Mini Z Dnano un nou model a fost lansat
#1
Postat 07 March 2008 - 11:29 PM
Dupa parerea mea Dnano va revolutiona automodelismul, facandu-l mult mai accesibil oamenilor si avand in vedere dimensiunea, il va aduce mai aproape de casa fiecaruia. Pentru cine nu stie, Mini Z Dnano este un automodel on road la scara 1/43, si functioneaza cu ajutorul tehnologiei 2.4 Ghz, implementata de curand si pe Mini Z MR02.
Continuarea articolului, noi imagini cu acest model dar si de la festivitatea de lansare, precum si primul clip aparut cu Dnano, toate aceste le puteti vedea AICI
#3
Postat 01 April 2008 - 10:44 AM
Vanzarea pentru Japonia va incepe pe 18 Aprilie, urmand ca in functie de vanzari Kyosho sa decida data la care va incepe sa trimita modelul in Europa si USA. In acest moment nimeni nu stie aceasta data...ea poate fi doar banuita ( se presupune ca in vara ).
http://210.253.122.57/blog/rc/index.php?mo...nth=0803&view=0
#4
Postat 01 April 2008 - 10:57 AM
#7
Postat 04 April 2008 - 09:46 AM
Puteti vedea preturile si tot ce se va vinde incepand cu 18 Aprilie, AICI
Desigur ca impreuna au pretul indicat de tine, insa se vor vinde separat. Totusi e posibil ca pentru a simplifica lucrurile pentru clienti, unele magazine sau distribuitori sa puna ele intr-un pachet tot ce-ti trebuie ca sa fie RTR, adica "starter pack" + "chassis set" si sa-l vanda ca atare...asa se intampla si in cazul MR02 LM.
#8
Postat 04 April 2008 - 10:41 AM
Eu dimineata am sunat la Kyosho OMOTESANDO.
Nu am intrebat specific daca pot cumpara piece by piece.
Produsul se poate cumpara si online tot incepind cu 18 aprilie. Fericiti sint cei care stiu japoneza. :lol:
Pretul e cam mare. 283 USD pentru varianta din plastic...
Insa daca abordezi strategic problema... iti iei un dNaNo... si un MR02LM... si folosesti emitatorul la ambele... parca nu mai suna asa de scarry.
Cu siguranta pretul o sa mai scada... dar o sa mai dureze.
Nic
#9
Postat 04 April 2008 - 11:19 AM
Insa am devenit mai prudent cu aceasta idee dupa ce in fiecare zi, apare cate un nou utilizator care are probleme din cauza acestui emitator comun la LM si Dnano - KT 18 2.4Ghz si pana la aparitia modulului pentru Helios, majoritatea a devenit mai ponderata in a-l mai cumpara.
Daca cineva din Ro ar da peste un asemenea emitator ar fi si mai greu, deoarece nu stiu ca Kyosho sa aiba un " customer service support " la noi. Ok, poti vorbi cu cel din alta tara si daca te vor pune sa le trimiti TX -ul sa-l inlocuiasca...situatie care cred ca nu este prea convenabila.
#10
Postat 07 April 2008 - 10:57 PM
Dar pentru ca tot am sunat i-am intrebat cind o sa ajunga dnano in USA.
Raspunsul a fost foarte scurt: dnano este un produs pentru care se testeaza piata in Japonia; daca va fi de succes se va importa si in USA.
Informatiile au fost furnizate de kyosho USA.
Cam trist...
Aceasta informatie contravine intr-un fel cu ceea ce vedem ca si dezvoltari ale produsului... transponder incorporat... o gramada de carcase... etc.
#11
Postat 08 April 2008 - 01:57 PM
#16
Postat 09 April 2008 - 08:53 AM
#17
Postat 09 April 2008 - 02:40 PM
P407, la 8 Apr 2008, 23:02, a spus:
Mai maricele nu fac? :o
Nu-i nevoie de ochelari...printre multele optionale, upgrade-uri si piese de tuning cu care Kyosho ne-a obisnuit deja, exista si o lupa speciala care va poate ajuta sa vedeti despre ce este vorba :o
O parte din aceste accesorii, le puteti vedea AICI
Amatorule, in momentul de fata exista mai multe optiuni...daca esti din Bucuresti, poti trece in weekend pe la sala sa vezi toate modelele.
Aceasta postare a fost editata de Red Team: 09 April 2008 - 02:42 PM
#20
Postat 09 April 2008 - 10:19 PM
Hm... interesant.
Parca mai zisese RedTeam de gyro... dar atuni mi-a trecut pe linga ureche.
Nu prea am inteles insa traducerea pe care a facut-o altavista...
"Even in the road surface which it is easy to slide improvement straight advancing characteristic..."
#21
Postat 10 April 2008 - 03:09 PM
In momentul de fata, " bad guys " se chinuie sa vada cum ar putea adapta acest " gyro " la un MR02...iar daca reusesc, atunci calea pentru Micro T, xmods si ce-o mai fi prin zona asta, va fi deschisa.
#22
Postat 10 April 2008 - 05:41 PM
Caci daca avem putem face reengineering... si putem sa contribuim si noi la dezvoltare.
La teoria pentru masini mari... zice ca... la un model cu tranctiune spate... cind devine supravirator (ceea ce e cazul cel mai des aparut si la 02M si la MR02) solutia este sa ii iei gazul, dozezi acceleratia si sa contrabrachezi pina la corectarea tendintei.
Probabil ca asta face si computerul de la receptie de pe dNaNo.
Teoretic nu este greu de pus un uC care sa preia semnalul catre servoul de directie ce vine de la receptor si sa il adapteze conform cu informatia venita de la gyro.
Daca stau bine sa ma gindesc... gyro-ul acesta trebuie sa fie facut cu un senzor de acceleratie pe doua directii.
#23
Postat 10 April 2008 - 05:47 PM
#27
Postat 18 April 2008 - 09:42 AM
http://img141.imageshack.us/img141/9213/kyosho01md0.th.jpg
#29
Postat 18 April 2008 - 01:40 PM
FYI, I can't disclose any details on the dNaNo car or project do to non-disclosure agreements. No need to PM or email asking for them. Just thought I'd let you know for those that have already asked or who may be thinking of sending PM/email on the subject. You can go to RCX and get all the details or wait for posts live updates thread straight from the show this weekend.
#30
Postat 20 April 2008 - 10:31 AM
The way the dNaNo is being distributed in Japan is almost like a "franchise" - dealers must sign a contract w/ Kyosho, and there is a minimum initial order (2,000,000 Yen), including a track and lap counter. In addition, regularly scheduled races are mandatory, preventing online-only stores from being eligible to stock them at all. This summary is based on information from sources in both Japan and the US.
-_- :D :o
I kind of got the feeling early on that Kyosho was going to market these as a destination activity (think Karaoke). The bit about only being available at brick and mortar establishments plays to this, we'll just have to see how it plays out. (fingers crossed)
A complete social/recreational activity, on-line rating and all, takes up much less space than current RC racing activities, more like the old slot car parlors than current RC tracks. At 1/28 scale the Mini-Z is still too large for most establishments around the world. There was a time when slot car tracks where everywhere, one of the great things about them was that you could buy the latest and greatest part, pop it in your car and try it out right then and there at the track, take the car home for practice and a bit of tweaking in the garage or wreck room and come back Wednesday ready to race.
The first problem with RC has always been that we had to control the limited number of available channels so no turning your radio on and playing while someone else is racing, and the second has been that in crowded consumer friendly but space conscious metro areas most people just don’t have room for a good home practice track.
Enter a car with next generation radios that do not require stringent channel control and small enough for just about anyone anywhere to set up a practice track. Not exactly something that would be immediately popular in parts of the world where people drive trucks to work and race ¼ scale nitro, dirt bikes, snowmobiles, and quads, to them something this small is simply a kids toy and would indeed seem to cost too much, more for briefcase toting train commuters, who by the way usually have a good deal more disposable income even for the kids. Heck it’s cheaper than a PS3 and at least gets them out of the condo, flat, apartment, etc.
Aceasta postare a fost editata de Red Team: 20 April 2008 - 10:34 AM