Modelism - RHC Forum: Balkan Off-road Championship - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 11 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

Balkan Off-road Championship Discutii

#31 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 21 October 2014 - 09:50 AM

Asa cum tu te-ai simtit "atins" de deciziile arbitrului, (care si aici cu un regulament bine definit te pot face din nou sa te simti lezat de deciziile lui/lor si tot nu vei putea face nimic intrucat deciziile nu se discuta) asa m-am simtit eu lezat de unii participanti, vechi de altfel, tu nefiind unul din ei, al caror comportament pe pista a fost sub orice critica in conditiile unui concurs.
Spre exemplu pe mine ma deranjaza ca se incarca in continuare acumulatori lipo pe masina, pe langa masina, PE sacul lipo dar NU in sac.
Totodata ma deranjaza lipsa de comunicare la cronometrare si lipsa unui program bine definit.
Ma mai deranjaza ca pilotii intarziati nu se dau la o parte si nu sunt atenti decat la ceea ce se petrece in fata lor, sau mai mult de atat tot Supeala comenteaza cand a gresit...
0

#32 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 22 October 2014 - 08:54 AM

Revin la parerea mea de acum ceva vreme si anume: CE BINE AR MERGE TREABA SI CE BINE NE-AM INTELEGE DACA NU AR EXISTA FORUM/DISCUTII PE FORUM.

In acelasi timp, aceste discutii fac deliciul fiecarei dimineti. Cu ajutorul lor imi sorb linistit cafeaua si imi incep ziua de munca cu un zambet tamp pe fata :)

Spre exemplu pe mine ma deranjaza ca se incarca in continuare acumulatori lipo pe masina, pe langa masina, PE sacul lipo dar NU in sac. - Diesel
N-ai idee ce bine/rapid/comod se incarca lipo direct pe masina! Asa de rau imi pare ca te deranjaza treaba asta si ca mereu tipi si faci poze in legatura cu asta. Culmea e ca pana acum ma distram si cand te vedeam pe tine ca te agiti, dar acum ca ai avut si sorti de izbanda....imi pare rau ca nu ti-am spart ceasul ala inainte sa ti-l dau :rofl:
Asta e, ne aliniem la ce trebuie, avem saci, ii folosim, nu ii folosim, tragem ponoasele.
In concluzie, daca sughiti sa sti ca sigur NU e de la mine! :yahoo:

Ne vedem sambata!

Aceasta postare a fost editata de Uzzy: 22 October 2014 - 08:56 AM

Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#33 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2180
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 October 2014 - 07:20 PM

reguli si regulamente, intr-o masura mai mare sau mai mica, au existat, totusi, mai mereu in rc...
e adevarat, de-a lungul timpului au tot suferit modificari, unele au fost mai cuprinzatoare, altele nu...sau, in unele situatii, au fost modificate destul de mult DUPA inceputul competitiei respective, lucru ce a facut mereu ca nemultumirile justificate sa apara...
in cazul de fata cred ca intr-o masura foarte importanta va conta APLICAREA regulamentului, sint convins ca mai mult de jumatate din prevederile lui semnificative sint stiute de concurenti; IMPORTANT este, cred eu, ca insasi concurentii SA VREA CU ADEVARAT aplicarea regulamentului...un arbitru, oricit de exigent ar vrea sa fie, daca nu este sustinut prin atitudinea de respect fata de reguli a partenerilor de concurs, va ramine doar un simplu martor al inca unui concurs...
sper, cred si va urez sa aveti toata disponibilitatea pentru a fi aplicat cit mai simplu regulamentul acestui campionat, astfel ca la sfarsit cutuma nescrisa ca "...la auto nu se poate avea o competitie fara circ" sa fie demolata...
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#34 Useril este offline   ierdna8991 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 64
  • Inregistrat: 03-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bukarest

Postat 22 October 2014 - 08:46 PM

Scuzati-ma ca sunt un pic off-topic,insa trebuie sa stiu daca in conditiile in care eu particip la clasa buggy 2wd,sunt nevoit sa vin si duminica?Cum este organizat programul?

Aceasta postare a fost editata de ierdna8991: 22 October 2014 - 08:46 PM

1/10 on-road:
-Serpent S411 LE

1/10 off-road:
-Team Durango DEX210
-Yokomo YZ-2
0

#35 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 October 2014 - 09:44 PM

Salut,

Bai am fost astazi la circuit pentru a incerca niste setari.
Vreau sa zic ca mi-a placut tare cum a iesit.
Mi se pare mult mai tehnic. Este mai ingust dar mai lung. Nu sunt in masura sa ma exprim daca lung si subtire e mai bun decat scurt si gros :)... cert este ca la clasa short course se va practica un sport de contact.
Felicitari organizatorilor pentru idei si pentru punerea in opera!

Ne vedem sambata.

Aceasta postare a fost editata de Diesel: 22 October 2014 - 09:46 PM

0

#36 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 22 October 2014 - 09:47 PM

Andrei, se tine doar sambata.
Mihai, ma bucur sa aud asta.
Nu fiti badarani in expresii ca nu citim doar noi aici.

Aceasta postare a fost editata de Diesel: 23 October 2014 - 07:55 AM

0

#37 Useril este offline   Mischu LTB 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 16-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 October 2014 - 07:59 AM

Ref regulament:

"Atat la clasa buggy cat si la short course 2wd sau 4wd nu se pot folosi alte roti decat cele dedicate pentru aceste modele la clasa 1/10 electric.
Greutate minimă 2wd 1,480kg
Greutate minimă 4wd 1,590kg
Pentru clasa buggy, parametrii geometrici ai masinilor vor respecta urmatoarele repere:
-lungime maxima totala: 460 mm;
-latime maxima totala: 250 mm;
-inaltime maxima totala: 200 mm(masurata cu suspensia comprimata la maxim);
-aripa(eleron) :
-latime maxima 220 mm;
-lungime maxima 80 mm;
-profilul lateral trebuie sa se poata incadra intr-un sablon de 80x80 mmxmm.
Poate fi folosit orice tip de variator de turaţie (esc) ce nu interferează cu sistemul de cronometrare, computere sau alte emiţătoare."


Dimensiuni SC?
0

#38 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 24 October 2014 - 08:32 AM

Le traduc astazi sa existe si in limba Romana. Pana atunci, cine vrea, le intelege si in engleza.

1:10 Short Course

Rules
Chassis
Wheelbase Min/Max........................................... 320 mm / 335mm
Overall Length Min/Max...................................... 540mm / 568mm
Overall Width Min/Max....................................... 290mm / 296mm
Minimum Weight ............................................... 2098 grams
2wd / 4wd............................................. ................Geared or Ball Differential
Rear Suspension for 2wd................................................ Independent or Solid Axle

Tire/Wheel Specs
Wheel Inner Bead Max Diameter............................. 3.0 in / 76.20mm
Wheel Outer Bead Max Diameter............................ 2.2 in / 55.88mm
Wheel Bead Width Max....................................... 1.55 in / 39.37mm
Wheel Width Max.............................................. 1.65 in / 41.91mm
Tire Maximum Width...(mounted)........................... 1.85 in / 46.99mm
Tire Diameter Min...(mounted)............................... 4.20 in / 106.68mm
Tire Tread........................................................ Treaded, NO Cut/Custom

Body Specs
Full Fender Truck Body. Body must completely cover tires when viewed from above
Windshield Minimum Setback Centerline Front of Body to Begin Wind shield
Cab Roof Minimum Width a nd Depth
Cab Minimum Height and Depth
NO add-on or integrated Spoilers/Wings allowed

Vehicle Height Ready to Race
Minimum Overall Height.................................... 199mm

Aceasta postare a fost editata de Diesel: 24 October 2014 - 09:04 AM

0

#39 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 October 2014 - 10:32 AM

Salut,

Dupa atatea intrebari si discutii, cred ca se cuvine sa inchei bucla cu cateva impresii de dupa (in special pentru cei care nu au putut sa ajunga dar si pentru organizatori), sau cum s-ar spune in rongleza, sa dau un feedback...

De la inceput vreau sa zic ca ma bucur pentru ca nu s-a facut politie doar de dragul de a se face.
Arbitrajul si comportamentul pilotilor au fost in echilibru. Atmosfera a fost faina iar eu personal m-am simtit bine. Singurul neajuns, pt. mine, ar fi cel legat de durata etapei. Aprox 13 ore de cand am plecat si pana m-am reintors acasa.

Chestiunile legate de configuratia circuitului cred ca trebuie discutate de cei mai experimentati. La clasa sc am fost de doua ori in situatia de a nu avea loc. Prima pe wallride alaturi de diesel si a doua cand nu am reusit sa-i fac suficient loc lui rama fara o scurta tamponare.
Totusi circuitul este acelasi pentru toti asa ca... ne adaptam.

Per total o experienta pozitiva si peste asteptarile sau prejudecatile avute.
Se poate imbunatati? Cu siguranta!
Voi reveni? Da! Daca se mai tine clasa :(



@all: ramaneti si la festivitatea de premiere! Cum ar zice unii:"se merita" :)
0

#40 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2180
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 October 2014 - 11:18 AM

uite ca a inceput si acest campionat!
evident, ma asteptam sa fie dificil de condus si derulat, am fost si sint constient ca nu se poate spune ca disciplina este la ea acasa in rindul celor care fac rc p-acilea...
s-a reusit incheierea primei etape, iar ca si aspecte principale de semnalat s-au detasat(iar...!) lipsa de respect pentru colegii de competitie(prin neprezentarea la efectuarea indatoririlor de ridicator) si nepasarea fata de regula incarcarii acumulatorilor in sacii speciali...
ca si prima masura suplimentara de coercitie pe termen lung, voi propune staff-ului organizatorilor ca de acum incolo, pe toata durata prezentei editii,cei care intra sub incidenta vreunei sanctiuni(avertisment, penalizare, etc.) sa nu poata participa la tombola etapei respective, nu mi se pare deloc drept ca cei care inteleg sa nu faca obiectul unor acte de indisciplina sau alte incalcari de regulament sa fie pusi in aceeasi "palarie"(la propriu sau la figurat...)cu cei care nu vor sau nu sint in stare sa proceseze notiunea de respect colectiv.
am analizat un pic foaia de consemnari ale abaterilor de la regulament, si am constatat ca proportia abaterilor evident si direct voluntare(acumulatori incarcati afara din sac sau neprezentare la ridicare) este mult mai mare decit a incidentelor de cursa(pilotaje imprudente).
deasemenea, din punctul meu de vedere este destul de ingrijorator ca notiuni elementare, ca faptul ca este strict interzis sa cobori de pe podiumul de pilotaj in timpul mansei, nu sint cunoscute sau sint incalcate de piloti rc cu state vechi .
probabil ca pur si simplu inca nu sint suficient de constientizate nevoia imperioasa de respectare a celorlalti colegi de concurs, precum si faptul ca participarea la competitia de fata nu este obligatorie, dar odata inscris, este cazul sa iti asumi si obligatiile care decurg din acest lucru pe toata durata zilei de concurs.
asa cum puncta Eugen la inceputul zilei, nimeni nu e perfect, insa rutinele la nivel de organizare si arbitraj se vor cristaliza rapid, multumesc in mod deosebit colegilor Marco si Vidra pentru solicitudinea de care au dat dovada in sustinerea derularii actului de organizare si desfasurare a competitiei.
ca si recomandare pentru etapele viitoare, incercati sa parcurgeti simplu, INTELEGIND, regulile EFRA, precum si cele citeva pagini ale regulamentului particular al competitiei, si sint convins ca va scadea drastic numarul abaterilor consemnate.
fac trimitere la EFRA deoarece nu se poate transcrie integral EFRA in regulamentul particular al prezentului concurs, dar asta nu inseamna ca daca ceva nu este scris in alea 4 pagini nu se respecta, mentionat fiind in EFRA.
au fost evident si aspecte foarte bune, sint foarte incintat de consistenta si evolutia tehnica a grupei de copii, BRAVO LOR!
de remarcat si gradul foarte ridicat de tehnicitate al traseului, chiar daca a scazut latimea medie a caii de rulare, s-a obtinut un castig, cred eu, la nivelul aspectelor de spectaculozitate.
deasemenea mai cred si ca, din pacate, pentru SC-uri a scazut un pic posibilitatea de a alerga chiar in largul lor, nu stiu daca mai este foarte "safe" sa evolueze mai mult de 4 simultan, la mansele in care am vazut alergind 3 deodata era suficient de animat/plin traseul in toata lungimea lui.
la sfarsit cred ca vor castiga mai ales cei care si-au dorit un campionat cit mai curat, cei care sint preocupati de faptul de a trage cit mai bine, cei care inteleg ca clasarea buna este o consecinta a "drumului" tehnic si disciplinat.
vom incerca sa avem o mai buna evidenta in timp real a celor care vin sau nu vin la ridicare, sint convins ca vom intelege toti ca este absolut necesar sa ne respectam intre noi!
nu stiu in ce masura pilotii preocupati in primul rind de evolutie tehnica mai buna au fost multumiti de etapa care s-a incheiat, probabil ca se vor putea face comparatii tehnice la timpi si alti parametri pe masura ce vom inainta cu etapele/concursurile pe actuala configuratie a traseului.
bafta si minuni!

Aceasta postare a fost editata de mizzone: 26 October 2014 - 11:19 AM


"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#41 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 26 October 2014 - 12:23 PM

Trebuie avut in vedere cumva compresia concursului pe o zi si lipsa pauzelor.....timpul este foarte scurt.

Nu cred ca solutia sa castig timp este sa renunt la o clasa.....cred ca sunt prea multe manse de antrenament....acolo trebuie sa ne gandim daca sunt absolut necesare sau un timp la comun 15...20 min inainte de concurs sunt suficiente.

Pt mine personal cu 2 clase si un copil a fost un concurs epuizant si stresant. Va rog sa aveti in vedere acest aspect.Nimeni nu isi doreste mai putini concurenti intr-o mansa.Nici eu nu imi doresc ... Am auzit pe multi suferint din aceasta cauza.Nu este o plangere este o remarca.

Apreciez afilierea la regulile concursurilor de afara insa nu cred ca pe o zi este ceea ce trebuie.Nici un concurs pe 2 zile in conditiile date in care toti muncim si vrem o zi libera alaturi de familie nu cred ca este ok.

Recomand ca boxa sa stea undeva spre bancile tehnice si podium....in agitatia aia nu se aud informarile de la arbitrii.

Problema cu latimea pistei nu am simtit-o nici la buggy nici la sc. Da...este mai mica dar nu imposibil de depasit. Faptul ca nu s-a putut depasi pe wall mi se pare hilar.F bine....astepti urmatoarea curba...a doua....a treia.....
Nu cred sub nici o forma ca o clasa sc cu 6 concurenti va fi imposibil de desfasurat.Oricum prbl ca se vor incerca si alte configuratii insa nu cred ca avem o problema reala aici.

Aceasta postare a fost editata de aiurica: 26 October 2014 - 12:25 PM

0

#42 Useril este offline   EugenS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1262
  • Inregistrat: 08-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 October 2014 - 12:34 PM

Vezi postareasectoristu, la 26 October 2014 - 10:32 AM, a spus:

Salut,

Dupa atatea intrebari si discutii, cred ca se cuvine sa inchei bucla cu cateva impresii de dupa (in special pentru cei care nu au putut sa ajunga dar si pentru organizatori), sau cum s-ar spune in rongleza, sa dau un feedback...

De la inceput vreau sa zic ca ma bucur pentru ca nu s-a facut politie doar de dragul de a se face.
Arbitrajul si comportamentul pilotilor au fost in echilibru. Atmosfera a fost faina iar eu personal m-am simtit bine. Singurul neajuns, pt. mine, ar fi cel legat de durata etapei. Aprox 13 ore de cand am plecat si pana m-am reintors acasa.

Chestiunile legate de configuratia circuitului cred ca trebuie discutate de cei mai experimentati. La clasa sc am fost de doua ori in situatia de a nu avea loc. Prima pe wallride alaturi de diesel si a doua cand nu am reusit sa-i fac suficient loc lui rama fara o scurta tamponare.
Totusi circuitul este acelasi pentru toti asa ca... ne adaptam.

Per total o experienta pozitiva si peste asteptarile sau prejudecatile avute.
Se poate imbunatati? Cu siguranta!
Voi reveni? Da! Daca se mai tine clasa :(



@all: ramaneti si la festivitatea de premiere! Cum ar zice unii:"se merita" :)


Mihai a lansat, in postul sau, o intrebare.

" Se poate imbunatati? "

Am rugamintea ca, fiecare dintre cei care au participat la competitie, sa isi exprime, in cadrul acestui topic, ideiile de imbunatatire a traseului si a organizarii.
Orice propunere, oricat de fantezista ar fi, va fi analizata si, in limita posibilitatilor, va fi pusa in aplicare.
Propun in acelasi timp, ca niciuna dintre idei lansate, sa nu fie comentata pe forum.

EugenS
The 5 P's theory : Proper Preparation Prevents Poor Performance.
0

#43 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 October 2014 - 12:59 PM

Un concurs reusit! Trebuie toti sa ne adaptam unor standarde si clar asta este un inceput bun. S-au venit cu multe chestii noi:
-o pista tehnica si cu o mocheta noua si buna...mult peste nivelul celei vechi. (Multumesc pe aceasta cale organizatorilor, celor care au venit la montat si facut rampele si nu in ultimul rand lui Aurelian -un fel de superman :)) )
-arbitrii care si-au luat foarte in serios treaba.
-un program care s-a respectat.
-modul de inscriere si filmarea chiar.

Eu zic ca e un pas inainte si asta nu poate fi decat in avantajul celor care ne dam.
Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#44 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 October 2014 - 07:54 PM

Salut.

Prima sugestie:
Balustrada la scara podiumului + netezire podea la locul de urcare. Vezi "cazul" uzy.
0

#45 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 28 October 2014 - 11:58 AM

Voi incerca sa fac un post putin mai "ingineresc" cu liniute si nu compuneri.
Asadar, ca si impresii pozitive dupa participarea la aceasta etapa ar fi:
- un program ordonat care s-a si respectat;
- o pista cu un "desen" senzational in care, cred eu, s-a folosit cam 100% din suprafata cu mocheta;
- o suprafata de rulare incomparabila cu ce a fost inainte - si aici nu o sa dau credit organizatorilor ci lui Relu. Omul asta a dovedit o mega implicare, merita mii de mulutumiri, si cred ca fara ajutorului lui nu ajungeam nici in cativa ani sa avem o astfel de mocheta.
- rampele bine pozitionate, cu o constructie mult mai rezistenta. Este un mare plus ca se poate urca (chiar si un urs ca mine de 100kg) pe rampa de la pozitia 2 de ridicat (nu stiu cum sa o numesc)
- lumina....este frate, se vede, nu te mai dor ochii, nu te mai ustura la jumatatea zilei. Pentru mine asta era un punct foarte important si din cate am mai auzit si pe la alti concurenti si ei aveau probleme cu treaba asta.
- arbitrajul, cu mici scapari, dar per total bun si nu in halul ala de riguros pe cat se credea inainte de a incepe cometitia. Evident multumiri celor 3 arbitrii care au fost prezenti la fiecare mansa. Multumim penstru rabdare si sustinere.

Ca o concluzie la toate cele bune, zic eu ca a fost o etapa reusita si mult mai apropiata de ce este afara, evident raportat si la spatiul de care dispunem.

Ca si puncte....n-as vrea sa le numesc negative ci simplu mai putin placute ar fi

- in primul rand, pentru mine, faptul ca urmatoarea luna o sa invat sa merg in maini, pentru ca picioare nu prea mai am, cel putin nu functionale. Spun asta stric din punctul meu de vedere. Podeaua aia era asa de cand s-a deschis pista de la mall, deci stiam exact ce este acolo. Nu vreau sub nicio forma ca liniuta asta sa fie interpretata gresit si sa se creada ca acuz pe cineva pentru....neatentia mea pana la urma. Pentru cei care nu au facebook si nu stiu, m-am ales cu o entorsa la glezna stanga si o fractura de tibie la piciorul drept.
- durata concursului. Extrem de obositor chiar si pentru cineva care n-a suferit vreun accident. Din pacate aici nu stiu daca parerea mea este chiar de luat in calcul, pentru ca fiind faultat la picoare este posibil sa fi simtit altfel timpul, mai ales din cauza durerii. Ideea este ca spre sfarsitul concursului imi doream doar sa terminam si sa ajung acasa. Imi pierise tot cheful, se dusese toata concetrarea, aparuse oboseala etc. Ca si propunere aici ar fi, ori renuntarea la 2 manse de calificari, practic sa ramana 2xAntrenamente + 3xCalificari + 3xFinale. Daca nu se poate sau nu se doreste asa, inseamna ca trebe facut pe 2 zile. Repet este posibil sa fi simtit asta si din cauza accidentului, desi sunt convins ca oricum este super obositor.
- mantinelele - stiu ca altceva de calitate ar costa scump, dar lemnele alea sunt groaznice. Si nu pentru ca "rup" masini, pentru ca pilotii rup masini nu mantinelele, dar pentru ca se deplaseaza. Trebuie, zic eu, gasita o solutie pentru fixarea lor. Stiu ca se doreste schimbarea desenului pistei si ca este destul de greu, dar este neplacut ca odata invatata sau gasita trasa ideala sa te trezesti de la o tura la alta ca ceva acolo s-a modificat. Te scoate din ritm.
- balustrada la podium, cum a zis si Mihai mai sus. Si nu din cauza ca am patit eu ce am patiti, dar pentru ca e utila si era acolo pana acum.


Si in ultima faza, ca o completare la ce a zis mizzone mai sus referitor la competitori/ridicatori. In primul rand mizztone a fost la inaltime, si la propriu si la figurat si zic asta referindu-ma la faptul ca inainte de inceprea fiecarei manse, anunta cred ca de 3-4 ori "ridicatorii la posturi". Un lucru, poate putin stresant dar foarte util. Aici zic eu ca s-a vazut si faptul ca s-a vrut din partea arbitrilor ca aceasta competitie sa se desfasoare bine si nicidecum sa aplice eventuale penalizari. Faptul ca de fiecare data insista pe treaba asta zic eu ca a fost de ajutor.
Pentru cei care totusi nu ajungeau la ridicat din diverse motive, consider ca este pura nesimtire si lipsa de respect fata de cei care trageau in mansa unde ei trebuiau sa fie ridicatori. Nu vreau sa ma laud, dar eu dupa accident, am rugat pe cineva sa stea in locul meu la ridicat si l-am anuntat de fiecare data cand trebuia sa mearga si locul in care trebuia sa stea. Asa mi se pare fair-play. Cei care trageau in mansa unde eu trebuia sa fiu ridicator, nu ar fi avut nicio vina ca am patit eu ce am patit. Ei trebuiau sa aibe la postul ala un ridicator si punct. Ca si comportament al ridicatorilor, nu vreau sa comentez pentru ca se va taia scurt "nu e vina ridicatorului ca tu ai gresit acolo", lucru foarte adevarat, dar bai frate sunt unii care au 2 viteze, lent si foarte lent....

Hai ca dintr-un post ingineresc mi-a iesit o mini-nuvela...ABIA ASTEPT ETAPA A DOUA!!!

Aceasta postare a fost editata de Uzzy: 28 October 2014 - 12:00 PM

Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#46 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 October 2014 - 01:25 PM

Pentru mine a fost perfect din toate punctele de vedere si ca durata si ca organizare.


Daca tot se insista pe baza scuratarii nu sunt de acord sa taiem din mansele de calificare.

Din punctul meu de vedere se poate renunta la antrenamentele controlate si de ce zic asta.
Scopul antrenamentelor controlate este de a avea un aranajament cat mai corect in grupele de calificare si de a oferii participantilor sansa sa se incalzeasca si sa intre putin in ritm.
Odata ce avem stabilita ordinea conform clasamentului ultimei etape se pot aranaja oameni in grupele de calificari, dar nici asa nu e relevant pentru ca de la o etapa la alta se mai schimba nivelele sunt oameni mai obositi oameni mai putin obositi, diferite motive. In orice caz problema din cate am vazut apare doar la B 2wd unde sunt mai multi participanti in rest sunt maxim o grupa. Si nu prea conteaza cum ii aranjezi.

3 calificari in loc de 5 este un pas mare inapoi, parerea mea.
0

#47 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 October 2014 - 01:55 PM

Racoriti-va! EFRA spune 5 calificari si tocmai ce le-am implementat si sub egida FRMD. Acum revenim la 3? Oricum tine o zi concursul si in mall nu apune soarele pana la 22:00. Am putea insa continua dupa concurs cu o petrecere daca tot avem boxe si mixer ca tot e sambata seara. Cateva fete dansand pe table top si nu o sa va mai grabiti sa fugiti acasa :))))

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: mirrorball1.jpg

0

#48 Useril este offline   rama 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 315
  • Inregistrat: 25-February 11
  • Gender:Male

Postat 03 November 2014 - 11:16 PM

Uite acum am vazut postul asta legat de campionat.

Dupa 2 curse pe pista pot sa spun urmatoarele:

- Mie personal mi-a placut foarte mult noul format . M-a terminat , cu spatele am fost obosit mort dar mi-a placut. Mai tensionat mai echilibrat.
- Pt scurtare putem face 1 singura mansa de antrenamente controlate de 5 minute cu ridicatori si luam la fel 3 ture consecutive. reducem putin timpul.
(Am avut la nationale fara antrenamente si a fost frumos) formatul e bun.

- Dupa ce am fost nesuferit pt ca mi-am luat penalizare pt ca nu am incarcat in sac pot sa spun ca la nationale am incarcat numai in sac si nu a murit nimeni. Se poate.
(daca ai trnaspondere si tot ce trebuie sa nu freci de pe o masina pe alta, da se poate)


Imi cer scuze pt nervii la adresa arbitrilor .

Ca veni vorba Eugen de imbunatatiri :
- Ma ocup sa facem cumva sa punem timpii pe net astfel incat sa ii vedem pe telefon
- ar mai fi o varianta (sa luam un TV vai de capul lui second) si sa il punem in geam sa se vada timpii dar nu stiu daca ai softul.

As vrea sa scapam de foile alea nesfarsite. Pe mine personal ma ajuta sa vad timpii intre manse pt ca stiu unde am gresit daca setul asta de cauciucuri e mai bun decat celalalt daca nu stiu ce modificare imi aduce zecimi in minus.

La nationale am scos in mod constant timpi mai buni de la mansa la mansa.

Am sa ma ocup de cele de mai sus eu , si iti spun ce varianta am gasit sa nu ne coste bani.

Aceasta postare a fost editata de rama: 03 November 2014 - 11:19 PM

Team Associated SC10 4x4 Factory Team
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
0

#49 Useril este offline   Batranel 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 21-January 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Muzica, modelism

Postat 05 November 2014 - 04:41 PM

Salu-TARE!!!!

Doresc informare pilotilor ca nou "Round About" de la Wall Ride este in costructie si va fi gata pana data de 22/11.
De asemena si mantinela aferente va fi restaurata si acoperita.

Nou versiune Round About este diferita fata de ceea actuala, in fel in cat masinile nu se va a infunda in el, dar va aluneca in jurul.
RELU ma informat ca avem inca cateva piese de mocheta galbena cu care voi acoperi parte externa si superiora, pentu a imbunatati visuala.

In urma ma apuc de mantinele de pe traseu si sper sa rezolv si asta.

Salutari

Marco
0

#50 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 05 November 2014 - 11:11 PM

Daca nu gasesti , maine gasim noi ceva alta culoare.
Poate ar fi o idee sa pui chiar pvb in loc de mocheta pe mantinela respectiva, astfel frecarea va fi minima.
;)
0

#51 Useril este offline   Batranel 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 21-January 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Muzica, modelism

Postat 06 November 2014 - 09:48 AM

Vezi postareaaiurica, la 05 November 2014 - 11:11 PM, a spus:

Daca nu gasesti , maine gasim noi ceva alta culoare.
Poate ar fi o idee sa pui chiar pvb in loc de mocheta pe mantinela respectiva, astfel frecarea va fi minima.
;)



Buna, aiurica

nu inteleg, ai vrut sa spui PVC?, ai tu material care poate sa fie folosit pentru asta?

Pa
0

#52 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 06 November 2014 - 10:58 AM

Un fel de linoleum....ca cel folosit langa podium in curba
0

#53 Useril este offline   Batranel 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 21-January 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Muzica, modelism

Postat 06 November 2014 - 12:57 PM

Da...foarte buna sugestie.
Atunci imi trebuie acest material.

Pot sa invelesc si RoundAbout. Aproximativ imi trebuie o banda cu dimensiunile de 90cm lungime, 10cm latime.
Pentu mantinela imi trebuie doua benzi de aproximativ 2m lungime, si 15/20cm latime. (asa pot sa fac profilul corect :))

Sau daca imi spui unde pot sa cumper ma descurc eu.

Multumesc si salutare
0

#54 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 06 November 2014 - 07:12 PM

Eu cred ca e la pista.....am adus mai multe bucati....
Verifica cu Mishu sau FlorinS
0

#55 Useril este offline   Mischu LTB 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 16-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 November 2014 - 09:58 PM

Vezi postareaaiurica, la 06 November 2014 - 07:12 PM, a spus:

Eu cred ca e la pista.....am adus mai multe bucati....
Verifica cu Mishu sau FlorinS


Ce a mai fost s-a consumat pentru intrarile pe vechile rampe. Ce a ramas e ce s-a folosit linga podium. Daca nu mai este inseamna ca s-a aruncat.
0

#56 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 06 November 2014 - 10:11 PM

Eu zic sa il ia pala de pe pista. Promit sa aduc o alta bucata .
0

#57 Useril este offline   FlorinSS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Firme
  • Postari: 1287
  • Inregistrat: 29-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Speed and Fun

Postat 17 November 2014 - 10:23 PM

Vezi postareaFlorinSS, la 20 October 2014 - 10:54 AM, a spus:


Pana la 1 Noiembrie nu se percepe nici o taxa de acces pentru cei care participa la concursurile de pe 25 oct si 1 nov 2014.
Dupa aceea revenim la taxa de 25 lei/zi sau 150 lei abonament lunar.
Cine are abonament valid poate participa la etapele Balkan Off-road Championship GRATUIT LA O CLASA in pretul abonamentului.
Dovada se face cu abonamentul in original.




Va rog sa dati dovada de bun simt si sa platiti taxele de acces la circuit . Lumina nu se plateste singura .
De la 1 Noiembrie cateva persoane vin la circuit si nu achita taxele , va rog sa veniti sa achitati ca sa nu ne suparam.
De asemenea , nu uitati - "STINGETI TOATE LUMINILE CAND PLECATI "

0

#58 Useril este offline   Batranel 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 21-January 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Muzica, modelism

Postat 22 November 2014 - 07:11 PM

Vezi postareaBatranel, la 05 November 2014 - 04:41 PM, a spus:

Salu-TARE!!!!

Doresc informare pilotilor ca nou "Round About" de la Wall Ride este in costructie si va fi gata pana data de 22/11.
De asemena si mantinela aferente va fi restaurata si acoperita.

Nou versiune Round About este diferita fata de ceea actuala, in fel in cat masinile nu se va a infunda in el, dar va aluneca in jurul.
RELU ma informat ca avem inca cateva piese de mocheta galbena cu care voi acoperi parte externa si superiora, pentu a imbunatati visuala.

In urma ma apuc de mantinele de pe traseu si sper sa rezolv si asta.

Salutari

Marco



Salu TARE dragi piloti

dupa cum v-am promis, nou RoundAbut a fost instalat astazi.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Dsc03313.jpg
  • Imagine atasata: Dsc03314.jpg

Aceasta postare a fost editata de Batranel: 22 November 2014 - 07:12 PM

0

#59 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 23 November 2014 - 01:05 AM

bv Marco. Felicitari pt munca depusa.
jos palaria!
0

#60 Useril este offline   SHAKS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 1059
  • Inregistrat: 17-January 05

Postat 23 November 2014 - 06:49 PM

Etapa 1 mi-a palcut maxim
As vrea insa la restul etapelor sa particip cu un model facut de mine (SC4WD).
Modelul se imscrie in parametrii tehnici descrisi de regulament.
Cred ca Organizatorul si concurentii la aceasta clasa sunt cei care ar putea avea ceva impotriva.
Pana la urma modelismul nu inseamna doar pilotarea unor modele facute de terti, nu?
20cm of RC experience
0

Arata acest topic


  • 11 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro