Modelism - RHC Forum: Diamond 1800 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Diamond 1800 fara servo pe coada

#1 Useril este offline   Travel Air 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1225
  • Inregistrat: 26-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Vaslui
  • Interests:Zbor

Postat 18 December 2013 - 09:11 AM

Am ajuns in posesia unui Diamond 1800 in urma unui schimb si prima miscare a fost sa-i iau servourile din coada , sa le mut in fata.
Si pe buda mi-a venit o idee pentru comanda profundorului:
Fisier atasat  DOC181213.pdf (41.44K)
Number of downloads: 74

A mai incercat cineva asa ceva? E posibil sa iasa? Prin interiorul derivei.
Scuzati talentul debordant la desen...
Bogdan Floria

bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983

"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
0

#2 Useril este offline   Travel Air 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1225
  • Inregistrat: 26-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Vaslui
  • Interests:Zbor

Postat 18 December 2013 - 09:50 AM

Am facut si poze:
Fisier atasat  IMG094.jpg (113.96K)
Number of downloads: 111
Fisier atasat  IMG095.jpg (112.47K)
Number of downloads: 108
Fisier atasat  IMG096.jpg (148.1K)
Number of downloads: 112
Bogdan Floria

bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983

"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
0

#3 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2068
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 18 December 2013 - 05:11 PM

Ceva asemănător gaseşti şi la alte planoare (vezi Gupy).
Sultan Eduard
0

#4 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 18 December 2013 - 06:24 PM

Daca trebuie sa muti CG in fata fa asta este o ideie buna. Altfel iti pierzi timpul. Nu fa modificari de dragul de a face modificari.

Aceasta postare a fost editata de F2B: 18 December 2013 - 06:24 PM

0

#5 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 18 December 2013 - 08:20 PM

Vezi postareaedisultan, la 18 December 2013 - 05:11 PM, a spus:

Ceva asemănător gaseşti şi la alte planoare (vezi Gupy).


Si multe altele, dar nu la modul cum ai gandit tu, ci pe dos, cu bratul de comanda deasupra partii fixe profundor, si bowdenul tracand prin profundor. Am postat undeva planul cozii de la kleine UHU, este asa cum iti explicai.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#6 Useril este offline   Travel Air 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1225
  • Inregistrat: 26-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Vaslui
  • Interests:Zbor

Postat 18 December 2013 - 08:30 PM

Vezi postareaF2B, la 18 December 2013 - 06:24 PM, a spus:

Daca trebuie sa muti CG in fata fa asta este o ideie buna. Altfel iti pierzi timpul. Nu fa modificari de dragul de a face modificari.

Da, trebuie sa mut in fata - toti cei care au planorul asta se plang de coada grea care trebuie echilibrata cu multa greutate in fata.
Spuma goala are 650g si eu sper sa-l scot AUW pana in 800g. Producatorul spune ca e 900-950g(in solutia lui cu servo pe coada).
Bogdan Floria

bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983

"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
0

#7 Useril este offline   Travel Air 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1225
  • Inregistrat: 26-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Vaslui
  • Interests:Zbor

Postat 18 December 2013 - 08:35 PM

Vezi postarearenatoa, la 18 December 2013 - 08:20 PM, a spus:

Si multe altele, dar nu la modul cum ai gandit tu, ci pe dos, cu bratul de comanda deasupra partii fixe profundor, si bowdenul tracand prin profundor. Am postat undeva planul cozii de la kleine UHU, este asa cum iti explicai.

Da, m-am gandit si la solutia asta, dar parca e mai bine sa nu fie nimic in afara acolo....

Chestia e ca vreau sa lipesc ampenajul orizontal pe deriva, sa elimin astfel si plasticul pe care sta acum prins cu surubel.
Deci n-o sa mai am acces acolo decat daca tai....
Bogdan Floria

bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983

"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
0

#8 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2068
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 18 December 2013 - 10:01 PM

Da dar ascultă-l pe colegul @Renatoa. Îi vei mulţumi mai târziu :good: .
Ochiometric, desenul tău pare Ok, dar geometric ai să vezi ce se întâmplă când vei fixa totul (de fapt capătul pârghiei va descrie un arc de cerc).
Eventual fă-i un carenaj dacă te simţi mai bine.
Sultan Eduard
0

#9 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 19 December 2013 - 08:34 AM

Uite si postarea de care vorbeam:
http://www.rhcforum....post__p__277199

Nu stiu ce te supara asa sa ai parghia deasupra, rezolva toate problemele, ba chiar ar putea ajuta sa mentii profundorul demontabil.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#10 Useril este offline   Travel Air 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1225
  • Inregistrat: 26-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Vaslui
  • Interests:Zbor

Postat 19 December 2013 - 09:12 AM

Da, am gasit-o ieri, am vazut si un filmulet pe yt cu miscarea profundorului la kleine uhu si parca nu arata asa de rau.
Iar faptul ca pot pastra demontabil ampenajul e foarte atragator....

Cred ca o sa raman la solutia ta.
Multumesc.
Toate cele bune.
Aterizari line.
Bogdan
Bogdan Floria

bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983

"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
0

#11 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3947
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 05 January 2014 - 03:52 PM

Am si eu un diamond 1800,luat de curand.Si mie mi se pare foarte greu de coada si cu boticul foarte stramt,cred ca va fi imposibil sa ii fac centrajul fara plumb in ciuda echipamentului FPV si a motorului mai greu(80-90g),sa nu mai zic de acumulatorul de 220g.Problema modelului asta e ca e foarte greu,nu stiu de ce are tije de aluminiu in aripi si una in coada,mi se pare ca platbanda de carbon in locul aluminiului+tija plina de carbon ar fi oferit aceiasi rezistenta la jumatate din greutate.
In orice caz trebuie obligatoriu eliminata tija de aluminiu din coada caci aia duce de rapa orice centraj fara plumb.Cand o sa am timp,voi despica fuselajul in 2 pe lungime si voi vedea ce e de capul tevii aleia si la nevoie o voi inlocui cu 2 tije longitudinale de carbon de 4 mm si ceva mai scurte.In momentul asta nu vad cum l-as putea scoate la mai putin de 1kg RTF,numai modelul cu servo si motor are 800g,receptor+esc pana in 850,si un lipo cu care sa iasa cat de cat centrajul ar fi peste 250g,ori plumb....

Sa mut servourile mai in fata nu ma incanta cu nimic caci oricum e stramt la interior si abia daca am loc de acumulator,si vorbim de maxim 10g economie pe coada(2xservo 9g scoase din coada puse in fata iti fac economie minima caci trebuie sa duci bowdenul de comanda lung si greu,tot acolo ajungi)

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 05 January 2014 - 03:54 PM

0

#12 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 05 January 2014 - 04:01 PM

Eu as zice teava de carbon de aceasi diametru, cu peretele de 0.5mm. Spatiul ala in spuma trebuie umplut la loc cum a fost daca scoti aluminiul care e acolo, nu pot lasa gol, pentru ca orice gol intr-o structura inseamna concentrator de eforturi. Orice rupere incepe cu o implozie in jurul unui gol interior. Nu rezolvi asta doar cu doua platbande de 4mm. Si daca pui in loc o tija de balsa rotund de acelasi diametru e mai bine decat sa lasi gol. Daca roluiesti balsa aia intr-o spirala de fibra de sticla este deja prea de ajuns.
Intai vezi cat este aluminiul din coada.
Ala din aripa in schimb lasa-l asa, m-am lamurit cat face o teava de carbon in aripa daca e simpla... ca o trestie se face.

Cu servo-urile mutate in fata nu e chiar asa... bowden-ul se echivaleaza de fapt cu firele de comanda servo, alea nu cantaresc nimic ?
Si nu trebuie sa le aduci in fata de tot sau in interior... undeva la bordul de fuga, pe exterior ca la EZ* ce ar avea ?

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 05 January 2014 - 04:03 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#13 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3947
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 05 January 2014 - 04:21 PM

Pe directie nu ar fi deloc problema pentru ca e tija dreapta,ori la profundor implica un traseu incovoiat,implicit cu frecari pe parcurs.Si daca poti ajunge la sol fara un eleron,fara directie sau cu ele bracate intr-un capat,fara profundor nu ai nicio sansa.Mai adaugam si valoarea echipamentelor din el si deja este cam mare riscul.O sa vad totusi cum se va centra,e posibil sa nu fie nevoie de modificari drastice.Deja am renuntat la roata de aterizare si la umflatura aia din coada pe post de bechie,voi trage pe toata burta banda cu fibra.

Cat despre teava din fuselaj,va trebui taiat ca sa aflu sigur daca se poate inlocui cu ceva mai usor.
0

#14 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 05 January 2014 - 04:33 PM

Se foloseste un mecanism de schimbare directie numit bellcrank, cu care poti face totul numai cu tije drepte, chiar carbon, fara bowden si flexari.
Am la BoT asa ceva, de 2 ori mai mare si mai greu ca asta, vezi poza in topicul lui Dan Mitea cu BoT.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#15 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3947
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 05 January 2014 - 04:45 PM

E interesanta solutia cu bellcrank,insa tot presupune mecanica avansata in coada,care tot trage la cantar cat un servo obisnuit,oricat de usor ar fi facut(dintr-un card/CD sau brate de servo),mai ales ca un gram in coada trebuie conpensat cu 3-4 in bot,tare ma tem ca ii stric aspectul si muncesc degeaba.O alta solutie ar fi inlocuirea servourilor cu unele clasa 5g dar cu cuplu foarte mare,asta da o exista ceva pretabil...
0

#16 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 05 January 2014 - 05:56 PM

Nu e nici o mecanica avansata, piesa aia nu e improvizatie, ci se vinde chiar ca atare, si are axul facut in asa fel incat sa se miste liber cu jocuri zero.
Pentru al tau e prea mare, adevarat, are 4 grame. Exista si mici:
http://www.ebay.co.u...ioControlled_JN
Ca solutie e deosebita insa, ajunge sa vezi una la lucru si esti convins, uiti de bowden-uri instant.

Servo-ul cel mai mic care il stiu, metalic si sa traga cat de cat pentru un profundor de planor de 1kg, are 8 grame si 1.5kg cuplu. Cele de 5 grame au sub un kg.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 05 January 2014 - 05:58 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#17 Useril este offline   Travel Air 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1225
  • Inregistrat: 26-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Vaslui
  • Interests:Zbor

Postat 05 January 2014 - 07:14 PM

Vezi postareaCiprian97, la 05 January 2014 - 03:52 PM, a spus:

Am si eu un diamond 1800,luat de curand.Si mie mi se pare foarte greu de coada si cu boticul foarte stramt,cred ca va fi imposibil sa ii fac centrajul fara plumb in ciuda echipamentului FPV si a motorului mai greu(80-90g),sa nu mai zic de acumulatorul de 220g.Problema modelului asta e ca e foarte greu,nu stiu de ce are tije de aluminiu in aripi si una in coada,mi se pare ca platbanda de carbon in locul aluminiului+tija plina de carbon ar fi oferit aceiasi rezistenta la jumatate din greutate.
In orice caz trebuie obligatoriu eliminata tija de aluminiu din coada caci aia duce de rapa orice centraj fara plumb.Cand o sa am timp,voi despica fuselajul in 2 pe lungime si voi vedea ce e de capul tevii aleia si la nevoie o voi inlocui cu 2 tije longitudinale de carbon de 4 mm si ceva mai scurte.In momentul asta nu vad cum l-as putea scoate la mai putin de 1kg RTF,numai modelul cu servo si motor are 800g,receptor+esc pana in 850,si un lipo cu care sa iasa cat de cat centrajul ar fi peste 250g,ori plumb....

Sa mut servourile mai in fata nu ma incanta cu nimic caci oricum e stramt la interior si abia daca am loc de acumulator,si vorbim de maxim 10g economie pe coada(2xservo 9g scoase din coada puse in fata iti fac economie minima caci trebuie sa duci bowdenul de comanda lung si greu,tot acolo ajungi)



Teava aia de aluminiu din fuselaj e foarte usoara si subtire. Eu am apasat cu o surubelnita pe ea si s-a gaurit.Si am putut astfel sa trec tubul de pvc pe acolo la o curbura rezonabila.
Am folosit tub de 1mm interior si sarma otel de 0.5mm, si am dus servourile in fata chiar dupa CG. Alea 10g economie in coada inseamna 50g economie in bot.Daca rezolvi probvlema cu coada grea, modelul asta ramane greu din cauza aripilor - sunt foarte grele la anvergura lor...

Toate cele bune.
Aterizari line.
Bogdan Floria

bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983

"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
0

#18 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1039
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 05 January 2014 - 07:30 PM

poze..............
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#19 Useril este offline   Travel Air 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1225
  • Inregistrat: 26-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Vaslui
  • Interests:Zbor

Postat 05 January 2014 - 07:42 PM

Vezi postareastelu82, la 05 January 2014 - 07:30 PM, a spus:

poze..............


Cum ajung acasa pun...
Acum sunt la "cafea" in sat...
Bogdan Floria

bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983

"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
0

#20 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3947
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 05 January 2014 - 08:01 PM

Daca poti face niste poze referitor la cum ai introdus bowdenul sau tub fara a-l taia ar fi super.Cumva tras cu cablul servo din coada?
0

#21 Useril este offline   Travel Air 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1225
  • Inregistrat: 26-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Vaslui
  • Interests:Zbor

Postat 05 January 2014 - 08:19 PM

Vezi postareaCiprian97, la 05 January 2014 - 08:01 PM, a spus:

Daca poti face niste poze referitor la cum ai introdus bowdenul sau tub fara a-l taia ar fi super.Cumva tras cu cablul servo din coada?


Fac poze acusi...
Cablurile servo le-am scos din prima - ma enervau teribil - am scos mufa neagra de plastic si am tras firele usurel afara.
Tuburile le-am petrecut prin teava de aluminiu, din spate in fata. La profundor m-am folosit de locasul pentru servo de directie(pe acolo am gaurit teava de aluminiu).
Bogdan Floria

bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983

"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
0

#22 Useril este offline   Travel Air 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1225
  • Inregistrat: 26-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Vaslui
  • Interests:Zbor

Postat 05 January 2014 - 10:22 PM

Poze.
Fisier atasat  IMG_2231.jpg (282.78K)
Number of downloads: 44
Fisier atasat  IMG_2229.jpg (181.3K)
Number of downloads: 45

Fisier atasat  IMG_2218.jpg (412.61K)
Number of downloads: 46

Fisier atasat  IMG_2223.jpg (196.95K)
Number of downloads: 43
Fisier atasat  IMG_2225.jpg (224.94K)
Number of downloads: 47
Bogdan Floria

bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983

"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
0

#23 Useril este offline   Travel Air 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1225
  • Inregistrat: 26-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Vaslui
  • Interests:Zbor

Postat 05 January 2014 - 10:23 PM

Fisier atasat  IMG_2226.jpg (169.82K)
Number of downloads: 21
Fisier atasat  IMG_2226.jpg (169.82K)
Number of downloads: 21

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Travel Air: 05 January 2014 - 10:24 PM

Bogdan Floria

bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983

"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
0

#24 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1039
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 05 January 2014 - 10:26 PM

Hai ca arata bine asta daca ai incredere in banda dublu adeziva care ai pus la servo :blush:
si tijele de otel merg bine prin bowden?
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#25 Useril este offline   Travel Air 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1225
  • Inregistrat: 26-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Vaslui
  • Interests:Zbor

Postat 05 January 2014 - 10:27 PM

Fisier atasat  IMG_2230.jpg (179.16K)
Number of downloads: 16
Fisier atasat  IMG_2232.jpg (278.39K)
Number of downloads: 18

Se vede unde am facut gaura gresit pentru directie....mi-am dat seama de prostie cand am lipit directia.
Si aripile sunt de ask21 - erau 45 de lei la sierra si mi-am zis sa incerc.
Au o idee mai mare suprafata, dar a iesit un planor beton(tot cam greu insa).
Bogdan Floria

bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983

"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
0

#26 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1039
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 05 January 2014 - 10:27 PM

si cum ai prins profundorul nu prea mai pare tije demontabila :pardon:
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#27 Useril este offline   Travel Air 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1225
  • Inregistrat: 26-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Vaslui
  • Interests:Zbor

Postat 05 January 2014 - 10:29 PM

Vezi postareastelu82, la 05 January 2014 - 10:26 PM, a spus:

Hai ca arata bine asta daca ai incredere in banda dublu adeziva care ai pus la servo :blush:
si tijele de otel merg bine prin bowden?


Is puse provizoriu, tre sa le scurtez un pic parghiile la servo ca sa incapa amandoua in spate.
Scuzati lipiciul, l-am primit la schimb si era varza...am reparat cat s-a putut.
Bogdan Floria

bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983

"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
0

#28 Useril este offline   Travel Air 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1225
  • Inregistrat: 26-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Vaslui
  • Interests:Zbor

Postat 05 January 2014 - 10:31 PM

Vezi postareastelu82, la 05 January 2014 - 10:27 PM, a spus:

si cum ai prins profundorul nu prea mai pare tije demontabila :pardon:

Ba e demontabila, da trebe rabdare-intai desfac surubelul si apoi...arta nu gluma.
Da, merg foarte usor tijele.
Bogdan Floria

bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983

"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
0

#29 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1039
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 05 January 2014 - 10:32 PM

ori cum este frumos si va zbura super atentie la cg si la coda in T raspund cam greu la comanda :drinks:
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#30 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1039
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 05 January 2014 - 10:33 PM

inainte sal zbori o proba care am facut o si eu la randul meu sa dai cu el din mana la o distanta nu asa mare de pamant practic sal lansezi stand cu un genunchi jos sii ii vezi comportamentul
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro