Modelism - RHC Forum: Pitts Special S2-A - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Pitts Special S2-A 1/4 Scale

#61 Useril este offline   Zippo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 960
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 05 August 2017 - 09:20 PM

Upgrade, OS 33 GT , de data aceasta va decola cum trebuie :rolleyes:

Fisier atasat  IMG_1607.JPG (110.51K)
Number of downloads: 21
0

#62 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3329
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 05 August 2017 - 09:40 PM

 Zippo, on 05 August 2017 - 09:20 PM, said:

Upgrade, OS 33 GT , de data aceasta va decola cum trebuie :rolleyes:

IMG_1607.JPG



super!!! sa faci si un video !

ne vedem in septembrie la f4c !ν ½νΈ‰ :drinks:

Aceasta postare a fost editata de fly: 05 August 2017 - 09:40 PM

0

#63 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 06 August 2017 - 03:23 PM

Gelu,

de la 26 cc , la 34 cc nu e mare diferenta, daca cu 26 nu ai putut decola , sigur cu 34 nu faci evoltii acrobatice.

Fara suparare

Ciao Sorin

Aceasta postare a fost editata de SORIN CAIUS: 06 August 2017 - 03:24 PM

0

#64 Useril este offline   Zippo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 960
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 06 August 2017 - 05:37 PM

Teoretic asa este insa trebuie tinut cont ca MVVS-ul folosit era modificat de mine cu alta aprindere fata de cea originala si nu sunt convins ca scotea aceiasi putere .

OS 33 este un motor puternic comparativ cu ce am avut si folosit cu succes si in zborul 3D. Aici un test de tractiune (9Kg cu elice de 18x8 APC): https://www.youtube....h?v=_3NiC14QgEY

Gama de motorizare pentru model este limitata, MVVS-ul de 40 avea peste 2 Kg , mult prea greu de bot , cu OS-ul de 33 se centreaza perfect si gata de zbor are 6800g.

Bineinteles ca nu-mi fac iluzii mari sa execute figurile perfect , voi reveni cu un filmulet si primele impresii cand va fi gata tot.

Aceasta postare a fost editata de Zippo: 06 August 2017 - 05:41 PM

0

#65 Useril este offline   DAC 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 164
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 06 August 2017 - 06:02 PM

Mai Gelutule , te rog spunemi , cate Kg. are modelul, si cati CAI are motorul..!
0

#66 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2229
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 06 August 2017 - 07:33 PM

 DAC, on 06 August 2017 - 06:02 PM, said:

Mai Gelutule , te rog spunemi , cate Kg. are modelul, si cati CAI are motorul..!

Scrie mai sus 6.8 kg iar motorul cica are 3.85 CP conf site producator..
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 12, 35 MHz; Royal Pro 16 2.4GHz
Avioane:
YAK55SP OMP/EG Aircraft 2.3m;MVVS58 Prosport;
VERTIGO Badan-2.3m;DLE55RA Canister;
FUNCUB Multiplex 1.4m;
EHAWK 1500 Thunder Tiger 1.5m;
ARCUS TALENT Robbe 2.6m;
F22 depron.
0

#67 Useril este offline   Zippo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 960
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 19 August 2017 - 08:11 PM

Alta zi, alt esec... putin dezamagit dar perseverez.

Pe scurt, motorul nou trage foarte bine insa decolarea s-a sfarsit cu un torrque roll in pamant... modelul iar a scapat ca prin minuni doar cu elicea si conul rupt si mici probleme la bechie.

Incep sa-mi pun intrebari daca va zbura vreodata cum trebuie....

Concluzia este ca e foarte greu, probabil trebuie viteza mult mai mare insa inclinarea brusca in stanga poate fi de la cuplul motor foarte mare si desprinderea mult prea devreme.

Am mai pilotat biplane si toate au tendinta de roll pe stanga la decolare insa acum m-a luat prin surprindere destul de rapid.

Next time sper sa fie mai bine, dar lectia e invatata ( la machete greutatea e totul, e foarte usor sa pici in extrema cealalta si sa te lasi furat de detalii)
0

#68 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3329
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 19 August 2017 - 09:19 PM

View PostZippo, on 19 August 2017 - 08:11 PM, said:

Alta zi, alt esec... putin dezamagit dar perseverez.

Pe scurt, motorul nou trage foarte bine insa decolarea s-a sfarsit cu un torrque roll in pamant... modelul iar a scapat ca prin minuni doar cu elicea si conul rupt si mici probleme la bechie.

Incep sa-mi pun intrebari daca va zbura vreodata cum trebuie....

Concluzia este ca e foarte greu, probabil trebuie viteza mult mai mare insa inclinarea brusca in stanga poate fi de la cuplul motor foarte mare si desprinderea mult prea devreme.

Am mai pilotat biplane si toate au tendinta de roll pe stanga la decolare insa acum m-a luat prin surprindere destul de rapid.

Next time sper sa fie mai bine, dar lectia e invatata ( la machete greutatea e totul, e foarte usor sa pici in extrema cealalta si sa te lasi furat de detalii)


nu te lasa ,sunt sigur ca vei reusi!!!πŸ‘πŸ‘πŸ˜‰
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro