Ubec
#1
Postat 20 August 2013 - 10:34 PM
#4
Postat 21 August 2013 - 09:12 AM
Parfenov, la 20 August 2013 - 10:34 PM, a spus:
BEC, UBEC, SBEC au rolul de a furniza tensiunea de 5V necesara functionarii receptorului si servourilor. Unele regulatoare au BEC(sau UBEC, sau SBEC) incorporat, caz in care receptorul si servourile se alimenteaza direct de la el(prin mufa cu 3 fire conectata de la regulator la receptor). Alte regulatoare nu au BEC, caz in care trebuie un BEC separat care sa alimenteze receptorul si servourile sau o baterie dedicata pentru acestea(a carei tensiune sa nu depaseasca 6V).
”BEC” vine de la: Battery Eliminator Circuit.
Cosmin
#5
Postat 21 August 2013 - 09:15 AM
cosmin70, la 21 August 2013 - 09:12 AM, a spus:
”BEC” vine de la: Battery Eliminator Circuit.
Ms frumos ,acum am sa stiu ce fel de esc am sa cumpar
#6
Postat 21 August 2013 - 01:18 PM
Multa, multa bafta.
#8
Postat 21 August 2013 - 01:24 PM
Multa bafta.
#10
Postat 22 August 2013 - 02:04 AM
http://www3.towerhob...p?&I=LXVBX9&P=7
http://www3.towerhob...p?&I=LXKSY6&P=7
Cred ca si la HK trebuie sa fie.
Multa, multa bafta.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 22 August 2013 - 02:07 AM
#13
Postat 22 August 2013 - 08:38 AM
#14
Postat 22 August 2013 - 08:44 AM
Ciprian97, la 22 August 2013 - 08:38 AM, a spus:
Lol , ce ghinion ,bine ca ai bagat frica in mine , da mai bine am sa folosesc un ubec separat ,dar nu imi ocupa din canale ?si ubec si reg ?am vazut pe youtube o mufa in care baga reg si ubec dupa care punea un receptor , doar o mufa ,unde sa gasesc si eu o mufa ?de aia.
#15
Postat 22 August 2013 - 10:12 AM
Poti pune mufa de iesire a ubecului si conectorul servo al escului in paralel cu un cablu Y si nu mai ocupi inca un canal.Daca escul are bec interior scoti firul rosu din conectorul servo al escului.Desi,majoritatea rxurilor au port special separat de cele pentru servouri.Daca nu are,cablu y si gata.
#17
Postat 22 August 2013 - 01:00 PM
Multa, multa bafta.
#18
Postat 22 August 2013 - 01:08 PM
#19
Postat 22 August 2013 - 01:16 PM
Multa, multa bafta.
#20
Postat 22 August 2013 - 01:17 PM
Ciprian97, la 22 August 2013 - 01:08 PM, a spus:
eu folosesc ESC cu 6 servo fara probleme, asa ca ... :pardon: :pardon: fa un calcul pentru amperajul maxim (toate servo blocate) asta pt servo analogice care nu consuma asa mult si o sa vezi ca esti sub limita maxima a regulatorului..
Aceasta postare a fost editata de oachidori: 22 August 2013 - 01:17 PM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#21
Postat 22 August 2013 - 01:24 PM
#23
Postat 22 August 2013 - 01:46 PM
In general ce scrie pe eticheta e cu ~20-25% mai mare decat ce poate in realitate(la escurile china,ieftine.La cele mai de soi,nu bag mana in foc,nu am avut).La sol e posibil sa mearga mult si bine dar in aer un banal servo de 9g are de ridicat de exemplu profundorul,ridicat consecutiv intreg modelul,avand de infruntat forte cam greu de simulat realistic la sol.
Am avut un esc Hk blue series(sau mistery,cum mai sunt branduite),de 30a.Pe wattmetru,la testele la sol, am turat mai zdravan motorul atingand un varf de 25a care a ars instantaneu escul.Posibil sa fie prost din fabrica,posibil sa fie ghinion,putea sa fie orice.Paguba potentiala putea fi mare.
Escul era pe un model care nu iti dadea multe sanse daca-i murea motorul(ME 109,1200mm anv,home-made).Fara motor,macar il aterizam fortat,dar fara comenzi nu mai faceam nimic,dus era.De obicei,cand se arde escul,se arde si becul odata cu el.Nu e exclus sa fie si invers. :wacko:
@Parfenov,12x8,11x7,11x6.Cel mai bine iti iei wattmetru si vezi cat consuma sa nu depasesti curentul maxim admis.Elicea finala e aia cu care zboara cel mai bine modelul.
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 22 August 2013 - 01:48 PM
#24
Postat 22 August 2013 - 02:08 PM
Ciprian97, la 22 August 2013 - 01:46 PM, a spus:
Escul era pe un model care nu iti dadea multe sanse daca-i murea motorul(ME 109,1200mm anv,home-made).Fara motor,macar il aterizam fortat,dar fara comenzi nu mai faceam nimic,dus era.De obicei,cand se arde escul,se arde si becul odata cu el.Nu e exclus sa fie si invers. :wacko:
e trist sa ramai fara comenzi, sau in cazu meu motoru sa o ia in blana si servourile sa se blocheze, mai ales la o statie spektrum cu receptor ar6300 originale, nu replici portocalii, si sa fac zob ditamai planoru. dar am patit-o cu un motor, turnigy, pe un spacewalker, acrobat cu aripa jos pentru cine nu stie, sa imi ia foc in aer motoru, motor care a mers un an cu aceiasi elicie si in blana si la juma de cursa fara probleme, modelu cu pricina fara motor pica caramida, de la 400 metri cu motoru in flacari l-am adus la sol intrec, evident nu pe pista ci undeva in ierburi, picaj sa prind viteza, planare si tot asa