Modelism - RHC Forum: Trucuri pentru modele jet - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Trucuri pentru modele jet

#61 Useril este offline   Mi hai 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 38
  • Inregistrat: 27-February 11

Postat 14 November 2013 - 04:16 PM

Vezi postareaIamzoli, la 14 November 2013 - 03:01 PM, a spus:

cand am inceput eu cu motorina am intrebat si eu... si da se depune mai mult decat in cazul kero....singura problema pe care mi sa atras atentia este operarea turbinei pe moto sub 15 grade...devine mai vascoasa ... pornirea automat e mai grea deorece se vaporizeaza mai greu .... si raspuns mai greoi pana la 1/4 throttle .... in rest zice ca se comporta identic... pompa iara se chinuie mai tare (posibil ca trebuie adjustat) (eu unul nu am ajustat nici un voltaj intre kero si motorina)...dar sub 15 grade zice ca trebe


eu bag de la pompa euro 5


ahh si inca ceva pe moto nu ai nevoie de ata ulei eu bag 2%.... ptr ca motorina contine de ulei....am inceput exact cum am fost indicat ...sa incep cu 4% daca scoate fum la relatiu reduc din procentaj paan dispare ... si am ajuns la 2%.... (initial au spus si ei ca 2%, numai continutul de ulei difera de la continent la altu)

PS nu am zburat decat vara :D

Foarte utile informatiile voastre ,multumesc Comnean , multumesc Iamzoli !
0

#62 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3364
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 14 November 2013 - 04:19 PM

O alta problema : de ce servisul se face la 25 de ore defapt acum producatori zic ca se face la 50 ore si nu se face atunci cand da semne de oboseala a turbinei ?eu cred ca o turbina ingrijita trece de cele 25 de ore iar rulmenti se schimba atunci cand sunt galagiosi si nu mai urca in turatie .(bilele ceramice sunt foarte rezistente stiu din proprie experienta . :D
0

#63 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3364
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 17 November 2013 - 06:43 PM

Intrebare ,sunt curios cum se pun doua turbine pe un model defapt cum se leaga electronica pt ca pornirea am observat ca se face pe rand ?
0

#64 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 17 November 2013 - 09:08 PM

pai din statie folosesti 2 canale ptr fiecare throttle apoi programezi un swithc cand e tras sa iti un canal pe idle la fel si ptr celalt canal ...si apoi doar comuti din switchuri cand vrei sa pornesti cate una... adica dai switch 1 ->canal deblocat dai full trotle ..pornest pui switch pe blocat ...blochezi canal 1 pe idle si deblcohezi celalt canal pornesti...2 turbina ..apoi deblochezi ambele switchuri...sau depinde de statie poti programa totul pe un switch dar ai prins idea

exista dispozitiv special ptr multi engine...dar acuma cu statiile astea unde poti seta ce vrei tu cum vrei sunt depasite alea


cred ca am scris cam repede ...dar aici e vestivalul vinului...deci ma scuzati

Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 17 November 2013 - 09:10 PM

....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#65 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3364
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 17 November 2013 - 09:17 PM

Te scuzam ,bea si pt noi un pahar :drinks:
0

#66 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3364
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 20 November 2013 - 08:03 PM

Senzorul de temperatura am citit undeva ca nu trebuie sa intre mai mult de 2 mm in interiorul evacuari gazului pentru ca va citi o temperatura mai mare decat cea reala si s-ar putea ca compiuterul sa opreasca motolul
0

#67 Useril este offline   zoli_jet 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 16-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Jets

Postat 30 November 2013 - 05:17 PM

din cate stiu eu senzorul de temperatura trebuie sa stea la distanta 2m de con.
0

#68 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 02 December 2013 - 04:22 PM

Pozitia partii active a traductorului de temperatura se decide functie de specificatiile producatorului de traductor si recomandarile fabricantului turbinei. Ganditi-va ca pozitia se stabileste in functie de incercari in paralel cu un alt traductor calibrat.
In plus fenomenele de curgere a gazului pot perturba masuratoarea.
Orice alt traductor similar cu originalul si compatibil , amplasat in acelasi loc va da o informatie aproximativ la fel. Orice alt traductor cu alte caracteristici, chiar daca este potrivit aplicatiei ca plaja de temperatura, trebuie calibrat. semnalul de iesire va fi si el diferit si partea de PCM chiar nu stiu cum ar putea fi reprogramata.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#69 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3364
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 12 January 2014 - 06:46 AM

Acest rezervor mi se pare meserias ,si in curand vreau sa imi fac si eu unul asa ,este mult mai compact si elegant .

Ce parere aveti?

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  image.jpg (458.2K)
    Number of downloads: 82

0

#70 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3364
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 12 January 2014 - 06:51 AM

As avea o intrebare ,in perioade lungi in care nu folositi turbina ,cum o conservati sau pregatiti ca atunci cand ii dati drumul sa mearga perfect .
La mine am observat ca dureaza cateva minute pina se desmorteste apoi merge ok ,dar doar la primul start dupa multa vreme se intampla . :pardon:
0

#71 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3364
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 12 January 2014 - 06:52 AM

Sau bagati ceva ca sa nu ramina combustibil in injectoare ?
0

#72 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 January 2014 - 10:17 AM

Vezi postareafly, la 12 January 2014 - 06:46 AM, a spus:

Acest rezervor mi se pare meserias ,si in curand vreau sa imi fac si eu unul asa ,este mult mai compact si elegant .

Ce parere aveti?



Racordurile alea rapide ( si multe la numar ) nu pot reprezenta o sursa de bule de aer pe circuit si greu de identificat de la care din ele ? ... parca tot direct pe stutz-uri as baga furtunele ..
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#73 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3364
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 12 January 2014 - 10:25 AM

Si eu tot direct le-as pune :D
0

#74 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 12 January 2014 - 12:51 PM

Vezi postareafly, la 12 January 2014 - 06:52 AM, a spus:

Sau bagati ceva ca sa nu ramina combustibil in injectoare ?

eu la a mea numa pompa trebuie primata daca statea peste 2 luni ... in rest nu trebuia facut nica
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#75 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3364
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 12 January 2014 - 02:51 PM

Cum primata ? :pardon:
0

#76 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 12 January 2014 - 03:56 PM

Rezervorul este super si este cu hooper inclus.
Racordurile acelea multiple sunt o sursa de ... bule de aer in buzunar.Pe de alta parte, acolo unde nu este strict nevoie din motive practice, marea majoritate foloseste stuturi si furtune cu colier.
De la rezervor catre pompa , catre aerisire si catre filling pipe nu as pune niciodata racorduri rapide chit ca FESTO este dovedit pana acuma super OK. FESTO sunt proiectate pentru aplicatii 100% pneumatice si rezista (cele mici 4mm) pana la 8 bari.Se comporta excelent la motorina/kero nu si la benzina sau metanol!
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#77 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3364
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 12 January 2014 - 04:43 PM

Aici ar trebui sa tindem :D

0

#78 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3364
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 14 January 2014 - 04:42 PM

Tocmai am aflat ceva interesant ,ca uleiul nu trebuie sa fie in amestec cu combustibilul 5% ci ar trebui sa fie mai putin ,Frank zice ca se poate folosi ulei 2t ful sintetic 1 % ,problema ar fi ca uleiul mult lasa reziduri multe ,uni ziceau sa se foloseasca max 3 % .
0

#79 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 15 January 2014 - 08:18 PM

Barba! Raptorul meu a functionat nu se stie cate ore cu aproape 5% ulei 2 T. A plecat pentru update la 240N si am primit recomandarile lui Alfred: 5% ulei 2T in Motorina. Nu incercati cu mai putin la Frank!
Intotdeauna utilizati recomandarile constructorului (ele pot diferi de la un constreuctor la altul)
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#80 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 15 January 2014 - 10:41 PM

Vezi postareacomnean, la 15 January 2014 - 08:18 PM, a spus:

Barba! Raptorul meu a functionat nu se stie cate ore cu aproape 5% ulei 2 T. A plecat pentru update la 240N si am primit recomandarile lui Alfred: 5% ulei 2T in Motorina. Nu incercati cu mai putin la Frank!
Intotdeauna utilizati recomandarile constructorului (ele pot diferi de la un constreuctor la altul)

+1
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#81 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 15 January 2014 - 10:55 PM

+1????
(Unu ce?)
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#82 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3364
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 16 January 2014 - 07:55 AM

Poate stiti vreo unul mai bine italiana si ne spuneti mai clar ce vb baieti aici,:-)))
http://www.baroneros...ti-statico.html
0

#83 Useril este offline   aeromax 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 523
  • Inregistrat: 12-May 11
  • Gender:Male
  • Location:ITALIA
  • Interests:Aeromodelism, Aeronautica, Aviatie, Desen, Muzica (chitara)

Postat 20 January 2014 - 02:40 PM

Vezi postareafly, la 16 January 2014 - 07:55 AM, a spus:

Poate stiti vreo unul mai bine italiana si ne spuneti mai clar ce vb baieti aici,:-)))
http://www.baroneros...ti-statico.html


Salut Fly,

Mai ai nevoie sa stii ce raspunsuri au fost date la info olio...?. Eu, am aruncat o privire asupra topicului. Parerile sint impartite.

O zi cit mai buna!
"Odata ce ai cunoscut zborul...vei pasi pe pamint privind spre cer...pentru ca acolo ai fost si acolo...ai vrea sa te intorci" -Leonardo Da Vinci
0

#84 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 20 January 2014 - 02:59 PM

da clar ca vrem sa stim !
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#85 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3364
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 20 January 2014 - 04:16 PM

Da sigur ca doresc :-)))
0

#86 Useril este offline   aeromax 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 523
  • Inregistrat: 12-May 11
  • Gender:Male
  • Location:ITALIA
  • Interests:Aeromodelism, Aeronautica, Aviatie, Desen, Muzica (chitara)

Postat 21 January 2014 - 12:16 PM

OK. Inainte de a intra in tema, amintesc faptul ca "Baronerosso .it" este cel mai mare si cel mai frecventat forum de modelism din Italia.

Tread-ul deschis de Dimitri, membru al forumului mai sus amintit, a fost urmatorul : " As vrea sa am ceva informatii despre ce ulei trebuie sa folosesc pentru o turbina P100rx ( shell500/560, jetcat) si daca aditivul antistatic este util, indispensabil sau nu si, eventual in ce procent este folosit. "
Asa cum se intimpla, parerile au fost impartite.

Concluzii :
-S-au folosit diverse tipuri de ulei, Shell, Mobil, dar cel mai bun se pare ca este Jetcat ( in procent de 5%) care are printre altele si antistatic. Cei care l-au folosit ani de zile nu au avut probleme.
-Se mai foloseste uleiul DTE light sau uleiul 2T sintetic ( 1,5-3% ).
-Shell 500/ 560 sint bune dar neurotoxice!.
Lichidul antistatic a fost creat pentru faptul ca, Kerosenul trecind prin interiorul tubului ar putea crea electricitate statica, care energie, ar putea sa deranjeze centralina ( ECU ) si sa opreasca turbina. Sint persoane care nu au folosit antistatic si au zburat 10 ani fara ca turbina sa se opreasca.
-A nu se folosi uleiurile pentru uz aeronautic.-A se evita contactul cu pielea si inhalarea in timpul functionarii.
-Cu uleiul 2T la 4% au fost probleme cu rulmentii, dupa 10 ore circa. Fapt confirmat si de cei de la Kingtech. Dar acest lucru poate fi considerat subiectiv tinind cont de faptul ca, folosind acelas tip de rulmenti cu anumite turbine dureaza ore ( folosind acelas tip de amestec ) iar cu altele nu si in alte circumstante, folosind acelas tip de turbina, amestec, etc anumiti rulmenti au o durata de viata de 10 min iar altii de ore.
-Durata de viata a rulmentilor depinde si de :
-preincarcare ( variaza de la turbina la turbina )
-temperatura de exercitiu rulmenti ( variaza de la t la t )
-modalitatea de folosire ( rpm )
-locul utilizarii ( iarba, pamint, asfalt )
-lubrificare
-zone lubrificare ( variaza de la t la t )
-echilibrare
-Pentru turbinele Frank pe motorina se poate ajunge si la 1% ulei 2T
-In Germania sint persoane care folosesc turbine ( ar fi vorba de frank ) cu motorina si 0% ulei de ceva timp fara probleme. Kingtech, bineinteles, recomanda propriul ulei care este un mix de produse Shell bazat pe Tellus 32, care este un fluid oleodinamic si nu un adevarat lubrificant, la 5% chiar si cu motorina.
-Tehnicienii de la Kingtech, bazindu-se pe cele constatate la motoarele aduse pentru revizie, au descoperit faptul ca uleiul Aeroshell 500 cauzeaza cele mai mari probleme urmat de 2T , Mobil si DTE ( lasa reziduri pe peretii carcasei si in camera ) Sint anumite tread-uri pe forumul KT.
-Reamintim ca uleiurile Aeroshell si similare nu sint facute pentre a arde in camera. Rezidurile depuse pe rulmentii posteriori pot fi rezultatul unor probleme diverse...rulmentii, avind ramasa o pelicula fina de ulei, trebuie mai cu seama sa fie raciti...iata de ce turbine Frank cu 1% sau 0% ulei.
-Kingtech insista in utilizarea motorinei pentru faptul ca functioneaza mai bine... si chiar la nivel de marcheting este ceva ce favorizeaza vinzarea... ( motorina o faci la self service ).
-In general, se recomanda, respectarea indicatiilor date de producator!.

Asta-i tot. Sper sa va fie de folos.
O zi buna !
"Odata ce ai cunoscut zborul...vei pasi pe pamint privind spre cer...pentru ca acolo ai fost si acolo...ai vrea sa te intorci" -Leonardo Da Vinci
0

#87 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3364
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 21 January 2014 - 02:42 PM

Multumesc de lamurire ,numai bine :-)
0

#88 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 21 January 2014 - 10:55 PM

Doresc sa multumesc colegului aeromax pentru traducere si vreau sa spun din capul locului ca omul nu are nici o influenta asupra textului.
Dpdv tehnic comparatia Kingtech cu Frank este mai mult decat ridicola. V-am mai explicat odata ca recomandarile pentru Raptor le-am primit direct de la Frank. Deci raman la 5% dupa spusele constructorului. Intamplarea face ca Peter Maissinger sa fie prieten cu Frank si asa am ajuns la apela direct la serviciile lui Alfred. Daca articolul scrie altceva este o alta poveste.
Spre deosebire de mine Peter detine vre-o patru Frank si , credeti-ma ca nu au functionat, poate, doar, cu amestecuri pe baza de uleiuri vegetale. In rest cu orice. De la AEOSHELL 500 la 2T ordinar.Nu au fost probleme nici dupa 50-60 de ore de functionare. Unele au fost noi, altele SH dar toate au functionat impecabil.
Despre Kingtech nu ma pot pronunta, singurul lucru pe care-l pot spune este ca componentele sunt de cea mai proasta calitate iar pretul este mult umflat numai pentru a nu-si pierde credibilitatea. Rulmentii sunt foarte sensibili si de calitate inferioara. La Frank, WREN , BEHOTEC sau JET CAT rulmentii sunt de provenienta SUA, Germania sau Japonia si sunt cheia succesului.
Intr-adevar rulmentii pot suferii din cauza ungerii sau a prafului dar cea mai expusa componenta, la praf, este compresorul. Raptorul meu a ajuns in service din cauza sablarii paletelor compresorului si nu din alt motiv.
Inca odata multumiri pentru traducere dar cea mai importanta fraza este ultima cu privire la respectarea recomandarilor constructorului.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#89 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 21 January 2014 - 11:07 PM

Tot intr-o discutie pe tema carburantului pentru Frank am aflat ca este recomandat si urmatorul mix: 20l motorina + 1 l benzina + 1 l ulei 2T. Personal nu am incercat.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#90 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3364
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 22 January 2014 - 02:10 PM


Incet incet vor fi tot mai performante turbinele ,de vazut :D
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro