Pitts S-2A sfaturi
Postat 04 February 2007 - 12:28 PM
Postat 04 February 2007 - 01:10 PM
Postat 17 September 2007 - 05:11 PM
In urma unui schimb modelistic am intrat in posesia unui PITTS care mie imi place tare .
Este dotat cu motor brushless caracasa rotativa si reg. JETY 45 si pachet LIPO de 11,1 /1800mA
As vrea sa va intreb daca zboara ...eu inca nu l-am probat si vocile rele mi-au spus ca acest model nu zboara .....hmmmm
Daca careva dintre voi il cunoaste cat de cat as vrea sa-mi dati cateva info .
Si chiar as fi curios de ce se zice ca nu zboara ...
Aspectul este super fain si ma mir ca cu doua aripi planoare sa nu zboare acest avion .
Va multumesc anticipat si vrea sa precizez ca in domeniu AEREO sunt incepator ... !!!
Fisiere atasate
-
Pitts.jpg (68.52K)
Number of downloads: 188
Postat 17 September 2007 - 06:02 PM
marius10, la 17 Sep 2007, 18:11, a spus:
el zboara sigur....are nevoie doar de un pilot.
pentru inceput:
-nu face nici un rabat la centraj
-curse la suprafete 60-70% din ce spune manualul
-expo la greu cu minus 60-80%
dupa ce te inveti ,il faci mai rau...
Citeaza
outrunner pe romaneste... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
Citeaza
sa le zicem portante,nu planoare.
asteptam feed-back.
Postat 17 September 2007 - 06:03 PM
Ma intereseaza cateva amanunte, pentru a-ti da mai multe relatii.
MOTOR : tipul ;turatie ; curent absorbit; elice.
MODEL : anvergura aripii superioare, inferioare: lungime model; greutate model complet echipat.
NUMAI BINE
EGI
Postat 18 September 2007 - 07:49 AM
Am un exemplar complet echipat, il zbor (cind mi-e lene), dar prefer alt ceva.
Are urmatoarele probleme:
- trebuie corect dimensionate unghiurile suprafetelor de control - asta trebuie sa o faca cineva cu experienta la zbor
- motorizare corespunzatoare - el vine cu un minim absolut de tiriiala
- are aripa asimetrica - nu e pentru acrobatie (da face tumbe frumoase)
- trebuie intarita aripa, hobanele si trenul