Savage Flux hp sau xs? Nou sau sh?
#1
Postat 30 May 2015 - 07:37 PM
Nu pot sa mă decid.
Sfaturi, păreri, care mmerita acești 1900 de lei, și care nu mă fac sa mai cheltui atât de mult pe piese.
Aștept părerile dvs.
Mini e-revo VXL
Losi 8ight T 2.0
#2
Postat 30 May 2015 - 07:54 PM
Stefan1011, la 30 May 2015 - 07:37 PM, a spus:
Nu pot sa mă decid.
Sfaturi, păreri, care mmerita acești 1900 de lei, și care nu mă fac sa mai cheltui atât de mult pe piese.
Aștept părerile dvs.
ia hp-ul.
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux
#4
Postat 30 May 2015 - 11:05 PM
HP-ul este scara 1/8, si este aproximativ cat Summitul.
Xs-ul este scara habar n-am, undeva intre 1/10 si 1/12, e tare micut. In functie de asta, si de ce vrei sa faci cu el, te poti hotari.
Un lucru e clar, nu faci cu XS-ul ce faci cu HP-ul.
Eu am vazut intre Erevo si XS, diferenta este de la cel la pamant.
Daca vrei sa mergi doar prin iarba mica, pamant batatorit, asfalt, si locuri amenajate, e ok Xs-ul. Ba mai mult, sare bine, este stabil, manevrabil, foarte puternic, si foarte bine inchegat. Dar cand vrei sa mergi prin zone mai accidentate, cu iarba mai mare, cu pamant afanat, cu denivelari mai mari, pietre, bolovani, Xs-ul nu mai face fata.
Eu cand merg cu modelul, ma duc cu masina pe langa oras, pana cand vad un camp, un deal, un santier, o balastiera, unde parchez masina si incep sa le dau pe coaja la modele.
Cu Xs-ul nu merge treaba, nu face fata.
Deci in concluzie, trebuie sa te hotarasti unde vrei sa il folosesti.
In Summit ai bagat multi bani in piese, sau de ce zici ca vrei ceva cu care sa cheltuiesti mai putin?
1/8 Brushless E-Revo
#5
Postat 31 May 2015 - 12:28 AM
As vrea sa folosesc masina pe la munte, asfalt si sarituri.
Nu pe birou incercand sa aflu ce s-a stricat.
Intrebarea mea este, tu daca ai avea de ales, care dintre ele ar face cei 1900 de lei o investitie buna?
Mini e-revo VXL
Losi 8ight T 2.0
#6
Postat 31 May 2015 - 08:22 AM
Pentru munte, iti trebuie ceva similar cu Summitul, sau trail cruiser parca le zice la modelele care fac asta. Suspensii mai moi, cursa suspensiei cat mai mare, difuri blocabile sau ax.
Pt asfalt, ai nevoie de suspensii rigide, bari stabilizatoare, gearing pt viteza.
Iar pentru sarituri, cate putin din amandoua.
Mie nu imi place Hpi, dar pentru mine personal, un model scara 1/8 este mult mai fun de condus decat un model scara mai mica.
Asa ca eu in asta as investi, dar deciziile si preferintele mele s-ar putea sa nu iti vina cel mai bine tie.
1/8 Brushless E-Revo
#8
Postat 31 May 2015 - 10:15 AM
P.S. unii zic traxxas,altii HPI.Oamenii trag catre ce au ei.Dar iti dau un sfat,eu le am pe amandoua si amandoua au minusuri si plusuri.Un lucru e sigur.....decat sa dau 800 de dolari pe un summit nou,mai bine dau 650 de euro pe un Savage Flux
Aceasta postare a fost editata de Kitty: 31 May 2015 - 10:17 AM
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#9
Postat 31 May 2015 - 12:21 PM
Hai sa nu fim hateri. La urma urmei suntem pasionati de acelasi hobby.
Ca eu sunt fan Traxxas, te rog sa ma respecti nici mai mult nici mai putin decat te respect eu pentru ca esti fan HPI.
Mie nu imi place, si gata...fiecare este liber sa aleaga ce vrea pe banii lui.
@Kitty: Foarte corect. Plusuri si minusuri pentru fiecare producator. Bottom line, scara mai mare este mai fun de condus, dar omoara mai repede piesele. Scara mai mica este aproape bulletproof, dar ai limitari la satisfactia condusului.
1/8 Brushless E-Revo
#11
Postat 31 May 2015 - 09:10 PM
Mihai Pall, la 31 May 2015 - 12:21 PM, a spus:
Xs nu am avut.. dar am 3 savage-uri FLUX.
am avut Traxxas Summit si .. l-am dat repede... dar repede de tot.. :))
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux
#12
Postat 31 May 2015 - 10:14 PM
Dar chestia asta sincer pe mine ma depaseste.
Why in the world ar vrea cineva sa aiba 3 modele identice?
Nu imi pot da seama. "Oare cu ce model sa ies astazi, cu Savage, cu Savage, sau cu Savage?" ;)))))
Legat de Summit, cam toata lumea face greseala de amator, am mai zis-o, si compara Summitul cu Savage-ul, ba mai mult, cu Savage Flux.
La ce face Summitul, il zdrobeste pe Savage. Are Savage cutie de viteze? Nop.
Are Savage diferentiale blocabile din telecomanda? Nop.
Se transforma Savage din MT in Crawler intr-o fractiune de secunda? Nop.
Are suspensie cu cursa 120mm pe roata Savage-ul cu toate cele 8 amortizoare de care are nevoie? Nop.
Deci, nu ca vreau sa tin eu cu Traxxas, dar are modele inarmate cu tehnologie pana in dinti, gama mai variata si modele care nu au echivalent la nici un alt producator, mereu este in fruntea inovatiilor in domeniu cu chestii ca TSM sau TSS cum ii zice la ala, OnBoard Audio, si altele.
Luati-va Erevo, si discutam.
Eu inca nu am auzit pe nimeni sa spuna "Mi-am luat Erevo, si nu mi-a placut. L-am dat si mi-am luat Savage, ca e mai bun".
1/8 Brushless E-Revo
#13
Postat 31 May 2015 - 10:35 PM
cu de toate si cu toate astea nu exceleaza la nimik..
intrebare:
de cate suruburi e nevoie sa desfaci k sa ajungi la diff-ul subdimensionat al summit-ului? .
ei bine, la savage e chiar atat de simplu..
Aceasta postare a fost editata de revolt: 31 May 2015 - 10:35 PM
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux
#14
Postat 31 May 2015 - 10:53 PM
Mihai Pall, la 31 May 2015 - 10:14 PM, a spus:
Dar chestia asta sincer pe mine ma depaseste.
Why in the world ar vrea cineva sa aiba 3 modele identice?
Nu imi pot da seama. "Oare cu ce model sa ies astazi, cu Savage, cu Savage, sau cu Savage?" ;)))))
Legat de Summit, cam toata lumea face greseala de amator, am mai zis-o, si compara Summitul cu Savage-ul, ba mai mult, cu Savage Flux.
La ce face Summitul, il zdrobeste pe Savage. Are Savage cutie de viteze? Nop.
Are Savage diferentiale blocabile din telecomanda? Nop.
Se transforma Savage din MT in Crawler intr-o fractiune de secunda? Nop.
Are suspensie cu cursa 120mm pe roata Savage-ul cu toate cele 8 amortizoare de care are nevoie? Nop.
Deci, nu ca vreau sa tin eu cu Traxxas, dar are modele inarmate cu tehnologie pana in dinti, gama mai variata si modele care nu au echivalent la nici un alt producator, mereu este in fruntea inovatiilor in domeniu cu chestii ca TSM sau TSS cum ii zice la ala, OnBoard Audio, si altele.
Luati-va Erevo, si discutam.
Eu inca nu am auzit pe nimeni sa spuna "Mi-am luat Erevo, si nu mi-a placut. L-am dat si mi-am luat Savage, ca e mai bun".
Summit...crawler?iti aduc un crawler de 1000 lei si ii da clasa Summitului.Deci aici cade.Face un summit ce face un savage,ma refer la bashing?VECI
Are tehnologie pe el,dar parerea mea e ca e degeaba.Acea tehnologie o puneau intr-un scale 1/10 si faceau ceva.Asa au dat o palma la kkt.Iar pretul lui este exorbitant.De banii aia iau un crawler si iau si un flux.Daca e sa compar cele doua MT-uri,pt ca summitul e MT oricat o dai incolo si incoace,chiar si punandu-le unul langa celalalt,e chiar mai mare Summitul,de fabrica nu vei reusi sa ai fun cat vei avea cu un flux.Asta o spun dupa ce m=am dat cu amandoua.Acum tu poti spune cate vrei,ca suntem amatori,ca una ca alta,da daca vrei uita=te pe reviewuir din state sa vezi ce zic si aia....or fi si aia amatori?
Legat de ultima afirmatie,da am avut revo si l=am dat,dar nu am luat savage chiar atunci,dar am luat mai apoi
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#15
Postat 01 June 2015 - 08:19 AM
@revolt: stii bine ca la Traxxas accesul la diferentiale se face mai dificil datorita sistemului complex de suspensie. Vorba din popor, si cu sufletul in Rai, si cu celelalte....nu se poate.
Dif subdimensionat? Dar cum ai ajuns la concluzia aceasta? Voi asuma ca nu esti inginer, si ca in special, nu lucrezi inginer pentru top 3 producatori RC din lume, pentru ca altfel, contrazici un produs pus in piata de un nume care nu e chiar vorbe goale.
Diful nu are absolut nici o problema de subdimensionare, niciodata nu am avut probleme cu diferentialul in sine, ci cu coroana si pinionul de atac. Care nu sunt subdimensionate, dar la care apar probleme datorita uzurii la nivelul rulmentilor care produce jocuri. Jocul permite pinionului de atac sa sara un dinte, iar cand il loveste pe ar doilea, il rupe.
Parca citeam pe forum zilele astea, ca un baiat se plangea de aceeasi problema la un Savage, si tu postai pe acolo...
@Kitty. Vorbesc Crawler comparativ cu abilitatile de crawl ale lui Savage, care nu exista. Nu cu un crawler dedicat.
Iei un crawler si un flux second probabil, de banii de Summit nou. Foarte bine, din partea mea sa fie si mai scumpe, sa nu isi cumpere decat cine le apreciaza :)
Cum naiba sa compari un motor brushed de 1100kV cu 16.8V, cu un brushless Castle de 2200kV de 22.2V? Si daca va zic ca va purtati ca niste amatori, va suparati. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
Ai avut Revo, sau Erevo? Brushed sau Brushless? Ai aruncat o afirmatie, dar nu prea sunt convins. Ai avut Erevo Brushless si nu ai fost multumit de el, si l-ai vandut ca sa iti iei Savage? Hm.
Si eu am avut intr-o perioada un seria 3 de 240cp la roata, si l-am vandut. Mai tarziu mi-am luat tot un seria 3, de 116cp. Dar nu l-am vandut primul ca sa mi-l cumpar pe al 2-lea pentru ca al 2-lea e mai bun, ci pentru ca primul era mai mult decat aveam nevoie, si pe langa asta, avea niste costuri de exploatare foarte mari. Nicidecum ca nu am fost multumit de el :DDD
1/8 Brushless E-Revo
#17
Postat 01 June 2015 - 10:57 AM
Mihai Pall, la 01 June 2015 - 08:19 AM, a spus:
@revolt: stii bine ca la Traxxas accesul la diferentiale se face mai dificil datorita sistemului complex de suspensie. Vorba din popor, si cu sufletul in Rai, si cu celelalte....nu se poate.
Dif subdimensionat? Dar cum ai ajuns la concluzia aceasta? Voi asuma ca nu esti inginer, si ca in special, nu lucrezi inginer pentru top 3 producatori RC din lume, pentru ca altfel, contrazici un produs pus in piata de un nume care nu e chiar vorbe goale.
Diful nu are absolut nici o problema de subdimensionare, niciodata nu am avut probleme cu diferentialul in sine, ci cu coroana si pinionul de atac. Care nu sunt subdimensionate, dar la care apar probleme datorita uzurii la nivelul rulmentilor care produce jocuri. Jocul permite pinionului de atac sa sara un dinte, iar cand il loveste pe ar doilea, il rupe.
Parca citeam pe forum zilele astea, ca un baiat se plangea de aceeasi problema la un Savage, si tu postai pe acolo...
@Kitty. Vorbesc Crawler comparativ cu abilitatile de crawl ale lui Savage, care nu exista. Nu cu un crawler dedicat.
Iei un crawler si un flux second probabil, de banii de Summit nou. Foarte bine, din partea mea sa fie si mai scumpe, sa nu isi cumpere decat cine le apreciaza :)
Cum naiba sa compari un motor brushed de 1100kV cu 16.8V, cu un brushless Castle de 2200kV de 22.2V? Si daca va zic ca va purtati ca niste amatori, va suparati. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
Ai avut Revo, sau Erevo? Brushed sau Brushless? Ai aruncat o afirmatie, dar nu prea sunt convins. Ai avut Erevo Brushless si nu ai fost multumit de el, si l-ai vandut ca sa iti iei Savage? Hm.
Si eu am avut intr-o perioada un seria 3 de 240cp la roata, si l-am vandut. Mai tarziu mi-am luat tot un seria 3, de 116cp. Dar nu l-am vandut primul ca sa mi-l cumpar pe al 2-lea pentru ca al 2-lea e mai bun, ci pentru ca primul era mai mult decat aveam nevoie, si pe langa asta, avea niste costuri de exploatare foarte mari. Nicidecum ca nu am fost multumit de el :DDD
L=am vandut pt ca pur si simplu la ce faceam eu,se cam rupea si era fragil.Apoi am luat savage,care a fost indestructibil.Exemplu tau cu masina nu prea e relevant,aia inseamna,dupa mine,mentalitate de roman,cumpar BMW,apoi bani de benzina oi vedea eu,adica trebuie sa te gandesti daca ai cu ce il intretine sau nu,ceea ce la modele nu se pune problema,pt ca,relativ piesele sunt cam la aceleasi preturi,sensibil mai scumpe sau mai ieftine la unii sau la alti producatori.Deci exemplul cu,costurile de intretinere cade.La un model,consider ca cel mai important e,sursa de piese in primul rand si fiabilitatea modelului,apoi vin restul
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#18
Postat 01 June 2015 - 11:54 AM
Mentalitate de roman inseamna sa te gandesti numai la benzina.
Masina inseamna mult mai mult decat atat, saboti de frana, cauciucuri, ulei, impozit, si multe altele. Cu 2 copii mici si motorul ala, nu mi-am permis sa merg cu cauciucuri chinezesti.
Nu cred ca am zis undeva ca nu mi-am permis masina respectiva.
Am zis in schimb ca nu merita cost intretinere vs return of investment, ceea ce inseamna cu totul altceva.
Hai baietii, am umplut topicul de sange, scara 1/8 e cel mai fun de condus!
1/8 Brushless E-Revo
#19
Postat 01 June 2015 - 01:52 PM
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#20
Postat 01 December 2015 - 12:12 AM
M-am trezit sa citesc topicul dupa jumatate de an si nu am gasit concluzia . Banuiesc ca Stefan si-a cumparat un BMW sau un Traxxas ! :rofl:
Imi amintesc ca am primit un mesaj de la Stefan pe tema asta si i-am spus in privat parerea mea .
Pentru ceilalti care au dileme de genul asta , un Savage HP luat SH dar bine intretinut , merita ... merita si unul mai tavalit ,dar este necesara demontarea completa si asamblarea dupa manual , cu inlocuirea pieselor uzate , stricate sau improvizate . Am avut o experiena urata cu un Savage HP luat SH , care mi-a mancat ceva timp si bani , dar in final am scos-o la capat .
Concluzia mea ... l-am vandut pe cel SH si mi-am luat unul nou !
Pentru cei care nu ma cunosc , nu ma consider super-specialist in RC , dar pot sa spun ca sunt propietar a 10 RC-uri cu roti , majoritatea HPI + barca , avion si drona .
Le-am cumparat atat noi , cat si SH ... la SH este o loterie daca nu cunoasteti personal propietarul sau daca nu cumparati de la vanzatori credibili . Am cumparat de pe forum SH-uri bune , care nu au avut defecte majore ascunse , dar am cumparat si SH-uri care mi-au mancat ficatii .
Concluzia : Nu cumparati SH daca : nu va place sa surubariti , sunteti incepatori , nu aveti timp , nu aveti rabdare si nu aveti un buget separat pentru eventualele reparatii .
Si partea Off-Topic :
Referitor la meciul Traxxas - HPI :
Am printre HPI-uri si un Revo 3.3 Nitro- aproape stok , de care sunt multumit . Nu am avut probleme mai mari de cat la HPI-uri , dar nici nu o scot prea des . Ce imi place mult la Traxxas ? Cele doua servo-uri la directie si sistemul de pornire EZ Start , pe care l-am adaptat cu succes si la Savage X4,6 . Comparand-o cu Truggy X4,6 , prefer HPI-ul pentru sunetul motorului (pare V8 vs V6) si simplitatea constructiei ... dar la condus , Revo 3.3 este putin mai distractiv . Preturile nu le compar ... :D
Ca si concluzie personala (de fan HPI) a meritat sa iau un Revo si m-a convins .
In schimb E-Revo nu m-a convins ... am avut ocazia sa cumpar de la un prieten o masina super-upgradata (brate RPM , planetare metalice , bara torsiune , roti Proline etc.),in perfecta stare tehnica si estetica , insa am renuntat cand am probat-o . Nu m-a impresionat si mi s-a parut extrem de sensibila . Am facut o mica analiza comparad-o cu ce aveam eu in colectie :
Pe asfalt un Trophy Buggy (sa nu compar cu Vorza) o face praf la liniute , iar in off-road , Savage se decurca mai bine si e mai rezistent . O sa ziceti : compari mere cu cartofi ! Am facut aceasta comparatie doar pentru mine , ca parere personala la momentul achizitiei , sa vad daca merita sa o iau in colectie ... in final singurul plus a ramas designul , dar pentru mine nu a fost si nu este un motiv decisiv . Si acum ca sa dau din casa .. ulterior a luat-o un prieten (detine 3 Traxxas : 2 Slash si un Summit) si va pot spune ca a fost dezamagit , din acest motiv a returnat-o o saptamana mai tarziu .
Imi este foarte greu sa inteleg cum o masina atat de scumpa , are sasiu de plastic si planetare stok de plastic , in conditiile in care poti sa pui 6S ... imi vine greu sa inteleg cum Revo 3.3 pare mult mai solida de cat surata ei electrica , care pare o jucarie . Poate pe un circuit Savage nu este atat de stabil , dar cati ajung sa se dea pe circuit cu astfel de modele ?
Va rog sa nu va inflamati , sunt doar pareri personale si nu va cer sa fiti de acord cu mine .