DanB, la 14 November 2013 - 03:58 PM, a spus:
Documenteaza in primul rind de cum sta treaba cu flybarless, e cu totul alta poveste, uita de trim, uita de revenire automata la orizontala
Dupa aia de cum sta treaba cu collective pitch, curba de gaz, curba de pitch
Cit despre heli, un mcpx v1 sau v2 second hand ar trebui sa poti gasi pe la 300 de ron (nu de alta dar de nou e vreo 450, ca nu se mai fabrica, sint doar lichidari de stocuri). Mai mult tre sa bagi in telecomanda, un dx6i nou e si el pe la 450.
Nu m-as arunca la v922 din doua motive, nu stiu in cit timp iti vin piese de schimb si telecomanda lui nu cred ca te lasa sa setezi mare lucru.
flybarless are acelasi rol ca si flybar-ul, flybar-ul ii mecanic si flybarless-ul ii electric, este un giro cu 3 axe, flybarlessul este recomandat pentru pilotii cu experienta pentru ca e mai greu de controlat, este mult mai simplu constructiv decat flybar-ul care este alcatuit din mai multe piese + un giro pentru coada. Am uitat ceva??? :)