Modelism - RHC Forum: Micro heli 3d - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Micro heli 3d pareri despre ele

#1 Useril este offline   STR82Hell 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 81
  • Inregistrat: 15-June 13

Postat 01 July 2013 - 07:27 PM

Doresc sa achizitionez un micro heli 3D.

1- WlToys V922 FBL 3D
2- Turnigy FBL 100 3D
3- Solo Pro 100 FBL 3D
4- Walkera V120D02S 3D
5- Solo Pro 180 FBL 3D


astept parerile voastra.

Multumesc anticipat

P.S. Solo pro 180 si walkera sunt singurele ce depasesc 30 cm, restu sunt de la 23-24.4 cm

Aceasta postare a fost editata de STR82Hell: 01 July 2013 - 07:29 PM

0

#2 Useril este offline   Ciprian Dughir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 564
  • Inregistrat: 30-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Multicoptere

Postat 02 July 2013 - 06:53 AM

Ti-as recomanda Blade MCPX.
Am avut SoloPro 180 si nu am fost deloc incantat de el. Controlerul fbl mi s-a parut extrem de slab.
0

#3 Useril este offline   nomad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 24-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 02 July 2013 - 06:58 AM

Si eu tot Mcpx as recomanda.Oricum din lista ta as sterge din prima Walkera care azi este si peste 2-3 luni e scos din productie.
0

#4 Useril este offline   STR82Hell 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 81
  • Inregistrat: 15-June 13

Postat 02 July 2013 - 07:31 AM

Walkera era si cel mai scump si cel mai laudat. Legat de rewiev-uri nu te poti baza pe ele, toate modelele sunt laudate. Astept mai multe pareri de la voi.
0

#5 Useril este offline   STR82Hell 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 81
  • Inregistrat: 15-June 13

Postat 02 July 2013 - 07:38 AM

E simpatic si mcpx. Dar e cu 2 motorase. Toate cele de sua sunt cu torque tube ptr rotorul din spate.

P.S. Scuze de duble post primul a fost de pe mobil si nu am putut sa ii dau editare.

Aceasta postare a fost editata de STR82Hell: 02 July 2013 - 07:39 AM

0

#6 Useril este offline   STR82Hell 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 81
  • Inregistrat: 15-June 13

Postat 02 July 2013 - 01:54 PM

Care spuneti voi ca is mai bune: cele cu un singur motor fara perii si transmisie cardanica spre coada sau 2 motoare cu perii ptr fiecare rotor in parte?
0

#7 Useril este offline   Ciprian Dughir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 564
  • Inregistrat: 30-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Multicoptere

Postat 02 July 2013 - 04:07 PM

La o jucarie atat de mica, nu cred ca e indicat cu transmisie pe spate. Motorul e cel mai sfant. Sa vezi la Solo Pro 180 ce probleme ai cu torque tube. Mai ales cand se stripuie pinioanele.
0

#8 Useril este offline   STR82Hell 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 81
  • Inregistrat: 15-June 13

Postat 02 July 2013 - 04:27 PM

Deci toate cad si raman doar mcpx si v922...
0

#9 Useril este offline   nomad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 24-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 02 July 2013 - 07:53 PM

Nu poti sa compari unitatea fbl de la Mcpx cu cea de la V922,deorece cea de la Mcpx este net superioara.Este cum ai compara un BMW cu un Renault.
Numai ca si pretul este mult mai mare la Mcpx,dar si zboara mult mai bine si rezista bine la crash-uri.
Depinde si de ce fonduri dispui.

Aceasta postare a fost editata de nomad: 02 July 2013 - 07:54 PM

0

#10 Useril este offline   STR82Hell 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 81
  • Inregistrat: 15-June 13

Postat 03 July 2013 - 12:36 PM

Erau toate cu torque tube... Doar mcpx si v922 sunt cu motoras pe rotorul din spate.
0

#11 Useril este offline   heli89 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 158
  • Inregistrat: 21-April 13
  • Gender:Male
  • Location:satu mare

Postat 13 November 2013 - 01:35 AM

Aceste micro heli cu ce difera fata de un heli cp normal care faca o gramada de acrobatii??. Stiu ca la micro heli faci acelasi lucru ca si la un fp + inverted si cam atat.Saptamana trecuta mi-am vandut v911 si vreau sa trec pe micro cp mai exact v922 dar putin mai incolo.
0

#12 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 13 November 2013 - 08:41 AM

Daca zici tu ca asta e doar fp + inverted, asa o fi

Sari la 0:50, acolo incepe sa zboare

https://www.youtube....h?v=fHBVPw-5MhE
USER BANNED BY ADMIN
0

#13 Useril este offline   heli89 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 158
  • Inregistrat: 21-April 13
  • Gender:Male
  • Location:satu mare

Postat 13 November 2013 - 12:04 PM

Vezi postareaDanB, la 13 November 2013 - 08:41 AM, a spus:

Daca zici tu ca asta e doar fp + inverted, asa o fi

Sari la 0:50, acolo incepe sa zboare

https://www.youtube....h?v=fHBVPw-5MhE

Nu am zis ca ii FP, normal ca ii CP :)) numai ca de exemplu la wltoys v922 nu am vazut video-uri ca elicopterul sa fie in vertical si sa faca tururi, si nici nu am vazut sa fie asa rapid.Daca bine am vazut un elicopter CP mare are servo si la tail motor.
0

#14 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 13 November 2013 - 12:13 PM

Ca sa inveti sa tii in aer un cp micro poti foarte bine sa incepi cu un mcpx second hand

Sansele sint ca o sa-l dai de pamint in cca 5-10 secunde

Nu-ti place cu motor pe coada, mergi mai sus, gen blade 130x, sa-mi zici cit te costa primul crash cu daune
USER BANNED BY ADMIN
0

#15 Useril este offline   heli89 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 158
  • Inregistrat: 21-April 13
  • Gender:Male
  • Location:satu mare

Postat 13 November 2013 - 12:44 PM

Vezi postareaDanB, la 13 November 2013 - 12:13 PM, a spus:

Ca sa inveti sa tii in aer un cp micro poti foarte bine sa incepi cu un mcpx second hand

Sansele sint ca o sa-l dai de pamint in cca 5-10 secunde

Nu-ti place cu motor pe coada, mergi mai sus, gen blade 130x, sa-mi zici cit te costa primul crash cu daune

Nu imi permite bugetul, de aia ma gandesc la v922 costa in jur de 93-94$.Niciodata nu am condus inca un CP dar va urma, am inceput cu coaxial dupa o jumatate de an l-am vandut a urmat elicopter v911 si dupa un an a sosit timpul sa trec la micro cp. Am citit ca trecerea de la fp la cp nu e asa de usor ca si de la coaxial la fp, cred ca ma voi descurca, si normal 3D nu voi face din prima.
0

#16 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 13 November 2013 - 12:57 PM

Fa intii niste antrenament pe simulator

Sau daca vrei direct pe heli, pe cimp cu iarba inalta si mina pe throttle hold. Si zi-mi cite secunde a durat zborul.
USER BANNED BY ADMIN
0

#17 Useril este offline   heli89 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 158
  • Inregistrat: 21-April 13
  • Gender:Male
  • Location:satu mare

Postat 13 November 2013 - 01:10 PM

Vezi postareaDanB, la 13 November 2013 - 12:57 PM, a spus:

Fa intii niste antrenament pe simulator

Sau daca vrei direct pe heli, pe cimp cu iarba inalta si mina pe throttle hold. Si zi-mi cite secunde a durat zborul.

ok ;) dar pana atunci mai este :p, dar iti voi scrie sigur :)
0

#18 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 November 2013 - 03:58 PM

Nu e chiar asa. Daca poti zbura bine un heli FP poti zbura si un heli CP. De fapt un heli CP este mai stabil decat unul FP. Mai mult e stresul de inceput.

Sfatul cu iarba e cel mai bun, nu incerca in casa.

Vezi postareaDanB, la 13 November 2013 - 12:57 PM, a spus:

Fa intii niste antrenament pe simulator

Sau daca vrei direct pe heli, pe cimp cu iarba inalta si mina pe throttle hold. Si zi-mi cite secunde a durat zborul.

0

#19 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 13 November 2013 - 04:05 PM

El zboara v911 care e cu flybar, dai drumul la mansa si se opreste

Poate la mine a mers greu ca am doua miini stingi, dar cind am trecut la fbl desi era un fp l-am dat de pereti de nu m-am vazut - stiind in teorie cum sa-l zbor - pina m-am "calibrat". In schimb anul asta cind am trecut la mcpx stiind deja cum sta treaba cu fbl mi-a fost foarte usor sa-l tin in hover.
USER BANNED BY ADMIN
0

#20 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 November 2013 - 04:14 PM

Cuvantul cheie aici este pereti. Daca erai la iarba verde altfel era la inceput.

Vezi postareaDanB, la 13 November 2013 - 04:05 PM, a spus:

El zboara v911 care e cu flybar, dai drumul la mansa si se opreste

Poate la mine a mers greu ca am doua miini stingi, dar cind am trecut la fbl desi era un fp l-am dat de pereti de nu m-am vazut - stiind in teorie cum sa-l zbor - pina m-am "calibrat". In schimb anul asta cind am trecut la mcpx stiind deja cum sta treaba cu fbl mi-a fost foarte usor sa-l tin in hover.

0

#21 Useril este offline   heli89 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 158
  • Inregistrat: 21-April 13
  • Gender:Male
  • Location:satu mare

Postat 13 November 2013 - 08:53 PM

Pai normal nu il incerci in casa, de exemplu la v911 cand mi-a sosit il duceam la iarba si cand se ridica mergea in fata am tras trimul maxim in spate asa mergeam normal, mergea in fata foarte lent pana am citit de reglare mecanica, si daca heliul mergea perfect sigur in camera nu il ridicam fara sa il lovesc, prima incercare emotii etc. Pana nu iti cunosti heliul nu ii voie sa il ridici in casa, eu maxim 3 x l-am ridicat in casa pentru ca camera e mica si nu l-am putut folosi la maxim.
0

#22 Useril este offline   heli89 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 158
  • Inregistrat: 21-April 13
  • Gender:Male
  • Location:satu mare

Postat 13 November 2013 - 09:34 PM

Apropo e greu sa faci trim mecanic la un elicopter microcp????
0

#23 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 14 November 2013 - 02:32 AM

La fel (desfaci link invirti de capat pui la loc) doar ca ai 3 servo nu 2

Nici macar nu e asa de stres, platoul orizontal la ochi, zero pitch la ochi, nu tre sa fie perfect la inceput ca nu o sa faci invert in prima zi, la flybarless nu revine la orizontala singur, nu are habar unde e orizontala, tu il tii din comenzi

v911 si prietenii nu zboara afara decit daca e 0,0 vint, cea mai mica adiere si ti l-a maturat, asa ca mai mult in casa cu el

mcpx/v922 si prietenii etc e cam la polul opus, sta si in rafale de vint dar e prea vioi pentru in casa

Foarte importanta e o telecomanda programabila, daca nu-ti poti seta curbele de gaz si pitch, expo, d/r (epa) ai cam pus-o
USER BANNED BY ADMIN
0

#24 Useril este offline   heli89 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 158
  • Inregistrat: 21-April 13
  • Gender:Male
  • Location:satu mare

Postat 14 November 2013 - 03:08 AM

Vezi postareaDanB, la 14 November 2013 - 02:32 AM, a spus:

La fel (desfaci link invirti de capat pui la loc) doar ca ai 3 servo nu 2

Nici macar nu e asa de stres, platoul orizontal la ochi, zero pitch la ochi, nu tre sa fie perfect la inceput ca nu o sa faci invert in prima zi, la flybarless nu revine la orizontala singur, nu are habar unde e orizontala, tu il tii din comenzi

v911 si prietenii nu zboara afara decit daca e 0,0 vint, cea mai mica adiere si ti l-a maturat, asa ca mai mult in casa cu el

mcpx/v922 si prietenii etc e cam la polul opus, sta si in rafale de vint dar e prea vioi pentru in casa

Foarte importanta e o telecomanda programabila, daca nu-ti poti seta curbele de gaz si pitch, expo, d/r (epa) ai cam pus-o

telecomanda programabila?? adica pe care poti lega la pc???
0

#25 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 14 November 2013 - 08:45 AM

Pe care sa o poti programa din butoanele de pe ea, cu ochii pe afisajul de pe ea
USER BANNED BY ADMIN
0

#26 Useril este offline   heli89 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 158
  • Inregistrat: 21-April 13
  • Gender:Male
  • Location:satu mare

Postat 14 November 2013 - 11:45 AM

Are ecran v922 dar si v911 fara ecran cred ca nici azi nu stiam ca trebuie sa fac o reglare mecanica, cand ai afisat lucrurile sunt clar, elicopterul merge normal cand trimul in spate e la maxim deja se stie ca ceva nu ii in regula, elicopterele cu 4 sau 6 ch fara ecran nu stiu cum se poate gasi cand este trimmul la mijloc.Si chiar de curiozitate am intrat intr-un magazin rc sa vad de curiozitate ce preturi au, o gramada de elicoptere coaxiale dar foarte scumpe, 2 sau 3 elicoptere cu 4 canale , il intreb si cu 6 canale au??? Zice s-a vandu la 1050 ron mi-a si zis ce model, acasa vad ca il vad pe net ca nu are ecran.
0

#27 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 14 November 2013 - 03:58 PM

Documenteaza in primul rind de cum sta treaba cu flybarless, e cu totul alta poveste, uita de trim, uita de revenire automata la orizontala

Dupa aia de cum sta treaba cu collective pitch, curba de gaz, curba de pitch

Cit despre heli, un mcpx v1 sau v2 second hand ar trebui sa poti gasi pe la 300 de ron (nu de alta dar de nou e vreo 450, ca nu se mai fabrica, sint doar lichidari de stocuri). Mai mult tre sa bagi in telecomanda, un dx6i nou e si el pe la 450.

Nu m-as arunca la v922 din doua motive, nu stiu in cit timp iti vin piese de schimb si telecomanda lui nu cred ca te lasa sa setezi mare lucru.
USER BANNED BY ADMIN
0

#28 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 14 November 2013 - 07:54 PM

Cred ca era cineva de pe la Constanta care are V922 e undeva pe forum intreaba-l pe el cum e .

Ciao Sorin
0

#29 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 14 November 2013 - 07:58 PM

Ia vezi aici.

http://www.rhcforum....__1#entry623804

Ciao Sorin
0

#30 Useril este offline   heli89 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 158
  • Inregistrat: 21-April 13
  • Gender:Male
  • Location:satu mare

Postat 17 November 2013 - 02:32 AM

Vezi postareaDanB, la 14 November 2013 - 03:58 PM, a spus:

Documenteaza in primul rind de cum sta treaba cu flybarless, e cu totul alta poveste, uita de trim, uita de revenire automata la orizontala

Dupa aia de cum sta treaba cu collective pitch, curba de gaz, curba de pitch

Cit despre heli, un mcpx v1 sau v2 second hand ar trebui sa poti gasi pe la 300 de ron (nu de alta dar de nou e vreo 450, ca nu se mai fabrica, sint doar lichidari de stocuri). Mai mult tre sa bagi in telecomanda, un dx6i nou e si el pe la 450.

Nu m-as arunca la v922 din doua motive, nu stiu in cit timp iti vin piese de schimb si telecomanda lui nu cred ca te lasa sa setezi mare lucru.


flybarless are acelasi rol ca si flybar-ul, flybar-ul ii mecanic si flybarless-ul ii electric, este un giro cu 3 axe, flybarlessul este recomandat pentru pilotii cu experienta pentru ca e mai greu de controlat, este mult mai simplu constructiv decat flybar-ul care este alcatuit din mai multe piese + un giro pentru coada. Am uitat ceva??? :)
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro