Heli INDOOR de la jucarii la lucruri adevarate
#31
Postat 09 January 2006 - 10:03 PM
La acest heli piese de schimb nu-s, nici acumulator in plus nu este deoarece nici nu ai cum sa-l scoti pe cel din el, acest heli e unul mai...special (ieftin).
#32
Postat 09 January 2006 - 10:09 PM
epoxy transparent= rasina epoxydica transparenta, un fel de poxypol dar cu alte calitati(mai bune) si timpul de uscare variaza-se gaseste la concurenta si la unele magazine
Aceasta postare a fost editata de D3xt3r_Jr.: 10 January 2006 - 06:28 PM
#33
Postat 09 January 2006 - 10:49 PM
Dan2, la 9 Jan 2006, 22:03, a spus:
La acest heli piese de schimb nu-s, nici acumulator in plus nu este deoarece nici nu ai cum sa-l scoti pe cel din el, acest heli e unul mai...special (ieftin).
asa cum am mai spus face trecerea intre jucarii si heliu-rile adevarate.
Bun sa zicem ca l-ai rupt...
daca nu se poate repara ce se poate face cu restul?
Aruncam nuuuuu!
ai 3 motoare super...
1 receptor + statia....
basca accu potrivit ...
Eh ghicesti?
#34
Postat 09 January 2006 - 11:04 PM
Anvergura: 356mm
Greutate: 47grams
+
ca ai si bagheta de fuselaj http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 09 January 2006 - 11:08 PM
#35
Postat 09 January 2006 - 11:52 PM
Daca cumva il demontez vrei sa spui sa ca se poate face altceva din astea Dragut ? daca da da o idee ca sa nu arunc (in caz ca nu...tine lipitura).
#36
Postat 10 January 2006 - 12:10 AM
Io am lipit elice GWS EP6030 cu ciano-acrilat chiar la baza palei si am pus-o pe un 380. Am pus o caramida pe model, am luat o distanta satisfacatoare (in afara planului de rotatie) si am bagat mansa la blana. A tinut. Apoi am zburat cu el si n-a sarit pana nu l-am infipt (iar!) in glie. Si daca sare in zbor, ce? Mare scofala! E mai misto sa le vezi cum se descurca la ananghie. E adevarat ca la primul avion, cand au sarit fulgii din el la impactul cu solul, n-am fost om o saptamana. Dar dupa aia... De ex, cand, la o demonstratie in parcarea de la job, s-a rupt haripa in zbor, publicul a izbucnit in urale si ovatii, mai ceva la la a 14-lea congres.
Alta data exersam loopinguri cu un avionas si s-a pliat aripa in zbor la fo 40m inaltime. A cazut in stilul frunza vesteda, in timp ce eu ma uitam incurcat la el. Cand a atins solul, am izbucnit in ras. Pacat ca eram singur. Era misto sa fi filmat cineva.
Ce vreau sa spun e ca , mai ales la modelele usoare care nu pot provoca stricaciuni majore, e chiar distractiv sa-l vezi facand ca toate alea. Apropo, am un film in care s-a rupt aripa la decolare. A sarit batul de fibra de carbon care rigidiza aripa din depron si a facut trosc. La vizionarea cadru cu cadru, am ramas mac in ce hal a putut sa se indoaie haripa aia...
Sugestia mea... Lipeste-l pana nu mai poate sa se ridice de cat lipici ai pus pe el. Dupa aia, refoloseste ce se poate si altul la rand.
Bafta la zbor si la toate,
Cirip
EDIT: La sugestia implicita a moderatorului
NU RECOMAND NIMANUI SA FOLOSEASCA ELICE LIPITA. CINE FOLOSESTE ELICE LIPITA, O FACE PE PROPRIUL RISC.
Aceasta postare a fost editata de Cirip: 10 January 2006 - 05:40 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#37
Postat 10 January 2006 - 02:28 AM
#38
Postat 10 January 2006 - 05:57 AM
D3xt3r_Jr., la 9 Jan 2006, 23:09, a spus:
absolut neadevarat .nici cea mai mica legatura intre ele.doi adezivi total diferiti,pentru materiale si scopuri diferite.
cyano=superglue,incearca sa gasesti de calitate cat mai buna (iti dai seama dupa pret,cauta denbraven 120k sticluta ca e f bun)
epoxy=il gasesti sub aceasta denumire in toata supermarketurile .cel mai popular e cel de la bison.e ambalat in 2 seringi lipite una de alta.iti sare in ochi imediat
#39
Postat 10 January 2006 - 06:04 AM
Cirip, la 10 Jan 2006, 01:10, a spus:
problema e sa nu iti sara in gat cand esti pe aproape....
te rog nu mai da sfaturi din astea,mai ales pe forum sa vada toata lumea sa se apuce sa lipeasca elici busite.
pe toate eliciile scrie (cand vin noi din fabrica)
WARNING: DO NOT ATTEMPT TO REPAIR THIS PROPELLER
DISCARD PROPS WITH FRACTURES,NICKS OR SIGNS OF WEAR
#40
Postat 10 January 2006 - 01:12 PM
Ady13, la 9 Jan 2006, 21:46, a spus:
Am ajuns sa ma citez singur, pt. ca m-am informat putin despre ce este vorba cu acest elicopter. Si am aflat ca este o jucarie destul de reusita. Care stie sa stea in punct fix aproape singura. Deci este ceva.... super funny. Drept pt. care - cred c-am innebunit de tot - am comandat si eu unul.B). De nervi asa! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif
Aceasta postare a fost editata de Ady13: 10 January 2006 - 01:13 PM
#41
Postat 10 January 2006 - 01:34 PM
Ady13, la 10 Jan 2006, 13:12, a spus:
Ady13, la 9 Jan 2006, 21:46, a spus:
Am ajuns sa ma citez singur, pt. ca m-am informat putin despre ce este vorba cu acest elicopter. Si am aflat ca este o jucarie destul de reusita. Care stie sa stea in punct fix aproape singura. Deci este ceva.... super funny. Drept pt. care - cred c-am innebunit de tot - am comandat si eu unul.B). De nervi asa! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif
la asta nu se gasesc !
da merita toti banii! :o
#42
Postat 10 January 2006 - 01:57 PM
D3xt3r_Jr., la 9 Jan 2006, 22:09, a spus:
epoxy transparent= rasina epoxydica transparenta, un fel de poxypol dar cu alte calitati(mai bune) si timpul de uscare variaza-se gaseste la concurenta si la unele magazine
Super tare.
Epoxy e un fel de poxypol sau poxypolu e un fel de epoxy .... ????????? la fel si la "cyanoacrylate" cu "super glue" care e care ?
Si aia cu bisonu e tare... mai ales ca intre superglue si lipiciul asta NU exista NICI UN FEL DE LEGATURA !!!
Explica te rog publicului larg de ce dai sfaturi si emiti definitii cand nu stii despre ce e vorba !!!! . Daca eram Marinaru te intrebam de ce te bagi ca musca in curu calului ... dar nu sunt si nu te intreb.
Aceasta postare a fost editata de ZOD: 10 January 2006 - 01:59 PM
#43
Postat 10 January 2006 - 02:17 PM
Era de fapt Bison POWER (universal) Glue Industrial. E tot cu "glue". Ce mai conteaza??
Nu stiu ce sa fac... sa rid sau sa pling? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/mad.gif
#44
Postat 10 January 2006 - 02:25 PM
AB17LUK, la 10 Jan 2006, 14:17, a spus:
Era de fapt Bison POWER (universal) Glue Industrial. E tot cu "glue". Ce mai conteaza??
Nu stiu ce sa fac... sa rid sau sa pling?  http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/mad.gif
A.. nooo pai de ce sa ma las. Bison POWER glue e intr-o sticluta mica (20g) si alaltu e cam de fro.. 10 ori mai mare ?
Mai mult singurul lipici de la Bison care se vinde pe la magazinele de modelism e poliuretanu monocomponent. Deci o varza totala.
parerea mea e ca domnu se plictiseste acasa si ne bombardeaza cu tampenii. Dar sa asteptam raspunsul lui.
Aceasta postare a fost editata de ZOD: 10 January 2006 - 02:26 PM
#46
Postat 10 January 2006 - 04:26 PM
Ady13, la 10 Jan 2006, 14:12, a spus:
la fel de repede cum te-ai hotarat sa-l comanzi la fel de repede o sa te hotarasti sa-l vinzi.
eu dupa 3 saptamani nu mai puteam sa-l vad in fata ochilor!
#47
Postat 10 January 2006 - 05:23 PM
Aceasta postare a fost editata de Dan2: 10 January 2006 - 05:24 PM
#48
Postat 10 January 2006 - 05:55 PM
la rotorul principal este usor.
mai problematic este la grinda de coada ,dar daca nu te descuri tipa si iti spun cum sa desfaci fuselajul fara sa-l distrugi.
dupa ce ai strand ambele mansoane termoretractante inveleste toata treaba cu epoxy si cred ca problema e rezolvata.
inca nu il da la gunoi!!!
#49
Postat 10 January 2006 - 06:06 PM
Am vazut acum 10 ani la tv un material care era supus unui test si anume un ciocan pneumatic dadea puternic intr-o aripa de masina si NU aveau loc deformari plastice, se deforma elastic 100 % si revenea la loc apoi. YAK 52, marinaru, voi cei cu afaceri in sensul asta no ideea ?! Ce ar fi sa ne gindim la asta. Chiar de or costa mai mult, nici o problema...vor fi mai scumpe modelele cu asa materiale (ptr cei mai cu bani) si mai ieftine celelalte.
#50
Postat 10 January 2006 - 06:09 PM
Dan2, la 10 Jan 2006, 17:23, a spus:
Acum ca ai avut o experienta cu o jucarie, e cazul sa te gandesti la lucruri mai serioase.http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif
N-ajungi nicaieri daca faci "stoc" de statii ieftine si alte alea care nu se strica repede. Ptentru ca, sa fii convins ca cel mai adesea in cazul unui accident, se va rupe elicea principala. Ce bine era daca gaseai acum o elice de schimb! Orienteaza-te la un model la care sa gasesti piese de schimb.
Lasa jucariile pt. altii (pt mine de exemplu :o )
#51
Postat 10 January 2006 - 06:13 PM
Dan2, la 10 Jan 2006, 19:06, a spus:
ia vezi subiectul asta
dupa cum bine zicea cineva si repet zicea bine ,daca esti hotarat pe treaba nici titanul nu scapa....
#52
Postat 10 January 2006 - 06:24 PM
Dan2, la 10 Jan 2006, 18:06, a spus:
Am vazut acum 10 ani la tv un material care era supus unui test si anume un ciocan pneumatic dadea puternic intr-o aripa de masina si NU aveau loc deformari plastice, se deforma elastic 100 % si revenea la loc apoi. YAK 52, marinaru, voi cei cu afaceri in sensul asta no ideea ?! Ce ar fi sa ne gindim la asta. Chiar de or costa mai mult, nici o problema...vor fi mai scumpe modelele cu asa materiale (ptr cei mai cu bani) si mai ieftine celelalte.
cauta posturile lui picatot si citestele cu atentie! :o
#53
Postat 10 January 2006 - 06:32 PM
gata mai nu ma linsati aici. nu stiu de unde am retinut eu ca bisonu ala cyanoacrylate.
cat despre epoxy am facut aluzie la poxipol deoarece se prapara cam in acelasi mod. doar ca poxipolu e cam ca pasta iar epoxy(cu ce am lucrat eu) e mult mai fluid,si in plus epoxy prinde de plastic, PVC pe poxipolu nu pirnde nici sa stai in cap.
Aceasta postare a fost editata de D3xt3r_Jr.: 10 January 2006 - 06:32 PM
#54
Postat 10 January 2006 - 06:39 PM
Dan2, la 9 Jan 2006, 18:27, a spus:
Citeaza
ceea ce mi se pare ingrijorator este faptul ca ai tinut bine dragonu ,si l-ai rupt pe asta pe care baiatul meu de 7 ani il pilota fara sa se uite tot timpul la el....
poate totusi ne mai gandim putin inainte sa incercam sa pilotam un heli rc....
#55
Postat 10 January 2006 - 08:21 PM
Apropo citez ce a spus grig "daca-l gandesti sa fie rezistent la crash...nu s-a inventat inca materialul sa-ti fie de folos...
din experienta pot sa-ti spun ca nici macar titanul nu rezista daca esti "hotarat" pe treaba.."
Nu-s convins ca nu exista asa ceva pe bune acum, reamintesc...meterialul vazut de mine acum 10 ani la TV care...nu se rupe desi un ciocan pneumatic dadea puternic in aripa aia. Am impresia ca...nu stim noi ca exista doar :D))). Deci acum dupa 10 ani cine stie ce material exista mai rezistent si flexibil ca ala (nu era rigid, era elastic dar rezistent).
Aceasta postare a fost editata de Dan2: 10 January 2006 - 08:29 PM
#56
Postat 10 January 2006 - 08:50 PM
Dan2, la 10 Jan 2006, 21:21, a spus:
deci...e pura intimplare cind se intimpla.
reamintesc...meterialul vazut de mine acum 10 ani la TV care...nu se rupe desi un ciocan pneumatic dadea puternic in aripa aia.
la experienta ta ,eu nu te cred . mai stabil ca pico nu gasesti.
nu este pura intamplare.este lipsa de experienta in general.in particular mai apar(rar) bruiaje sau alte cauze de crash.cunosc oameni care nu au dat cu un model de pamant de ani de zile.si zboara minim 20 de ore /saptamana.la asa ore de zbor probabilitatea de crash din alte cauze decat pilotul ar trebuii sa creasca.da uite ca scade.
materialul vazut de tine ,daca era bun de ceva se apucau sa faca caroserii la masini din el.
sau daca era scump macar fuselaje de avioane adevarate.
sau poate calitatile lui (tocmai acea elasticitate prea mare) nu te lasa sa construiesti un aeromodel......sau poate greutatea....sau.....
este mult mai simplu sa inveti sa pilotezi decat sa ai aceste probleme existentiale
:D
hai ca vorbim degeaba ,si subiectu s-a dus in balarii.....
spor la zburat!
#57
Postat 10 January 2006 - 08:57 PM
Pico e mai instable ca Dragonul sa stii, inseamna ca nu ai vazut dragonul. Si experienta isi spune cuvintul ai dreptate dar crede-ma ca am incercat oricit sa il tin cum trebuie (pe Pico), mergea pina la un moment dat, apoi nu puteam sa mentin coada dreapta si sa mai si inaintez, nu apucam ca se dadea de pereti.
Aceasta postare a fost editata de Dan2: 10 January 2006 - 08:59 PM
#59
Postat 10 January 2006 - 11:02 PM
Concluzie ? Trebuie ceva spatiul si ptr S-Pico.
Nu stiu, ptr sufragerie nu exista heli care sa poata fi condus f bine dupa parerea mea (Sau poate e si nu stiu eu), ar trebui unul care sa fie fff stabil, manevrabil f fin, plus regleare de sensibilitate la comenzi deci cind dai sa zicem dreapta sa o ia f incet nu brusc sa-ti ajunga in sifonier desi intre el si sifonier nu-s decit 1,5 m. Iar cind e in spatiul mare, sa se regleze sensibilitatea in asa fel sa o mai ia mai iute, plus greutate mai mare ca sa aiba stabilitate si sa infraneze goana brusca in diverse directii.
Aceasta postare a fost editata de Dan2: 10 January 2006 - 11:09 PM
#60
Postat 10 January 2006 - 11:20 PM
Dan2, la 11 Jan 2006, 00:02, a spus:
Nu stiu, ptr sufragerie nu exista heli care sa poata fi condus f bine dupa parerea mea (Sau poate e si nu stiu eu), ar trebui unul care sa fie fff stabil, manevrabil f fin, plus regleare de sensibilitate la comenzi deci cind dai sa zicem dreapta sa o ia f incet nu brusc sa-ti ajunga in sifonier desi intre el si sifonier nu-s decit 1,5 m.
uite-te un pic la cele 2 poze postate de mine aici
si mai e una si cu o pagina inainte.
te contrazic in tot ce ai spus.