Modelism - RHC Forum: Setare statie pt heli - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Setare statie pt heli

#1 Useril este offline   Dingdong137 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 24-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 May 2015 - 10:57 AM

Ma poate invata si pemine cineva cum sa imi setez statia pt un TREX 450L ? Am o Hitech Aurora 9.
Nu stiu ce sa setez la idle-up 1 si 2 (nici nu stiu la ce se foloseste idle-up).

Multumesc

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 23 May 2015 - 12:57 PM

0

#2 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 May 2015 - 01:03 PM

http://www.rhcforum....i-mura-in-gura/


idle-up e modul de zbor in care turatia motorului e constanta (la un 450 de regula turatia maxima) si se modifica numai pasul.
0

#3 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3947
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 23 May 2015 - 02:28 PM

Nu as zice ca doar in idle-up ai turatie constanta. Eu la 450 in toate modurile de zbor am turatie constanta.
In modul 1(spune-i cum vrei) am 60%, in modul 2 am 80% si in modul 3 am 95%.
As zice cu cat e mai "plata" curba de gaz, cu atat e mai fin zborul si controlul asupra altitudinii.
0

#4 Useril este offline   Dingdong137 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 24-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 May 2015 - 10:52 PM

Am rezolvat si cu Idle-up, ieri i-am facut primul zbor, acestea fiind spuse pot zice ca a fost primul meu zbor cu un heli din viata mea, nici pe simulator nu am incercat pana acum, initial presupuneam ca e ca si la elicopterele acelea mici din Carefour la 300 lei. Am observat ca la astea comenzile sunt mult mai sensibile si face mult mai multe chiestii iar partea buna este ca l-am adus intreg inapoi (m-am cam chinuit primele doua minute sa il stabilizez dar dupa ce m-am acomodat putin mi-a fost mult mai usor).

Am avut noroc cu cateva tutoriale de pe internet cu cum sa setez 3GX-ul. Am mai vazut cateva tutoriale in care arata cum sa setez nu stiu ce unghi la pale si nu stiu mai ce, eu nu am facut asta si am zis "merge si asa".

Am vrut sa va spun toate astea pt ca neurmand toti pasii si neavand experienta de nici macar 30 de minute in heli am resuit sa zbor fara probleme si ca heli-ul e foarte stabil.
0

#5 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 24 May 2015 - 11:04 PM

Felicitari! ai toate motivele sa te bucuri ca nu l-ai trosnit :)
Totusi, cum ai ajuns cu un 450L pe mana fara nici o alta experienta heli?
0

#6 Useril este offline   Dingdong137 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 24-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 May 2015 - 08:51 PM

Pai am vazut pe youtube acum un an filme cu elicoptere Trex si acrobatiile pe care le fac si mi-a placut, ma uitam pe youtube la filme cu heli in fiecare zi si acum o luna mi-am luat si eu acest 450L, l-am ansamblat si abea alaltaieri mi-am facut curaj sa ies cu el din casa si sa il incerc zicandu-mi in cap: "va fii usor, i-am vazut si pe aia in tutoriale deci cat de greu poate fi ?!" si i-am dat drumul.
Mai pe scurt, mi-a placut, mi-am loat, am zburat.
Apropo, am experienta de la aviaone, totusi, zbor de 5 ani cu ele si fac acrobatii, deci pot spune ca am expereinta de acolo si am suprapus comenzile de la ele pe elicoptere si a functionat :D plus ca am avut noroc ca nu l-am facut descentrat si totul a mers bine.

Plus ca am masini(nitro,benzina si electrice),barcute(electrice),Avioane(nitro,benzina si electrice), DECI era si timpul sa trec la Heli :D (acum electrice, dupa trec la nitro)

Aceasta postare a fost editata de Dingdong137: 25 May 2015 - 08:56 PM

0

#7 Useril este offline   Dingdong137 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 24-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 May 2015 - 09:55 PM

Si imi aduc aminte cand cineva mi-a spus si mi-a recomandat sa imi iau tren de aterizare mai mare, la ce se referea ?

Aceasta postare a fost editata de Dingdong137: 25 May 2015 - 10:00 PM

0

#8 Useril este offline   optyqus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 336
  • Inregistrat: 01-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt / Iasi

Postat 26 May 2015 - 03:57 PM

Un tren mai inalt tine cadrul mai sus si protejeaza elicea de coada mai bine de iarba si diverse resturi. La elicopterele astea daca atingi fire mai groase de iarba sau pietricele se rup imediat dintii de la angrenajele din coada. Asadar atentie la coada si sa decolezi din locuri curate.
SAB Goblin Kraken 700 | Scorpion 4530 540KV Limited Edition | Hobbywing 160 Platinum V4 |
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX
12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
0

#9 Useril este offline   Dingdong137 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 24-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 May 2015 - 07:38 AM

Am o intrebare, are ceva daca capetele palelor din coada sunt verzi din cauza ierbii ? Iar palele de la rotorul principal au bordul de atac plin de sange de la tantari si muste, adica le-am curatat dar, nu afecteaza ?
0

#10 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3947
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 30 May 2015 - 07:51 AM

Doar ecologistii sau protectia animalelor cred ca ar avea ceva de spus.
N-are nimic.
0

#11 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 31 May 2015 - 01:30 PM

asta se va întâmpla la fiecare zbor. În parcuri, unde s-au efectuat dezinsecţii (terenul de forbal al oraşului Buzău) se vor înverzi doar palele anticuplului...În afară că arată inestetic, nu afectează mult. Atenţie, că unele insecte devin corozive pentru vopseluri în timp, aşa că trebuie curăţate după zbor...un serveţel umed rezolvă toate problemele...
0

#12 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 31 May 2015 - 01:44 PM

Citeaza

Nu as zice ca doar in idle-up ai turatie constanta. Eu la 450 in toate modurile de zbor am turatie constanta. <br style="font-size: 13px; line-height: 19.5px;">In modul 1(spune-i cum vrei) am 60%, in modul 2 am 80% si in modul 3 am 95%. <br style="font-size: 13px; line-height: 19.5px;">As zice cu cat e mai "plata" curba de gaz, cu atat e mai fin zborul si controlul asupra altitudinii.


Ce ne mai place sa fim Gica contra. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif

Poti sa pui in normal 100 turatie si sa te folosesti de soft start. Poti sa folosesti astfel un singur mod de zbor.

E bine pentru un incepator ? Eu zic ca nu.
Parerea mea ( si nu numai ) e ca un incepator ar trebui sa porneasca cu o curba de Normal din zero pana pe la 80. Cat de liniara va fi aceasta curba in jurul punctului de hover depinde de statie, de abilitatile fiecaruia de a face zbor la punct fix, etc.

Idle up ( 1, 2... sau 5 ) e un mod de zbor acrobat, unde ar trebui folosit numai pitch. Curba de pitch liniara. Cu o curba de motor constanta.

Spor la zbor.

Aceasta postare a fost editata de Primus: 31 May 2015 - 01:45 PM

0

#13 Useril este offline   Dingdong137 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 24-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 June 2015 - 10:20 PM

Astazi am facut al 4-lea zbor, pot spune ca a fost minunat sau chiar mai mullt si sa va spun de ce. Cat timp am asteptat o saptamana sa imi fac curaj sa ies din nou la zbor am mai stat si am mai mesterit rotorul principal, totul facut la ochi, fara aparate de masurat unghiul sau alte chiestii de genu'. Astazi am iesit de curiozitate sa vad cum zboara si pot spune ca e perfect, am lasat statia din mana vreo doua minute ca sa va cat de echilibar e si nici macar nu s-a miscat jumate de metru de la punct fix.
0

#14 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 07 June 2015 - 11:19 PM

Salut. Mie mi se mai spune Toma necredinciosu' pune te rog o filmare sa ii arat si eu prietenului meu ca gpro sau 3gx ce ai tu acolo este mai stabil decat Bavarian Demon 3sx.
Hai sa zicem ca babarian demon nu e facut pentru asta, dar si naza cred ca driftuieste juma' de metru acolo in DOUA MINUTE.
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#15 Useril este offline   Radubv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 740
  • Inregistrat: 09-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Aero-Auto RC.

Postat 08 June 2015 - 07:06 AM

Vezi postareaDingdong137, la 07 June 2015 - 10:20 PM, a spus:

Astazi am facut al 4-lea zbor, pot spune ca a fost minunat sau chiar mai mullt si sa va spun de ce. Cat timp am asteptat o saptamana sa imi fac curaj sa ies din nou la zbor am mai stat si am mai mesterit rotorul principal, totul facut la ochi, fara aparate de masurat unghiul sau alte chiestii de genu'. Astazi am iesit de curiozitate sa vad cum zboara si pot spune ca e perfect, am lasat statia din mana vreo doua minute ca sa va cat de echilibar e si nici macar nu s-a miscat jumate de metru de la punct fix.

Fara sa fiu rau , dar am si eu un 450 Pro v2 FBL, cu unitate K-Bar pe el, reglat si setat cu rigla digitala, nu la ochi, Align pur sange, fara jocuri , vibratii, etc si chiar si in zilele fara adiere , nu as indrazni sa iau mainile de pe stick-uri mai mult de cateva secunde, dar sa mai pun statia jos si sa ma uit la el 2 minute. Adevarul e, ca o filmare cu asa ceva m-ar face pur si simplu "invidios" pe un asemenea elicopter. ;)
AUTO

HPI Trophy Truggy 4.6 2013 2.4GHZ Waterproof- nitro
HPI Blitz2 Flux - electric
FG Baja Buggy Sportsline - benzina

AERO

Align T-Rex 450 Pro V2 - Augusta electric
Align T-Rex 500L Dominator - electric
Align T-Rex 700E DFC - electric
Drake by Dululutu -electric
Easy Star II by Multiplex - electric
Phoenix 2400 - electric
Sbach 342 by FMS 1300mm - electric
DJI Mavic Pro
Realacc Real5 215MM FPV Racing Drone
|||Spektrum DX9|||
0

#16 Useril este offline   Dingdong137 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 24-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 June 2015 - 07:43 AM

Vezi postareaRadubv, la 08 June 2015 - 07:06 AM, a spus:

Fara sa fiu rau , dar am si eu un 450 Pro v2 FBL, cu unitate K-Bar pe el, reglat si setat cu rigla digitala, nu la ochi, Align pur sange, fara jocuri , vibratii, etc si chiar si in zilele fara adiere , nu as indrazni sa iau mainile de pe stick-uri mai mult de cateva secunde, dar sa mai pun statia jos si sa ma uit la el 2 minute. Adevarul e, ca o filmare cu asa ceva m-ar face pur si simplu "invidios" pe un asemenea elicopter. ;)


Azi sau saptamana asta cand mai ies la camp o sa iti fac un videoclip. (nu am lasat statia jos, o tineam in palme pt orice eventualitate dar fara degete pe stick-uri si l-am lasat asa)
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro