Modelism - RHC Forum: e-savage on lipo ?? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

e-savage on lipo ??

#31 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 02 October 2013 - 12:36 PM

Vezi postareaelbutchos, la 02 October 2013 - 08:41 AM, a spus:

Grija mare cand inchizi amortizorul.
Tija sa fie jumatate inauntru, jumatate in afara.

De ce asa? M-am uitat pe tutoriale pe you tube si am inteles ca tija trebuie sa fie total extrasa, adica afara. Oricum, flansa rotunda din interior, cea care se monteaza pe ax, este prevazuta cu 2 gauri pentru egalizarea presiunii in corpul amortizorului, dar si pentru transferul uleiului"comprimat" catre spatele tijei si indvers. Eu asa stiu ca functioneaza amortizorul. Oricum, daca la incarcare nu tragi tija jos de tot, vei ramane cu o perna de aer, incontrolabila ca si volum, dat fiind faptul ca uleiul va incepe sa se scurga prin gaurele, spre spatele tijei imediat ce incepi sa incarci amortizorul. Asa ca nu vei sti niciodata cat ulei s-a scurs prin gaurele pana ai reusit tu sa umpli amortizorul, cantitatea de aer, variind astfel functie de cat de inclinat tii amortizorul cand torni ulei in el, fluiditatea uleiului, temperatura acestuia, etc
Daca vorbim de mixtura gas- ulei, asta este altceva, dar si incarcarea se face in alt regim, iar gazul are o densitate diferita de ceea a aerului.
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#32 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 October 2013 - 02:56 PM

Vezi postareamaster, la 02 October 2013 - 12:36 PM, a spus:

De ce asa? M-am uitat pe tutoriale pe you tube si am inteles ca tija trebuie sa fie total extrasa, adica afara. Oricum, flansa rotunda din interior, cea care se monteaza pe ax, este prevazuta cu 2 gauri pentru egalizarea presiunii in corpul amortizorului, dar si pentru transferul uleiului"comprimat" catre spatele tijei si indvers.

Mai aprofundeaza un pic, tija are si ea un volum, ne-neglijabil. Google "hydrolock" ;)
http://traxxas.com/f...adder-Team-Losi

Vezi postareamaster, la 02 October 2013 - 12:36 PM, a spus:

Oricum, daca la incarcare nu tragi tija jos de tot, vei ramane cu o perna de aer, incontrolabila ca si volum, dat fiind faptul ca uleiul va incepe sa se scurga prin gaurele, spre spatele tijei imediat ce incepi sa incarci amortizorul.

Bineinteles ca se intampla asa. Drept pentru care, pentru a evita cele de mai sus, umpli cu ulei, apoi fara sa pui capacul misti lent pistonul in corpul amortizorului (cursa completa), si astepti sa iasa tot aerul.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#33 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 02 October 2013 - 03:53 PM

Deci, practic acum ca sa dreg ce am facut, nu a-si avea de facut decat sa desfac amortizoarele si sa dau afara jumatate din ulei. Eu le-am umplut cu ulei siliconic, avand tija trasa, comprimand usor pana ce lichidul se bomba convex, rasuciind axul, astfel incat sa iasa si ultimele bule de aer ramase in interior. Atentie, insa! Amortizoarele mele nu au blader shocks! Eu am inteles ca hydro se elimina atunci cand folosesti aceste shocks bladers. Pentru ca ele montandu-se cu suprafata concava in jos, lipite de ulei, fara pic de aer, creeaza o perna de aer intre peretele lor concav si capacul amortizorului. Acel spatiu fiind propriuzis perna de aer. Practic asa poti controla exact volumul de aer dintre membrana si capac. Deci, in concluzie, golesc din ulei?
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#34 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 October 2013 - 03:59 PM

Da, e mai greu sa apara hydrolock la amortizoarele cu bladder.
Si la tine e simplu sa testezi daca, in modul in care ai umplut tu amortizorul, apare sau nu: dupa umplere si inchidere comprimi pistonul (fara arc) si trebuie sa se miste lin pe toata cursa, si mai ales sa se poata efectua toata cursa.

Este normal ca dupa comprimare pistonul sa revina singur (mai mult sau mai putin, se numeste rebound si e o setare, in functie de preferinte).

Daca nu poti comprima pistoanele pana la capat, sau se comprima foarte foarte greu, intr-adevar pur si simplu mai scoti din ulei, egal la toate.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#35 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 02 October 2013 - 06:27 PM

Am inteles! Multumesc pentru indrumare. Eu am procedat asa, dupa ce am urmarit pe you tube - cateva tutoriale. Initial am vrut sa las si o "punga" de aer, dar m-am speriat vazand ca axul amortizorului nu revine integral in pozitia destins. De aceea am luat hotararea in a le incarca full. Sincer sa fiu inainte de aceasta operatiune imi placea mai mult comportamentul masinii. Acum mi se pare ca topaie cam "necontrolat"..... :pardon:
Le voi demonta si testa pe toate asa cum mi-ai indicat. Pana la urma este o chestiune si de test, nu? Comportament, stil de condus, unde si cum te dai, preferinta, etc
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#36 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 18 December 2013 - 12:43 AM

4000mah 20C e arhisuficient pentru un E-savage cu motoarele originale.
Ba s-ar putea sa trebuiasca si un ventilator pe ESC.
Motoarele originale de E-savage chiar si la cea mai violenta plecare de pe loc nu trag mai mult de 60A-80A.

Ai grija ca cu lipo s-ar putea sa patineze ambreajul. Eventual sa mai strangi putin surubul.
Avand in vedere ca spur'ul e de plastic e de preferat sa nu se incinga prea tare lucrurile pe acolo.
Iti spun de pe acum sa-ti cumperi motoare de rezerva caci pe lipo cele originale nu stiu daca vor tine 50 de ture.
Recomand Traxxas Titan 550 23T, cele de pe E-maxx.


sincer ma gandesc si eu sa trec pe lipo....deoacamdata fara mari schimbari
vreau sa iau de la Gens doi acumulatori 2S 4000 mah cu 25 C
a-si vrea cu aceasta ocazie sa schimb si mufele Tamya cu CT 60 ( mi se par mai bune, contact mai ferm)
am si un lipo buzzer si sonor si optic pentru 2 S si 3 S - l-am luat de la RC Speed - are vreo modalitate de montaj mai speciala sau pur si simplu cuplez circuitl de balansare pe lipo buzzer?
mentionez ca am luat doar o singura bucata. Avand 2 accumulatori ma ganesc ca ar fi trebuit 2 bucati - dar prin deductie logica cand suna - inseamna ca si celalalt acumulator este cam tot atat de descarcat, nu?

Aceasta postare a fost editata de master: 18 December 2013 - 12:44 AM

In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#37 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 18 December 2013 - 02:33 PM

Vezi postareamaster, la 18 December 2013 - 12:43 AM, a spus:


Recomand Traxxas Titan 550 23T, cele de pe E-maxx.





O recomandare perfecta, DOAR CA SE VA ARDE REGULATORUL ORIGINAL HPI CU ACESTE MOTOARE! si poate si motoarele!

Cele 2 nu sunt compatibile si se vor praji unele pe celelalte
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#38 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 397
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 18 December 2013 - 10:40 PM

La mine merge combinatia asta de rupe. Cu 4S 5000mah.
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#39 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 397
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 18 December 2013 - 10:45 PM

Vezi postareamaster, la 18 December 2013 - 12:43 AM, a spus:

mentionez ca am luat doar o singura bucata. Avand 2 accumulatori ma ganesc ca ar fi trebuit 2 bucati - dar prin deductie logica cand suna - inseamna ca si celalalt acumulator este cam tot atat de descarcat, nu?


ESC-ul original descarca inegal bateriile.
BEC-ul intern trage numai de pe o parte.... nu mai stiu care.
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#40 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 03 March 2014 - 09:52 AM

Motoarele originale nu au reglaj pe timming? ma refer la cel produe de catre HPI GT 550. Intreb deoarece observ ca odata cu trecerea timpului - la incarcarea full a acumulatorilor - masina face figuri la pornire. Daca decuplez un motor ( oricare)- pleaca, merge de rupe, daca il cuplez inapoi si pe cel de-al doilea are lag-uri la pornire, da in nas...nu stou ce are dar nu imi place deloc cum se comporta.....
Ma gandesc ca sun sunt calibrate perfect aceste motoare de la HPI. Multa lume a spus ca sunt cele mai proaste si incet incet tind sa-i cred.
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#41 Useril este offline   TheMihai 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 46
  • Inregistrat: 30-December 13

Postat 04 March 2014 - 02:50 PM

Motoarele Titan 550 sunt mai puternice ca cele GT550 de pe e-savage. Am vazut combinatia asta si merge superb, asa cum a spus si elbutchos, doar ca ESC-ul se cam incalzeste.
0

#42 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 04 March 2014 - 05:43 PM

Acum apare intrebarea: care motoare Traxxas? cele de 21T sau cele de 12T, pentru ca eu de 23T am vazut ca au expres specificatia Marine - basca ca au 70mm lungime si lovesc putin in sasiul de aluminiu.
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#43 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 05 March 2014 - 05:22 PM

Vezi postareaTheMihai, la 04 March 2014 - 02:50 PM, a spus:

Motoarele Titan 550 sunt mai puternice ca cele GT550 de pe e-savage. Am vazut combinatia asta si merge superb, asa cum a spus si elbutchos, doar ca ESC-ul se cam incalzeste.


Cu ESC standard HPI si cu gearing STANDARD, se va arde electronica. Va rog nu mai vorbiti fara sa fiti informati sau din auzite.
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#44 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 397
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 06 March 2014 - 10:17 PM

Deci. :D
Motoare Titan 550 21T + ESC stock + 4S lipo + pinioanele originale de 20 . Mentionez ca am ventilator pe esc. Merge brici ; maxim pana se termina bateriile si nu e nici o problema.
Chestia cu datul in nas e normala .... pana se descarca o idee bateriile. La ESC-ul stock nu ii place exact 16.8V ....

Aceasta postare a fost editata de elbutchos: 06 March 2014 - 10:17 PM

HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#45 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 07 March 2014 - 12:21 AM

Vezi postareaelbutchos, la 06 March 2014 - 10:17 PM, a spus:

Deci. :D
Motoare Titan 550 21T + ESC stock + 4S lipo + pinioanele originale de 20 . Mentionez ca am ventilator pe esc. Merge brici ; maxim pana se termina bateriile si nu e nici o problema.
Chestia cu datul in nas e normala .... pana se descarca o idee bateriile. La ESC-ul stock nu ii place exact 16.8V ....


Adica cand spui 4S - te referi ca ai 2 pack-uri de 2S cate unul in locul fostelor NiMh. Din acelea hardcase?
mai trimite-mi te rog adresa ta de mess pe privat - vreau niste poze de la tine cu modelele. Multumesc!
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#46 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 09 March 2014 - 11:03 AM

Astazi am montat oringuri albe de la Revolution Design - pe toate cle 4 amortizoare. Initial am vrut sa iau oringuri P3 portocalii - aveam la amortizoarele de pe fata si se comportau excelent - amortizoarele nu curgeau cu aceste oringuri care din cate am inteles sunt recomandate celor originale stock.
Nu mai aveau la HPI Romania - asa ca mi-am zis sa incerc aceste oringuri de la Revolution Design - cica reduc frecarea pe ax - si impiedica scurgerea uleiului siliconic din amortizoare. Ramane de vazut :)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC06792.JPG
  • Imagine atasata: DSC06793.JPG
  • Imagine atasata: DSC06794.JPG

In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#47 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 01 July 2014 - 09:37 AM

Nu am mai intrat de mult pe acest topic, dar daca am revenit va aduc la cunostiinta ultimele stiri: vis a vis de datul in nas, problema care devenis acuta se datora celo doua condesatoare aflate in interiorul ESC-ului. Se umflasera si isi perdusera rolul de acumulator de tensiune. Am alergat ceva pentru a gasi valorile necesare, corelate cu dimensiunea lor, astfel incat sa pot inchide din nou ESC-ul, deoarece se stie ca la acest model de regulator, condesatoarele sunt inauntru. Dupa schimbarea ambelor condesatoare, comportamentul masinii a devenit de nerecunoscut. Practic face whellie la plecarea brusca de pe loc fara sa dea in nas, fara sa aiba timpi morti. Nu mai are nici un pic de lag.
Asa ca aviz amatorilor. Daca nu va pricepet, va ajut cu placere.
Valorile condesatorilor sunt:
330 microfarazi la 25 V si 560 microfarazi la 35 volti
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#48 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 03 July 2014 - 09:19 AM

Altcineva, noutăți ceva? Up-grade decent pentru acest model a mai făcut cineva?
Am incercat acum cateva zile sa il echipez cu roți terra pin de pe un Savage XL, dar s-a dovedit a fi un fiasco total, dat fiind faptul ca aceste roți sunt mult prea mari față de ceea ce poate E Savage-ul.
In schimb cu rotile aflate in echiparea originală a lui Savage Flux HP fuge de rupe, dar trebuie avut grija la frane,deoarece avand cauciucurile insertii mai moi decat cele originale de pe E Savage tendința la o frână prea puternică este să se dea peste cap. In rest am observat ca distanta de deplasare inerțială este mult mai mare decat cu roțile stock.
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#49 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 14 November 2014 - 09:10 AM

Sa mai facem un rewiew vis a vis de model E Savage:
Acum după ce am analizat, desfăcut, verificat acest model din bulk head in bulk head, pot spune următoarele:
Este un model excelent de bine gândit, proporționat, echilibrat. Mult mai bine gândit ca unele din rudele sale din grupa Savage. Este un model bine calibrat, cinstit si perfect pentru pista de offroad sau bashing. Potrivit de greu, ceea ce ii da o masa inerțiala ceva mai mare, fapt care duce la consumarea un pic mai rapida acumulatorilor.
Dar cu niste cauciucuri adecvate, de o marime corespunzătoare si o statie buna, acest model va oferă satisfacție maxima.
Este exact ce trebuie pentru fenomenul off road de la noi.
Pista din parcul Tineretului din Capitala este excelenta, evoluția modelului fiind peste așteptări.
Am concurat pe traseul pistei din Tineretului, având modelul echipat cu niste roti terrapin de truggy cu un ET ceva mai mic, fapt care mi-a permis o mai buna stabilitate, implicit aderenta. Am ieșit învingător fara doar si poate. Concurenții mei au fost: E Savage echipare stock, un buggy tot brusheed cu motor de 540.
Revenind: mașină este exact ceea ce trebuia sa fie, comparativ cu Savage Flux HP, pot spune ca au nimerit rețeta mult mai bine.
Nu compar modelele intre ele, compar modul de proiectare si realizare fata de scopul propus.
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro