Formosa II tips & tricks + kit review
#1
Postat 02 July 2006 - 08:25 AM
In rest as vrea sa intreb pe cei ce au incercat deja modelul, de ce chichitze ar trebui sa tin seama la ansamblare, ce ar trebui facut in plus fata de ceea ce recomanda producatorul, modificari fata de proiect, tuning s.a.m.d.
Astept in nmod special recomandari de la Timisoreni, nu de alta dar din cate am inteles s-a strans o flota considerabila de asemenea zburatoare p'acolo :rolleyes:.
#2
Postat 02 July 2006 - 09:36 AM
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#3
Postat 02 July 2006 - 08:57 PM
#4
Postat 03 July 2006 - 04:13 AM
Pe site-ul lui GWS este una singura....
#5
Postat 03 July 2006 - 07:28 AM
Se poate si asa ?, la 3 Jul 2006, 04:13, a spus:
Pe site-ul lui GWS este una singura....
E vorba in primul rand de anvergura si parca si profilul aripii e un pic shimbat. Formy I este cu anvergura de 800mm, iar II are putin peste 1000mm. La Formosa II suprafetele de comanda sunt mai generoase, ca pentru acro.
#6
Postat 03 July 2006 - 06:06 PM
- anvergura: 912mm (35.9 in),
- wing area: 16.5dm² (255.8 sq in)
- wing load: 24.8 g /dm² (8.1oz/sq.ft)
Formosa II
- anvergura: 1080mm (42.5 in),
- wing area: 23.8dm² (368.9 sq in)
- wing load: 30.20 g /dm² (9.9 oz/sq.ft)
Deci Formosa II e un pic mai nervoasa decat Formosa I, tinand cont de incarcarea alara.
Si are si o aerodinamica imbunatatita fata de Formosa I.
Si referitor la motorizare consider, parerea mea, ca un BL ii asigura o mai buna motorizare decat sistemul de propulsie din stoc.
Aceasta postare a fost editata de Blue Raven: 04 July 2006 - 03:59 AM
Blue Raven
#7
Postat 03 July 2006 - 06:11 PM
Ai grija cu ... bruiaju' ... !! :lol:
Stima,
Aceasta postare a fost editata de domnu_doctor: 03 July 2006 - 06:12 PM
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#8
Postat 04 July 2006 - 09:34 AM
Atentie.
In clasa 400, sunt shock-fly-uri (cu stilul de zbor caracteristic, asemeanator cu fluturele), park-fly-uri (pentru zbor de relaxare in parc, printre copaci nu deasupra), trainere (pentru incepatori), si mai nou F3A. Adica au aparut acrobate, sub 400 de grame, capabile sa faca toate figurile din programul F3A (evident cu motorizare corespunzatoare). Acestea (acrobatele) au o anumita capacitate de manevra (mai putin nervoase ca shock-fly-ele), inertie (au nevoie de cursivitate in figura).....
Amindoua sunt acrobate curate, dar din clase diferite (dimensiuni, mase, motorizari).
#9
Postat 04 July 2006 - 11:20 PM
Cred ca m-am lamurit:
http://w1.rob.com/pix/album35?page=1
Ce zici de:
http://w1.rob.com/pix/Formosa ?
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 05 July 2006 - 04:36 AM
#10
Postat 05 July 2006 - 08:14 AM
- cum se comporta materialul din care e facut F2 efectiv dupa citeva sute de zboruri (si spalari)
- cit, unde si cum trebuie intarita celula sa reziste
- solutia cu servourile infipte sub stabilizator, e foarte vulnerabila la carburanti si solutii de spalare
#11
Postat 05 July 2006 - 09:39 AM
vlad1, la 5 Jul 2006, 08:14, a spus:
- cum se comporta materialul din care e facut F2 efectiv dupa citeva sute de zboruri (si spalari)
- cit, unde si cum trebuie intarita celula sa reziste
- solutia cu servourile infipte sub stabilizator, e foarte vulnerabila la carburanti si solutii de spalare
Parerea mea este ca nu e bine sa se puna motor termic pe ea, din mai multe dpdv'uri.
@ Se poate....
Fain link'ul, acolo au folosit atat motorizarea de baza, cat si un brush. A se remarca faptul ca la brushless au modificat pozitia servourilor pentru deriva si profundor.
Din ce vad eu ca au facut baietzii aia (si am remarcat si la formy I), au infoliat fuselajul, ceea ce confera o rezistenta superioara la aterizari mai dure...
#12
Postat 23 July 2006 - 01:33 PM
puteti masura va rog ce grosime relativa are profilul de la formosa si pe unde se aflta grosimea maxima.
presupun ca e ceva simetric.
multumesc anticipat.
#13
Postat 30 July 2006 - 02:51 AM
#14
Postat 12 August 2006 - 09:33 PM
Fisiere atasate
-
detaliu_servo_r.jpg (90.86K)
Number of downloads: 424
Aceasta postare a fost editata de Silfax: 12 August 2006 - 09:36 PM
#15
Postat 12 August 2006 - 09:37 PM
Fisiere atasate
-
detaliu_tije_r.jpg (79.8K)
Number of downloads: 360
#16
Postat 12 August 2006 - 09:41 PM
Fisiere atasate
-
vedere_gen_1_r.jpg (80.41K)
Number of downloads: 359
#17
Postat 12 August 2006 - 09:50 PM
Fisiere atasate
-
detaliu_prize_aer_r.jpg (93K)
Number of downloads: 338
#18
Postat 12 August 2006 - 09:52 PM
Fisiere atasate
-
detaliu_mot_r.jpg (95.59K)
Number of downloads: 361
#19
Postat 12 August 2006 - 09:56 PM
PS. CG'ul am descoperit ca este cu 1,5cm mai spre bordul de atac fata de unde anticipasem initial ca ar fi. Producatorul nu da detalii in legatura cu acest aspect.
Fisiere atasate
-
vedere_fata_r.jpg (79.54K)
Number of downloads: 382
#21
Postat 01 February 2007 - 12:53 PM
Am ajuns la concluzia ca este bine de a se monta pack'ul exact acolo unde recomanda producatorul si anume sub aripa in CG, asta dupa ce l-am amplasat in 2 locuri diferite...
Trebuie prelungit botul cu cel putin 4cm de material pentru a echilibra bine aparatul, cred ca inca un cm si reuseam sa montez si servo'urile pe locurile lor din spate.... tije scurte = promptitudine comenzi.
#22
Postat 01 February 2007 - 02:07 PM
Ce servo-uri ai folosit?
#24
Postat 01 February 2007 - 07:05 PM
Silfax, unde ma sfatuiesti sa pun servourile pentru profundor si directie?
#25
Postat 01 February 2007 - 11:19 PM
alexdeliu, la 1 Feb 2007, 19:05, a spus:
Silfax, unde ma sfatuiesti sa pun servourile pentru profundor si directie?
Sincer sa fiu, daca nu vrei sa faci zbor acrobatic, pune-le ca si in poza postata de mine, insa daca vrei promptitudine si finetze, incearca sa le pui in spate la locul lor.
#26
Postat 05 February 2007 - 03:19 PM
Multumesc
#27
Postat 05 February 2007 - 10:19 PM
Inca sunt in cautarea unui tren de aterizare adecvat. Amu in configuratzia noua aveonu' are undeva la 1,2 kg
#29
Postat 06 February 2007 - 03:28 PM
Fisiere atasate
-
PIC_0012.jpg (66.86K)
Number of downloads: 262
#30
Postat 06 February 2007 - 03:30 PM
Fisiere atasate
-
IMG0805_med.jpg (54.03K)
Number of downloads: 267
Aceasta postare a fost editata de alexdeliu: 06 February 2007 - 03:31 PM