ai nevoie de un card visa sau mastercard nu merge cu visa electron(adika la mine a mersa dar a trebuit sa le trimit scanare dupa buletin si card si a durat vreo 3 zile pana s-a expediat comanda)
Cine stie? de unde pot sa imi masinutza.....?
Postat 23 January 2007 - 03:35 PM
bun... visa sau mastercard, dar stiam ca numai cu anumite tipuri de carduri poti sa faci cumparaturi pe internet... :)
...deci, eu nu sunt chiar incepator in ale modelismului, am avut anul trecut, ofna, savage, revo, etc... intelegi ?
am avut si card cu care nu am mai apucat sa cumpar de pe tower ca "m'am lasat" de sportul asta din diverse motive. Anul trecut aveam un card TAIFUN de la bancpost parca, oricum a expirat cardul ala si vreau sa'mi fac altul ca sa pot cumpara ceva de pe tower. :mellow:
...mai astept raspunsuri.
...deci, eu nu sunt chiar incepator in ale modelismului, am avut anul trecut, ofna, savage, revo, etc... intelegi ?
am avut si card cu care nu am mai apucat sa cumpar de pe tower ca "m'am lasat" de sportul asta din diverse motive. Anul trecut aveam un card TAIFUN de la bancpost parca, oricum a expirat cardul ala si vreau sa'mi fac altul ca sa pot cumpara ceva de pe tower. :mellow:
...mai astept raspunsuri.
It is the culmination of all those little things that make a difference in the end. I'n love with the REVO 3.3
Postat 23 January 2007 - 04:00 PM
In cazul asta tu nu pui unde trebuie intrebarea.....te duci la banca si spui ca vrei un card visa(nu electron adica un card visa clasic) cu care o sa cumperi de pe internet........si acolo o sa te lamureasca cei de la banca ce card sa iti iei fie el taifun mondo sau ce denumire de marketing mai au ei ......
Postat 26 January 2007 - 08:39 PM
Imi cer scuze ca o sa postez un mesaj off-topic.
Dar vreau sa va intreb dak a mai vazut asa ceva pana acum: http://www.rcdriver....vo_reborn.shtml ?
Numai bine!!
Dar vreau sa va intreb dak a mai vazut asa ceva pana acum: http://www.rcdriver....vo_reborn.shtml ?
Numai bine!!
Savage X