Modelism - RHC Forum: Drona hibrida - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Drona hibrida

#1 Useril este offline   Catalin1992 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 03-January 19

Postat 11 January 2019 - 06:09 PM

Buna ziua tuturor!

Pentru proiectul de licenta am fost obligat de catre indrumator sa aleg urmatoarea tema: "Quadcopter Hybrid".

In acest proiect voi folosi un motor termic RC care angreneaza una sau mai multe motoare brushless pe care le voi folosi ca generator.

Eu trebuie sa am grija de urmatoarele aspecte:

- Sa creasca autonomia considerabil
- Datorita greutatii in plus(Generatoare,motor termic,rezervor,etc) drona sa poata decola.

Personal nu am cunostinte dezvoltate in domeniul electronicii, de aceea va rog sa ma ajutati cu sfaturi pentru alegerea dronei, motorului termic, generatoarelor,cum este mai bine sa fac circuitul electric si de ce componente am nevoie mai exact.


Va multumesc!
0

#2 Useril este offline   ATYZZZ 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 302
  • Inregistrat: 07-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Rc aero auto si cnc.

Postat 11 January 2019 - 07:16 PM

M-as mira sa zboare "caramida" aia. :nea: :blink:
0

#3 Useril este offline   djtaotao 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 907
  • Inregistrat: 27-January 11
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu

Postat 11 January 2019 - 07:58 PM

Vezi postareaATYZZZ, la 11 January 2019 - 07:16 PM, a spus:

M-as mira sa zboare "caramida" aia. :nea: :blink:


De ce sa nu zboare?
La unii zboara cu orele: https://youtu.be/a7bxb0Fb060
0

#4 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2490
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 11 January 2019 - 08:10 PM

Solutia hibrida este de departe WR, fara costuri sau complicatii deosebite.
Totusi, ai nevoie de cunostinte. Ce si cum e cu motoare le termice de modelism, ce si cum e cu redresorii si stabilizatorii de forta, ce si cum e cu drona (multicopterul). Daca stii sa le optiimizezi, n-ar trebui sa ai mari probleme. Toate materialele sunt comune, ieftine si in magazine in tara. Restul e munca (lucrare).
0

#5 Useril este offline   Catalin1992 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 03-January 19

Postat 11 January 2019 - 09:28 PM

Vezi postareavlad1, la 11 January 2019 - 08:10 PM, a spus:

Solutia hibrida este de departe WR, fara costuri sau complicatii deosebite.
Totusi, ai nevoie de cunostinte. Ce si cum e cu motoare le termice de modelism, ce si cum e cu redresorii si stabilizatorii de forta, ce si cum e cu drona (multicopterul). Daca stii sa le optiimizezi, n-ar trebui sa ai mari probleme. Toate materialele sunt comune, ieftine si in magazine in tara. Restul e munca (lucrare).


V-as fi racunoscator daca m-ati lamuri cu urmatoarele notiuni:

-Daca voi folosi un motor ca si generator cu urm. specificatii:

- Putere : 670 W
- Lungime arbore : 22 mm
- Grosime arbore : 5 mm
- Kv : 1000 rpm/v
- Diametrul : 38 mm
- Rezistenta : 31 mh
- Curentul maxim : 45 A
- Tensiunea maxima : 15 V
- Lungimea totala : 64 mm
- Greutate : 141 g

ce specificatii voi obtine ca si generator? La ce turatie?

- Au putere cele 4 motoare sa ridice drona ?

motoarele au urm. spec. :
- KV 740 rpm/V
- Diametru stator 40mm
- Lungime stator 6mm
- Diametru arbore 4mm
- Cote de gabarit(Diametru*Lungime) Φ44.35×24mm
- Greutate 92g
- Lipo 3-4S
- Curentul maxim 27A
- Puterea maxima 500W
- Rezistenta interna 136mΩ

-elicele sunt cu urtm. spec.:
Dimensiune: 14 x 4.8 inch (355.6mm* 121.9mm)
Greutate (o singura elice): 19.2g
Material: CF+Epoxy
Suprafata: Polisata
Tipul elicei: 2 lame
Temperatura de functionare: -4 - 65°C
Rotatia optima: 4500-7500 RPM/min
Limita de impingere: 5kg

Ce putere si curent trebuie sa produc ca sa ridic autonomia,ce consum am cu cele 4 motoare + accesoriile necesare.

Multumesc.
0

#6 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18182
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 12 January 2019 - 12:03 AM

Intrebarile care le pui nu necesita inginerie ca sa li se dea un raspuns, sunt rezolvabile cu formulele fizicii elementare, si chiar ar fi obligatoriu sa le ai in lucrarea de licenta, altfel te-au putea pomeni ca cineva din comisie iti face o bucurie cu cateva intrebari bine plasate...

Un raspuns scurt ar fi ca nu va iesi nimic din configuratia prezentata, ce vrei tu nu se poate face sub 5 kg greutate finala, te las pe tine sa afli de ce.

De asemenea, un detaliu care nu il vei gasi in cartile de fizica, nu cred chiar ca a abordat nimeni asa ceva cu motoare de modelism, care au o viata sub 10 ore...

Ce ma supara insa este ca vezi proiectul asta ca o "obligatie", in loc sa il vezi ca o finalizare prin care poti demonstra ca nu ai studiat degeaba...
Daca ai alte pasiuni sau idei, care ar putea duce la un proiect la care sa lucrezi de placere, nu pricep ce te impiedica sa schimbi indrumatorul... :unsure:
Daca poti demonstra ca proiectul necesita cunostinte care nu se incadreaza in profilul studiilor absolvite chiar ar fi indicat sa ridici aceasta problema.
renatoa de la aacr.ro
0

#7 Useril este offline   PETT 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 346
  • Inregistrat: 26-May 15
  • Gender:Male
  • Location:VASLUI CITY

Postat 12 January 2019 - 05:52 PM

https://www.youtube....h?v=1yB49G756OI Poate te ajuta asta...
0

#8 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9086
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 12 January 2019 - 06:35 PM

Ca generator ai putea incerca ceva de la Sullivan. Dar cred ca este scump.
http://www.sullivanu...ts/alternators/

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 12 January 2019 - 06:35 PM

0

#9 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18182
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 12 January 2019 - 07:43 PM

Cred ca ar trebui sa incepem sa impartim lumea in doua... inainte de 2005, ingineri scosi la "fara youtube", si dupa...
renatoa de la aacr.ro
0

#10 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2490
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 12 January 2019 - 10:18 PM

Va complicați și limitați.

Haideți să ne imaginăm (cei care mai avem mici resurse intelectuale) ca luam un multicopter clasa 450-550. Ar avea 1,5 - 2 kg rtf, cu autonomie cam de 30 minute. Deasupra ii instalam un motor termic in consola. Simplu, fără rc dar cu carburant pentru o oră - o oră jumate. Un 1,5 cmc ar cîntări 800- 900 g cu 500 g carburant și batiu, ar oferi o tracțiune de 1-1,2 kgf. Atunci, drona ar avea 3-500 g tracțiune suplimentara la decolare pina la 1 kg in minus cînd se consuma carburantul. Eu zic că ar mări autonomia, o ora - o oră jumate, n-ar fi nici prea departe nici prea costisitoare.

Nu se cere un record, se cere soluție hibrida și mărirea autonomiei.
0

#11 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18182
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 12 January 2019 - 10:55 PM

sa vedem intai 450-ul de 2 kg care sta 30 min in aer...

Apoi, un 1.5cc are 0.15 cai putere cu bunavointa, adica undeva pe la 100W... care cine stie cu ce randament ii convertesti in curent, hai sa fim optimisti sa zicem ca 90%, deci cu 90W produsi de un 1.5cc sa promiti 1 kg tractiune inseamna mult curaj... ca ar putea decola un avion de 1kg e una, dar sa il tina in hover... ce gluma...
Motorul ala ar produce cam aproximativ curentul necesara doar ca sa se mentina in aer pe el insusi impreuna cu carburantul, darmite sa mai mareasca autonomia cu ceva... Tractiunea de 1 kg promisa este cam ca transferul retributiilor...

Domnu Vlad, nu mai oferiti solutii iluzorii, nu va intrebati de ce nu a facut nimeni asa ceva sub 25cc si minim 2CP? Daea...
renatoa de la aacr.ro
0

#12 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9086
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 13 January 2019 - 02:55 AM

Ok, hibrid. Avem un multicopter. Deasupra punem un motor termic cu axa verticala. El va da o componenta de tractiune verticala. Nu genereaza curent electric, nimic. Doar o forta de tractiune verticala. Avem solutie hibrida?

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 13 January 2019 - 02:55 AM

0

#13 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2490
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 13 January 2019 - 07:45 AM

https://phoenixmodel...rmic&results=25

Ei zic că are 350w. Nu sunt sigur, dar cam 1kg trage.

Sigur dacă vreți mai mult, se recalculează pe benzina unde carburantul e mai puțin sau cu generator (un brushless, trei diode, un electrolitic și un servo)să elimine bateria de mars.

Aceasta postare a fost editata de vlad1: 13 January 2019 - 07:45 AM

0

#14 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18182
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 13 January 2019 - 09:49 AM

Vezi postareadan_mitea, la 13 January 2019 - 02:55 AM, a spus:

Ok, hibrid. Avem un multicopter. Deasupra punem un motor termic cu axa verticala. El va da o componenta de tractiune verticala. Nu genereaza curent electric, nimic. Doar o forta de tractiune verticala. Avem solutie hibrida?



Asta decide comisia :) dar am o banuiala ca va zice pas... ei vor cu generator.
Trecand la partea practica, ar trebui pus sub multicopter, la o elice de 7-8" cat are un 2cc, daca e pus deasupra, coloana de aer va bate chiar in multicopter... ;)
Nu in ultimul rand, o singura elice de 7" la un MC de 2 kg... sa zica si altii cum le suna.

Pentru putere m-am uitat la COX, alea erau pentru mine referinta.
Nu stiam ca au reinventat chinezii motoristica, asa cum au reinventat si puterea audio, cu wattii aia pmpo...

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 13 January 2019 - 09:49 AM

renatoa de la aacr.ro
0

#15 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2490
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 13 January 2019 - 10:05 AM

Și la anduranță, lucrurile s-au mai schimbat.

Aceasta postare a fost editata de vlad1: 13 January 2019 - 10:06 AM

0

#16 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18182
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 13 January 2019 - 10:12 AM

Cei care au incercat, dupa doua ore fara baie de ulei li s-au gripat motoarele...
Nu e acelasi lucru mersul in continuu, cu a goli in weekend juma de litru in cateva zboruri de cate 10 minute.
renatoa de la aacr.ro
0

#17 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2490
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 13 January 2019 - 10:22 AM

Eu n-am reusit sa consum un motor încă. De unele am tras sigur mult peste 10 ore. Cu 20% ulei și fără nitro, tine ca un cal bătrîn. După două zeci de ani trebuie să-l împuști, că prea te chinuie.

Cînd făceam teste cu benzina, am lăsat un 2,5 in sarcina pe batiu, 4 ore la club.

Aceasta postare a fost editata de vlad1: 13 January 2019 - 10:24 AM

0

#18 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18182
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 13 January 2019 - 10:32 AM

Benzinar de 2.5 ? cc ?! :unsure:...
renatoa de la aacr.ro
0

#19 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2490
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 13 January 2019 - 10:48 AM

Da. Chinezesc convertit de mine.
Bucsarea bielei și segmentarea pistonului a marit anduranța incredibil.
0

#20 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2490
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 15 January 2019 - 09:29 AM

http://www.rhcforum....etanol-benzina/
Pe vremea cind scriam despre asta. M-au ajutat colegii sa nu mai scriu, dumele mi-au ramas.

Poate chiar un 1,5 cmc fara carburator RC, pe benzina ar merge uns pentru aplicatia asta, in sarcina constanta si fara tumbe deosebite...
0

#21 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18182
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 15 January 2019 - 09:40 AM

Ne racim gura de pomana, asa cum banuiam initiatorul a fost contactat de "binevoitori" care i-au facut proiectul.
Pe hartie, bineinteles... ca suporta multe. Cu facutul e mai greu...
As interzice genul asta de topice, de cerut ajutor la proiecte.

Cat despre ce se poate, daca as fi avut un motor capabil de ce povestiti acolo, acum piata nu mai era pe lipo.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 15 January 2019 - 09:40 AM

renatoa de la aacr.ro
0

#22 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9086
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 15 January 2019 - 01:56 PM

OS a facut un motor pe benzina cu bujie incandescenta. Bujia a fost conceputa special pentru aplicatia data. Este marisor, de 15cc. Toti se plang ca este neprietenos si ca varianta lui pentru bujie normala este mult mai buna.
https://www.towerhob...p?&I=LXEJRK&P=0
0

#23 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18182
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 15 January 2019 - 02:14 PM

De dragul discutiei, ca vad ca ne place... sa o luam si invers, de la generator inapoi...
Cel mai mic de la sullivan este http://www.sullivanu...m/s676-230u-01/
...avand caracteristicile:
Wattage range: 50 to 220 W
Weight:255 g
Engine size range:Most engines 5cc to 30cc
Rated power at 2500 RPM:50 W
Rated power at 7500 RPM:220 W

De ce oare o trebui macar 5, dar mai curand 30cc pentru 220W... Soros e de vina...
Apoi, ce sa faci cu 220W ? asta este putere care sa tina in aer 2 kg, din care nu stiu cat mai ramane daca scadem 255g generatorul, tot cam atat motorul, plus 500g combustibil... daca mai scadem si multicopterul, ne da cu minus, trebuie heliu ca sa stea in aer.
Noroc ca proiectul e pe hartie doar... si comisia nu stie detalii din astea murdare.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 15 January 2019 - 02:14 PM

renatoa de la aacr.ro
0

#24 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9086
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 15 January 2019 - 07:43 PM

Cred ca facem o greseala. Ceea ce da fabricantul este pentru varianta in care ai un model cu motor termic pentru tractiune si utilizezi generatorul pentru a inlocui bateria pentru receptie. Adica, cred eu, generatorul utilizeaza doar o (mica) parte din enegia motorului. In cazul nostru putem utiliza motoare termice mult mai mici.
0

#25 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9086
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 15 January 2019 - 07:56 PM

As zice asa: 220W inseamna 0.3 HP. Un motor .15 da cam 0.4 HP, cu tot cu randament ar fi la limita.
https://www.towerhob...p?&I=LXPUD9&P=0
S-o luam invers. Un motor de .55 da cam 1,6HP si are doar un pic peste 400g.
https://www.towerhob...p?&I=LXCRTR&P=0
1,6 HP ar fi 1.19 kW, deci cu randament, etc, etc, ar ramane 800-900W.
Generatorul ar fi:
http://www.sullivanu...m/s676-400u-01/
Ar avea sens?

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 15 January 2019 - 07:58 PM

0

#26 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18182
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 15 January 2019 - 07:59 PM

Ma tem ca e doar o dorinta fierbinte... gen dosarele X... I want to believe.

Din pacate, cel mai mic model comercial care il stiu este cam prin zona modelului 3 din lista de alternatoare de la sullivan, alterantor de 800 W cuplat cu motor de 50 cc.
Si e logic sa fie asa, pentru ca 800W inseamna platforma de 8 kg, din care ne permitem sa alocam 2-3 kg generatorului si sa ne mai ramana 5 kile bune pentru zburatoare si sarcina.
Mai jos de atat piata a considerat ca nu merita efortul.
Sunteti liberi sa dati lovitura demonstrand pietei ca nu e asa.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 15 January 2019 - 08:00 PM

renatoa de la aacr.ro
0

#27 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9086
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 16 January 2019 - 03:09 AM

Stai asa, poate nu am inteles eu. Vorbim de o drona hibrida care sa aiba autonomie mai mare. Nu ceva comercial.
Cred ca solutia finala ar fi un motor de auto:
https://www.towerhob...p?&I=LXGZDM&P=0
Am ales ceva la intamplare:
2.7HP la 32 000rpm si 350g. Avem disponibile si rotile dintate pentru o reductie de, sa zicem, 1:4. Suna interesant?
Bonus radiatorul imens facut parca special pentru noi.
Daca am vrea am putea porni motorul cu generatorul alimentat de un convertizor si o baterie externa. Ar fi ceva la Sullivan dar mititele.
0

#28 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2490
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 16 January 2019 - 01:01 PM

Tot suntem pe forum, comentam...

Pentru varianta cu generator, daca ar fi dupa mine, eu as (astea le am eu disponibile in camara, nu m-ar costa nimic):

- lua un motor termic cu putere a acoperitoare (600 w, sa generam 400w)
- motorul termic l-as comanda cu un servo, dintr-un canal de pe statie (robinet)
- l-as cupla elastic pe un brushless, sa zicem la 1000-1200 r/v si vreo 500 w (40A)
- brushless-ul l-as redresa trifazic si l-as pune pe un electrolitic mare.
- daca am rezerva de greutate, in paralel pe un mic LiPo 100C (alea au toleranta buna sa preia exesul de putere de la pornire)
- marind turatia as vedea tensiunea disponibila (nu m-as complica cu regulator automat de turatie sau tensiune)
- evident electronica as alimenta-o dintrun Ubec corespunzator sau LiPo separat.
- as incerca sa decolez o drona de 1,5 kg cu 400 generati (12V 40A disponibili), corelind turatia dupa zgomot sau tensiunea din ochelari.

Cam de acolo as porni practic (teoretic).
Banuiala mea este ca orice watt generat chimic, ar mari durata de zbor, cu cit? ramine de vazut practic. M-as astepta ca de la EVO 2-3 sa mearga mai bine decit electricul pur, dar cu probleme specifice motoarelor termice.

Aceasta postare a fost editata de vlad1: 16 January 2019 - 01:06 PM

0

#29 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18182
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 16 January 2019 - 01:40 PM

Lipo poate juca rol de condensator, nu are rost sa pui ambele.
Sau nu foarte mare condensatorul, doar sa asigure raspunsuri tranzitorii, sute de micro cat sunt pe ESC-uri ajunge.
Lipo este musai, si nu foarte mic, trebuie sa asigure o aterizare safe macar de la 150m inaltime, in caz de deadstick la generator.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 16 January 2019 - 01:42 PM

renatoa de la aacr.ro
0

#30 Useril este offline   andrewbt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 916
  • Inregistrat: 09-September 15
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:Drone mici si mari, FPV, filmari, tunning, electronica.

Postat 16 January 2019 - 02:32 PM

Poti sa te uiti la asta https://www.foxtechf...-generator.html si il scalezi mai mic si mai usor, dar e de preferat sa fie destul de mare drona ca sa ai rezerva de putere si eficienta mai buna cu o incarcare mare, as zice sa faci un quad-hex pe 6S si elici de 15-17' si o baterie de 6S 3000mAh ca buffer.

Aceasta postare a fost editata de andrewbt: 16 January 2019 - 02:33 PM

Andrei
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro