Modelism - RHC Forum: e-savage on lipo ?? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

e-savage on lipo ??

#1 Useril este offline   viruss 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 63
  • Inregistrat: 19-May 05

Postat 28 February 2010 - 06:53 PM

sal , am achizitionat un E-savage nu de mult si as vrea sa imi iau acumulatori lipo pt el , si vreau sa stiu daca imi merge standard , nu merge sau tre sa fac ceva ca sa merga .
Am cautat pe mai multe siteuri si unii zic ca merge altzi zic ca nu , intrebarea se adreseaza mai mult celor care au E-Savage si folosesc sau a incercat sa folosesca lipo , bineintzels orice raspuns e bine primit, dar ma intereseaza mai mult ceva concret decat zvonuri , multzumesc mult

eu vreau sa achizitionez lipo de 2s 5000 mhA 20c (stiu ca tre neaparat sa fie de 2s)
escu meu e standard Hpi GT speed controler

Aceasta postare a fost editata de viruss: 28 February 2010 - 06:56 PM

martian 2 , kiss fc , emax 2300kv
martian 2 , f3 fc ,baby beast
futaba t8fg
E-Savage
Brama 10b
E-10 Mustang (drift)
extra 3000 homemade
edge 540 homemade
f-22 homemade
Spektrum Dx6i
0

#2 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 February 2010 - 07:17 PM

In practica:
- Bateriilor LiPo nu le place sa fie descarcate sub 3V pe celula
- ESC-ul pe care il ai tu nu stie sa intrerupa alimentarea atunci cand LiPo ajunge la 3V pe celula (total de 6V pentru 2S, sau 9V pentru 3S)

Morala:
- O sa iti strici LiPo-urile dupa doar cateva folosiri (unele incarcatoare nici nu incarca LiPo care au sub 3V pe celula)

Solutia:
- Un dispozitiv aditional care sa intrerupa alimentarea (LiPo saver, LiPo cutoff)
- Sau care sa semnalizeze optic si acustic descarcarea LiPo-ului la 3V/celula (LiPo alarm, LiPo buzzer)

Bonus:
- ESC-ul tau stie 14.4V deci poti folosi fara probleme 2S (7.4V) si 3S (11.1V). Poti incerca si un 4S (14.8V) cu conditia sa monitorizezi temperatura ESC-ului.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#3 Useril este offline   viruss 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 63
  • Inregistrat: 19-May 05

Postat 28 February 2010 - 07:27 PM

super , ma miram eu ca am vazut pe siteul de la hpi ca dau ca si componente originale Lipo de 2s , potzi sa imi trimiti un pm cam pe unde as gasi piesele alea ce imi trebuiesc ca sa fol lipo ??
martian 2 , kiss fc , emax 2300kv
martian 2 , f3 fc ,baby beast
futaba t8fg
E-Savage
Brama 10b
E-10 Mustang (drift)
extra 3000 homemade
edge 540 homemade
f-22 homemade
Spektrum Dx6i
0

#4 Useril este offline   cipri_tezaur 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 875
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:dej

Postat 28 February 2010 - 07:59 PM

Vezi postareaviruss, la Feb 28 2010, 07:27 PM, a spus:

super , ma miram eu ca am vazut pe siteul de la hpi ca dau ca si componente originale Lipo de 2s , potzi sa imi trimiti un pm cam pe unde as gasi piesele alea ce imi trebuiesc ca sa fol lipo ??



http://www.himodel.com/electric/LiPo_Saver...Po_Battery.html
0

#5 Useril este offline   viruss 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 63
  • Inregistrat: 19-May 05

Postat 01 March 2010 - 12:37 PM

Turnigy 5000mAh 2S 30C Lipo Pack cu asa ceva se poate descurca masinutza ema sau tre sa iau de 20-25 c ?
martian 2 , kiss fc , emax 2300kv
martian 2 , f3 fc ,baby beast
futaba t8fg
E-Savage
Brama 10b
E-10 Mustang (drift)
extra 3000 homemade
edge 540 homemade
f-22 homemade
Spektrum Dx6i
0

#6 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 01 March 2010 - 01:05 PM

Vezi postareaviruss, la Mar 1 2010, 12:37 PM, a spus:

Turnigy 5000mAh 2S 30C Lipo Pack cu asa ceva se poate descurca masinutza ema sau tre sa iau de 20-25 c ?

20,25,30c sunt diferite rate de descarcare , cu cat e mai mare rata de descarcare cu atat il poti forja mai rau.

Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 01 March 2010 - 01:06 PM

Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#7 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 01 March 2010 - 02:15 PM

La partea cu LiPo-stopperul, au cei de la Graupner un dispozitiv destul de smecher de protectie a acumulatorilor. Eu am un Flux si mi-am luat si dispozitivul asta pentru ca stie sa monitorizeze fiecare celula in parte si cand una din celule scade sub 3V taie alimentarea. ESC0urile care au inclus stoperul asta monitorizeaza tensiunea ambilor paci prin urmare e mult mai imprecis.

Stoperul de la Graupner e in jur de 30 euro, se leaga pe circuitele de balansare a acumulatorilor, detecteaza automat numarul de celule conectate. Daca vrei sa il cumperi, il gasesti pe la noi in tara la suntunprost.ro. Daca vrei, pe privat iti pot da adresa de email, nr de telefon. Daca se considera reclama rog sa se stearga adresa site-ului.

Vis-a-vis de 20C, sincer mi se pare cam putin. Acumulatorii se vor incinge tare la liniutze. Eu pe flux am de 35C si tot se incing. Ti-as recomanda minim 25C. Asta ca sa te poti bucura de LiPo....adik acceleratii bune la liniute...:angry2:

P.S. Pentru siguranta pachilor LiPo chiar e indicat sa folosesti un stoper. Daca scade tensiunea sub 3V/celula devine problematica refolosirea lor.Si pentru 30 euro nu merita asumat acest risc.
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#8 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 March 2010 - 02:22 PM

Adresele web ale magazinelor din tara sunt cenzurate automat, nu va mai chinuiti.

Aceasta postare a fost editata de ovidiugm: 01 March 2010 - 02:23 PM

Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#9 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 01 March 2010 - 02:24 PM

Da....atunci pe privat te pot ajuta daca vrei.:angry2:
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#10 Useril este offline   viruss 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 63
  • Inregistrat: 19-May 05

Postat 01 March 2010 - 08:33 PM

Vezi postareaMarius Sava, la Mar 1 2010, 02:24 PM, a spus:

Da....atunci pe privat te pot ajuta daca vrei.:D



da , sa trimitzi , aa si asa m-am sfatuit si hotarat si eu , am luat : Turnigy 5000mAh 2S 30C Lipo Pack
2 bucatzi bineintzeles
martian 2 , kiss fc , emax 2300kv
martian 2 , f3 fc ,baby beast
futaba t8fg
E-Savage
Brama 10b
E-10 Mustang (drift)
extra 3000 homemade
edge 540 homemade
f-22 homemade
Spektrum Dx6i
0

#11 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 01 March 2010 - 09:03 PM

Vezi postareaviruss, la Mar 1 2010, 08:33 PM, a spus:

da , sa trimitzi , aa si asa m-am sfatuit si hotarat si eu , am luat : Turnigy 5000mAh 2S 30C Lipo Pack
2 bucatzi bineintzeles



Ai mesaj privat. Bravo, cu 5000mAh o sa te dai cam 20 minute in plin, adik cu acceleratii puternice si lungi. Daca o lasi mai subtire o sa tine mai mult. In scurt timp ai sa mai vrei inca un set de 2 paci ca sa te dai mai mult.:D

P.S. Am uitat sa iti scriu in mesaj, cand iti ajunge LiPo stoperul sa citesti cu mare atentie instructiunile inainte. Sunt anumiti pasi ce trebuie urmati la conectare/deconectare. Daca nu respecti exact ordinea lor o sa dai foc la ESC, receiver si servo. Eu asa am atit prima data si am simtit la buzunar neatentia....
Sa nu te sperii....daca respecti pasii nu o sa ai nici o problema.

Bafta. Ne anunti dupa ce iei stoperul.:D
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#12 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 397
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

  Postat 01 March 2010 - 11:23 PM

4000mah 20C e arhisuficient pentru un E-savage cu motoarele originale.
Ba s-ar putea sa trebuiasca si un ventilator pe ESC.
Motoarele originale de E-savage chiar si la cea mai violenta plecare de pe loc nu trag mai mult de 60A-80A.

Ai grija ca cu lipo s-ar putea sa patineze ambreajul. Eventual sa mai strangi putin surubul.
Avand in vedere ca spur'ul e de plastic e de preferat sa nu se incinga prea tare lucrurile pe acolo.
Iti spun de pe acum sa-ti cumperi motoare de rezerva caci pe lipo cele originale nu stiu daca vor tine 50 de ture.
Recomand Traxxas Titan 550 23T, cele de pe E-maxx.

Si poate cel mai important lucru pentru un E-savage.
Daca te pricepi dezlipeste gumele si baga in ele un burete mai tare.
Cel original e foarte moale iar din cauza dejantarii de pe viraje vei ajunge cu peretii taiati.
Aici sunt si poze.
http://www.e-savage....read.php?t=4464
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#13 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 02 March 2010 - 08:36 AM

Cand am avut e-savage studiasem si eu problema cu LiPo, dar nu ma gasit pe nicaieri nimic legat de picarea motoarelor dupa 50 ture. Adik nu vazusem la nimeni sa se planga de problema asta.

Problema de la cauciucuri am auzit-o si de la altii....Banui ca ai trecut pe lipo pentru ture pe asfalt, nu? Eee, pentru ture pe asfalt se recomanda phalt-line, sau ma rog o anvelopa de onroad, cu balon mic in inaltime si ceva mai dur. Cauciucurile de offroad pe asfalt se termina rapid. Eu am avut 2 randuri de roti on si off road.

Alte probleme legate de lipo pe e-savage apar pe la transmisie, unde multe sunt de plastic, sau din metal subtire.... Dar exista piese heavy dutty, si incet, incet, se pot face upgradeurile fara sa se simta foarte tare la buzunar.....

Dar astfel de "neajunsuri" sunt intalnite la multe automodele. La flux, de exemplu, pica foarte des pinioanele din diferentiale, iar des pica garnitura de la spur, pinionul de pe axul motorului iar e cam pe duca la mine... Bine, e drept am lipo 3s, si poate si de asta, dar oricum.....


Daca e-savage-ul e nou, sunt ceva tutoriale despre rodajul motoarelor...

Bafta multa...
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#14 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 397
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 02 March 2010 - 09:33 AM

Unul dintre motoarele mele si-a dat duhul dupa aprox 40 ture cu baterii nimh. ( Cu rodaj cu tot ) :rolleyes:. Poate am avut eu ghinion dar multi se plang ca nu sunt de treaba. ( Tot pe e-savage.com )
La mine a fost combinat ( asfalt si offroad si multa iarba ), dar insertiile de burete s-au distrus inainte de a trece pe lipo.
Sa vad cum stau cu timpul sa pun niste poze sa se vada cum arata insertiile dupa 18 luni. Ce-i drept m-am si dat mult cu ea.
Transmisia e beton ( chit ca are rotile dintate de plastic ). Problema e la cardane si planetare ( sunt mai slabe, dar odata inlocuite cu cele de E-maxx e OK ).
Si ajungem la diferentiale ( punctul cel mai slab la E-savage ) ..... cu motoarele stock nu e nici o problema, dar odata ce se trece pe un brushless. chiar si un sistem mai slabut trebuie avut mare grija cu plecarile violente de pe loc. Din cauza flexarii bulkhead-ului pinionul de atac nu mai calca cum trebuie pe coroana si apar probleme ( dinti ciobiti ).

Pentru upgrade-uri scumpe dar FOARTE fiabile vizitati cu incredere www.gcmachine.ca ( Tipul de acolo a continuat ce a lasat HPI balta ) .

In orice caz .... am deviat de la subiect.

In forma stock e o masina extraordinar de robusta.
Viruss - sa-l stapanesti sanatos, sa faci multe tumbe, sarituri, etc. si sa ne pui si noua niste filmulete sa ne delectam cu ele. :blink:
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#15 Useril este offline   viruss 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 63
  • Inregistrat: 19-May 05

Postat 02 March 2010 - 09:55 AM

multzumesc mult de sfaturi totdeauna sunt binevenite

uleiu din socuri cam de cat sa fie , ca am luat , am zis sa fie tari si am luat de 50 si is asa de tari incat tre sa te chinui sa apesi pe ea sa o lasi pana jos , nu am iesit inca cu ea dar sunt sigur ca o sa topaie peste tot ca o caprita

Aceasta postare a fost editata de viruss: 02 March 2010 - 09:57 AM

martian 2 , kiss fc , emax 2300kv
martian 2 , f3 fc ,baby beast
futaba t8fg
E-Savage
Brama 10b
E-10 Mustang (drift)
extra 3000 homemade
edge 540 homemade
f-22 homemade
Spektrum Dx6i
0

#16 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 397
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 02 March 2010 - 10:49 AM

Aici din pacate nu te pot ajuta.
Eu am amestecat valvolina ( FOARTE vascoasa ) cu ulei hidraulic ( care e aproape ca uleiul de mecanisme fine ) pana am obtinut vascozitatea optima.
Mi-a luat in jur de cateva luni de teste si probe cu pana am nimerit-o.
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#17 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 March 2010 - 12:04 PM

30w e un punct de plecare bun pentru toate clasele.
0

#18 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 02 March 2010 - 12:08 PM

Vezi postareaFlo234, la Mar 2 2010, 12:04 PM, a spus:

30w e un punct de plecare bun pentru toate clasele.



Si eu as inclina tot spre un ulei mai "moale", mai ales cand temperatura de afara e mai scazuta. La rece tot ce e plastic devine mai rigid si uleiul devine ceva mai vascos si amortizoarele nu mai lucreaza optim. Apar tensiuni care pot fractura multe componente de plastic.
Eu si vara merg cu ulei siliconic 10 de la HPI. Nici nu fac sarituri mari sau offroad extrem.
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#19 Useril este offline   viruss 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 63
  • Inregistrat: 19-May 05

Postat 03 March 2010 - 10:31 AM

ma gandeam sa merg pe 35 , pe moment am o mixtura intre uleiu original si cel de 50 , si e destul de ok ( dar cele 2 uleiuri sunt diferite cel de 50 e siloconic celalalt original nu stiu , dar nu se combina dupa 30 min se separa , dar cand o folosesti se amesteca iara , o sa o las asa pana fac rost de ulei de 35)
martian 2 , kiss fc , emax 2300kv
martian 2 , f3 fc ,baby beast
futaba t8fg
E-Savage
Brama 10b
E-10 Mustang (drift)
extra 3000 homemade
edge 540 homemade
f-22 homemade
Spektrum Dx6i
0

#20 Useril este offline   viruss 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 63
  • Inregistrat: 19-May 05

Postat 09 March 2010 - 12:27 PM

daca stie careva unde pot gasi lipo alarm sau ceva de genu , il rog frumos sa imi dea pe private un link (m-ar interesa sa fie din romania ) . ms mult
martian 2 , kiss fc , emax 2300kv
martian 2 , f3 fc ,baby beast
futaba t8fg
E-Savage
Brama 10b
E-10 Mustang (drift)
extra 3000 homemade
edge 540 homemade
f-22 homemade
Spektrum Dx6i
0

#21 Useril este offline   viruss 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 63
  • Inregistrat: 19-May 05

Postat 09 March 2010 - 01:48 PM

Vezi postareaviruss, la Mar 9 2010, 12:27 PM, a spus:

daca stie careva unde pot gasi lipo alarm sau ceva de genu , il rog frumos sa imi dea pe private un link (m-ar interesa sa fie din romania ) . ms mult



s-a rezolvat ms mult incepatoru'
martian 2 , kiss fc , emax 2300kv
martian 2 , f3 fc ,baby beast
futaba t8fg
E-Savage
Brama 10b
E-10 Mustang (drift)
extra 3000 homemade
edge 540 homemade
f-22 homemade
Spektrum Dx6i
0

#22 Useril este offline   laur.xxl 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 72
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 March 2010 - 05:48 PM

Pai spune si aici cum s-a rezolvat
Ma intereseaza si pe mine un li-po buzzer
Se gaseste usor pe ebay in china,dar dureaza prea mult ( astept de mai bine de o luna 3 pachete)

Aceasta postare a fost editata de laur.xxl: 09 March 2010 - 05:52 PM

0

#23 Useril este offline   viruss 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 63
  • Inregistrat: 19-May 05

Postat 09 March 2010 - 10:52 PM

nup sunt si la noi , itzi dau pe privat linku
martian 2 , kiss fc , emax 2300kv
martian 2 , f3 fc ,baby beast
futaba t8fg
E-Savage
Brama 10b
E-10 Mustang (drift)
extra 3000 homemade
edge 540 homemade
f-22 homemade
Spektrum Dx6i
0

#24 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 06 September 2013 - 02:16 PM

Pana la urma ai facut up grade-urile pe care ti le-ai propus?
Am luat si eu un e-savage si usor usor incep sa fac cunostiinta cu el. Pentru amortizoare eu am folosit ulei hidraulic de servodirectie sa cutie automata.
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#25 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 06 September 2013 - 02:41 PM

Vezi postareamaster, la 06 September 2013 - 02:16 PM, a spus:

Pentru amortizoare eu am folosit ulei hidraulic de servodirectie sa cutie automata.


Bravo! O alegere perfecta!
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#26 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 September 2013 - 04:09 PM

Vezi postareasandrei, la 06 September 2013 - 02:41 PM, a spus:

Bravo! O alegere perfecta!

Adica ce vrei sa zici Andrei, samponul de urzici nu e bun? :)

Sau (vezi mai sus)

Vezi postareaelbutchos, la 02 March 2010 - 10:49 AM, a spus:

Eu am amestecat valvolina ( FOARTE vascoasa ) cu ulei hidraulic ( care e aproape ca uleiul de mecanisme fine ) pana am obtinut vascozitatea optima.
Mi-a luat in jur de cateva luni de teste si probe cu pana am nimerit-o.

Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#27 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 06 September 2013 - 04:17 PM

Vezi postareaovidiugm, la 06 September 2013 - 04:09 PM, a spus:

Adica ce vrei sa zici Andrei, samponul de urzici nu e bun? :)

Sau (vezi mai sus)




:)))))))))))))))))))

Ovidiu te rog frumos sa ma ierti ca nu sunt atent la toate detaliile :)))))))))))))))))
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#28 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 397
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 06 September 2013 - 08:56 PM

Multumim de bâzã.
Eu sunt ala cu valvolina in amortizoare. Incredibil dar inca mai functioneaza si in zi de azi.
Nu mergem la curse cu ele fratilor, ne dam in fata blocului. .... si la rapa rosie.
Iar in loc de sampon de urzici recomand sirop de tuse de patlagica ...

@master ca sa nu mai curga prea tare amortizoarele incearca oringurile astea : HPI Silicone O Ring P3 HPI6819
Eu unul am pus si cate una de asta : http://www.hpiracing.com/en/part/86029 la fiecare amortizor.
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#29 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

  Postat 30 September 2013 - 02:34 PM

Am schimbat intre timp si oringurile in amortizoarele pe fata cu P3 - intr-adevar nu mai curg, si am folosit ulei siliconic luat de la HPI - 30W. Sincer mi se par destul de rigide amortizoarele cu acest nou tip de ulei siliconic. Fata de cel original care se gasea pe masina.
In alta ordine de idei unghiul de fuga pe fata aveti idee cum il pot regla corect?
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#30 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 397
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 02 October 2013 - 08:41 AM

Grija mare cand inchizi amortizorul.
Tija sa fie jumatate inauntru, jumatate in afara.
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro