Modelism - RHC Forum: helicommand & copilot, pilotare asista, da sau nu ? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

helicommand & copilot, pilotare asista, da sau nu ? orice pt a evita crash-urile !

#1 Useril este offline   alinutz 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 29-December 10

Postat 23 January 2011 - 06:18 PM

buna,
parerile despre aceste echipamente sunt impartite si nici pe forum nu am gasit un topic dedicat, astfel ca mi-am permis sa deschid eu unul.
sunt incepator, am Align T-rex 500 ESP, motor/esc stoc, 4 x Futaba S9650, Gyro Futaba 401, pale Align. ma gandesc sa il echipez si cu un helicomand, in ideea de a evita crash-urile.cel putin o perioada as vrea sa il folosesc pana ma acomodez cu heli si mai invat cate ceva.
ce parere aveti ? e bine, nu e bine ? rog explicati si argumentati. chiar ma salveaza de la crash ? in ce proportie ?
ce imi recomandati ?

multumesc.
0

#2 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 23 January 2011 - 06:50 PM

Nu te salveaza de la crash, asa ca nu da banii pe el. Pentru inceput GY401 e suficient, si servourile sunt OK.
De banii aia cupara-ti un simulator, si iti mai si raman si de doua trei crash-uri severe.

Aceasta postare a fost editata de Primus: 23 January 2011 - 06:52 PM

0

#3 Useril este offline   alinutz 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 29-December 10

Postat 23 January 2011 - 06:55 PM

Vezi postareaPrimus, la Jan 23 2011, 06:50 PM, a spus:

De banii aia cupara-ti un simulator, si iti mai si raman si de doua trei crash-uri severe.


am simulator, multumesc. il si folosesc ori de cate ori am ocazia, insa prefer siguranta.