Modelism - RHC Forum: Diamond 1800 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Diamond 1800 fara servo pe coada

#31 Useril este offline   Travel Air 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1225
  • Inregistrat: 26-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Vaslui
  • Interests:Zbor

Postat 05 January 2014 - 10:35 PM

Vezi postareastelu82, la 05 January 2014 - 10:32 PM, a spus:

ori cum este frumos si va zbura super atentie la cg si la coda in T raspund cam greu la comanda :drinks:


A zburat deja, sunt la jurnal de zbor ceva poze.

Toate cele bune.
Aterizari line.

Aceasta postare a fost editata de Travel Air: 05 January 2014 - 10:35 PM

Bogdan Floria

bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983

"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
0

#32 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1039
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 05 January 2014 - 10:36 PM

daca ai nelamuriri nu il zbura intreaba aici colegi si fii atent ce tendinte are cand planeaza ca odata ridicat sus e mai greu sa il aduci jos intreg

atunci zboruri frumoase
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#33 Useril este offline   Travel Air 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1225
  • Inregistrat: 26-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Vaslui
  • Interests:Zbor

Postat 06 January 2014 - 11:30 AM

Vezi postareastelu82, la 05 January 2014 - 10:36 PM, a spus:

daca ai nelamuriri nu il zbura intreaba aici colegi si fii atent ce tendinte are cand planeaza ca odata ridicat sus e mai greu sa il aduci jos intreg

atunci zboruri frumoase


Multumesc de aprecieri. Bijuteria ta de planor ce mai face?
N-o vinzi si pe aia?
Si nu mai ai vreun incarcator, ca pe ala de l-ai avut la vanzare l-am pierdut...
Bogdan Floria

bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983

"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
0

#34 Useril este offline   Travel Air 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1225
  • Inregistrat: 26-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Vaslui
  • Interests:Zbor

Postat 06 January 2014 - 11:37 AM

Vezi postareastelu82, la 05 January 2014 - 10:36 PM, a spus:

daca ai nelamuriri nu il zbura intreaba aici colegi si fii atent ce tendinte are cand planeaza ca odata ridicat sus e mai greu sa il aduci jos intreg

atunci zboruri frumoase


Ma refer la bijuteria asta http://www.rhcforum....3-planor-210cm/
Bogdan Floria

bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983

"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
0

#35 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3947
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 21 January 2014 - 10:29 PM

Am zburat si eu pasarea mea, vine usor la aterizare pentru cele 1250g ale lui, l-am centrat fara plumb datorita echipamentului fpv.E normal ca atunci cand prinde ceva viteza sa puna nasul in jos? Cred ca este de la profundor, are profilul prea gros si face prea multa portanta la viteza mare, ridica coada dar coboara nasul.O sa incerc sa brachez putin in jos intregul ampenaj vertical cu speranta de a zbura ceva mai bine cu viteza.

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 21 January 2014 - 10:30 PM

0

#36 Useril este offline   Travel Air 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1225
  • Inregistrat: 26-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Vaslui
  • Interests:Zbor

Postat 22 January 2014 - 08:28 AM

Vezi postareaCiprian97, la 21 January 2014 - 10:29 PM, a spus:

Am zburat si eu pasarea mea, vine usor la aterizare pentru cele 1250g ale lui, l-am centrat fara plumb datorita echipamentului fpv.E normal ca atunci cand prinde ceva viteza sa puna nasul in jos? Cred ca este de la profundor, are profilul prea gros si face prea multa portanta la viteza mare, ridica coada dar coboara nasul.O sa incerc sa brachez putin in jos intregul ampenaj vertical cu speranta de a zbura ceva mai bine cu viteza.


Asa face si al meu.Te rog sa pui poze daca gasesti vreo solutie.
Bogdan Floria

bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983

"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
0

#37 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1039
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 22 January 2014 - 08:33 AM

Vezi postareaTravel Air, la 06 January 2014 - 11:30 AM, a spus:

Multumesc de aprecieri. Bijuteria ta de planor ce mai face?
N-o vinzi si pe aia?
Si nu mai ai vreun incarcator, ca pe ala de l-ai avut la vanzare l-am pierdut...

acum nu mai am nici unul din pacate iar planorul zboara dar la alt stapan :good:
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#38 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3947
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 22 January 2014 - 06:09 PM

Pentru inceput,voi umbla la montura ampenajului orizontal,si anume voi pune o saiba pe piciorusul din spate al plasticariei,sa dau incidenta negativa intregului stabilizator.Daca nu merge o sa ridic profundorul mecanic in sus si gata...sau fac alt ampenaj,cu profilul mai subtire.
0

#39 Useril este offline   ViorelX 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 536
  • Inregistrat: 06-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:modelism, electronica, mecanica

Postat 03 June 2014 - 07:36 PM

Daca vedeam topicul la timp te-as fi sfatuit sa nu faci nici o modificare. Eu dimpotriva, prefer sa am servouri in coada. Ce-i daca e mai greu de coada? Pui motor mai mare.
O problema de care n-am auzit sa se discute nicaieri: sistemul de transmitere a comenzilor prin tije lungi are dezavantajul ca isi modifica pozitia neutra la variatii de temperatura, datorita coeficientilor de dilatare diferiti ai cablului de otel si ai fuselajului. Eu am observat acest efect la EasyGlider. Aproape la fiecare zbor trebuie sa reglez profundorul si directia, fiindca pozitiile lor neutre nu se pastreaza. Totusi, n-am auzit pe nimeni sa se planga de acest neajuns.
Mai am un ASW15 la care am mutat servourile in coada si imi place mai mult asa. Actionarile mecanice trebuie sa fie cat mai scurte. Prin cabluri lungi, mai ales daca sunt incovoiate ca la tine, apar frecari, care provoaca histerezis si pierzi din finetea comenzilor.
0

#40 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 03 June 2014 - 07:57 PM

quote of the day :)

Vezi postareaViorelX, la 03 June 2014 - 07:36 PM, a spus:

...Ce-i daca e mai greu de coada? Pui motor mai mare.
...
O problema de care n-am auzit sa se discute nicaieri: ... Totusi, n-am auzit pe nimeni sa se planga de acest neajuns.


Nu a observat nimeni si nu s-a plans pentru ca nu e o problema reala, mai curand aveti servo-uri cu probleme de centrare.
Coeficientul de dilatare al otelului este de 13 microni pe metru pe grad, deci 130 microni = 0.13mm la 10 grade la un metru, un EG are tije mai scurte, cred ca 70 cm, deci vorbim cam de 0.1mm.
Nimic nerezolvabil cu 1-2 click-uri de trim.

Cu bowden-urile curbate si frecarile sunt de acord totusi.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 03 June 2014 - 07:58 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#41 Useril este offline   ViorelX 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 536
  • Inregistrat: 06-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:modelism, electronica, mecanica

Postat 03 June 2014 - 08:17 PM

Pai da, otelul se dilata putin, dar plasticul se dilata mai mult (probabil de 5-10 ori) si tocmai datorita diferentei de dilatare apare efectul de care am zis. Cred ca e vorba de mai multe zecimi de mm la 10 grade. Da, nu e o problema majora, dar mie imi place sa se pastreze perfect reglajul.
0

#42 Useril este offline   ViorelX 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 536
  • Inregistrat: 06-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:modelism, electronica, mecanica

Postat 03 June 2014 - 08:23 PM

Cat despre citatul zilei: nu stiti voi cat de greu de coada am facut un EasyGlider in urma unor reparatii temeinice. I-am pus un motor greu (180g), o baterie grea (320g) si zboara chiar f bine. A devenit un HeavyGlider de 1450g si-l zbor cu cea mai mare placere.
0

#43 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 03 June 2014 - 08:49 PM

Nu vreau sa stiu ... I hate heavy :D imi ajunge ce burta am :angry:
Da, si eu am fost uimit cat de bine zboara Bird of Time la 2200 grame...

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 03 June 2014 - 08:50 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#44 Userul este online   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3373
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 04 June 2014 - 05:41 AM

Ma bag si eu :D daca ati schimba tijele de otel cu tije de carbon care isi pastreaza forma la diferentele de temperatura si mai sunt si usoare . :D
0

#45 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 04 June 2014 - 07:31 AM

Nu prea rezolva, are dreptate Viorel, plasticul e buba, nu otelul, m-am uitat in tabelele de densitati dupa postare, si... polistirenul are dilatare de 3-5 ori mai mare ca otelul !
Iar sticla la jumatate ;) Asta e de fapt solutia, coada armata cu fibra ar impiedica plasticul sa expandeze...

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 04 June 2014 - 07:32 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#46 Useril este offline   Travel Air 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1225
  • Inregistrat: 26-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Vaslui
  • Interests:Zbor

Postat 04 June 2014 - 10:02 AM

Tot nu e o problema serioasa, in schimb aia cu coada mai grea motor mai mare si baterie mai mare mi se pare adevarata boala...
Eu unul inca mai am ca scop sa zbor cat mai mult cu putin curent, sa pot folosi curentii de aer, sa zbor "gratis".
Zilele astea berzele sunt in termica de dimineata si chiar aratau bixlerului meu pe unde ar trebui sa vina, insa cand am pornit motorul...s-au indepartat politicos si m-au lasat singur.




Vezi postarearenatoa, la 04 June 2014 - 07:31 AM, a spus:

Nu prea rezolva, are dreptate Viorel, plasticul e buba, nu otelul, m-am uitat in tabelele de densitati dupa postare, si... polistirenul are dilatare de 3-5 ori mai mare ca otelul !
Iar sticla la jumatate ;) Asta e de fapt solutia, coada armata cu fibra ar impiedica plasticul sa expandeze...

Aceasta postare a fost editata de Travel Air: 04 June 2014 - 10:02 AM

Bogdan Floria

bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983

"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
0

#47 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 04 June 2014 - 10:10 AM

De fapt se duceau la o sueta sa rada de el ce elice mica are :)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#48 Useril este offline   Travel Air 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1225
  • Inregistrat: 26-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Vaslui
  • Interests:Zbor

Postat 04 June 2014 - 11:44 AM

Mica, mica dar zglobie :D
Bogdan Floria

bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983

"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro