Pagina 1 din 1
JR Forza Un 450 "de colectie".
#1
Postat 14 January 2014 - 03:01 PM
Am mai spus cate ceva despre el (poate Stefan reuseste sa mute discutiile de la cafenea), asa ca am sa sar direct la concluzii si poze.
Pro:
1. Plastic bun, constructie usoara, simpla, upgrade-urile de metal nu-si au rost (unele chiar sunt downgrade-uri).
2. Coada festa, fara nici un joc.
3. Boom suport-urile se prind de frame si respectiv boom in ball-link-uri...ceva de genul "de ce nu au facut si altii pana acum".
4. Rulment unisens in motor.
5. Servo coada integrat complet in frame
6. Sistem tip bloc compact pentru servo-urile de ciclic, cu locasuri speciale pentru management-ul firelor.
7. ESC de la JR cu toate firele (baterie, motor, RX) pe o singura latura - instalare curata si usoara.
8. Transmisie pe curea - perfecta pentru clasa asta, intrucat mai atenueaza din senzatia "nevrotica" a unui TRex 450 TT de exemplu.
9. Disponibil in curand si pentru setup 6S - practic trebuie schimbat pinionul intrucat ESC-ul duce. Eu as schimba si motorul cu un Scorpion custom pentru Forza, mai pretabil pentru 6S.
10. Canopie pe placul meu, tip wrap-around.
Contra:
1. Gandit din capul locului pentru setup full JR - servo-urile trebuie sa aiba dimensiunile lor (am dat la pila sa potrivesc MKS-ul 8910A+ de coada), iar unul din Align-urile 430M de pe ciclic atinge frame-ul.
2. Spatiu liber intre frame si bottom plate (am spus la inceput ca se datoreaza servo-ului de coada mai mare, dar nu e asa)- ei spun cu rol de amorsare, dar arata ciudat.
3. Motor cam puturos pentru 3S.
4. Tail case-ul mi-a rupt un surub la instalare (probabil nu era tarodat bine) - a trebuit sa-l inlocuiesc (aproape 30 euroi).
5. Geometria nu se potriveste unui OCD-ist...swash-ul nu se afla la jumatatea distantei dintre head si frame (link-urile DFC sunt stranse la maxim)...numai VBar a reusit sa-l zboare.
6. Un adevarat cosmar sa-i pui canopia cu bateriile actuale (Align 3S 2200mAh 40C).
Cam atat pe moment, am in plan sa-l trec pe 6S si head cu 3 pale. Poate ma mai indulceste putin.
Nu-i recomandabil pentru cei care-si doresc un 450 ca prim (sau singur) elicopter sau cei care vor sa completeze flota cu un exemplar la aceasta clasa (cazul meu). Mai degraba un 450L in cazul asta. Sau chiar un Mini Protos.
Daca mai ai cateva 450-uri (sau JR-uri) in flota, merita.
Poze...
http://farm8.staticflickr.com/7455/11945032555_2a19324914_b.jpg
http://farm6.staticflickr.com/5542/11945471714_f28fcd5d97_b.jpg
http://farm4.staticflickr.com/3777/11945470744_4455f1e252_b.jpg
http://farm3.staticflickr.com/2889/11945868056_bb9db45eaa_b.jpg
http://farm6.staticflickr.com/5524/11945467474_6372d84b22_b.jpg
http://farm4.staticflickr.com/3720/11945306273_1f6e9ba7f8_b.jpg
http://farm3.staticflickr.com/2835/11945021815_643fec432a_b.jpg
Pro:
1. Plastic bun, constructie usoara, simpla, upgrade-urile de metal nu-si au rost (unele chiar sunt downgrade-uri).
2. Coada festa, fara nici un joc.
3. Boom suport-urile se prind de frame si respectiv boom in ball-link-uri...ceva de genul "de ce nu au facut si altii pana acum".
4. Rulment unisens in motor.
5. Servo coada integrat complet in frame
6. Sistem tip bloc compact pentru servo-urile de ciclic, cu locasuri speciale pentru management-ul firelor.
7. ESC de la JR cu toate firele (baterie, motor, RX) pe o singura latura - instalare curata si usoara.
8. Transmisie pe curea - perfecta pentru clasa asta, intrucat mai atenueaza din senzatia "nevrotica" a unui TRex 450 TT de exemplu.
9. Disponibil in curand si pentru setup 6S - practic trebuie schimbat pinionul intrucat ESC-ul duce. Eu as schimba si motorul cu un Scorpion custom pentru Forza, mai pretabil pentru 6S.
10. Canopie pe placul meu, tip wrap-around.
Contra:
1. Gandit din capul locului pentru setup full JR - servo-urile trebuie sa aiba dimensiunile lor (am dat la pila sa potrivesc MKS-ul 8910A+ de coada), iar unul din Align-urile 430M de pe ciclic atinge frame-ul.
2. Spatiu liber intre frame si bottom plate (am spus la inceput ca se datoreaza servo-ului de coada mai mare, dar nu e asa)- ei spun cu rol de amorsare, dar arata ciudat.
3. Motor cam puturos pentru 3S.
4. Tail case-ul mi-a rupt un surub la instalare (probabil nu era tarodat bine) - a trebuit sa-l inlocuiesc (aproape 30 euroi).
5. Geometria nu se potriveste unui OCD-ist...swash-ul nu se afla la jumatatea distantei dintre head si frame (link-urile DFC sunt stranse la maxim)...numai VBar a reusit sa-l zboare.
6. Un adevarat cosmar sa-i pui canopia cu bateriile actuale (Align 3S 2200mAh 40C).
Cam atat pe moment, am in plan sa-l trec pe 6S si head cu 3 pale. Poate ma mai indulceste putin.
Nu-i recomandabil pentru cei care-si doresc un 450 ca prim (sau singur) elicopter sau cei care vor sa completeze flota cu un exemplar la aceasta clasa (cazul meu). Mai degraba un 450L in cazul asta. Sau chiar un Mini Protos.
Daca mai ai cateva 450-uri (sau JR-uri) in flota, merita.
Poze...
http://farm8.staticflickr.com/7455/11945032555_2a19324914_b.jpg
http://farm6.staticflickr.com/5542/11945471714_f28fcd5d97_b.jpg
http://farm4.staticflickr.com/3777/11945470744_4455f1e252_b.jpg
http://farm3.staticflickr.com/2889/11945868056_bb9db45eaa_b.jpg
http://farm6.staticflickr.com/5524/11945467474_6372d84b22_b.jpg
http://farm4.staticflickr.com/3720/11945306273_1f6e9ba7f8_b.jpg
http://farm3.staticflickr.com/2835/11945021815_643fec432a_b.jpg
#2
Postat 14 January 2014 - 07:18 PM
Din cate am vazut e un heli bine facut,nu ar trebui sa ai probleme mari cu el.Cu privire la BeastX am si eu,nu pot sa zic nimic de rau de el dar nu m-a dat pe spate asa cu e laudat de altii.Si impotriva la ce se zice ca sunt rezistente la vibratii,nu prea este adevarat.Si inca ceva la heli cu coada direct drive(cum este al tau) tensiunea curelei este destul de critica,daca este prea intinsa produce niste vibratii ciudate greu de depistat dar simtite de unitatile fbl,poate acesta este motivul proastei functionari.
#3
Postat 14 January 2014 - 08:32 PM
Nu neg ca ai dreptate si anume ca transmisia pe curea poate genera vibratii (ca dealtfel si un torque tube prost)...tensiunea este reglata ca la manual si in baza experientei mele (ce-i drept limitata in cazul transmisiei pe curea - am mai avut Protos, Blade 450X si TRex 500, dar nu le-am zburat intensiv ca cele pe TT,insa in orice caz ZBURAU BINE).
Daca ajung sa reglez tensiunea in curea la fiecare zbor, anotimp sau mai stiu eu ce variabila, numai ca sa-i faca pe plac BeastX-ului, atunci pas! Duca-se! Mikado vad ca nu se plange...am sa consult si log-ul, de curiozitate. :)
Nu am avut probleme cu BeastX-ul pana acum, si o sa continui sa-l folosesc cu incrdere pe Trex-uri, dar mie-mi ajunge o experienta sa trag o concluzie. :)
Daca ajung sa reglez tensiunea in curea la fiecare zbor, anotimp sau mai stiu eu ce variabila, numai ca sa-i faca pe plac BeastX-ului, atunci pas! Duca-se! Mikado vad ca nu se plange...am sa consult si log-ul, de curiozitate. :)
Nu am avut probleme cu BeastX-ul pana acum, si o sa continui sa-l folosesc cu incrdere pe Trex-uri, dar mie-mi ajunge o experienta sa trag o concluzie. :)
#5
#7
Postat 15 January 2014 - 01:58 PM
emilemir, la 15 January 2014 - 01:43 PM, a spus:
sa ia parte de multe zboruri cu el fara reparatii. vada ca are un head DFC cu bratele de plastic, e doar o politica de scadere a pretului sau plasticul e mai bun?
Parerea mea...ambele! :)
Parca tensiunea in head este mai mica...nici swash-ul nu este perfect pentru DFC (are bilele indreptate spre exterior nu la unghi de 90 ca la DFC-ul Align), si contribuie si el la senzatie de relaxare. E un cosmar sa reglezi bratele DFC la un 700...ai impresia ca cedeaza si se imprastie pe masa in secunda urmatoare.
Culmea este ca, in unele poze, apare cu swash DFC...kit-ul meu nu a beneficiat de acesta onoare (nici nu stiu daca asta inseamna lot vechi sau nou) :)
#9
Postat 15 January 2014 - 03:34 PM
Sa-l zbori cu placere!
Chiar tu spui, cu packuri mici ( si mai ieftine, oferta e mare) e practic. O sa fie mai complicat cu piesele dar pot sa il tii pe masa doua saptamani la nevoie, zbori altceva intre timp.
Exact asa sunt cele de la Logo. Si e un lucru simplu care detensioneaza tijele de carbon.
Chiar tu spui, cu packuri mici ( si mai ieftine, oferta e mare) e practic. O sa fie mai complicat cu piesele dar pot sa il tii pe masa doua saptamani la nevoie, zbori altceva intre timp.
Citeaza
3. Boom suport-urile se prind de frame si respectiv boom in ball-link-uri...ceva de genul "de ce nu au facut si altii pana acum".
Exact asa sunt cele de la Logo. Si e un lucru simplu care detensioneaza tijele de carbon.
Aceasta postare a fost editata de Primus: 15 January 2014 - 03:35 PM
#10
Postat 15 January 2014 - 03:54 PM
Primus, la 15 January 2014 - 03:34 PM, a spus:
Sa-l zbori cu placere!
Chiar tu spui, cu packuri mici ( si mai ieftine, oferta e mare) e practic. O sa fie mai complicat cu piesele dar pot sa il tii pe masa doua saptamani la nevoie, zbori altceva intre timp.
Exact asa sunt cele de la Logo. Si e un lucru simplu care detensioneaza tijele de carbon.
Chiar tu spui, cu packuri mici ( si mai ieftine, oferta e mare) e practic. O sa fie mai complicat cu piesele dar pot sa il tii pe masa doua saptamani la nevoie, zbori altceva intre timp.
Exact asa sunt cele de la Logo. Si e un lucru simplu care detensioneaza tijele de carbon.
Multam de urare.
Habar nu aveam de faptul ca si Logo foloseste aceeasi solutie. Super simpla si practica.
De piese nu-mi fac griji. Am un stoc mic de piese (cele mai frecvent afectate in caz de crash - boom, gear, dfc arms si curea), si cu Fastlad-ul le am a doua zi la usa. :)
#11
Postat 09 April 2014 - 11:10 PM
L-am cam muncit in ultima vreme, timp in care am mai "zgandarit" cate putin VBar-ul. M-am indragostit de el...am sentimentul ca zbor un 500.
Inca ma mananca ideea head-ului cu trei pale...poate mai scade pretul, momentan este nesimtit de mare. Adevarata bisnita. :)
Ultimele poze...
https://farm8.staticflickr.com/7025/13746024434_8c29d6a376_b.jpg
https://farm3.staticflickr.com/2849/13745657873_aaa9be891c_b.jpg
Inca ma mananca ideea head-ului cu trei pale...poate mai scade pretul, momentan este nesimtit de mare. Adevarata bisnita. :)
Ultimele poze...
https://farm8.staticflickr.com/7025/13746024434_8c29d6a376_b.jpg
https://farm3.staticflickr.com/2849/13745657873_aaa9be891c_b.jpg
Arata acest topic
Pagina 1 din 1