spus ca, inca asa combustibil bun nu a mai vazut ....eu am ramas impresionat si surprins de spusele lui despre combustibilul Roktan ... nu stiu ce sa zic despre altceva ....nu am folosit si nu ma incumet sa folosesc...
on_off road, la Mar 22 2009, 08:07 PM, a spus:
Sunt perfect de acord cu tine :) .....in privinta asta depinde de cum ii dai gaz ...reglaje ....daca nu te joci in forta non stop ....eu zic ca te tine mult timp ....
Aceasta postare a fost editata de Flo234: 23 March 2009 - 08:26 PM
HPI E10 Drift - Lights Tuning
HPI ESavage
--------------------
automodele13@yahoo.com
cluj
#67
Postat 15 April 2009 - 02:16 PM
PS mesaj privat va rog ...ma intereseasa doar tornado ...la mine in oras nu mai gasesc pina dupa pasti :rolleyes:)
HPI E10 Drift - Lights Tuning
HPI ESavage
--------------------
automodele13@yahoo.com
cluj
#68
Postat 09 May 2009 - 10:35 PM
prisi, la Mar 22 2009, 11:13 PM, a spus:
asa ca zic eu parerea mea: ROKTAN e foarte bun pentru cine vrea ca sa aiba masina mai mult timp si doar sa se joace.cine vrea mai mult sa aleaga ce o vrea.
iar ca idee TORNADO si alti combustibili de inalta performanta au asa randament din cauza procentajului scazut de ulei 9% cel de 25 % nitro,iar alti comb mai slabi au mai mult ulei de unde si arderea mai ''lenta'' un pic dar lubrifiind mai bine.
cu procentaju de ulei sunt informat ca am studiat de dimineata :D
In momentul in care distrugi un motor de 850 dolari folosind Roktan, nu cred ca ai mai considera acest combustibil bun de ceva. Inainte de a folosi acest combustibil, incercati sa-l filtrati prin vata si o sa vedeti niste depuneri interesante. Pe urma mai discutam despre viata "prelungita" a motoarelor folosind acest asa-zis combustibil.
Folositi numai combustibili consacrati. Pentru viata prelungita a motoarelor exista Morgan cu 25% nitro si concentratie mare de ulei (albastru).
Personal, dupa experienta avuta cu Roktane, folosesc numai Tornado (20% nitro) si Morgan (16% nitro si 25% nitro)
septib, la Mar 23 2009, 10:44 AM, a spus:
Poate ai dreptate si pentru joaca se preteaza, dar cat timp nu mai am nici un model de "joaca", nu stiu ce sa zic. Doar sunt curios: De cate ori esti nevoit sa repornesti motorul in 45 minute de joaca?! :D O data la 2 minute sau o data la 5 minute?!
PS. Prietenul tau l-a gustat?!
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
#69
Postat 09 May 2009 - 10:49 PM
eu folosesc roktan si am deja consumati vreo 7 l si inca merge super bine.si ca idee nu se opreste niciodata in timpul mersului.asta tine de reglaje.
initial am folosit pe un onroad si comb cu 0% nitro si mergea bine.
#70
Postat 10 May 2009 - 11:47 AM
prisi, la May 9 2009, 11:49 PM, a spus:
eu folosesc roktan si am deja consumati vreo 7 l si inca merge super bine.si ca idee nu se opreste niciodata in timpul mersului.asta tine de reglaje.
initial am folosit pe un onroad si comb cu 0% nitro si mergea bine.
Intr-adevar, scuze! La capitolul reglaje sunt la pamant... :wacko:
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
#71
Postat 16 May 2009 - 01:12 AM
#79
Postat 25 May 2009 - 01:21 PM
SHAKS, la May 25 2009, 12:41 AM, a spus:
:unsure:
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
#80
Postat 27 May 2009 - 01:41 PM

Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :
Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless
WWW.FXRACINGMS.RO official club
#82
Postat 02 June 2009 - 09:46 PM
on_off road, la Jun 2 2009, 08:58 PM, a spus:
Parerea mea: Incearca sa folosesti un combustibil de la un producator care DOAR asta face!
LRP-ul face de toate, iar partea de termice nu reprezinta tocmai punctul lor forte. In rest, jos palaria pentru ce produce pentru electrice.
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
#85
#87
Postat 18 June 2009 - 09:30 PM
#88
Postat 18 June 2009 - 09:58 PM
on_off road, la Jun 18 2009, 10:30 PM, a spus:
n-am folosit decat un bidon de mecamo dar am fost multumit de el. e adevarat ca dupa ce am terminat bidonul si am trecut pe tornado am simtit o oarecare crestere in performante insa nu pot spune ca mecamo m-a dezamagit.

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......