Salut! Am facut de curand un trainer sumplu si am o problema serioasa cu el; de zburat zboara dar cu motor pornit se comporta ca un avion greu de coada iar cu motor oprit are un unghi de planare foarte mare, mai exact aproape ca vine vertical in bot. Nu am momentan poze dar o sa postez daca e nevoie.
Unghiul motorului nu are cum sa fie de vina zic eu deoarece l-am modificat si nu exista nici o diferenta.
Orice parere este bine venita, nu mai stiu ce sa-i fac: am umblat la unghiul aripei fata de fuselaj (aripa fiind detasabila) am umblat la unghiul motorului, iar la centru de greutate nu mai zic(incepand de la 30 de grame in bot am ajuns la 20 grame pe coada, iar diferentele au fost minore)
Pagina 1 din 1
home made trainer
#3
Postat 18 August 2013 - 07:05 PM
Dragos1983, la 17 August 2013 - 06:33 AM, a spus:
Salut! Am facut de curand un trainer sumplu si am o problema serioasa cu el; de zburat zboara dar cu motor pornit se comporta ca un avion greu de coada iar cu motor oprit are un unghi de planare foarte mare, mai exact aproape ca vine vertical in bot. Nu am momentan poze dar o sa postez daca e nevoie.
Unghiul motorului nu are cum sa fie de vina zic eu deoarece l-am modificat si nu exista nici o diferenta.
Orice parere este bine venita, nu mai stiu ce sa-i fac: am umblat la unghiul aripei fata de fuselaj (aripa fiind detasabila) am umblat la unghiul motorului, iar la centru de greutate nu mai zic(incepand de la 30 de grame in bot am ajuns la 20 grame pe coada, iar diferentele au fost minore)
Unghiul motorului nu are cum sa fie de vina zic eu deoarece l-am modificat si nu exista nici o diferenta.
Orice parere este bine venita, nu mai stiu ce sa-i fac: am umblat la unghiul aripei fata de fuselaj (aripa fiind detasabila) am umblat la unghiul motorului, iar la centru de greutate nu mai zic(incepand de la 30 de grame in bot am ajuns la 20 grame pe coada, iar diferentele au fost minore)
cateva poze fac cat o mie de cuvinte...
Olivian Diaconescu
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#4
Postat 19 August 2013 - 02:51 PM
Salut.
Din putina experienta capatata in anul de cand m-a lovit microbul asta am patit si eu ceva de genul asta(daca am inteles bine ce spui tu) de cateva ori cu bixlerul.
Fiind fara aerisire, se incalzeste acumulatorul foarte tare, se dezlipeste scaiul de pe el la caldura si aluneca in spate.
Nu modifica pozitia CG-ului cu mai mult de un cm spre spate.Dar e de ajuns pentru a deveni incontrolabil - face "jumatati de looping-uri" - se duce cu botul in sus la verticala, scade viteza, pierde portanta- cade in bot tot la verticala - moment in care eu trag cu disperare de profundor - iar se duce in sus....
Si tot asa ca pe cocoasele camilei - ce misto e sa-l aterizezi......o nebunie.
Eu as verifica inca o data CG-ul si fixarea componentelor in interiorul fuselajului.
Toate cele bune.
Aterizari line.
Din putina experienta capatata in anul de cand m-a lovit microbul asta am patit si eu ceva de genul asta(daca am inteles bine ce spui tu) de cateva ori cu bixlerul.
Fiind fara aerisire, se incalzeste acumulatorul foarte tare, se dezlipeste scaiul de pe el la caldura si aluneca in spate.
Nu modifica pozitia CG-ului cu mai mult de un cm spre spate.Dar e de ajuns pentru a deveni incontrolabil - face "jumatati de looping-uri" - se duce cu botul in sus la verticala, scade viteza, pierde portanta- cade in bot tot la verticala - moment in care eu trag cu disperare de profundor - iar se duce in sus....
Si tot asa ca pe cocoasele camilei - ce misto e sa-l aterizezi......o nebunie.
Eu as verifica inca o data CG-ul si fixarea componentelor in interiorul fuselajului.
Toate cele bune.
Aterizari line.
Bogdan Floria
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
Arata acest topic
Pagina 1 din 1