Modelism - RHC Forum: Spektrum DX9 vs Futaba T14SG - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Spektrum DX9 vs Futaba T14SG

#1 Useril este offline   TudorL 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 01-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 08 April 2015 - 10:41 PM

Salutare, sunt intr-o dilema, vreau sa iau o statie profi si nu stiu ce sa aleg intre cele doua mentionate DX9 sau T14SG.
Eu sunt destul de incepator la aeromodelism, am tatonat cate putin si acuma imi fac curaj sa ma bag cu totul. A venit momentul sa imi iau o statie mai de calitate,
am un 9xr si sunt destul de multumit, am pus openTx si merg cu modul FrSky si voi pastra sistemul asta, nu are sens sa renunt caci am de gand sa ma bag si pe Open LRS 433Mhz care e super
ieftin de la orange.
DX9 impreuna cu AR9020 si T14SG care vine la pachet cu R7008SB sunt apropiate ca pret, Futaba e putin mai scump .
Asa ca intrebarea e deschisa: Daca ar fi sa alegi tu ce ai lua si de ce?

In final voi face si un review cat de bine pot cu statia care o voi lua, ca sa fiu corect caci am ridicat discutia pe sectiunea de review si trebuie sa fiu consecvent :D .
“A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open.”
0

#2 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 09 April 2015 - 07:08 AM

FUTABA T14SG: mai multe canale si este FUTABA, mai multe nu stiu sa-ti spun ca nu ma pricem la protocoale de transmisie-receptie adica la diferentele dintre cele doua sisteme.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#3 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male