Despre LiPo Daca stie careva ...
#31
Postat 07 January 2007 - 03:26 PM
Ai numai avantaje: barca usoara, al doilea la incarcat in timp ce tu navighezi si probleme mult mai putine....zic si eu.
Oricum cu doi acumulatori in paralel ai probleme la patrat daca nu la cub.
#32
Postat 07 January 2007 - 03:33 PM
0744.35.25.89
0727.88.75.46
#33
Postat 07 January 2007 - 03:38 PM
Te rog spune-mi si mie, ca eu sunt mai prost de felul meu, CUM EGALIZEAZA CELULE IN PARALEL ce ai tu acolo?!? Egalizeaza celule din pack serie, da, aici ai dreptate, dar noul lui pack va fi 3S2P. Trebuie sa aiba grija din cauza lui 2P, in primul rand!
Costel
#34
Postat 07 January 2007 - 03:43 PM
Stima
0744.35.25.89
0727.88.75.46
#35
Postat 07 January 2007 - 03:50 PM
Doua pack-uri super egalizate puse in paralel nu dau intotdeauna rezultatele dorite... Asta e problema. Cu niste simple masuratori in prealabil si putina precautie se poate rezolva.
Asta este problema. 2P. Cum egalizezi un pack 2P format din 2 pack-uri 3S pe Robbe ala? Te rog raspunde-mi...
Costel
#36
Postat 07 January 2007 - 09:25 PM
Le incarc SEPARAT respectand normativele pt. pak urile respective sau folosesc un cip bid pt acumulator ca sa nu mai butonez chargerul........egalizarea se face folosind li-po eq-ul conectat la incarcator.......Bun......sa incarcat un pak il scot din charger il pun deoparte si pun la incarcat al doilea pak.........s a incarcat si al doilea astept 10 min (asa fac eu) si apoi le pot lega in serie sau in paralel. Sincer prefer sa folosesc un singur pak.(adik unul pe model si unul la incarcat) dar am incercat si treaba cu pusul in paralel sau serie si nu s a intamplat nimic. Dupa parerea mea e mai indicat sa le pui in serie (mai ales daca fol motor brushles performant si "duce" pana la 22-23v)deoarece castigi mai multa putere pe volt
stima
0744.35.25.89
0727.88.75.46
#37
Postat 07 January 2007 - 09:29 PM
dily, la 7 Jan 2007, 21:25, a spus:
eh aici gresesti.
daca le pui in serie le cam f**i ca nu-s imperecheate celule, nu le-ai incarcat identic, poti chiar sa strici pack-urile.
cel mai bine le pui in paralel.
iar motoarele alea de 22V sunt motoare serioase, mult prea puternice pentru barcuta respectiva
#38
Postat 07 January 2007 - 09:50 PM
0744.35.25.89
0727.88.75.46
#39
Postat 07 January 2007 - 10:51 PM
la paralel, chiar daca initial cele doua seturi s-ar putea sa debiteze un pic unul pe celalalt, in cele din urma se vor echilibra si vor duce fiecare jumatate din curentul sarcinii. nici aici nu esti in afara pericolului dar parca e mai mic.
zic si eu...
bafta
ps. eu m-am jucat cu lipo in paralel si nu am avut nicio surpriza (nici macar nu i-am incarcat pe egalizor...)
... este adevarat ca nu am mers la extrem nici cu curentul nici cu tensiunea minima de descarcare...
Aceasta postare a fost editata de bizu: 07 January 2007 - 10:53 PM
#40
Postat 07 January 2007 - 10:58 PM
Tel. 0728286170
#41
Postat 07 January 2007 - 11:25 PM
stima
0744.35.25.89
0727.88.75.46
#42
Postat 08 January 2007 - 02:19 AM
Citeste prima data aici
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 08 January 2007 - 02:20 AM
#43
Postat 08 January 2007 - 03:11 PM
nici vorba de chinezarie la Hacker. sunt motoare facute in Germania(daca bine retin eu)
#44
Postat 08 January 2007 - 04:54 PM
http://www.finedesig...otorshacker.asp
la vro' 205$ cu transportul inclus caci am mai cumparat cu cineva si am facut transportul juma juma plus ceva spaga la vama ca altfel vai de steaua noastra :D ne rupea in sapte ca cica e motor din SUA si se taxeaza chestia asta . Motorul e MADE IN GERMANY.
Tel. 0728286170
#45
Postat 08 January 2007 - 05:37 PM
Vad ca discutati ..de experimente LI-PO ...Magin One .etc !
Am discutat deja pe tema asta ori la NAVO DE VITEZA ELECTRICE si mi se bare si la vademecum .
Pot doar sa-ti spun ca eu am echipat MOne cu 2 packuri de 3300 unul de 7,4 si unul de 11,1 V fara LI-PO saver electronic care sa intervina pe regulator .
Am folosit pt siguranta mea si a barcii doua LI-PO saver-uri optice facute si proiectate de mine (vezi LI-PO saver OPTIC ) de pe forum .
Am tot pierdut niste pariuri aici in Italia ..asa ca m-am enervat rau de tot si am "tunat " MO cum scrie la carte .
O sa arat in curand ultimul filmat cu o cursa (pariu) cu doua scule de viteza si a mea sa vedeti cum i-am umilit cu bateriile LI-PO .(pariurile sunt pe nevazute ) nu stiau ca eu m-am dat pe LIPO - si deci am usurat MOne de 1,2 Kile
Problema este ca la ultima tura din cele trei facute , din cauza extazului si a excitatiei am supravirat si asa cum stiti MO se da peste cap de numa - mi s-a desfacut capacul de inchidere lipit cu banda speciala asa de tare s-a izbit de apa.
Mi-a intrat apa in M.O si noroc ca mi-au sarit sigurantele si cea de pe LIPO si cea de pe Motor .
Regulatorul s-a dus si LIPO s-au salvat .
Am avut noroc ca totul s-a intamplat aproape de mal dar tot a trebuit sa sar IMBRACAT in apa ca sa recuperez "iubita " mea ca altfel nu o mai gaseam (lacul unde am facut pariul era f. adanc ).
Asta asa ca o paranteza ! - scuzati off topic -
Stima
#46
Postat 08 January 2007 - 05:59 PM
Aceasta postare a fost editata de Calu2: 08 January 2007 - 06:07 PM
#47
Postat 08 January 2007 - 06:07 PM
Multam mult tuturor pt. ideile si parerile vostre.
Toate cele bune !
Tel. 0728286170
#48
Postat 08 January 2007 - 06:11 PM
#49
Postat 08 January 2007 - 06:19 PM
Tel. 0728286170
#50
Postat 08 January 2007 - 06:37 PM
Vincent, la 8 Jan 2007, 19:07, a spus:
Multam mult tuturor pt. ideile si parerile vostre.
Toate cele bune !
vezi ca jos sub ultimul mesaj postat ai un menu de scrie optiuni pe el...poti da click si sa inchizi subiectul.
la cerere ( a ta ca tu ai deshis subiectul) se poate redeschide.
Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 08 January 2007 - 06:37 PM