Modelism - RHC Forum: Mintor 110 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Mintor 110 probleme de pornire

#61 Useril este offline   adyc 

  • Fly-Free DreamTeam
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 764
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 October 2014 - 03:25 AM

Daca ar fi fain la noi, atunci stabileste data si o facem!
0

#62 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 06 October 2014 - 05:31 AM

Duminica dimineta sunt pe teren! Acum incep sa-i adun pe ceilalti!
Bine ca zboara si....insectele !
0

#63 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 15 October 2014 - 12:20 PM

Ma inclin in fata ta motor bine facut, tehnic,puternic si flexibil,de incredere,pe care te-am injurat la un pas sa te topesc in focurile maniei,total pe nedrept.
Dupa gripa atipica sezoniera care mi-a mangaiat plamanii, am reusit setarea corecta a motorului:
LOW 2 ture
HIGH 1 si 3/4 ture
relanti 1750 rot/minut
rata reprizei relanti/full 0,4-0,5 sec. (multumitor)
Tractiune cu elice 28x10 27,8 kg la 7400 rot/min ( 15 kg. plus fata de necesar).
Extra 300 - viteza in zbor orizontal 167 km/h (vitezometru doppler Hauer 40)
Timp de urcare la 300 m 10,8 sec. 98 km/h. e ceva( cronometru Longines).
Acum a venit EME 120 ,rodam si postan ispravile cu el.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#64 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 05 November 2014 - 12:35 PM

Evenimente ! 4 reprize de cate 5 zboruri. Mintorul merge bine. Se regleaza destul de greu ca sa aiba repriza scurta si ferma.Acum e usor saracit si are o intarziere de 0,5 sec. la acceleratie.
Ieri pe Sanpetru surpriza! Motorul a pornit dar....numai intr-un cilindru.Normal ca nu se tura.Dupa 10 secunde l-am oprit
sa verific bujia cilindrului rece,nefunctional. Surpriza: bujie CM6/10 cu electrodul central sarit;teoretic pierdut in capul pistonului. Nu e de vina Mintor 110,normal ! Am incercat sa vedem daca electrodul de diam 1,5 mmx 3 mm a ramas in cilindru,lucru periculos pentru motor. Nu era! Am pus bujie de rezerva NGK de la DL .Functionare mai mult decat buna.
Spre seara am desfacut motorul si surpriza, nici urma de metal in interior ! Azi dimineata am pornit din nou cu bujii
DL noi.Start ferm,dupa 2 pale soc,doua pale fara soc!
Morala? La Mintor 110 nu ajunge numai aprindere buna; mai trebuie si bujii de calitate reglate la 0,7-0,8 mm intre electrozi.
Si mai trebuie si LiPo de calitate si powerbox Evolution si avion serios vizibil pe cer si chef de zbor si...bani de benzina!
Bine ca zboara si....insectele !
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro