Modelism - RHC Forum: Trucuri pentru modele jet - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Trucuri pentru modele jet

#31 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3350
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 12 November 2013 - 09:55 PM

Accept oferta zolijet fara comentari ,eu mai fac rost de jet A1 de la cineva de aici din zona care are heli 1:1 cu turbina si am facut amestecul cu ulei jet cat cu aditiv anti static ,dar rezerva se termina si nu strica in plus ,te astept pe la mine zolijet poate vi si tu prin primavara si zburam la iamzoli la siria ,au pista meseriasa acum ,eu merg si sambata asta ,mersi inca o data de oferta ,cum zice iamzoli numai in acest hobby intalnesti oameni atat de saritori :drinks:
0

#32 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3350
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 12 November 2013 - 10:10 PM

Producatori de turbine spun ca se poate folosi si ulei full sintetic de 2 timpi ,oare referitor la uleiurile speciale sa fie mai mult o chestiune comerciala?
Si se gasesc uleiuri scumpe pentru motoare de 2 t de competitie care zic ca nu isi modifica proprietatile la temperaturi mari si nici la turati mari ,un pret ar fi de 100 ron pe litru .
0

#33 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3350
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 12 November 2013 - 10:11 PM

Cred ca au si aditivi antistatici.
0

#34 Useril este offline   zoli_jet 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 16-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Jets

Postat 12 November 2013 - 10:14 PM

Vezi postareafly, la 12 November 2013 - 09:55 PM, a spus:

Accept oferta zolijet fara comentari ,eu mai fac rost de jet A1 de la cineva de aici din zona care are heli 1:1 cu turbina si am facut amestecul cu ulei jet cat cu aditiv anti static ,dar rezerva se termina si nu strica in plus ,te astept pe la mine zolijet poate vi si tu prin primavara si zburam la iamzoli la siria ,au pista meseriasa acum ,eu merg si sambata asta ,mersi inca o data de oferta ,cum zice iamzoli numai in acest hobby intalnesti oameni atat de saritori :drinks:



Pai ar fi culmea sa stiu ca tu nu ai kero, imi spui ca vrei si tu, si eu sa ma duc acolo la pompa si sa nu-ti iau!!:)))) Mai ales ca si trec pe langa tine si imi pici in drum!:))))))Da da!! La anul facem o intalnire la Siria! si sper ca in Aprilie sa reusim sa ne adunam toti la Bv la intalnirea de spargerea de sezon!
0

#35 Useril este offline   zoli_jet 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 16-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Jets

Postat 12 November 2013 - 10:16 PM

Vezi postareafly, la 12 November 2013 - 10:10 PM, a spus:

Producatori de turbine spun ca se poate folosi si ulei full sintetic de 2 timpi ,oare referitor la uleiurile speciale sa fie mai mult o chestiune comerciala?
Si se gasesc uleiuri scumpe pentru motoare de 2 t de competitie care zic ca nu isi modifica proprietatile la temperaturi mari si nici la turati mari ,un pret ar fi de 100 ron pe litru .



Eu am incredere in AEROSHELL si JETCAT!! Eu nu am avut niciodata probleme cu AEROSHELL de ex! Sunt super multumit!!
0

#36 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3350
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 12 November 2013 - 10:19 PM

Sper sa fie un an cu mai multi jetisti si de aceea ma lupt sa scot si doua modele ieftine sa ne distram mai multi :yahoo:
0

#37 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3350
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 12 November 2013 - 10:25 PM

Cine are probleme cu senzorul de temperatura ,se gaseste in Romania la 80 ron ,se poate alege lungimea senzorului si a cablului,eu am luat doua din care una am si puso pe motor si functioneaza perfect.
0

#38 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3350
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 12 November 2013 - 10:27 PM

http://www.digital-company.ro
0

#39 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 872
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 13 November 2013 - 12:26 AM

Am folosit numai motorina Euro 5 (20l) cu 1 l de ulei sintetic de 2 T sau Aeroshell. Si pe Franke si pe Booster nu am avut probleme de nici un fel. Am mai utilizat si kerosen cand am gasit.
O alta reteta pe care o recomanda Franke este 19l motorina + 1l benzina + 1l ulei 2T.
Sunt de acord ca combustibilul de pe un an pe altul nu merge.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#40 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3350
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 13 November 2013 - 07:19 AM

Motorina din cate am studiat nu este tocmai sanatoasa pentru a o folosi pe termen indelungat ,problema este ca are un procent mare de sulf care se depune pe injectoare ,vaporizatoare si turbina ,cand se depune pe turbina va descentra turbina.
Am testat in acelasi motor si diesel si kero dar puterea este semnificativ mai mare la kero plus ca functioneaza fara fum si mirosul din spatele turbinei este bestial ,este o parere :drinks:
0

#41 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 13 November 2013 - 08:35 AM

kero este de zeci de ori mai imflamabil si mai periculos daca tot veni vorba de foc prin model sau crash ... cu moto scapi ieftin.... dar sunt de acord miroase mai frumos :D

ma gandesc ca la service(cand faci intervalul) iti curata sulful depus !!?!!, presupun ca decartezi ceva in plus
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#42 Useril este offline   Mi hai 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 31
  • Inregistrat: 27-February 11

Postat 13 November 2013 - 09:02 AM

Eu folosesc ulei Castrol 2t full sintetic in amestec 1:20 cu kerosen. Fiind turbina home made , am desfacut-o si am reasamblat-0 de cateva ori pana acum si sunt uimit cat de curata este la interior. Atentie insa , majoritatea celor care vand uleiuri, dau uleiurile semisintetice drept full sintetic!
Pentru ca imi este destul de greu sa fac rost de kerosen , vreau sa incerc si cu motorina. Ce tip de motorina credeti ca ar fi cea mai buna ? Un coleg , chimist mi-a dat ideea sa congelez motorina pana aproape de gelificare si atunci , gomele si ceara se vor separa/decanta .Cred ca am sa incerc si lucrul acesta . Ce parere aveti ?
0

#43 Useril este offline   zoli_jet 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 16-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Jets

Postat 13 November 2013 - 09:40 AM

Imi pare rau Mihai dar din pacate eu personal nu pot sa-ti dau un sfat cu motorina ca nu am folosit niciodata! Si cu chimia toata viata am stat de la prost in sus!;):)
0

#44 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 13 November 2013 - 12:32 PM

eu rulez kingtech pe diesel 7H pana acuma si merge bine....ca si in prima zi
apropo la kingtech nu ai voe sa folosesti ulei AERO SHELL :D daca tot vine vb de ulei
NU AEROSHELL KINGTECH
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#45 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3350
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 13 November 2013 - 01:20 PM

Care o fi motivul?
0

#46 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3350
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 13 November 2013 - 01:22 PM

Rulmenti sunt la fel la toate turbinele inafara de rulmenti chinezesti.
0

#47 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 13 November 2013 - 01:38 PM

nu stiu zice ca se formeaza carbon pe bile de rulementi ... un lucru ii clar aero shell 500 ii un ulei cu o formula foarte veche...dar se pare ca lumea ii foloseste ca e foarte raspandit....aeroshell 560 are o formula mult mai avansata....

cei la kingtech zic ca nu au date ptr aeroshell 560 dar daca folosesti si ii anunti ca folosesti si ai probleme sub 25 de H schimba rulmenti pe gratis :D (vor sa aibe data)

asa o fost si cu diesulul la inceput pe kingtech, program in care m-am inscris si eu numa ca or facut altii 80 H pe cand eu numa 7H
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#48 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 872
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 13 November 2013 - 03:02 PM

Mihai ai dreptate si pritenul chimist deasemeni. Poti sa-l intrebi si iti va spune cat de aproape, in coloana de distilare se situeaza kerosenul si motorina.
Kerosen-ul are punct de imflamabilitate mai scazut decat motorina dar nu contine atat de multe parafine din cate mi-aduc aminte (s-ar putea sa gresesc).
Uleiul 2T se utilizeaza datorita punctului de imflamabilitate mult mai ridicat decat la cel de 4 T si este foarte apropiat de Aeroshell.
Pe cand la turbinele 1:1 circuitul de ungere este separat la cele micute ungerea se face din amestec direct. Depuneri pe lagare o sa existe oricum.
depuneri pe paletele de la compresor veti avea intotdeauna si nu sulf ci produse de ardere.
Mai degraba survine, datorita conditiilor de zbor din Romanica sablarea paletelor compresorului.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#49 Useril este offline   Mi hai 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 31
  • Inregistrat: 27-February 11

Postat 13 November 2013 - 03:38 PM

Bag motorina la congelator si va tin la curent cu rezultatele (daca supravietuiesc !) :D
0

#50 Useril este offline   zoli_jet 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 16-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Jets

Postat 13 November 2013 - 08:01 PM

Vezi postareafly, la 12 November 2013 - 09:55 PM, a spus:

Accept oferta zolijet fara comentari ,eu mai fac rost de jet A1 de la cineva de aici din zona care are heli 1:1 cu turbina si am facut amestecul cu ulei jet cat cu aditiv anti static ,dar rezerva se termina si nu strica in plus ,te astept pe la mine zolijet poate vi si tu prin primavara si zburam la iamzoli la siria ,au pista meseriasa acum ,eu merg si sambata asta ,mersi inca o data de oferta ,cum zice iamzoli numai in acest hobby intalnesti oameni atat de saritori :drinks:



O sa te anunt cand merg in Ungaria si vorbim!
0

#51 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3350
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 13 November 2013 - 09:45 PM

Ok ,mersi :drinks:
0

#52 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 November 2013 - 10:11 PM

Vezi postareacomnean, la 13 November 2013 - 03:02 PM, a spus:

Mihai ai dreptate si pritenul chimist deasemeni. Poti sa-l intrebi si iti va spune cat de aproape, in coloana de distilare se situeaza kerosenul si motorina.
Kerosen-ul are punct de imflamabilitate mai scazut decat motorina dar nu contine atat de multe parafine din cate mi-aduc aminte (s-ar putea sa gresesc).
Uleiul 2T se utilizeaza datorita punctului de imflamabilitate mult mai ridicat decat la cel de 4 T si este foarte apropiat de Aeroshell.
Pe cand la turbinele 1:1 circuitul de ungere este separat la cele micute ungerea se face din amestec direct. Depuneri pe lagare o sa existe oricum.
depuneri pe paletele de la compresor veti avea intotdeauna si nu sulf ci produse de ardere.
Mai degraba survine, datorita conditiilor de zbor din Romanica sablarea paletelor compresorului.

Motorina contine parafine, kerosenul nu, arderea cherosenului (petrol lampant dealtfel) fiind curata, fara reziduri. Prin congelare, nu cred ca se rezolva separarea gazului lampant continut de motorina de parafine intrucat motorina din ziua de azi e garantata la -25 grade in timp ce temperatura din congelator nu scade sub -20.
Uleiul pt. 2T arde mult mai bine decat cel de 4t (indiferent de natura, sintetic sau nu) si este recomandat pt. turbinele de aeromodelism pt. ca se dizolva 100% in kerosen sau motorina . Uleiul de 4T nu arde asa usor (asta e si menirea lui, sa nu arda usor pt. ca consumul de ulei la motoarele in 4T sa ramana mic) si nu se dizolva rapid in combustibili, tot din motive de consum.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#53 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 872
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 13 November 2013 - 11:10 PM

Motorina contine parafine ca si kerosenul dar proportia este mai mare. De altfel singura tara din lume care alta denumire pentru kero decat este el cunoscut este Anglia unde in popor se cheama parafina.
Uleiul sintetic in general are punctul de autoaprindere mai ridicat decat cel 100% mineral iar cel de 2 T sensibil mai ridicat decat cel de 4T. Nu inteleg ce inseamna arde mai bine... mai curat poate pentru ca are rezistenta inalta la procesele de oxidare. Sunt uleiuri sintetice speciale care au punct de autoaprindere si pe la 700C dar nu este cazul pentru motoare. Sunt uleiuri speciale pentru compresoare .
Motorina pentru iarna gelifica pe la 25-30 grade sub zero, Jet A1 pe la 40 sub zero.
"Uleiul de 4T nu arde asa usor (asta e si menirea lui, sa nu arda usor pt. ca consumul de ulei la motoarele in 4T sa ramana mic) si nu se dizolva rapid in combustibili, tot din motive de consum." Depinde numai de continutul de ester din blend si de temperatura din motor.
Pentru temperaturi inalte si functie de lichid hidraulic in acelasi timp Castrol a dezvoltat pentru FOX uleiul 5W20 foarte fluid si foarte rezistent la temperatura inalta.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#54 Useril este offline   zoli_jet 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 16-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Jets

Postat 13 November 2013 - 11:47 PM

:) ce bine ca eu nu am asemenea probleme! Folosesc kerosen si gata! Dealtfel Jetcat nu recomanda deloc motorina pt turbinele lui. O sa intreb prietenul meu de la Jetcat care este explicatia si o sa va spun si voua. Ma-ti facut curios!
0

#55 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 872
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 14 November 2013 - 08:17 AM

Zoli,
Este o abureala din partea lor.
Principalele motive ar fi:
1. infundarea injectoarelor - valabil la cele de 0.3 de tip Kolibri in nici un caz la turbinele mari
2. mai multe parafene in blend - sa zicem ca creste nivelul depunerilor pe paletele turbinei
In rest este doar o chestie de brand nimic altceva.
Franke de exemplu cred ca merge si cu... tuica.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#56 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 November 2013 - 08:29 AM

Cred ca adevarata probema o constituie aciditatea mare a produselor de ardere rezultate in cazul motorinei ,lucru ce duce la coroziuni, decat o infundare mecanica.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#57 Useril este offline   Mi hai 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 31
  • Inregistrat: 27-February 11

Postat 14 November 2013 - 10:13 AM

Vezi postareaMLGore, la 13 November 2013 - 10:11 PM, a spus:

Motorina contine parafine, kerosenul nu, arderea cherosenului (petrol lampant dealtfel) fiind curata, fara reziduri. Prin congelare, nu cred ca se rezolva separarea gazului lampant continut de motorina de parafine intrucat motorina din ziua de azi e garantata la -25 grade in timp ce temperatura din congelator nu scade sub -20.
Uleiul pt. 2T arde mult mai bine decat cel de 4t (indiferent de natura, sintetic sau nu) si este recomandat pt. turbinele de aeromodelism pt. ca se dizolva 100% in kerosen sau motorina . Uleiul de 4T nu arde asa usor (asta e si menirea lui, sa nu arda usor pt. ca consumul de ulei la motoarele in 4T sa ramana mic) si nu se dizolva rapid in combustibili, tot din motive de consum.

Asa este ! De aseara pana acum nu s-a intamplat nimic! Motorina se prezinta exact ca atunci cand am pus-o in congelator.Cred ca ar fi mai eficient sa o filtrez cu un filtru metalic racit sub -25C , insa deranjul este deja prea mare.Cred ca voi folosi motorina asa cum o iau de la pompa. Care credeti ca ar fi mai buna : cea standard sau cea inalt aditivata ?
0

#58 Useril este offline   zoli_jet 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 16-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Jets

Postat 14 November 2013 - 02:41 PM

Intrebarea mea ar fi: chiar daca ar functiona ce faci, bagi canistra in congelator?:) ca sa ai combustibil pt zbor?:)
0

#59 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 14 November 2013 - 03:01 PM

cand am inceput eu cu motorina am intrebat si eu... si da se depune mai mult decat in cazul kero....singura problema pe care mi sa atras atentia este operarea turbinei pe moto sub 15 grade...devine mai vascoasa ... pornirea automat e mai grea deorece se vaporizeaza mai greu .... si raspuns mai greoi pana la 1/4 throttle .... in rest zice ca se comporta identic... pompa iara se chinuie mai tare (posibil ca trebuie adjustat) (eu unul nu am ajustat nici un voltaj intre kero si motorina)...dar sub 15 grade zice ca trebe


eu bag de la pompa euro 5


ahh si inca ceva pe moto nu ai nevoie de ata ulei eu bag 2%.... ptr ca motorina contine de ulei....am inceput exact cum am fost indicat ...sa incep cu 4% daca scoate fum la relatiu reduc din procentaj paan dispare ... si am ajuns la 2%.... (initial au spus si ei ca 2%, numai continutul de ulei difera de la continent la altu)

PS nu am zburat decat vara :D

Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 14 November 2013 - 03:05 PM

....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#60 Useril este offline   Mi hai 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 31
  • Inregistrat: 27-February 11

Postat 14 November 2013 - 04:12 PM

Vezi postareazoli_jet, la 14 November 2013 - 02:41 PM, a spus:

Intrebarea mea ar fi: chiar daca ar functiona ce faci, bagi canistra in congelator?:) ca sa ai combustibil pt zbor?:)

Evident , nu !Exista insa camere de congelare de mari dimensiuni la care am acces (lucrez oarecum in domeniu)in care nu ar fi nici o problema sa depozitez canistra .
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro