Modelism - RHC Forum: steelmind - Vede profil - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

User Rating: -----

Reputatie: 0 Neutral
Grup:
Members
Postari:
662 (0.47 pe zi)
Cel mai activ in:
Robotica (654 postari)
Inregistrat la:
17-December 13
Vizualizari:
3915
Ultimul click:
Userul este online Astazi, 10:00 PM
Actual:
Vede topicul: CNC

Informatii despre mine

Titlu User
Membru de onoare
Varsta
Varsta necunoscuta
Data nasterii
Data nasterii necunoscuta
Gender:
Masculin Masculin
Location:
Bucuresti
Interests:
Materie de orice natura, Arhiectura, Design de produs, Motociclete

Informatii de contact

E-mail:
Private

Topicele mele

  1. Power drawbar

    01 October 2017 - 08:58 PM

    Salut. Contemplez un power drawbar pentru un Iso 40 si am gasit destule informatii pe Youtube dar vroiam sa stiu daca cineva de pe la noi a incercat asa ceva. Pistol pneumatic de roti+1 cilindru+ 2 coloane pe care culiseaza. Exista pentru routere variante care se strang pe axul motorului si care se poate cumpara cu Iso 15 la vreo 600 Euro, uite aici pentru adaptat la motor de router: http://www.usovo.de/...r:::86_126.html

    Am gasit si pentru ISO 40 care este ceea ce ma intereseaza pe mine in viitor, neavand router (inca). Insa pe aer este al naibii de zgomotos-spre deosebire de Iso 15 pentru router care este evident mai silentios. Acum, impact wrenches au fost gandite in principal pentru DESURUBAT piulite si mai putin pentru INSURUBAT. Asa se face ca atunci cand mergem la vulcanizare vine cate un baiat d'ala hotarat si strange piulitele la roata pana stau prezoanele sa crape, pentru ca nu are limitator de cuplu. De aceea, m-am uitat la un impact wrench electric care sa aiba si limitator de cuplu ca sa nu stranga prea tare si sa fie mai silentios. Cautand sa vad care este cuplul maxim de strangere pentru un drawbar Iso 40, am gasit 2 informatii contrare: una de la un vanzator de kit pentru power drawbar din UK -probabil facut de chinezi- si una de la Sandvik . Kitul chinezesc strange tija de la ISO 40 cu un cuplu de 200 ft-lb, adica aprox. 270 Nm . Insa Sandvik a facut teste care arata ca un cuplu ce depaseste aprox. 100 Nm incepe sa DEFORMEZE toolholder-ul. Bineinteles ca ii cred pe cei de la Sandvik, asa ca limitatorul de cuplu este obligatoriu. Exista limitatoare de cuplu de 2 feluri: inglobate in impact wrench sau separat, care se monteaza intr-un impact wrench. Nu sunt prea precise caci reglarea cuplului este una mecanica care reglaj inseamna ca inauntrul lui prin strangere/slabire se comprima un arc mai mult sau mai putin. Bineinteles la pret sunt ok. Am dat insa si peste impact wrenches la care cuplul se limiteaza electronic, care sunt mai scumpe bineinteles. Trebuie facuta adaptare in capul motorului, dar nu sunt mari probleme aici. Ca si cost nu sunt o avere, dar sunt cam de 3-5 ori mai scumpe decat cele pe aer FARA limitator de cuplu. Spre exemplu: http://www.ebay.com/...5.c100009.m1982

    Are cineva alte idei ? Este cineva care s-a ocupat/izbit de subiectul asta ? Orice idee este binevenita.
  2. Strangere suruburi sine

    06 May 2017 - 05:17 PM

    Pentru cei cu experienta in facut masini: se pune sau nu se pune saiba grover (sau de alt fel ) la montarea sinelor ?
  3. Strung cnc DIY

    13 March 2017 - 09:16 PM

    Salut. Am cumparat o brosa de Haas de pe ebay si ma intreb daca pot sa o folosesc pe post de brosa pentru un strung cnc. Este ISO 40, merge pana la 8000 rpm si poate fi actionata de motor pana la 22 kw. Rulmentii sunt perfecti, runout-ul in con este sub 1 sutime. Are rulmenti angulari. Lungimea totala a brosei este de 400 mm, iar distanta intre rulmentii fata si cei spate CRED ca este pe la 250 mm. Daca o folosesc la strung cnc stiu ca nu o sa am diametru de trecere pentru tevi si sunt ok cu treaba asta. Am insa 3 nedumeriri: 1) cum s-ar putea cupla un backplate de universal la conul brosei (probabil ca asa: http://www.kemmler-s...products_id=805 ) ; 2) care ar fi diametrul maxim de universal care ar merge; 3) cat de potriviti ar fi rulmentii angulari pentru greutatea carui universal + piesa. Sunt nou in strungarie si n-am inca instinctele tunate. Orice parere este bine venita.

    .
  4. Convertizor de frecventa trifazat

    09 March 2017 - 10:07 PM

    Salut. Priceperea mea la electronica este vecina cu O, asa ca am rugamintea sa ma lumineze si pe mine cineva. Stiu ca invertorul se foloseste la motoare trifazice ca sa poata fi alimentate de la 230 V si ca prin varierea frecventei curentului si a tensiunii se obtine variatia turatiei si puterii motorului. Am auzit in folclorul electrotehnic ca maximum de curent monofazic ce poate fi instalat ( la o casa ? ) este pe la 8-9 kw; habar n-am daca este adevarat sau nu. Dar daca este adevarat, vine urmatoarea intrebare : 1) daca 9 kw monofazic ar fi un maxim, de ce am vazut convertizoare trifazice si de 22 Kw ? Caci ma indoiesc ca se baga convertorul la 230 V si 9 kw intr-o parte si scoate ''in partea ailalta'' 380 V si 22 Kw. O alta intrebare ar fi: 2) cum se insumeaza puterile in convertizor ? Adica concret, daca am un convertizor de 5,5 kw trifazic, pot sa alimentez cu el un motor de 3 kw trifazic si unul de 2,2 kw trifazic in acelasi timp ? Dar daca am un convertizor de 5,5 kw si folosesc pentru o perioada doar un motor de 1 kw trifazic, este vreo problema ca este diferenta atat de mare intre 5,5 si 1 ? Care este plaja de turatii minima ? (de exemplu un motor de 2700 rpm poate fi adus la 100 rpm doar din convertizor sau trebuie si o demultiplicare mecanica ?). Poate intrebarile mele sunt de gradinita pentru cei care se pricep, dar eu n-am fost la aceasta gradinita. Inca. Multumesc anticipat pentru timpul petrecut in raspunsuri.
  5. Gaurire otel tratat

    13 February 2017 - 09:52 PM

    Salut. Am incercat sa gauresc un ax de 24 de reductor pe care l-am luat de pe Ebay. Materialul cred ca este un crom-molibden marca americana 41xx caci ei fac mai rar din C45. Am folosit un spiral de 5 cu pastila de carbura de se foloseste la zidarie, insa nu mi-a reusit. Am pus flacara pe el vreo 20 minute (reductorul va fi folosit la sarcini mult mai usoare decat a fost proiectat, spre sarcini ''de furnica'' as putea spune, dar l-am gasit ieftin pe Ebay) si l-am lasat sa se raceasca in aer pana a doua zi. Dupa care am pus din nou spiralul cu pastila de carbura in bohrmasina magnetica si abia l-am gaurit. Bohrmasina are variator intre 100 rpm si 500 rpm si am pus-o la 350 rpm. Intrebarea 1: cine a fost in situatii similare si cum a facut ?

    Pe urma, am citit despre spiralele nemtesti de la ARTU care pot gauri pile, camasi de rulment etc. Arata ca spiralele de zidarie -pastile de carbura- doar ca cica sunt speciale acele pastile si rezista pana la 1.000 grade. Coada este crom-vanadiu si de aceea se comporta flexibil cand apesi pe ele maxim-adica nu ''sar''. De aceea se folosesc la turatie MARE, fara LICHID DE RACIRE, tocmai ca sa incinga materialul de gaurit si sa-l decaleasca local dupa care il strapunge. Intrebarea 2: a folosit cineva asa ceva ?

Comentarii

steelmind nu are comentarii la profil inca.

913Creative.ro