rachete in trepte cum, de ce, etc.
#31
Postat 09 September 2003 - 03:05 PM
Da da,pe fosta Stefan Furtuna linga M Militar spre Cotroceni este un butiq pe stinga cu multe kituri dar are si lemn de balsa si alte componente de gen si pentru cine este interesat are un avion {nu stiu modelul} mare rau cu telecomanda beton pentru cine este interesat
Acum tipul este plecat si in locul lui este un rus Igor care nu stie de nimic si nu vinde decit kituri,el trebuia sa vina de la mare vineri dar de!!!,la comanda zice'a ca aduce mai de toate ,eu sper sa dau de el cit mai curind
Acum tipul este plecat si in locul lui este un rus Igor care nu stie de nimic si nu vinde decit kituri,el trebuia sa vina de la mare vineri dar de!!!,la comanda zice'a ca aduce mai de toate ,eu sper sa dau de el cit mai curind
#32
Postat 09 September 2003 - 03:19 PM
MrSpace,multumesc pentru mail deja am vorbit la pitesti acum sper sa le si obtin
Nu stiu cind am drum in tara, tebuia sa plec cu serviciu la Sibiu,Alba si Suceva dar sa aminat,asa ca atunci cind am drum prin Pitest sper sa le iau
Guybrush!! butiq este in Buc !!
Nu stiu cind am drum in tara, tebuia sa plec cu serviciu la Sibiu,Alba si Suceva dar sa aminat,asa ca atunci cind am drum prin Pitest sper sa le iau
Guybrush!! butiq este in Buc !!
#34
Postat 10 September 2003 - 03:25 PM
Skyspy am si eu o rugaminte de fapt iti propun o afacere daca se poate.
Am tot citit prin forum si am vazut mai multe preturi la motoare in cazul in care veneai in tzara si pe comanda (nu stiu daca ai venit)
Uite eu merg pe incredere si a-si vrea sa iti timit bani 14+15 euro si eventual pentru colet in ideea ca tu sa i-mi trimiti 10nx10b si 25nx3b .bine intzeles daca se poate ????
Am tot citit prin forum si am vazut mai multe preturi la motoare in cazul in care veneai in tzara si pe comanda (nu stiu daca ai venit)
Uite eu merg pe incredere si a-si vrea sa iti timit bani 14+15 euro si eventual pentru colet in ideea ca tu sa i-mi trimiti 10nx10b si 25nx3b .bine intzeles daca se poate ????
#37
Postat 03 October 2003 - 10:22 AM
Problema inaltimi e legata de viteza maxima atinsa. Pana la cca. 50km/ora (daca imi amintesc corect) rezistenta e proportionala cu viteza. Peste aceasta viteza rezistenta la inaintare e proportionala cu patratul vitezei. Cursurile de la aerodinamica nu mi-au placut niciodata dar parca asa statea treaba.
Demontez orice!
#38
Postat 03 October 2003 - 10:30 PM
#41
Postat 13 October 2003 - 12:24 PM
Pai si Nakka are metoda/metodele lui pentru treaba asta. Mai sunt cateva siteuri pe care am intrat dar momentan nu am cum sa iti dau linkurile. In cateva zile vin cu ele, promit. :)
Totul depinde de ce fel de motoare, cat de mari, etc. vrei sa folosesti tu la racheta. In functie de lucrurile astea se pot gasi mai multe variante.
Si oricum, in final totul e sa incerci pana reusesti. :)
Totul depinde de ce fel de motoare, cat de mari, etc. vrei sa folosesti tu la racheta. In functie de lucrurile astea se pot gasi mai multe variante.
Si oricum, in final totul e sa incerci pana reusesti. :)
#46
Postat 08 August 2004 - 10:28 PM
Io zic ca sunt mai multe avantaje pt. zborul in trepte si cred ca merita complicatzia.
La rachetele mari avantajele sunt evidente: pe parcursul zborului sunt aruncate rezervoarele ce se golesc, rezultand o masa din ce in ce mai mica de transportat. De asemenea scade si rezistenta la inaintare odata cu scaderea suprafetei rachetei. Economia de combustibil e semnificativa.
Putem sa adaugam si faptul ca o treapta superioara ( cu masa si suprafata mai mici ) pleaca din viteza...
La fel e shi la modele. Dar ca sa observi mai bine avantajele zborului in trepte, cel mai bine ar fi sa faci un model pe care sa potzi sa-l zbori in ambele moduri. Astfel modelul o sa aiba aceleasi dimensiuni si aceeasi greutate in ambele zboruri. Shi ambele zboruri le faci cu motoare cu acelasi impuls total ( sa zicem 10 Ns ).
1 treapta = 1 motor 10 Ns
2 trepte = 5 Ns treapta 1
5 Ns treapta 2;
shi rezultatul o sa se vada clar !
Va pot da si idei de cum sa facetzi aprinderea treptelor, daca vretzi. Dar e nevoie de experimentare...
La rachetele mari avantajele sunt evidente: pe parcursul zborului sunt aruncate rezervoarele ce se golesc, rezultand o masa din ce in ce mai mica de transportat. De asemenea scade si rezistenta la inaintare odata cu scaderea suprafetei rachetei. Economia de combustibil e semnificativa.
Putem sa adaugam si faptul ca o treapta superioara ( cu masa si suprafata mai mici ) pleaca din viteza...
La fel e shi la modele. Dar ca sa observi mai bine avantajele zborului in trepte, cel mai bine ar fi sa faci un model pe care sa potzi sa-l zbori in ambele moduri. Astfel modelul o sa aiba aceleasi dimensiuni si aceeasi greutate in ambele zboruri. Shi ambele zboruri le faci cu motoare cu acelasi impuls total ( sa zicem 10 Ns ).
1 treapta = 1 motor 10 Ns
2 trepte = 5 Ns treapta 1
5 Ns treapta 2;
shi rezultatul o sa se vada clar !
Va pot da si idei de cum sa facetzi aprinderea treptelor, daca vretzi. Dar e nevoie de experimentare...
#47
Postat 08 August 2004 - 10:56 PM
cat despre partea cu diferenta intre zborul cu 2 motoare fatza de zborul cu unul singur de 2 ori mai mare ( ca impuls ), depinde !
Motoarele au caracteristici diferite. Depinde de durata arderii si de graficul acesteia. Potzi sa tragi o concluzie numai dupa ce cunosti detalii privind arderea fiecarui motor.
Detaliile astea sunt de mare folos cand cuplezi motoare. Daca nu le da producatorul, incearca sa observi arderea si sa notezi cate ceva ( timpul de ardere, greutatea modelului, etc ) si cat de repede a plecat de la sol. Pot sa-ti fie de folos cand faci modele mai mari.
Multa bafta !
Motoarele au caracteristici diferite. Depinde de durata arderii si de graficul acesteia. Potzi sa tragi o concluzie numai dupa ce cunosti detalii privind arderea fiecarui motor.
Detaliile astea sunt de mare folos cand cuplezi motoare. Daca nu le da producatorul, incearca sa observi arderea si sa notezi cate ceva ( timpul de ardere, greutatea modelului, etc ) si cat de repede a plecat de la sol. Pot sa-ti fie de folos cand faci modele mai mari.
Multa bafta !
#48
Postat 09 August 2004 - 01:59 PM
bah in legatura cu motoarele folosite la rachetele in trepte cel mai bine este sa folositzi motoare de firma nu homemade
shi trebuie un anumit tip de motor
de exemplu daaca racheta are 2 trepte se folosesc asha
pt treapta 1 un motor de 10Ns(un exemplu) fara intarzietor ca in momentul in care se termina sa shi aprindaa motorul de pe treapta a doua astea au codu cam asha B 0-4, C 0-6, etc
pt treapta 2 putetzi folosi un motor mai puternic pt ca astfel va racheta va merge mai mult deoarece va avea viteza mai mare motoru asta tre sa aiba intarzietor daca vrei sa recuperezi racheta
cam atat va pot spune
numa bine
Dex
shi trebuie un anumit tip de motor
de exemplu daaca racheta are 2 trepte se folosesc asha
pt treapta 1 un motor de 10Ns(un exemplu) fara intarzietor ca in momentul in care se termina sa shi aprindaa motorul de pe treapta a doua astea au codu cam asha B 0-4, C 0-6, etc
pt treapta 2 putetzi folosi un motor mai puternic pt ca astfel va racheta va merge mai mult deoarece va avea viteza mai mare motoru asta tre sa aiba intarzietor daca vrei sa recuperezi racheta
cam atat va pot spune
numa bine
Dex
Schimbat Nick in Dexter_Jr ca sa resetam numaru de mesaje
#49
Postat 09 August 2004 - 08:22 PM
Baieti, scuzati-mi indrazneala, dar Tiolkovski a rezolvat problema despre care discutati incepand de anul trecut inca din 1907 daca nu ma insel. Puneti mana pe o carte de fizica mai evoluata si o sa vedeti de ce e mai buna o racheta in trepte avand doua (spre exemplu) motoare decat o racheta cu doua motoare ce ard simultan.