Radu Cainamisir, trebuie sa privesti lucrurile in ansamblu si nu din prisma alocatiei.
Aceasta propunere a venit de ordin tehnic si al dezvoltarii pilotului si modelului din punct de vedere competitional. Trebuie sa ajungem si noi la o randuire clara a lucrurilor in care sa existe clase de incepatori si clase de pro, tocmai pentru a inviora competitiile si pentru a atrage noi adepti.
La competitii ar trebui sa fie CLAR un nivel tehnic impecabil si masinile si echipamentul sa indeplineasca niste conditii stricte: de aceea se numeste competitie,fiindca prin harababura nu avansam niciodata. Logic exista niste pasi pe care trebuie sa incepem sa ii urmam toti de la inceputul unui hobby si pana la ajungerea la nivel sportiv, iar la nivelul sportiv, pe langa o conduita morala impecabila, va trebui ca si materialul de concurs sa indeplineasca niste cerinte minime, fiindca la ora actuala in Romania, daca unul vrea sa se dea la clasa PRO cu cei mai buni din Romania, se poate da la clasa pro, insa materialul lui de concurs este de clasa Hobby (la care ar trebui sa inceapa sa participe). Din pct meu de vedere acest amalgam de concurenti/masini, nu ajuta la formarea competitionala a niciunora. Trebuie clar impartite clasele si sa acordam mai mult interes clasei HOBBY, unde trebuie sa poata sa inceapa competitiile si incepatorii si clasa PRO unde sa fie clar masini si piloti la nivel profesionist. Si toti ar trebui sa isi doreasca sa ajunga sa concureze la nivelul PRO cu cei mai buni.
Momentan un incepator cu o masina care se poate incadra in clasele de concurs, de nivel, mediu, va fi dezamagit si speriat de faptul ca trebuie sa concureze cu masini de 100 de ori mai performante, iar un pilot de clasa PRO care deja si-a insusit calitatile competitionale din ambele privinte (masina/conduita), va fi deranjat de prezenta unui incepator care poate incurca cursa la un asemenea nivel de competitie unde deja exista doar locul 1, celelalte nu mai au importanta.
Aceasta postare a fost editata de sandrei: 20 September 2013 - 11:57 AM